Πήγα να επισκεφθώ αυτό το μουσείο την πρώτη Πέμπτη του μήνα, που είναι συμπτωματικά, ημέρα ελεύθερης εισόδου. Χαίρομαι που ήρθα να επισκεφθώ αυτή τη συγκεκριμένη μέρα, καθώς ήρθα μακριά σκέπτοντας πόσο ευτυχής δεν ήταν να σπαταλήσω χρήματα που επισκέπτονται αυτό το μουσείο. Η συλλογή ήταν...μικροσκοπική και δεν εμπνέει στην καλύτερη περίπτωση. Ειλικρινά, μερικά από τα εκθέματα ήταν απλά γελοία. Πολλά έργα δεν είχαν πλακάκια με το όνομα του καλλιτέχνη, κλπ. Αφήνοντας ένα για να αναρωτηθούμε αν ήταν, στην πραγματικότητα, μέρος της συλλογής. Μια πραγματική ντροπή, καθώς αυτό το μουσείο έχει ένα εκπληκτικό κτίριο και μια φανταστική τοποθεσία που θα ήταν μια μεγάλη βιτρίνα για μια αξιοπρεπή συλλογή / έκθεση τέχνης.Περισσότερα