Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Dinosaur World

Ανοιχτό τώρα: 9:00 π.μ. - 5:00 μ.μ.
Ανοικτά σήμερα: 9:00 π.μ. - 5:00 μ.μ.
Κοινοποίηση
136
Όλες οι φωτογραφίες (136)
Πλήρης προβολή
Πιστοποιητικό Διάκρισης
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό42%
  • Πολύ καλό32%
  • Μέτριο18%
  • Ανεπαρκές6%
  • Πολύ κακό2%
Πληροφορίες
Ανοιχτό τώρα
Ώρες λειτουργίας σήμερα: 9:00 π.μ. - 5:00 μ.μ.
Δείτε όλες τις ώρες
35
13
3
2
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 10 από 107 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 3 Αυγούστου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Οκ αυτό δεν Jurassic Park άτομα . Υπάρχουν πολλά κουλ δεινοσαύρων αγάλματα διάσπαρτα ύφανση μονοπάτια για περπάτημα . Πήγαμε με 5 ετών και 9 ετών για το adventure. Προτείνω έντονα να φτάσεις εκεί όταν ανοίγει . . . καλύτερα τα πλήθη, έτσι ώστε να μπορείτε...να απολαύσετε την με τα πόδια μέσα από το πάρκο. Προορίσει του με τα πόδια είναι σκιασμένο και είναι ένας ωραίος περίπατος τρόπο εύκολο για οχήματα buggies κλπ αν χρειάζονται . Υπάρχει μια μεγάλη παιδική χαρά και καλύπτονται για πικνίκ όπου μπορείτε να φέρετε το δικό σας φαγητού . Το Dino dig άμμο ασφαλείας είναι διασκέδαση για τα παιδιά στο σκεπαστό χώρο καθώς και. Παρέχονται όμορφα καθίσματα για τους γονείς, όπου μπορείτε να χαλαρώσετε και να παρακολουθήσετε . Μια άλλη καταβάλλονται αξιοθέατο ορυκτών dig ήταν καλό. Τα παιδιά ήλθαν σε μερικά απολιθώματα μπορούμε να μοιραστούμε . Υπάρχει ένα μικρό εκθεσιακό της πραγματικής Dino οστά για να δείτε και μερικά ρομπότ dinos . Συνολικά πρόκειται για καλή διασκέδαση για όλη την οικογένεια κάποιοι τυρί αλλά αν τα παιδιά σας είναι να τους δεινόσαυρους, θα πρότεινα επίσης καθιστά για διασκεδαστικές εικόνεςΠερισσότερα

Η κριτική έγινε: 24 Ιουλίου 2017

Ωραία λιθόστρωτα μονοπάτια με σκίαση. Τα παιδιά μου στο ορυχείο για κοσμήματα, αποκαλύψτε dinosaur οστά και νπήγονται για τα απολιθώματα. Υπάρχει μια μεγάλη παιδική χαρά και χώρο για πικνίκ. Το μουσείο ήταν καλό. Και τα παιδιά λάτρεψαν τη διατροφή τους Koi.

Η κριτική έγινε: 20 Ιουλίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Πήγα να επισκεφθείτε και δεν απογοητεύτηκα. . . . πήγαμε σε ένα Ι. Colorado πέρυσι και ήταν τόσο καλό όσο αυτό. . . καλή για μικρά παιδιά.

Η κριτική έγινε: 16 Ιουλίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Είχαν πολλά εκθέματα. Υπάρχει μια εσωτερική με πολλά απολιθώματα. Και μηχανική δεινοσαύρων. Ο εγγονός γοητεύονται από το δάκτυλο οστά. Ορισμένα από τα μηχανικά μέρη dinos τον έκανε άβολα. Έχουν επίσης μεγάλη εξωτερική μονοπάτι με πολλές διαφορετικές δεινοσαύρων. Ταΐζετε τα ψάρια ήταν το αγαπημένο. Η πρότασή...μου αν πάτε το καλοκαίρι, πηγαίνετε νωρίς. Ανοίγουν στο 7 . Είναι ήταν ζεστό τον ΙούλιοΠερισσότερα

Η κριτική έγινε: 14 Ιουλίου 2017

Είχαμε δύο μας πέντε ετών με τα εγγόνια μας. Αυτό το μέρος ήταν τέλειο, πολύ καλύτερα από ό,τι πίστευα. Η ρεαλιστική δεινοσαύρων φυσικού ρυθμίσεις ήταν φανταστικά. Το εσωτερικό κλιματιζόμενα museum ήταν ακόμη περισσότερο. Τα ορυκτά dig είχε πολλή διασκέδαση. Όλο το μέρος είναι απλώς super!

Η κριτική έγινε: 16 Ιουνίου 2017

Η έφηβη κόρη μου ότι είναι απολύτως σε δεινοσαύρων και πήγα. Γνωρίζει πολλά για τους δεινόσαυρους και έμαθε ορισμένα νέα στοιχεία σχετικά με τα θέματα αυτά. Τα μουσεία είναι καλά οργανωμένη και κατατοπιστική. Η πλευρά με τα πόδια μέσα από το τους δεινόσαυρους ήταν διασκεδαστικό....Ήμασταν σε θέση να βγάζετε αστείες εικόνες με αυτούς. Το Κατάστημα δώρων είναι πλήρη στοιχεία για το δεινόσαυρο enthusiast. Περάσαμε υπέροχα. Έχουμε σχεδόν δεν πάτε γιατί φαινόταν παιδιάστικη, αλλά ανακαλύψαμε μια φορά που επισκεφθήκαμε ήταν διασκεδαστικό για όλες τις ηλικίες.Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 8 Ιουνίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Πήγα μαζί με το 12χρονο γιο μου, που είναι ακόμη πολύ ενδιαφέρον για τους δεινόσαυρους. Είχε μια έκρηξη, παρόλο που θα ήθελα να επισημάνω ότι θεωρώ ότι αυτό το μέρος είναι η πιο κατάλληλη για την νεότερα παιδιά (ηλικίας 5 έως 10 ) , καθώς...και οποιαδήποτε dinosaur ενθουσιώδεις οπαδούς. Το εξωτερικό βόλτα έχει " ζωή μεγέθους " τους δεινόσαυρους (πάνω από 100 , σύμφωνα με την ιστοσελίδα) διάδοση περίπου κατά μήκος ενός μονοπατιού περίπου ένα τέταρτο mile. Έχετε υπ' όψιν ότι αυτό είναι Τέξας, και είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα υπάρξουν και ζεστό για τον Ιούνιο μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου επίσκεψη, αλλά υπάρχει πολλή σκιά καθ' όλη τη διάρκεια της μονοπάτια και ρυθμίστε περιοδικά παγκάκια για ξεκούραση. Το μουσείο βρίσκεται στον εσωτερικό χώρο και το κλίμα που ελέγχονται, όπως είναι το κατάστημα δώρων. Κάθε παιδί 12 ετών αποκτά να σκάβουν για τα απολιθώματα για 15 λεπτά και κρατήστε 3 από τα αγαπημένα τους μέρη. Παρέχουν τα παιδιά με ένα μικρό δοχείο και sifter, και τα παιδιά στέκονται ένα " καψίδιο " ακαθαρσίες. Υπήρχαν απολιθωμένα περιβλήματα και παρτίδες των δοντιών, πράγμα που φυσικά είναι ο γιος μου στο ευαίσθητος. Υπάρχει επίσης ένα τμήμα για τα παιδιά να σκάψουν μόνο και παίζουν στην άμμο, ωστόσο, δεν ήμασταν εκεί πριν από τις 10:00, και ήταν ήδη ζεστό στο εσωτερικό του περιβλήματος και δεν θα μπορούσαν να breeze είναι αισθητές. Τα παιδιά μπορούν να παίξουν στην παιδική χαρά του ξενοδοχείου. Υπάρχουν πολλά τραπεζάκια με σκιά, αλλά και πάλι, μικρή ή καθόλου αύρα, οπότε ήταν ζεστό. Υπάρχουν μηχανήματα αυτόματης πώλησης, αλλά σας επιτρέπουν να φέρει το δικό σας φαγητό και ποτά. Επιτρέπουν, επίσης, τους ομοφυλόφιλους επιτρέπονται αλυσοδένουμε και έχουν ένα φρέσκο μπολ νερού για καθορίζονται για τους. Τέλος, το κατάστημα δώρων είναι τυπικό, αλλά τίποτα δεν φαινόταν υπερτιμημένο. Το προσωπικό ήταν πολύ φιλικό!Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 2 Ιουνίου 2017

Η οικογένειά μας των τεσσάρων ( 2 παιδιά, 6 και 4 ετών) επισκέφθηκε Dinosaur World την περασμένη εβδομάδα (Σαββατοκύριακο Memorial Day) . Παρόλο που κατά τη γνώμη μου το τους δεινόσαυρους δεν φαίνονταν όσο λεπτομερές π.χ.. - Prehisto Dino Parc στη Γαλλία, τα παιδιά μας...(και κατά συνέπεια τους γονείς των ΗΠΑ) και περάσαμε υπέροχα! Μπορείτε να κάνετε ένα περίπατο και να μάθετε τα πάντα για τους δεινόσαυρους. Αυτή η διαδικασία διαρκεί περίπου μιάμιση ώρα. Η διαδρομή είναι καλά συντηρημένο με άφθονη σκιά και έρχεται με παγκάκια και διευθετηθεί το λευκοσίδηρο κατά μήκος της διαδρομής. Αυτό που κάνει αυτό το πάρκο ξεχωρίζουν οι διασκεδαστικές δραστηριότητες για τα παιδιά. 6 μου - το χρόνο - κόρη μου άρεσε το dino gem εκσκαφές αναβάθμιση· ο γιος μου βοήθησε her) και δύο παιδιά μου άρεσαν τα ορυκτά dig (περιλαμβάνεται) . Το καλύτερο από όλα είναι ότι τα παιδιά πρέπει να διατηρείτε 3 απολιθώματα και όλα τα διαμάντια από τις εκσκαφές. Ω, και το ανέφερα το ναυπηγείο οστού (παιχνίδι στην άμμο, τι δεν ήθελα για ένα παιδί έκοψα; ) και την παιδική χαρά; Σίγουρα θα το συνιστούσα. Δεν υπάρχει εστιατόριο στις εγκαταστάσεις του, έτσι ώστε να φέρετε το δικό σας φαγητό/σνακ/ποτά.Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 23 Απριλίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Επισκέφθηκε πρόσφατα με ένα νήπιο. Για να είμαι ειλικρινής, δεν περιμέναμε και πολύ περισσότερο από ό,τι σε δρόμο, τουριστικό αξιοθέατο, και αυτό είναι ένα μέρος του. Ωστόσο, αν έχετε μικρά παιδιά θα συνιστούσα. Η ποσότητα των δεινοσαύρων αγαλμάτων ήταν έκπληξη, πολλά περισσότερα από ό,τι αναμενόταν....Η κόρη μας άρεσε, τροφοδοτώντας το ψάρι και χελώνες στη λίμνη. Και τη μεγάλη παιδική χαρά στο τέλος ήταν μια επιτυχία. Το sandbox Boneyard ήταν ωραίο, ωστόσο δεν δύνανται να καλύψουν τα ορυκτά dig βασίζεται στην πλευρά χρονισμού. Η εσωτερική museum και animatronics ήταν επαρκείς ως επιπλέον, ήταν λιγότερο ενδιαφέρον γι' αυτούς. Συνολικά αξίζει να το επισκεφθείτε για μικρά παιδιά.Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 20 Μαρτίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Επισκέφθηκα Dinosaur World εδώ πριν από 5 χρόνια, αλλά έκτοτε έχουν κάνει τεράστιες βελτιώσεις! Τα Pet Friendly " Χωματουργικά δέσμη " . . Καταπληκτικό. . Περιλαμβάνει εισιτήριο για τα ορυκτά dig και dino gem εκσκαφής. Μια τσάντα για να μετακινήσετε περιλαμβάνεται στην τιμή, και αν...θέλετε να αγοράσετε επιπλέον τσάντα που μπορούν να αναβαθμιστούν Arrowhead τσάντα ή Emerald. . . . Πήραμε ένα Emerald τσάντα για τους 2 ετών, δεδομένου ότι η εισαγωγή ήταν δωρεάν και πήρε ένα τεράστιο emerald. . . Αλλά όλες τις βαλίτσες μας περιέχουν πολλά όμορφα πέτρες! Ήμουν επιφυλακτικός όσον αφορά την τιμή, αλλά άξιζε τον κόπο! Boneyard: . Τεράστιο σκάμμα για τα παιδιά να παίξουν, όπου τα παιδιά μπορούν να ξεκουραστούν και " την εύρεσή τους " a stegasaurus σκελετός. Τραπέζια πικνίκ στη σκιά για ενήλικες σε θέση ηρεμίας. Εξακολουθούν να έχουν τα ορυκτά dig όπου μπορείτε να διατηρείτε τα τρία αγαπημένα διαπιστώσει. . . . Τα παιδιά θα βρουν πολλά και συνεχίστε την τρελή για το δόντι καρχαρία. Θα σας αρέσει, πιστέψτε με. Animatronics: . Βλ. animitronic dinos χωρίς να πάτε σε μια από τις πολυσύχναστες super Jurassic Quest εκδηλώσεις. . . Coy λιμνούλα: . Όταν πληρώνετε για το εισιτήριο εισόδου αγοράσουν τροφές ψαριών. . . . Βασιστείτε πάνω μου σχετικά με αυτό. Το $ 1 και άξιζε τον κόπο. Τα παιδιά λατρεύουν να δεις την τεράστια αφθονία ποσό coy. . . Αλλά όχι πολλά άτομα να θυμάστε να αγοράζουμε τα αλιεύματα τροφίμων. Λατρεύω το κατάστημα δώρων. . . Πολλά από τα οποία μπορείτε να επιλέξετε!Περισσότερα

Δείτε περισσότερες κριτικές
0,85 χλμ μακριά
Big Rocks Park
262 κριτικές
6,03 χλμ μακριά
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του Dinosaur World και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή