Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Αποθήκευση
Κοινοποίηση
59
Όλες οι φωτογραφίες (59)
Πλήρης προβολή
Πιστοποιητικό Διάκρισης
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό55%
  • Πολύ καλό36%
  • Μέτριο7%
  • Ανεπαρκές1%
  • Πολύ κακό1%
Πληροφορίες
Προτεινόμενη διάρκεια: < 1 ώρα
Τοπικός καιρός
Υλοποίηση: Weather Underground
29°
23°
Οκτ
27°
22°
Νοέ
27°
20°
Δεκ
Επικοινωνία
Τσενάι (Μαντράς), Ινδία
Ιστότοπος
+91 99623 06524
Κλήση
Φιλτράρισμα κριτικών
41 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
20
17
4
0
0
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
20
17
4
0
0
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 10 από 41 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε πριν από 2 εβδομάδες

Είχαμε την ευκαιρία να ταξιδέψουμε από το μετρό της Chennai το Μάιο του 2018, όταν ο γιος και η οικογένειά του μας επισκέφτηκαν σε σύντομες διακοπές. Η CMRL ανακοίνωσε δωρεάν δρομολόγια για το κοινό κατά τη διάρκεια και για λίγες μέρες μετά την έναρξη της...έκτασης μεταξύ του σταθμού Nehru Park και του κεντρικού σταθμού μετρό Chennai. Ήμασταν μεταφερμένοι σε έναν κόσμο καθαριότητας που δεν είχαμε δει ποτέ στην Ινδία! Οι σταθμοί είναι πολύ καλά συντηρημένοι και έτσι είναι και τα τρένα. Τα υπόγεια τμήματα είναι πλήρως κλιματιζόμενα και απαλλαγμένα από θόρυβο και ατμοσφαιρική ρύπανση. Ο εγγονός μου ήταν απολύτως ενθουσιασμένος από τη βόλτα! Έχουν επίσης κυλιόμενες σκάλες και ανελκυστήρες για να βοηθήσουν τους μετακινούμενους. Η κυβέρνηση του Ταμίλ Ναντού δημιούργησε ένα όχημα ειδικού σκοπού (SPV) για την υλοποίηση του έργου σιδηροδρόμου του μετρό Chennai. Αυτό το SPV, το οποίο ονομάστηκε "Chennai Metro Rail Limited" (CMRL), ενσωματώθηκε τον Δεκέμβριο του 2007 στο πλαίσιο του νόμου περί εταιρειών. Έχει πλέον μετατραπεί σε κοινή επιχείρηση της κυβέρνησης της Ινδίας και της κυβέρνησης του Ταμίλ Ναντού, με ισότιμη συμμετοχή σε μετοχές. Αυτή η κοινοπραξία έχει κατασκευάσει και λειτουργεί το σιδηροδρομικό δίκτυο του μετρό Chennai. Το μετρό Chennai είναι ένα γρήγορο σύστημα διέλευσης που εξυπηρετεί την πόλη της Chennai, Tamil Nadu, Ινδία. Το σύστημα άρχισε να λειτουργεί το 2015, μετά από μερικό άνοιγμα της πρώτης φάσης του έργου. Το δίκτυο αποτελείται από δύο έγχρωμες γραμμές, που καλύπτουν μήκος 35 χιλιομέτρων (περίπου 22 μίλια). Το σύστημα έχει ένα μείγμα υπόγειων και υπερυψωμένων σταθμών και χρησιμοποιεί σιδηροτροχιές με πρότυπο μετρητή. Οι υπηρεσίες λειτουργούν καθημερινά μεταξύ 06:00 και 22:00, με συχνότητα 10 έως 20 λεπτά. Η κατασκευή άρχισε τον Ιούνιο του 2009 και η πρώτη επίσκεψη, που κάλυπτε επτά σταθμούς από το Koyambedu έως το Alandur, σε απόσταση 10 χιλιομέτρων, άρχισε να λειτουργεί στις 29 Ιουνίου 2015. Από τον Μάιο του 2018, η κεντρική Chennai στο δρόμο. Το Thomas Mount στη γραμμή Green και το AG-DMS στο Διεθνές Αεροδρόμιο Chennai στη γραμμή Blue είναι εμπορικά λειτουργικά, γεγονός που φέρνει το συνολικό επιχειρησιακό δίκτυο πάνω από 35 χιλιόμετρα. Η Chennai διέθετε ένα καθιερωμένο δίκτυο προαστιακών σιδηρόδρομων Chennai που χρονολογείται από το 1931 και λειτουργεί σε μια γραμμή μετρητή - μετρητή από την παραλία στο Tambaram, η οποία έχει πλέον μετατραπεί σε ευρεία κλίμακα. Δύο ακόμα προαστιακές γραμμές, η Chennai Central - Arakkonam και Chennai Central - Gummidipoondi άρχισαν να λειτουργούν το 1985. Η πρώτη φάση του συστήματος μαζικής ταχείας διέλευσης Chennai μεταξύ Chennai Beach και Thirumayilai (Mylapore) άνοιξε το 1997, με περαιτέρω επέκταση στην Velachery το 2007. Με μοντέλο μετά το μετρό του Δελχί, ένα παρόμοιο σύγχρονο σιδηροδρομικό σύστημα μετρό σχεδιάστηκε για την πόλη Chennai από τον αρχηγό του μετρό του Δελχί, Shri E. Sreedharan, κατόπιν αιτήματος της κυβέρνησης του Ταμίλ Ναντού. Το 2007 - 08, ₹ 50 crore (US $ 7,0 εκατ.) Τιμωρήθηκε για προκαταρκτικές εργασίες, οι οποίες περιελάμβαναν μια Λεπτομερή Έκθεση Έργου (DPR) που θα εκπονηθεί από την Delhi Metro Rail Corporation. Το σχέδιο εγκρίθηκε από το υπουργικό συμβούλιο το Νοέμβριο του 2007 και θα εκτελεστεί από την Chennai Metro Rail Limited (CMRL). Προγραμματίστηκαν επτά γραμμές από το DMRC για το δίκτυο μετρό Chennai. Η κεντρική επιτροπή προγραμματισμού έδωσε την έγκριση «κατ 'αρχήν» για το σχέδιο στις 16 Απριλίου 2008. Στις 21 Νοεμβρίου 2009 υπογράφηκε μια συμφωνία με την Japan Banking Corporation για δάνειο. Τον Ιούλιο του 2012 ξεκίνησε η πρώτη μηχανή διάνοιξης σήραγγας και μέχρι τον Οκτώβριο του 2012 ανατέθηκαν άλλες έντεκα μηχανές για να φέρουν σήραγγες κατά μήκος του υπόγειου τμήματος από τρεις κοινοπραξίες που εμπλέκονται στην κατασκευή. Στις 6 Νοεμβρίου 2013, διεξήχθη η δοκιμή κατά μήκος μιας διαδρομής μήκους 1 χιλιομέτρου. Στις 14 Φεβρουαρίου 2014 πραγματοποιήθηκε η παρθενική δοκιμή για το μετρό μεταξύ των σταθμών Koyambedu και Ashok Nagar. Τον Αύγουστο του 2014, το μετρό έλαβε τη νόμιμη πιστοποίηση πιστοποίησης ταχύτητας από τον Οργανισμό Μελετών Σχεδιασμού και Προτύπων. Τον Ιανουάριο του 2015, υποβλήθηκε έκθεση προς έγκριση στον Επίτροπο Metro Rail Safety. Τον Απρίλιο του 2015, ο Επίτροπος Metro Rail Safety εξέτασε το τροχαίο υλικό και υπέβαλε έκθεση στο Σιδηροδρομικό Συμβούλιο. Στις 29 Ιουνίου 2015 άρχισαν εμπορικές επιχειρήσεις μεταξύ σταθμών Alandur και Koyambedu. Σχεδόν ένα χρόνο αργότερα, στις 21 Σεπτεμβρίου 2016, άρχισαν εμπορικές συναλλαγές μεταξύ του σταθμού του μετρό Chennai International Airport και του σταθμού Little Mount του μετρό. Κατανοούμε ότι το σύστημα έχει προγραμματίσει επίσης να αναλάβει - μέχρι το 2021 το υφιστάμενο Σύστημα Μαζικής Ταχείας Διαμετακόμισης Chennai - το οποίο θα αναβαθμιστεί ώστε να λειτουργεί με το τροχαίο υλικό του μετρό Chennai. Το CMRL αναγνωρίστηκε από τη Διεθνή Ένωση Δημόσιων Μεταφορών το 2011. Τον Δεκέμβριο του 2016, ανακοινώθηκε ότι η Chennai Metro Phase II θα ήταν για 104 χιλιόμετρα (65 μίλια) και θα διασχίζει 104 σταθμούς. Ίσως οι άνθρωποι από άλλες πόλεις που έχουν εγκαταστάσεις μετρό να μην είναι τόσο ενθουσιασμένοι όσο ήμασταν, αλλά αυτή η δυνατότητα που προστίθεται στο σύστημα μεταφορών της πόλης σίγουρα θα ενισχύσει την άνεση και την άνεση του ταξιδιώτη κοινού της Chennai.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 5 Αυγούστου 2017

Το κόστος είναι λίγο ακριβό σε σύγκριση με Bangalore και στο Νέο Δελχί περπάτημα αλλά επειδή είναι πρόσφατα σχεδιασμένο καθίσματα είναι καλό

Η κριτική γράφτηκε 4 Αυγούστου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Προκειμένου να αποφευχθεί το Chennai κίνηση σε μια βροχερή ημέρα I επιβιβάσθηκαν στο μετρό από Ashok Nagar station. Τυπικά διαρκεί από 5 - 6 λεπτά και συχνότητας κάθε σταθμό διαρκεί 2 λεπτά για να φτάσετε. Για μένα 7 στάσεις για το αεροδρόμιο πήρε 20 λεπτά...όπως τροποποιήθηκε ο σταθμός του αεροδρομίου ήταν λίγο περισσότερο. Από το σταθμό διαρκεί 5 λεπτά με τα πόδια από το εσωτερικού ή διεθνούς αεροδρομίου. Το λεωφορείο ήταν βολικό, πολύ φθηνές, καθαρίστε το τρένο και το συνεδριακό κέντρο. Μπορείτε να αγοράσετε εισιτήρια με κάρτες καθώς και σε κάθε σταθμό.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 30 Ιουλίου 2017

Αυτό είναι πολύ καλό και πολυτελή δημόσια συγκοινωνία στην πόλη και το σιδηροδρομικό διατηρείται με κλιματισμό, αλλά το μόνο πράγμα που δεν συνδέεται με όλα τα μέρη της πόλης μόνο για τα λίγα μέρη είναι συνδεδεμένα πήραμε όπως σταθμό των λεωφορείων, το αεροδρόμιο και ετοιμάζεστε...να συνδεθείτε με το σιδηροδρομικό σταθμό και το μόνο πράγμα που είναι κατά κάποιο τρόπο ακριβή δημόσια transaport με ελάχιστα ναύλα 40 GBPΠερισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 24 Ιουλίου 2017

Κατά τη διάρκεια επίσκεψης το Chennai, προγραμματισμένη να έχουν μια μικρή διαδρομή με το τρένο του μετρό. Συνέβη ως προγραμματισμένη - χάρη στους φίλους μου στο Chennai που συνοδεύονται. Καλά οργανωμένο σταθμούς και αυτοματοποιημένη υπηρεσία αγοράς teller - ακόμα και υπάρχει προσωπικό για την υποστήριξη....Καλό σύστημα καθοδήγησης για την επερχόμενη σταθμούς. Άκουσα πριν ότι μόνο λίγα άτομα με μετρό, αλλά σχεδόν εξ ολοκλήρου στις 3 : 30:00 π.μ. καθημερινή. Πολύ προσιτή σε σύγκριση με ένα αυτόματο ή με ταξί. Καθαριότητα διαβεβαίωσε παντού από το μενού System Admin - υπέροχη αίσθηση.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 21 Ιουλίου 2017

Ο σιδηροδρομικός σταθμός του μετρό είναι μια εξαιρετική εμπειρία chennaites απολαμβάνουν. . . είναι γρήγορα να ταξιδέψουν χωρίς τάνυση ή την κούραση. . η καλύτερη πορεία η οποία είναι ένα πραγματικό δώρο από την thirumangalam Alandur. . Από την οδική κυκλοφορία, που σίγουρα θα λάβει...λεπτό 30 - 40 λεπτά τώρα μέσα σε 10 λεπτά μπορείτε να φτάσετε Alandur. . Είναι συνήθως πολυάσχολη κατά τα σαββατοκύριακα και τις εργάσιμες ημέρες βράδυ κατά τη διάρκεια των ωρών αιχμής. . Κατά συνέπεια του σχεδίου από τη λήψη του Chennai κανόνα του μετρό app να δούμε το χρονισμό της αμαξοστοιχίαςΠερισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 11 Ιουλίου 2017

Chennai εξακολουθεί να μην είναι έτοιμη για το μετρό. Η κοινή man δεν μπορεί να αντέξει οικονομικά την πολύ υψηλούς ναύλους και το τελευταίο μίλι συνδεσιμότητα στα περισσότερα πρατήρια καυσίμων δεν είναι καλή. Μέχρι τώρα και για μερικά χρόνια περισσότερο θα παραμείνει μια καινοτομία. Το...μόνο θετικό είναι ότι μπορείτε να ταξιδέψετε από αερολιμένα σε κάθε σταθμό σας άνεση σε τιμή χαμηλότερη από την αυτόματη ή κόμιστρο ταξίΠερισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 4 Ιουλίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Chennai του Metrorail είναι πραγματικά εξαιρετικό εκτός από το εισιτήριο. Εάν θέλετε να διασχίζουν καθημερινά θα είναι αρκετά ακριβό . Εάν θέλετε να gofor χαρούμενη βόλτα στη συνέχεια κατευθυνθείτε προς κάθε σταθμό και αγοράστε Rs 100 εισιτήριο και απολαύστε τη διαδρομή του άψογα το προσωπικό...που απασχολείται σε σταθμό είναι πολύ φιλικοί και εξυπηρετικός καθοδηγώντας άτομα. Περάστε τα σαββατοκύριακα και διασκέδαση, συμπεριλαμβανομένων του μετρόΠερισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 27 Ιουνίου 2017

Το νέο Pride of Chennai ξεκίνησε το υπόγειο εκτείνεται καθώς επίσης. Καλά συντηρημένο. Παρόλο που οι βόλτες με ποδήλατο είναι δαπανηρή, είναι κάτι που πρέπει να δείτε για κάθε επισκέπτη στο Chennai. Πολύ χρήσιμο για τους ταξιδιώτες από και προς το αεροδρόμιο

Η κριτική γράφτηκε 19 Ιουνίου 2017

Ήταν μεγάλη διαδρομή στην πόλη με το μετρό του κανόνα ψεκασμού . Λάτρεψα εδώ με το τρένο. Το ταξίδι ήταν ευχάριστη . Ταξιδέψαμε μαζί Πράσινη Γραμμή από την CMBT μεταφορά . Ήταν ακριβό, αλλά εξοικονομεί χρόνο

Δείτε περισσότερες κριτικές
Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 500 κοντινά ξενοδοχεία
Milan Hotel
1 κριτική
0,96 χλμ μακριά
Velacity - Luxury Serviced Apartments
51 κριτικές
1,4 χλμ μακριά
The Westin Chennai Velachery
1.620 κριτικές
1,56 χλμ μακριά
Grand Cascade
24 κριτικές
1,9 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόριαΔείτε και τα 6.974 κοντινά εστιατόρια
AB's Absolute Barbeques
32 κριτικές
0,73 χλμ μακριά
Peaches'
28 κριτικές
0,79 χλμ μακριά
Bhatinda Xpress
17 κριτικές
0,65 χλμ μακριά
Lucky Da Punjabi Dhaba Perungudi
7 κριτικές
0,68 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΔείτε και τα 654 κοντινά αξιοθέατα
Dhandeeswaram Temple
13 κριτικές
0,96 χλμ μακριά
The Grand Mall
23 κριτικές
0,8 χλμ μακριά
Ayurillam
14 κριτικές
0,17 χλμ μακριά
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του Chennai Metro Rail και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης