Η προετοιμασία σας βυθίζει στην ατμόσφαιρα, αυτό είναι λίγο χαλασμένο από το προσωπικό που ελέγχει αν όλα είναι εντάξει με τη θέση σας. Στη συνέχεια αρχίζει η βόλτα. Είναι εξαιρετικό, νιώθεις σαν στο περιπέτεια με τον Batman να σε βλέπει έξω. Στο τέλος ήμουν λίγο...ζαλισμένος, μπορεί να είναι στην ποιότητα του φιλμ δεν είναι αρκετά υψηλό. Η υπόλοιπη οικογένεια ήταν εντάξει.Περισσότερα
38
34
22
5
6
























