Περισσότερα






















Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Αυτό πρέπει να το δεις! ! Όμορφα εδάφη και αρχοντικό, βιώνουν μια περασμένη εποχή του Μαϊάμι. Όμορφη θέα και κήπους
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Απόλυτα όμορφο, οι κήποι είναι μια απόλαυση, το σπίτι είναι σαν ένα μουσείο πολύ καλά διατηρημένο. Ένα μέρος για να επισκεφθείτε όταν βρίσκεστε στο Μαϊάμι, απολαύστε το περίπατο, τους κήπους της θάλασσας και την ιστορία.
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Απολαύσαμε την επίσκεψή μας στο Μουσείο και τον Κήπο Vizcaya. Πολλά όμορφα λουλούδια και αξιοθέατα. Μας είπαν από τον οδηγό μας Uber ότι θα έπρεπε να πάρουμε ένα άλλο Uber για να πάρουμε το μεσημεριανό γεύμα, έτσι ευχάριστα έκπληκτο το γεγονός ότι το Vizcaya έχει...ένα προσωρινό σκηνικό cafe όπου μπορούσαμε να αγοράσουμε ένα ελαφρύ γεύμα και να το απολαύσαμε σε τραπέζια με ομπρέλες έξω.Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Επέστρεψα στη Βισκάγια και ήταν ευχάριστο να δω ότι η όμορφη βίλα γερνά καλά και είναι καλά φροντισμένη. Αισθάνομαι ότι δεν βρίσκεστε στο Μαϊάμι για μερικές ώρες, μια μεγάλη διαφυγή. Είναι παράδεισος αυτοεξυπηρέτησης, πολύ όμορφα σκηνικά για φωτογραφίες, ειδικά σε εξωτερικούς χώρους και δεν είναι...ασυνήθιστο να βλέπετε φωτογραφίες γάμου. Πολύ χρήσιμη επίσκεψη. Οι βετεράνοι δεν πληρώνουν τέλη εισόδου.Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Το TripAdvisor χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο. Μάθετε περισσότερα ή αλλάξτε τις ρυθμίσεις σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε, συναινείτε στη χρήση των cookies από τον ιστότοπό μας.