





















Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Αγαπήστε αυτό το πάρκο! ! Το σύμπαν Marvel είναι εκπληκτικό. Το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι η βόλτα με τα οχήματα, τα TM δεν διαχειρίζονται πολύ καλά τη γραμμή περάσματος Express. Δεν είναι πραγματικά δίκαιο να εκκενωθεί η γραμμή Express πριν οι κανονικοί άνθρωποι φεύγουν....Το Express πρέπει να εγγυάται μόνο ότι η αναμονή σας είναι μικρότερη και όχι ανύπαρκτη. Η αναμονή μας πήγε από 60 λεπτά σε 90 λεπτά εξαιτίας αυτού. Οι άλλες διαδρομές τρέχουν υπέροχα.Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Περισσότερα
Το TripAdvisor χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο. Μάθετε περισσότερα ή αλλάξτε τις ρυθμίσεις σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε, συναινείτε στη χρήση των cookies από τον ιστότοπό μας.