Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Αποθήκευση
Κοινοποίηση
14
Όλες οι φωτογραφίες (14)
Πλήρης προβολή
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό7%
  • Πολύ καλό7%
  • Μέτριο14%
  • Ανεπαρκές9%
  • Πολύ κακό63%
Πληροφορίες
Επικοινωνία
Amed, Αμέντ, Abang, Ινδονησία
Ιστότοπος
Φιλτράρισμα κριτικών
10 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
1
2
2
1
4
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
1
2
2
1
4
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 10 από 10 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 24 Σεπτεμβρίου 2016 μέσω κινητής συσκευής

Η φιλενάδα μου και εγώ που χρησιμοποιούνται στη θάλασσα Express από την Amed Gili Trawangan ανήκει. Η διαδρομή με το ταξί ήταν εντάξει με σωσίβια στα πλαίσια κάθε κάθισμα. Τα καθίσματα ωστόσο τοποθετούνται πολύ κοντά από κοινού αφήνοντας σχεδόν καθόλου χώρο για τα πόδια. (κατασκευασμένη...για Ινδονήσιοι φαίνεται ). Καθίσαμε δόσουν στα πλάγια για να αναπληρώσει για αυτό. Ήταν εντάξει για τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Φτάσαμε με το Gili εγκαίρως. Φέρτε σαγιονάρες για το σιδηρόδρομο, καθώς δεν υπάρχει θύρα και θα τα πόδια σας κατά την επιβίβαση/αφήνοντας το πλοίο. Ήμασταν αρκετά ανήσυχος εξαιτίας της όλες τις κακές κριτικές, αλλά αφού γίνουν το ταξίδι μας δεν καταλαβαίνω την κριτική.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 6 Αυγούστου 2016

Πήραμε τη θάλασσα Express από το Gili αέρα Amed και η εξυπηρέτηση ήταν πολύ καλή. Το σκάφος ήταν καθαρά και πλήρως εξοπλισμένα με τα ατομικά σωσίβια στα πλαίσια κάθε κάθισμα και ήταν μια γρήγορη εξυπηρέτηση με ένα όχημα περιμένει στο Amed να μας ακριβώς εκεί...που θέλαμε. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι η ακτή Amed ήταν πραγματικά ωραία αν είναι μια καθαρή μέρα σαν να είχαμε, πήραμε μια φανταστική θέα στο ηφαίστειο!Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 21 Ιουλίου 2016 μέσω κινητής συσκευής

Λάθος προορισμός στον πρώτο αγοράς που έχουν εκδοθεί. Πάνω από 1h αργά για την αναχώρηση. Ένα από τα 3 κινητήρες ήταν σπασμένη. Το σκάφος δεν είναι προσπελάσιμες. Μύριζε βενζίνη κατά τη διάρκεια των 3 ώρες ταξίδι. Έδρες σε άνετο για άτομα άνω των 1m70 ψηλά....Δεν υπάρχει επικοινωνία κατά τη διάρκεια όλο τον καιρό που ήμασταν σταμάτησε για επισκευή του κινητήρα. Και usuallt δεν είμαι απαιτητικό πελάτη...Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 20 Ιουλίου 2016 μέσω κινητής συσκευής

Δεν είχαμε διαβάσει τις κριτικές πριν αγοράσετε εισιτήριο μας στην ιστοσελίδα τους... Αγοράσαμε τα εισιτήρια επιστροφής από την Amed Gili Meno. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στην πραγματικότητα την οποία νησί θέλετε. Έτσι δεν είχαμε καμία αμφιβολία ότι αυτό θα αποτελέσει την υπηρεσία. Προς έκπληξή μας...είπαν στο λιμάνι στο Amed (κατά τον έλεγχο των εισιτηρίων) ότι δεν πρόκειται να το Gili Meno. Για 2 χρόνια με ταχύπλοα σκάφη δεν επιτρέπονται πλέον. Aham.... άρα γιατί έχετε πώλησης αυτού του προορισμού σας στην ιστοσελίδα;; Ήταν η στάση που διατάραξε μας πιο. Είναι σαφές ότι δεν είχε καταβληθεί για μια υπηρεσία που δεν μπορούσαν να προσφέρουν, αλλά ακόμα δεν μας συμπεριφέρθηκαν σαν να ζητάμε σφάλλουν χωρίς αποσαφήνιση των εναλλακτικών λύσεων. Στο τέλος πήγαμε να Το Gili Trawangan ανήκει και από εκεί, μας έβαλαν σε ένα τοπικό σκάφος να το Gili Meno (μετά από πολλή σύγχυση σε Τραγουανγκάν). Ωστόσο, δεν προσφέρει λύση για την επιστροφή μας αγοράς. Και δεν το συνιστούμε το Gili Θάλασσα Express. Δεν υπάρχει στην εξυπηρέτηση πελατών. Και θα πρέπει να είστε προσεκτικοί με το τι να κάνετε κράτηση!Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 12 Ιουνίου 2016 μέσω κινητής συσκευής

Αυτή ήταν η χειρότερη εξυπηρέτηση που λάβαμε οπουδήποτε στο Μπαλί. Το hostel ιδιοκτήτης μας έκανε κράτηση δύο εισιτήρια με την υπηρεσία αυτή την ημέρα πριν φύγουμε. Διαβεβαίωσε ότι ήταν αρκετό χρόνο και είχαμε ένα χώρο. Μας παρέλαβαν μόλις πριν από την 9η και την προβλήτα....Κατά την άφιξη τους σάκους εκτοξεύτηκαν σε ένα σωρό με άλλους σάκους και τους ρωτήσαμε για τα διαβατήρια και το 200K για το εισιτήριο. Έπειτα περάσαμε στο γραφείο με τα διαβατήριά μας, όπου κανείς δεν μας ενημέρωσε το τι συνέβαινε. Τα διαβατήρια επέστρεψε και δεν ήμασταν εξέδωσε το εισιτήριο. Ζήτησα από την καθαρίστρια, όπου το εισιτήριό ήταν και εκείνη μου shushed και μεταφέρονται σε ονόματα γραφής. Τότε συνειδητοποιήσαμε τις τσάντες μας φορτώνονταν σε στάση. Αντιμετωπίζαμε ο οδηγός και ανέφερε Padang Bai και πήραμε το λεωφορείο για το αυτοκίνητο. Είπαμε ότι δεν πρόκειται να το Gili στο σκάφος. Πήρε και ανέφερε ότι έρχονται στο γραφείο. Για άλλη μια φορά πήγαμε και καμία πληροφορία. Εμείς απλώς ανήλθε περίπου και τις βαλίτσες μας τους πετάχτηκαν πίσω στο σωρό. Είκοσι λεπτά αργότερα ότι όλοι οι υπόλοιποι σάκο φορτώθηκε σε σκάφος, εκτός από τα δικά μας και μερικά άλλα άτομα. Πλησίασα την κυρία στο γραφείο. Στη συνέχεια, ενημέρωσε εμένα δεν υπήρχε χώρος στο ότι το σκάφος και είχαμε για να πάρετε το λεωφορείο για να Padang Bai το οποίο θα μπορούσε να αναμένει με βάρκα για να μας το Gili στις 11.30. Εμείς πήραμε απρόθυμα με λεωφορείο με 5 άλλα άτομα και υποσχέθηκε ότι θα πάρετε ένα γρήγορο σκάφος στις 11.30 και δεν θα πρέπει να πληρώσετε τίποτα. Πολύ δύσκολος και τρομακτικό ώρα και μισή αργότερα φθάνουμε στο γραφείο στην Padang Bai. Το lady μας λέει το σκάφος εξέρχεται από 1300. Ήμασταν ευχαριστημένοι. Έχουμε πει όλα όσα η κυρία μας είπε ότι στο amed και είπε ότι δεν ήταν το πρόβλημά τους διαφορετική εταιρεία. Ο οδηγός, ο οποίος έφερε από την Amed Padang Bai αρνήθηκε να χτυπήσετε το lady στη θάλασσα Amed express που είχε αναφέρει ότι θα μπορούσαμε να την καλέσουμε μέσω του. Συζητήσαμε εδώ και αρκετό καιρό, αλλά ακόμα δεν οδήγησαν πουθενά. Τελικά, ένας άλλος άνδρας που φτάσαμε από την προβλήτα που μας γνωστοποίησε η βάρκα στις 1400 ώρες λειτουργίας. Δεν είχαμε άλλη επιλογή από το να έχουν ένα εισιτήριο για το σκάφος σας. Ο οδηγός μας σταμάτησε στο pier και πριν θα μπορούσαμε ακόμα και ελέγξτε τους εισιτήρια ήταν έγκυρη είχε οδηγηθεί στη θέση "off". Ανατριχιαστικές. Δεν επιτύχαμε να το Gili μέχρι 1.600 ώρες αλλά υποτίθεται ότι πρέπει να φτάσουν στις 10.30πμ. Αποφύγετε αυτή την εταιρεία!!!Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 1 Μαΐου 2016

Είχα μια θετική εμπειρία. Είχα αγοράσει ένα multi-προορισμό ταξιδιού αρκετές ημέρες πριν από την άφιξή τους στο Amed. Από τη στιγμή που έφτασα, όμως, είχα μου άλλαξε γνώμη και ήθελαν να κάνουν ένα ταξίδι μετ' επιστροφής από Amed στο Gili's και πάλι. Αυτό το κουπόνι...40 εκατομμύρια δολάρια φθηνότερα απ' ό,τι είχε αρχικά αγοραστεί. Στη θάλασσα Express ευχαρίστως να επιστραφεί η διαφορά με τη μορφή ταξί που χρειαζόμουν από κάτω Tulamben στο Seminyak. Ακόμη και πριν ότι είχαν πήρε από το Ubud. Όλοι οι οδηγοί ήταν στην ώρα τους και επαγγελματίες. Η ταχεία εξυπηρέτηση με βάρκα στο Gili's ήταν γρήγορη και ακριβή.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 7 Νοεμβρίου 2015 μέσω κινητής συσκευής

Έχω κάνει κράτηση στη θάλασσα Express όπως είχε προταθεί από μια εταιρεία διοργάνωσης εκδρομών στο Μπαλί, καθώς έμενα σε Amed. Θα ήθελα να πάω να το Gili T για μία νύχτα, στη συνέχεια να μεταφέρετε Nusa Lembongan για μία νύχτα και στη συνέχεια ως Sanur...ταξίδι επιστροφής. Το κόστος ήταν IDR 1.100.000. Πλήρωσα 350.000 IDR για το Gili T ταξίδι. Μας πήρε από το κατάλυμα στο 08.45πμ για μια 09,30 αναχώρησης. Κατά το check-in που επιθυμούσαν το διαβατήριό μου και το υπόλοιπο της ισορροπίας. Προσπάθησα να εξηγήσω μόνο που έχω πληρώσει για κάθε τμήμα του ταξιδιού σε μια στιγμή. Αλλά είτε επειδή δεν καταλαβαίνουν ή το έκαναν αλλά εξακολουθούν να θέλουν την πλήρη καταβολή του υπολοίπου. Γι' αυτό και η διαδρομή για να πληρώσει το Gili T ήταν περίπου 1 ώρα. Τα νερά δεν ήταν πολύ κακό, αλλά είναι ένα μικρό σκάφος μπορεί να κατανοήσει τον τρόπο με τον οποίο ορισμένοι άνθρωποι δεν θα ήθελα το ταξίδι. Έτσι, για να φτάσουμε στο Gili T από Ahmed, θα ήταν εντάξει για να κάνετε κράτηση. Δεδομένου μάλιστα ότι οι περισσότερες εταιρείες απομακρυνθεί από Padangbai και θα πρέπει να γίνει σε αυτούς μεταξύ πρωινοί -08.30am. Έτσι εξοικονομείτε χρήματα και χρόνο. Το πρόβλημα ήταν σχετικά με την επιστροφή. Μου ζήτησαν να κάνουν check-in πριν τις 1 ώρα να βλέπετε και να διαλέγετε τραγούδια Γρήγορο σκάφος αφήνει στο γραφείο. Αυτό είναι εντάξει, αλλά όταν μπήκα στο σήμερα, όπως εξήγησε ότι η κράτηση δεν καταγράφηκε. Έτσι όπως είναι πλήρως κλεισμένο με πλοίο για την αναχώρηση 13.45μμ, θα έπρεπε να περιμένω στην αναμονή. Πραγματικά με βοήθησαν να βλέπετε και να διαλέγετε τραγούδια της εταιρείας Express. Ήρθαν σε επαφή μαζί στη θάλασσα Γρήγορο και μίλησα με τους σχετικά με την κράτηση. Έχω επίσης την ευκαιρία να μιλήσω μαζί τους. Ο ιδιοκτήτης Yang μόλις δήλωσε ότι λυπούμαστε που ο γιος μου πήρε κράτηση αλλά ξέχασε να εγγραφούν οι δύο άλλες εκδρομές. Δεν ήμουν ευχαριστημένος και εξήγησα ότι ήθελα μια πλήρη επιστροφή χρημάτων για τις δύο άλλες εκδρομές με βάρκα και χρήματα για την κράτηση στο ξενοδοχείο Nusa Lembongan. Ανέφερε ότι θα καλέσει πίσω το γραφείο να βλέπετε και να διαλέγετε τραγούδια σε 5 λεπτά, όπου θα περίμενε υπομονετικά. Έκανε call back; ; ; ;; Πιστεύω ότι γνωρίζετε την απάντηση. Παρακαλείστε να μην αγοράσετε εισιτήριο επιστροφής, δεν είναι αξιόπιστο. Καλύτερα να χρησιμοποιήσετε εταιρεία και είναι περισσότερο αξιόπιστη είναι να βλέπετε και να διαλέγετε τραγούδια γρήγορα κρουαζιέρες. Μπορείτε επίσης να αφήσετε το κατάλυμα σε Nusa Lembongan, μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο από το Ubud Central Sanur και αφήσει διαθέσιμα σχετικά με αγορά.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 1 Αυγούστου 2015

Ήμουν λίγο επιφυλακτικοί όταν είδα τα σχόλια, αλλά στο τέλος ήταν απολύτως εντάξει. Μας παρέλαβαν από το αεροδρόμιο στο 830 και να ληφθούν Bunga Bunga cafe(ένα ραντεβού για τις άλλες υπηρεσίες μεταφοράς με λεωφορείο). Το σκάφος είναι περίπου 5 λεπτά με τα πόδια από Bangsal...λιμάνι, και μπορείτε να πάρετε ένα άλογο καρότσι για 10.000 ή τα πόδια για δωρεάν. Κάποιος ήταν πάντα εκεί για να μας κατευθύνει όταν το πλοίο ήταν που έρχονται και πού να γίνει και τι σκάφος. Σκάφος αριστερά στο 11 15 am που φθάνουν περίπου μια ώρα 20 λεπτά αργότερα. Πληρώσαμε για αυτό κάθε325000 και είχα κάνει κράτηση μέσω Dafi Adhar το καραβάκι ήταν λίγο σκληρά αλλά βασικά ό,τι θα περίμενε κανείς από ένα ταχύπλοο. Φαινόταν απόλυτα ασφαλής για μένα, και κάθε κάθισμα με ζωή σακάκια. Σίγουρα δεν είναι μια κακή επιλογή για εκείνους που ψάχνουν για να φτάσουν σε Amed. Έχετε υπ' όψιν ότι, όταν φτάσετε στο Amed δεν υπάρχουν τα ταξί με ταξίμετρο, μόνο τους οδηγούς έτσι θα έχετε μια δίκαιη ευκαιρία να είναι λίγο όταν φτάσετεΠερισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 11 Ιουνίου 2015 μέσω κινητής συσκευής

Το ταξίδι μου έχει βαθμολογηθεί ως καλό, δεν υπάρχουν πολλά στους επιβάτες και δεν υπήρχε αρκετός χώρος για να χαλαρώσουμε και ο οδηγός φαίνεται να είναι η οδήγηση για να έχουμε όσο το δυνατόν ομαλότερη διαδρομή. Το προσωπικό ήταν εξυπηρετικό για εμάς με τις αποσκευές...μας, ίσως επειδή ήταν μεγαλύτερα των επιβατών. Ήταν λίγο δύσκολο να το προχωρήσει στο Gili Air καθώς θα board από το μπροστινό μέρος. Δεν θα το συνιστούσα σε οποιονδήποτε είναι ασταθείς με τα πόδια τους ή με κακή ισορροπία. Αγοράσαμε τα εισιτήρια για να εξοικονομήσετε χρόνο να πηγαίνεις από το Gili Air Amed χωρίς να εξετάσουμε πρώτα τις κριτικές και να ακυρωθούν οι πτήσεις μας πίσω στο Μπαλί από Lombok, στη συνέχεια πήρα ανησυχούν για το ταξίδι μετά την ανάγνωση των κριτικών. Αυτές οι σκέψεις μας μάστιγα για τις επόμενες ημέρες. Μετά την πραγματοποίηση του ταξιδιού μου θα είναι βέβαιος για να κάνετε και πάλι, απλώς προσέξτε τους όρους της θάλασσας και την πολυσύχναστη τουριστική σεζόν.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 8 Σεπτεμβρίου 2014

Κλείσαμε ένα εισιτήριο αλλά ήταν μια φρικτή εμπειρία. Δεν υπάρχει επικοινωνία με όλες τις επαναλαμβανόμενων πελατών. Κατά την ημέρα της αναχώρησης δεν υπήρχαν γρήγορα τα σκάφη στο νερό, και δεν μας είπαν. Τελικά έπρεπε να πάμε με το πλοίο στο Lombok, που πήρε 4 ώρες....Όταν φτάσαμε στο Lombok δεν υπήρχε κανείς στη θάλασσα του Express για να μας παραλάβει και να μπορέσουμε να το Gili Air. Έτσι ήμασταν κολλημένοι στο Lombok. Ο μόνος τρόπος για να φτάσουμε το Gili ήταν να πληρώσουμε πάλι. Προσπαθήσαμε να τηλεφωνήσουν στο κεντρικό γραφείο στο Amed αλλά μόλις έκλεισε και ποτέ δεν μας απάντησε στις τηλεφωνικές κλήσεις. Έτσι δεν υπάρχουν πια στη θάλασσα EXPRESS για εμάς!! Δεν βλέπουν τα χρήματα και δεν ξέρουν τι να προσφέρουμε μοναδικό πρόβλημα.Περισσότερα

Δείτε περισσότερες κριτικές
Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 23 κοντινά ξενοδοχεία
Awana Homestay
1 κριτική
0,03 χλμ μακριά
Amed Oasis
39 κριτικές
1,12 χλμ μακριά
Hotel Amed Cafe
160 κριτικές
1,58 χλμ μακριά
Villa Sky Dancer - Bali
4 κριτικές
2,2 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόριαΔείτε και τα 115 κοντινά εστιατόρια
Warung Osin
274 κριτικές
1,1 χλμ μακριά
Warung Amsha
162 κριτικές
0,53 χλμ μακριά
Warung Enak
1.425 κριτικές
0,55 χλμ μακριά
Warung Segara
292 κριτικές
0,47 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΔείτε και τα 70 κοντινά αξιοθέατα
Amed Art Gallery
9 κριτικές
1,2 χλμ μακριά
Pacha Express
82 κριτικές
0,01 χλμ μακριά
Bali Beauty
28 κριτικές
0,04 χλμ μακριά
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του Sea Express και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης