Περισσότερα






















Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Καταπληκτικό, απίστευτο, OMG! Η διακόσμηση του εστιατορίου ήταν πολύ δροσερή, είχε μια ζεστή Ασιατική αίσθηση σε αυτό με πολλά πράγματα να κοιτάξουμε γύρω σας σαν αγάλματα, χειροποίητα τραπέζια και καρέκλες, χαλιά και τοίχους κοίταξε παλιά και φορεμένα όπως Disney κάνει τόσο καλά. Το φαγητό ήταν...υπέροχο και οι πέντε από όλους μας πήραν κάτι διαφορετικό και όλοι μας μοιραστήκαμε. Το μπιφτέκι βοείου κρέατος του Κόμπε ήταν απίστευτο και αξίζει τα 20 δολάρια. Η γαρίδα πυρκαγιάς ήταν καλή αλλά πικάντικη και όλα τα άλλα ήταν απλά μεγάλα. Η σύζυγός μου και οι 3 έφηβοι ήταν πολύ χαρούμενοι με το γεύμα και όλοι μας είμαστε πολύ ικανοποιημένοι. Θα συνιστούσα αυτό το εστιατόριο σε όποιον ψάχνει για ένα υπέροχο γεύμα για μια λογική τιμή.Περισσότερα


Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Περισσότερα
Η Disney ήταν υπέροχη, το φαγητό ήταν υπερτιμημένο (πάρτε το τραπεζαρία), είναι εξαιρετικό για περπάτημα. Αλλά προειδοποιήστε. Υπάρχει μια τρελή ποσότητα περιπατητών και μοτοσικλετιστών σκούτερ (μία τυλιγμένη πάνω από έναν πόδι ενός ατόμου στο κόμμα μας), οπότε προσπαθήστε να πάτε σε offseason (για παράδειγμα, ημέρα...των ευχαριστιών). Εάν δεν μπορείτε να περπατήσετε, μην πάτε. Εάν το παιδί σας δεν μπορεί να περπατήσει για περισσότερο από 4 ώρες, μην πηγαίνετε. Συνολικά, η επίδειξη του Epcot στο Epcot ήταν το καλύτερο πάρκο (πηγαίνετε κατά τη διάρκεια της Spring Break και θα πάρετε το Φεστιβάλ Garden). Ένα κλασικό.Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Περισσότερα
Πήγαμε εδώ κατά τη διάρκεια της άνοιξης και τα πλήθη ήταν απλά γελοία! Αφήνουν πολλούς ανθρώπους και είναι σπατάλη χρημάτων, καθώς οι περισσότερες γραμμές είναι πάνω από 100 λεπτά για να πάνε σε μια βόλτα! Μου αρέσει η Disney, έτσι μου άρεσε το περπάτημα γύρω...από το να κοιτάς όλα όσα είναι τυχερά καθώς δεν χρησιμοποιούσαμε τις βόλτες!Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Περισσότερα
Ήμασταν στην Disney τρεις προηγούμενες φορές με τα παιδιά μας και ήταν πάντα ένα από τα πιο αγαπημένα μέρη μας. Επισκεφθήκαμε και πάλι στις 22 Μαρτίου 2019. Ήταν 4 χρόνια από την προηγούμενη επίσκεψή μας και δυστυχώς βρήκαμε τον εαυτό μας απογοητευμένοι μετά από αυτή...την επίσκεψη. Το νέο σύστημα γρήγορης διέλευσης δεν μας ωφελήθηκε καθόλου. Όλες οι μεγάλες διαδρομές ήταν εντελώς κλειστές χωρίς γρήγορο πέρασμα. Καθώς βρισκόμασταν 1 με 2 ώρες στη σειρά για κάθε βόλτα, ήταν πολύ επιθετικό για να παρακολουθήσουμε πολλούς (30 συν) γρήγορους περαστικούς να αφήσουν σε μια βόλτα και την γραμμή αναμονής μόνο μια χούφτα τη φορά. Φαινόταν ότι το προσωπικό προσπαθούσε να διαχειριστεί τον όγκο στις γραμμές ταχείας διέλευσης καθώς οι γραμμές αυτές ήταν μακρές και προσπαθούσαν συνεχώς να καλύψουν τη διαφορά. Περιμέναμε 2 ώρες για την δοκιμαστική πορεία που έφτασε στην αρχή της βόλτας και το ανέστειλαν και είπαν σε όλους να φύγουν. Πολύ απογοητευτικό. Σε περασμένα χρόνια θα είχαμε ένα γρήγορο πέρασμα για να επιστρέψουμε αργότερα. Ξοδέψαμε πάνω από 1000 δολάρια για να φτάσουμε στην Disney για μία ημέρα και να πάρουμε το hop park. Ήμασταν σε θέση να οδηγήσουμε μόνο μια χούφτα βόλτες στις 15 ώρες που ήμασταν εκεί. Οι βόλτες είναι φανταστικές ωστόσο για την εμπειρία που δεν αξίζει τα χρήματα. Τα λεωφορεία με λεωφορείο που ταξίδευαν στο πάρκο ήταν λίγα. Έπρεπε να περιμένει αρκετά χρόνο για κάθε λεωφορείο. Έφαγε στο Columbia Harbour House στο Magic Kingdom. Το προσωπικό που έλαβε την παραγγελία μας ήταν φανταστικό! Πολύ φιλικό. Το φαγητό ήταν μέσο. Ωστόσο, όταν λάβαμε το φαγητό μας, ανακαλύψαμε ότι δεν έχουμε παραγγείλει όλα τα τρόφιμα. Λείπει τρεις πλευρές. Θα ενθάρρυνε ιδιαίτερα οποιονδήποτε θα πάει στη Disney για να το προγραμματίσει έξω μήνες πριν και να διατηρήσει τα πάντα, συμπεριλαμβανομένων τραπεζαρία και τα γρήγορα περάσματα. Αυτό δεν είναι πλέον ένα μέρος για να πάτε και να περάσετε μια μέρα. Τώρα απαιτεί μεγάλο προγραμματισμό πριν από τη μετάβαση.Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Περισσότερα
Αυτή είναι η δεύτερη φορά που έρχεται στην DisneyWorld Florida και μπορώ να πω ειλικρινά ότι δεν υπάρχει μέρος που θα προτιμούσα να πάω για διακοπές. Είμαι πραγματικά συγκλονισμένος από το ποσό των κακών αναθεωρήσεων είναι εδώ. Έχοντας πει αυτό, πιστεύω ότι υπάρχουν κάποιες συμβουλές...και τεχνάσματα στη Disney που πρέπει να γνωρίζουμε για να αξιοποιήσουμε στο έπακρο το ταξίδι. Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το χρόνο σας, θα συνιστούσα ιδιαίτερα να κάνετε την έρευνά σας και να σχεδιάσετε το ταξίδι σας, αυτό δεν κάναμε τόσο πολύ την πρώτη φορά και παρόλο που είχαμε έναν εκπληκτικό χρόνο, το δεύτερο ταξίδι ήταν το καλύτερο. Αν δεν γνωρίζετε ήδη ότι παίρνετε 3 γρήγορες κάρτες ημερησίως στη Disney (κατεβάστε την εφαρμογή Disney World για να τις κρατήσετε) για ένα πάρκο, π.χ. μαγικό βασίλειο, οπότε πρέπει να περιμένετε σε κορμούς οποιαδήποτε ουρά για να φτάσετε στις βόλτες, Δεν θα μείνουμε στην ιδιοκτησία της Disney για να μπορέσουμε να τις κλείσουμε 30 ημέρες νωρίτερα (πιστεύω ότι είναι 60, αν μείνετε στη Disney) καταφέραμε να φτάσουμε σε όλες τις δημοφιλέστερες βόλτες, πτήση διέλευσης, ναυτικό τρένο επτά νάνων, Πολλοί άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν ότι μόλις χρησιμοποιήσετε τα 3 γρήγορα περάσματα σας, μπορείτε να συνεχίσετε να κάνετε κράτηση μία φορά τη φορά και μπορεί να βρίσκεται σε διαφορετικό πάρκο και στη συνέχεια, μόλις το χρησιμοποιήσετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και πάλι ένα άλλο. Εγώ και ο φίλος μου ειλικρινά κριθάρι έμεινα σε αναμονή για οτιδήποτε το ταξίδι μας, διότι γρήγορα περάσαμε τα πάντα, γι 'αυτό συνιστούσα ιδιαίτερα να ερευνήσω και να τις κρατήσω γρήγορα, εκ των προτέρων, ειδικά για τις πιο δημοφιλείς βόλτες. Είναι το ίδιο για κρατήσεις για δείπνο, έχω δει ανθρώπους θυμωμένους ότι δεν μπορούν να φτάσουν οπουδήποτε για φαγητό, σκεφτείτε το ποσό των ανθρώπων που βρίσκονται στο πάρκο κάθε μέρα, φυσικά θα πάμε να αγωνιστούμε, και πάλι θα έλεγα κράτηση εκ των προτέρων, κλείσαμε να είμαστε οι φιλοξενούμενοί μας (συνιστούμε να γευματίσετε εκεί αν είστε οπαδός της ομορφιάς και του θηρίου) στο μαγικό βασίλειο, κυλικείο καπετάνιου στο μαγικό βασίλειο, πλατεία στο μαγικό βασίλειο, σπίτι tusker στο ζωικό βασίλειο, Τα στούντιο του Hollywood και το εστιατόριο Marrakesh στο Epcot, τα οποία ήταν εκπληκτικά, με κάποια κράτηση πριν από ένα μήνα και μερικά που είχα κλείσει το πρωί, οπότε ακόμα και τότε υπάρχει διαθεσιμότητα. Πιστεύω ειλικρινά μόνο λίγο σχεδιασμό (κυριολεκτικά μου πήρε ίσως μια ώρα για να κάνω ένα σχέδιο και να το κλείσω όλα για το app) και σας εξοικονομεί τόσο πολύ χρόνο στην ουρά σας ταξίδι και προσπαθώντας να πάρει κρατήσεις για δείπνο και πραγματικά πραγματικά να το απολαύσετε γνωρίζοντας ότι όλα έχουν ήδη σχεδιαστεί. Όσον αφορά την τιμή, μπορεί να είναι λίγο ακριβό, αλλά κατά τη γνώμη μου αξίζει κάθε δεκάρα, είναι ειλικρινά σαν να είμαι σε άλλο κόσμο, δεν μπορώ να εκφράσω πόσο σημαντικό είναι να κάνετε την έρευνά σας για να αξιοποιήσετε στο έπακρο από το ταξίδι σας, όπως ξέρετε σε ποια ώρα είναι οι παρελάσεις, τα πυροτεχνήματα, όλες τις διαφορετικές εμφανίσεις που έχουν, κοιτάξτε στο καλύτερο μέρος για να σταθείτε ευτυχώς και μετά από πόσο νωρίς για να φτάσετε εκεί για την καλύτερη δυνατή εμπειρία και να κάνετε το καλύτερο από αυτά τα γρήγορα περάσματα επειδή είναι τόσο χρήσιμα! Ο φίλος μου που δεν είναι πραγματικά οπαδός της Disney απολαμβάνει απόλυτα αυτό και αυτό λέει κάτι! Μην παραλείψετε τις βραδινές παραστάσεις, ευτυχώς πάντα μετά από το μαγικό βασίλειο είναι εκπληκτικό, ωστόσο θα συνιστούσα να μείνετε στο πάρκο για λίγο πριν φύγετε επειδή τα πλήθη είναι τρελά! Πήγαμε στους επτά νάνους της αμαξοστοιχίας μου και από τη στιγμή που κάναμε ήταν σχεδόν άδειο! Μια νύχτα κάναμε και ψώνια για να χάσουμε λίγο χρόνο! Το ίδιο με το φανταστικό, ίσως το αγαπημένο μου θέαμα, αλλά μην αφήνετε αμέσως, αν και τα πλήθη δεν φαίνονται τόσο κακά εδώ είναι καλύτερα να το αφήσουμε λίγο! Αν θέλετε διακοπές όπου δεν χρειάζεται να προγραμματίσετε να κάνετε διακοπές στην παραλία γιατί δεν μπορείτε απλά να περιμένετε να πάτε κάπου τόσο απασχολημένος με τη Disney και να πάρετε τα πάντα αμέσως χωρίς χρόνο αναμονής και να μπείτε σε εστιατόριο χωρίς επιφυλάξεις ! Μην ακούτε τις κακές κριτικές, πηγαίνετε και κάνετε το μυαλό σας επάνω! Είναι το πιο εκπληκτικό μέρος στη γη, το μόνο κακό πράγμα για τον κόσμο της Disney πρέπει να φύγει! Σας ευχαριστώ Disney για τις καλύτερες δύο εβδομάδες! Και ελπίζω ότι θα σας δούμε και πάλι το επόμενο έτος!Περισσότερα


Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Περισσότερα
Καταπληκτικό για όλες τις ηλικίες, μόνο μειονέκτημα είναι όλα υπερτιμημένα υπερβολικά, αλλά στην άκρη υπάρχουν δωρεάν σιντριβάνια νερού που βρίσκονται σε όλο το πάρκο.Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Περισσότερα
Είχαμε ένα καλό ταξίδι, αν μπορούσα να το αποφύγω εδώ κατά τη διάρκεια της εαρινής διακοπής. Μείναμε στο ακίνητο και κλείσαμε όλες τις βόλτες μου 60 ημέρες έξω, τρεις ανά ημέρα. Μόλις αυτά φύγουν, μην σχεδιάζετε να κάνετε τίποτα άλλο, επειδή τα γρήγορα περάσματα είναι...όλα εξαφανισμένα. Τα πάρκα ήταν πολύ καλύτερα με το γρήγορο πέρασμα χαρτιού! Αν είχαμε έρθει εκείνη την ημέρα δεν θα υπήρχαν περάσματα διαθέσιμα. Το μέγιστο πέρασμα της Disneyland είναι πολύ καλύτερο και ας κάνουμε πολύ περισσότερο σε πολύ λιγότερο χρόνο. Ίσως αυτό δεν θα λειτουργούσε στη Φλώριδα. Κόστος σοφός Καλιφόρνια φαίνεται απλά σαν πολύ πιο κτύπημα για το δολάριο σας!Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Περισσότερα
Το TripAdvisor χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο. Μάθετε περισσότερα ή αλλάξτε τις ρυθμίσεις σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε, συναινείτε στη χρήση των cookies από τον ιστότοπό μας.