Περισσότερα






















Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Πολλές πολύ ενδιαφέρουσες περιοχές για να δείτε, οι συνεχείς λιανικές πωλήσεις και τα καταστήματα τροφίμων είναι λίγο κουραστικό, θα μπορούσαν να έχουν περικοπές στα καταστήματα, είναι όλα προσανατολισμένα να πάρει το δολάριο από την τσέπη σας. Θα μπορούσαν να είναι πιο διακριτικές. Προτεραιότητα στάθμευσης $...Προορισμός εισόδου στο εκθετήριο $$ και τα έξοδα εισόδου δεν είναι φθηνά, θα πρέπει να αγωνιστούν με το τέλος εισόδου.Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Περισσότερα
φεστιβάλ λουλουδιών ήταν τόσο όμορφη! Πρέπει να δείτε! Θα πρέπει να πάει τον Ιανουάριο για να πάει έτσι δεν θα είναι πολύ ζεστό. Αγαπήστε το χώρο της αποστολής, αλλά πρώτα να κάνετε την πράσινη αποστολή πριν από την αποστολή πορτοκαλιάς. Το πράσινο δεν έχει περιστροφή...και το πορτοκαλί έχει γυρίσει!Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Περισσότερα
Το TripAdvisor χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο. Μάθετε περισσότερα ή αλλάξτε τις ρυθμίσεις σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε, συναινείτε στη χρήση των cookies από τον ιστότοπό μας.