Περισσότερα




















Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Ήρθαμε ειδικά για να δούμε το μουσείο αυτοκινήτων, και άξιζε την παράκαμψη. Εκείνη την εποχή υπήρξε μια εξαιρετική ειδική έκθεση στην Porsche, καθώς και η συνηθισμένη εμφάνισή τους στο δεύτερο κτίριο αρκετών δεκάδων υπέροχα αναστηλωμένων αυτοκινήτων που κάλυπταν 80 ή 90 χρόνια ιστορίας της αυτοκινητοβιομηχανίας....Αγαπούσα επίσης τις περιπτώσεις εμφάνισης τους γεμάτες μοντέλα αυτοκινήτων. Υπέροχο μουσείο, σε μια πολύ γραφική περιοχή.Περισσότερα




Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Το TripAdvisor χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο. Μάθετε περισσότερα ή αλλάξτε τις ρυθμίσεις σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε, συναινείτε στη χρήση των cookies από τον ιστότοπό μας.