Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
3
Όλες οι φωτογραφίες (3)
Πλήρης προβολή
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό67%
  • Πολύ καλό0%
  • Μέτριο0%
  • Ανεπαρκές0%
  • Πολύ κακό33%
Πληροφορίες
Προτεινόμενη διάρκεια: < 1 ώρα
Τοπικός καιρός
Υλοποίηση: Weather Underground
13°
10°
Δεκ
13°
Ιαν
12°
Φεβ
Επικοινωνία
Φηρά 84700, Ελλάδα
Ιστότοπος
+30 2286 023993
Κλήση
Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Φιλτράρισμα κριτικών
2 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
1
0
0
0
1
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
1
0
0
0
1
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 6 Οκτωβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Επισκέφθηκα αυτό το κατάστημα στα τέλη Αυγούστου με τον αρραβώνα μου. Μόλις μπείτε μέσα, τα χρώματα και οι συλλογές σας καλύπτουν. Όλα είναι τόσο όμορφα! ! Στη συνέχεια, μόλις βρήκα τα πιάτα που επρόκειτο να αγοράσω, ο ιδιοκτήτης τους υπέγραψε και τα τυλίγασε όμορφα για...τα ταξίδια μου. Δεν μπορώ να περιμένω να αγοράσω περισσότερα. Βεβαιωθείτε ότι έχετε σταματήσει εδώ. δεν θα απογοητευτείτε!Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2018
Η κριτική έγινε: 10 Δεκεμβρίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Ο σύζυγός μου και εγώ ήμασταν στη Σαντορίνη για την 10η επέτειο του γάμου μας και ήθελα κάτι ξεχωριστό για να το θυμηθούμε. Έτσι αποφάσισε να αγοράσει ένα φανάρι για να κρεμάσει στην κουζίνα μας, αυτό ήταν το πρώτο μας λάθος. Αποφασίσαμε ότι θα ήταν...πιο ασφαλές να το αποσταλεί. Αυτό ήταν το δεύτερο λάθος μας. Εξηγήθηκε ότι αν στην απίθανη περίπτωση που έφτασε έσπασε σπάσει ότι το κόστος αποστολής μας περιλάμβανε ασφάλιση και ότι θα αποσταλεί ένα νέο. Όταν λοιπόν το φανάρι φτάσει σπασμένο, κάναμε τις οδηγίες που έδωσαν οι φωτογραφίες και επικοινωνήσαμε με τον ιδιοκτήτη, εξηγώντας άμεσα ότι έφτασε σπασμένο και έδωσε φωτογραφίες όπως ήταν απαραίτητο. Μου είπαν τότε ότι έπρεπε να επιστρέψω τα σπασμένα με δικά μου έξοδα και ότι θα μου αποζημιωνόταν. Αλλά επειδή όλο το φανάρι είναι "ένα είδος", δεν θα μπορούσαν να με κάνουν καινούργιο αν δεν το επέστρεψα. Επαναβεβαίωσα και πάλι ότι θα μου επιστραφούν τα χρήματα και μου είπαν ναι. Το τρίτο λάθος μου, το έστειλα. Στη συνέχεια, είπαν ότι το φανάρι μου ήταν έτοιμο και στο δρόμο του, (πριν από τη δική μου ακόμη και να φτάσει εκεί). Λάβαμε ένα φανάρι αντικατάστασης, όμως αρνούνται να επιστρέψουν είναι η ναυτιλία για να επιστρέψει το σπασμένο φανάρι. Υπάρχουν τρία μέρη που με κάνουν προσεκτικοί, είχαν ασφάλιση στο σπασμένο κομμάτι, γιατί να μην μου αποζημιώσουν. Ήθελαν το σπασμένο κομμάτι, γιατί θα μπορούσαν να το διορθώσουν και να το μεταπωλήσουν. Γιατί να επιστρέψω ένα σπασμένο κομμάτι, αν δεν είχαν καμία πρόθεση να μου επιστρέψουν.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Σεπτέμβριος 2017
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του Kalipso και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης