Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Royal Princess

135 κριτικές
Από ταξιδιώτες (584)
Κοινόχρηστοι χώροι (1.573)
Τραπεζαρίες και μπαρ (832)
Δρομολόγια γι’ αυτό το πλοίο
Δρομολόγιο

Επισκόπηση

Πληροφορίες
Επιβάτες: 3.560   |   Πλήρωμα: 1.346
Επιβάτες σε σχέση με το πλήρωμα: 2,64:1
Επιβάτες σε σχέση με τον χώρο: 39,6:1
Καθέλκυση: 2013   

Καμπίνες

Με μπαλκόνι
Μέγεθος καμπίνας: 222 - 233 sq. ft.
Συνδεόμενα δωμάτια: 30
Δωμάτια με πρόσβαση για ΑμεΑ: 29
Μέγιστος αριθμός επιβατών: 4
Αριθμός καμπίνων: 1029
Βαθμολογία ταξιδιωτών
  • 65
  • 26
  • 27
  • 9
  • 8
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα
Επιλεγμένα φίλτρα
  • Φιλτράρισμα
  • Ελληνικά
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Ο/Η Stacy H έγραψε μια κριτική Ιουλ 2019
25 συνεισφορές23 χρήσιμες ψήφοι
Ο σύζυγός μου και εγώ κλείσαμε μια κρουαζιέρα από το Σαουθάμπτον στη Νορβηγία. Πληρώσαμε για αρκετές ακτοπλοϊκές εκδρομές. Ενώ στην κρουαζιέρα αποφασίσαμε να ακυρώσουμε πολλές από τις εκδρομές καθώς θεωρούσαμε ότι δεν ήταν αξία για τα χρήματα. Θα έπρεπε να μας επιστρέψουμε $ 329. 01 (υ.δ.). Οι κρουαζιέρες Princess ήταν ευτυχείς να δεχτούν την πιστωτική μας κάρτα για να μας χρεώσουν για τις εκδρομές στην ξηρά, μήνες πριν από την κρουαζιέρα, αλλά δεν επρόκειτο να μας επιστρέψουμε την πίστωση στην κάρτα μας. Μας είπαν ότι έπρεπε να περιμένουμε για έλεγχο. Στις 24 Ιουλίου (25 ημέρες αργότερα) χτυπήσαμε κρουαζιέρες Princess Στην Αυστραλία. Αφού μιλήσαμε με το προσωπικό, πήραμε μια αυτοματοποιημένη απάντηση, αλλά δεν μπορέσαμε να απαντήσουμε στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τις ανησυχίες μας. Τώρα είναι έξι μέρες αργότερα, ένας πλήρης μήνας από τότε που τελείωσε η κρουαζιέρα και δεν έχουμε ακόμα λάβει ούτε ένα λεπτό ούτε ένα ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που να μας ενημερώνει για το τι συνέβη στα χρήματά μας. * Είμαστε απογοητευμένοι που δεν λάβουμε τα χρήματά μας εγκαίρως, στην πραγματικότητα, δεν έχουμε ακόμη λάβει τα χρήματά μας καθόλου. * Πόσο αρχαίο πρέπει να περιμένουμε για έναν «έλεγχο» * Θα ήταν ωραίο να μπορείτε να στείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε κάποιον στην Princess και να λάβετε μια απάντηση που δεν είναι αυτοματοποιημένη Πίσω σε σας Κρουαζιέρες Princess
Διαβάστε περισσότερα
Google
6 χρήσιμες ψήφοι
Χρήσιμo
Κοινοποίηση