Περισσότερα




















Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Η γυναίκα μου και εγώ οδηγούσαμε γύρω από το Μαϊάμι και ήθελα να ελέγξω το πάρκο. Περπατήσαμε στην περιοχή του πάρκου και εκεί σχεδόν κανείς δεν υπήρχε. Η βρύση δεν λειτουργούσε. Υπάρχει ένα μικρό αμφιθέατρο, αλλά τίποτα δεν συμβαίνει. Ήταν ένα πλήρες χάσιμο χρόνου.
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Προφανώς ξεπερασμένη από τα μάλλον φανταχτερά τρόφιμα και εμπορικά κέντρα είναι τόσο αναπόφευκτη, αλλά δίνει μια ευχάριστη ανάπαυλα από την πόλη. Πάρτε το βόλτα του ποταμού προς την αντίθετη κατεύθυνση και τις μεγάλες πιθανότητες να δει κανείς.
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Απολαύσαμε λίγα ταξίδια εδώ, απλά χαλαρώνοντας με ένα βιβλίο ή βλέποντας τα δελφίνια στον κόλπο. Κοντά στο Bayside που είναι ωραίο για ψώνια.
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Πρόκειται για ένα χαλαρωτικό πάρκο όπου οι ντόπιοι προτιμούν να περπατούν τα σκυλιά τους. Υπάρχει περιορισμένο κατάλυμα, οπότε αν αρχίσει να βρέχει, πρέπει να κατευθυνθείτε προς το Bayside Marketplace μέχρι να περάσει η καταιγίδα.
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Το TripAdvisor χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο. Μάθετε περισσότερα ή αλλάξτε τις ρυθμίσεις σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε, συναινείτε στη χρήση των cookies από τον ιστότοπό μας.