Περισσότερα






















Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Ένα μικρότερο μουσείο και μία από τις γκαλερί έκλεισαν ενώ το προετοίμασαν για μια νέα έκθεση. Σαν βετεράνος στρατού, πήρα δωρεάν, έτσι ήταν μια ωραία έκπληξη. Διαφορετικά η είσοδος για ηλικιωμένους είναι $ 8. Περάσαμε περίπου μια ώρα κοιτάζοντας τα εκθέματα. Δεν υπάρχει εστιατόριο στο...χώρο του ξενοδοχείου. Ο χώρος στάθμευσης είναι δωρεάν. Η ειδική έκθεση (Purvis Young) ήταν απογοητευτική, η IMHO.Περισσότερα




Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Μόνο μέχρι τις 30 Δεκεμβρίου 2018 στο Μουσείο Τέχνης του Ορλάντο για να δείτε το εξαιρετικό έργο τέχνης του Nick Cave. Μην το χάσετε.
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Αυτό το μουσείο είναι συμπαγές και εύκολο να το κάνει σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ήρθαμε για μια ειδική εκδήλωση Χριστουγέννων, Φεστιβάλ Δέντρων. Υπάρχει ένα μεγάλο γυάλινο γλυπτό Chuilly στην είσοδο.




Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Αν αγαπάτε άδειο μουσεία με μεγάλη τέχνη μπορείτε να αναλύσετε για ώρες αυτό είναι ένα υπέροχο μέρος. Ως τοπικός πηγαίνω με τα παιδιά μου συνεχώς. Έχουν εξαιρετικές δραστηριότητες και προγράμματα (όπως η φιλαρμονική ιστορία και οι εικονογράφοι παιδικών βιβλίων). Τα Χριστούγεννα κάνουν ένα υπέροχο φεστιβάλ...χριστουγεννιάτικων δέντρων και έχουν εξαιρετικό Santa. Εάν βρίσκεστε στο Ορλάντο για μεγάλο χρονικό διάστημα, αναζητώντας πολιτισμό ή σύνδεση με την τέχνη, θα αγαπήσετε τον ΟΜΑ. Μία φορά το χρόνο προσφέρουν ευκαιρίες για το ετήσιο πέρασμα και εκπλήσσομαι με το πόσο το χρησιμοποιήσαμε με τα παιδιά.Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Επισκέφθηκα εκεί μόνος του, δεν ήταν ένα μεγάλο μουσείο, αλλά τα πράγματα ήταν πραγματικά καλλιτεχνικά! Σας προτείνω μαθητές τέχνης να επισκεφτούν αυτό το μουσείο!
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Εάν μπορείτε να το κάνετε εδώ κατά τη διάρκεια του Νοεμβρίου, σίγουρα το κάνετε! Το Φεστιβάλ των Δέντρων είναι εκπληκτικό. Έχω κάθε χρόνο για τα τελευταία 10, και δεν απογοητεύει ποτέ. Η μόνιμη συλλογή είναι αξιοπρεπής - δεν είναι το Λούβρο ή το Met με...κανένα τέντωμα, αλλά σίγουρα αξίζει ένα ταξίδι. Το κτίριο έχει πολύ φυσικό φως και ένα όμορφο γλυπτό Chihuli που φωτίζει στο φως.Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Το TripAdvisor χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο. Μάθετε περισσότερα ή αλλάξτε τις ρυθμίσεις σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε, συναινείτε στη χρήση των cookies από τον ιστότοπό μας.