Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Moscow Academic Musical Theatre of Stanislavskiy and Nemirovich-Danchenko

Αποθήκευση
Κοινοποίηση
269
Όλες οι φωτογραφίες (269)
Πλήρης προβολή
Πιστοποιητικό Διάκρισης
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό85%
  • Πολύ καλό12%
  • Μέτριο1%
  • Ανεπαρκές1%
  • Πολύ κακό1%
Πληροφορίες
Τοπικός καιρός
Υλοποίηση: Weather Underground
Οκτ
-5°
Νοέ
-4°
-9°
Δεκ
Επικοινωνία
Bolshaya Dmitrovka St., 17, Μόσχα 125009, Ρωσία
Τβερσκάγια
Ιστότοπος
+7 495 723-73-25
Κλήση
Φιλτράρισμα κριτικών
12 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
11
1
0
0
0
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
11
1
0
0
0
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 10 από 12 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 11 Ιουλίου 2018

Πολλές αλλαγές Έχω ζήσει στην περιοχή εδώ και περισσότερα από δέκα χρόνια. Τα παράθυρά μας έβλεπαν απευθείας στο θέατρο από την πίσω πλευρά - όπου υπήρχαν εργαστήρια θεάτρου. Φυσικά, επισκέφτηκα αρκετές φορές τις παραστάσεις της Όπερας και του μπαλέτου. Τότε ήταν αρκετά ανεκτή εναλλακτική λύση...στο θέατρο The Bolshoy, όχι τόσο υποχρεωτική και παθός. Τώρα το θέαμα αλλάζει πολύ μετά από μια σοβαρή ανακατασκευή, έχασε εκείνη την αόριστη συγγένεια, την αίσθηση της οποίας άφησε στη μνήμη μου, την αίσθηση κάποιου οικείου, στενού θεάτρου. Οι καιροί έχουν αλλάξει και το θέατρο έχει αλλάξει. Ίσως έχουμε αλλάξει και εγώ.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 4 Ιουνίου 2018

Υπέροχο θέατρο με μερικές ενδιαφέρουσες εμφανίσεις κοστουμιών / σκηνικών κτλ. Ως πρώτη μου εμπειρία να δω ένα μπαλέτο δεν είχα ιδέα τι να περιμένω. Είδαμε μια παράσταση της Giselle σε δύο πράξεις. Ήμουν ιδιαίτερα ενθουσιασμένος για να ανακαλύψω ότι υπήρχε μια πραγματική ορχήστρα (ήταν λαμπρή!)....Είχαμε μια πολύ ευχάριστη βραδιά. Ήμουν λίγο ανησυχούν για το τι να φορέσει αλλά το έξυπνο casual ήταν τέλειο.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 10 Ιανουαρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Αυτή η δεύτερη επίσκεψή μου και για άλλη μια φορά δεν άφησα κάτω, ήταν ένα δώρο έκπληξη Xmas και πολύ ευγνώμων. Ο Καρυοθραύστης είναι απολύτως φανταστικός με καταπληκτικές παραστάσεις με μεγάλη ορχήστρα. Ήταν λίγο ανησυχούν, δεδομένου ότι μόνο έφερε μου μπότες πεζοπορίας, αλλά είχε πουκάμισο...και παντελόνι έτσι ήταν εντάξει και μερικά σε τζιν έτσι αισθάνθηκε εντάξει. Μεγάλη εμπειρία θα συνιστούσε.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 7 Ιανουαρίου 2018

οι Μπολχόες είναι μόνο ο Καρφιτσαριστής κατά την τελευταία εβδομάδα του Δεκέμβρη / πρώτη εβδομάδα του Ιανουαρίου και δεν θέλαμε να δούμε ένα μπαλέτο. Από τη στιγμή που ο Στάνμουνς κατέρρευσε την Madame Butterfly, κλείσαμε εισιτήρια και δεν το λυπούμε. Οι φωνές ήταν εξαιρετικές και...ήταν μια πολύ καλή παραγωγή πεταλούδωνΠερισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 11 Ιουλίου 2017

Για δεκαετίες αυτό το θέαμα θεωρήθηκε από εμάς, μουσκοβίτες, ως ένα είδος δεύτερης τιμής, ενώ ο μπολσόι - ως το μοναδικό μέρος για να δούμε μπαλέτο και όπερα. Αλλά για αρκετό καιρό η κατάσταση έχει αλλάξει - ο μπολσόι έγινε τόπος τουριστών για πλούσιους ανθρώπους...που ενδιαφέρονται περισσότερο να κάνουν αυτοεξυπηρέτηση στη συνέχεια στην πραγματική τέχνη. Αλλά αυτό το θέατρο, αφού απέκτησε νέο μπαλέτο, άλλαξε δραστικά το ρεπερτόριο και μας έδωσε εκπληκτικές πρεμιέρες από τα καλύτερα μπαλέτα του κόσμου όπως τον τελευταίο τον Ιούλιο - τρία μπαλέτα μιας δράσης "Suite en Blanc", "Petite Mort" και " Η δεύτερη λεπτομέρεια "η οποία ήταν μια απόλυτη επιτυχία και αποκάλυψε πολλούς λαμπρούς καλλιτέχνες!Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 29 Ιουνίου 2017

Ξέρεις ποιος θα σε συναντήσει στην είσοδο; Ήδη στο δρόμο, στην πόρτα θα δείτε μια πολύ σοβαρή φρουρά ασφαλείας, βεβαιωθείτε ότι έχετε έτοιμα τα εισιτήριά σας (ηλεκτρονικά εισιτήρια δεν υπάρχει πρόβλημα, χρησιμοποιώ μόνο αυτά τώρα). Στη συνέχεια, θα υπάρχει ένας άλλος έλεγχος - οι τσάντες...σας και εσείς οι ίδιοι θα περάσετε από τις πύλες ασφαλείας. Αλλά μην αποθαρρύνεστε, οι φρουροί φαίνονται σοβαροί αλλά στην πραγματικότητα είναι πολύ φιλικοί - τελικά σας δείχνουν στον κόσμο της τέχνης! Έτσι έμαθα: Έπρεπε να ταξιδέψω έξω από την πόλη, να επιστρέψω και να επιστρέψω για την παράσταση μέσα στην ίδια μέρα. Προφανώς δεν πάτε στην ύπαιθρο και στο θέατρο στα ίδια ρούχα και είχα μια μεγάλη, πραγματικά μεγάλη τσάντα με το φανταχτερό φόρεμα, τα παπούτσια και την κάμερα. και έπρεπε να βάλω εκεί τη σούπα μου και το τσουγκράνα, και όλα αυτά τα πράγματα για την κηπουρική, για να μην ξεχνάμε το αδιάβροχο. Τηλεφώνησα εκ των προτέρων στο γραφείο κρατήσεων για να βεβαιώσω ότι οι αποσκευές μου δεν θα ήταν πρόβλημα, εξακολουθούσα να ανησυχώ λίγο ... Αλλά ξέρετε - λειτούργησε! Εσωτερικό Μετά τις πυρκαγιές του 2003 και του 2005 το θέατρο είχε υποστεί μια θεμελιώδη ανασυγκρότηση, το αποτέλεσμα είναι ένας μεγάλος χώρος και μια κάπως περίεργη διάταξη. Υπάρχουν δύο μπουφέδες, δύο μανδύα και αρκετές αίθουσες και αίθουσες αντί ενός φουαγιέ, όπου στεγάζεται μια ενδιαφέρουσα έκθεση ιστορικών ειδών. Θα πρότεινα να έχετε κατά νου αυτό: Αν είναι δυνατόν, επιλέξτε το αριστερό τμήμα του 'μεγάλου' δωματίου - τα μπάνια, κυρίες και κύριοι, είναι εκεί. Αυτές τις μέρες πολύ λίγοι άνθρωποι παίρνουν μαζί τους παπούτσια στα σαλόνια, πράγμα που είναι πράγματι ντροπή - όχι μόνο για το παρκέ του θεάτρου, αλλά κυρίως για τα πόδια σας. Εν πάση περιπτώσει, βεβαιωθείτε ότι οι υπάλληλοι θα δεχτούν τις χειμερινές μπότες σας, εάν είναι σωστά συσκευασμένοι σε πλαστική σακούλα. Τα μπάνια - μπορώ να μιλήσω μόνο για τις κυρίες ", φυσικά - είναι πολύ ευρύχωρα, αλλά πρέπει να είσαι εξερευνητής για να το βρεις αυτό. Πηγαίνετε και στρίψτε αριστερά - υπάρχουν αρκετές σειρές θαλάμων που παραβλέπονται εντελώς από το κάπως ενοχλημένο, όπως συμβαίνει πάντα στις τουαλέτες των γυναικών, στην ουρά. P. S. Δεν υπάρχει χρέωση για τα βεστιάκια, ούτε για τα μπάνια. πράγματι, εμείς οι πρώην σοβιετικοί πολίτες παίρνουμε εντελώς ξεχασμένοι στην ίδια την ιδέα. Και δεν υπάρχει καμία απόκλιση. Ταυτόχρονα, μπορείτε να κάνετε καλό τόσο στα μάτια σας όσο και στο πορτοφόλι του συνοδού, αν νοικιάσετε γυαλιά θεάτρων - μόλις 200 ρούβλια, και μπορείτε να φτιάξετε ένα selfie ως ένα σωστό όπερα / μπαλέτο frequenter:)) P. P. S. Θα χρειαστείτε επίσης μετρητά για να αγοράσετε το λογαριασμό του θεάτρου για να γνωρίσετε το cast από τους συνοδούς κοντά στα ρολόγια και στην είσοδο της αίθουσας. P. P. P. S. Όπως και οι περισσότερες πολιτιστικές εγκαταστάσεις της Μόσχας, κατάλληλες για αναπηρικές καρέκλες - δείτε τις φωτογραφίες Υπάρχουν πολλά αναμνηστικά καταστήματα με υπέροχα - και ακριβά - ειδώλια. Δεχτούν κάρτες, τις ρώτησα ειδικά. Μπουφές Ο μπουφές αξίζει μια ιδιαίτερη σημείωση. Από όλους τους μπουφέδες του θεάτρου που είχα επισκεφθεί πρόσφατα, αυτό είναι σίγουρα # 1 - το πιο ευρύχωρο, εντυπωσιακό, χαλαρό και συγχρόνως μεγάλο χωρίς επιφύλαξη. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν δύο από αυτές - ένα, αρκετά μικρό, φαίνεται να ανήκει στο παλιό τμήμα του κτιρίου. υπάρχουν παλιομοδίτικες (με την καλή έννοια της λέξης) καρέκλες και τραπέζια με αξιοπρεπή τραπεζομάντιλα, οι σερβιτόροι περιμένουν μέχρι να τελειώσετε και να αφαιρέσετε τα χρησιμοποιημένα κύπελλα μέσα σε ένα δευτερόλεπτο. υπάρχει ακόμη ένα vintage gramophone από το παράθυρο. Αυτός ο μπουφές έχει δικό του πάγκο - στην πραγματικότητα τρεις ή τέσσερις με αρτοσκευάσματα, σάντουιτς, «πραγματικό» καφέ από μια περίτεχνη καφετιέρα και τσάι. Σημείωση - μόνο μετρητά. Το άλλο, πιο ευρύχωρο και ηλιόλουστο το καλοκαίρι, βρίσκεται στο 'αίθριο', όπου μερικές φορές έχουν και ρεσιτάλ. Είναι ένας τεράστιος, τεράστιος χώρος με τραπέζια - ήμουν λίγο απογοητευμένος καθώς δεν έχουν άγκιστρα για να κρεμάσουν την τσάντα σας, αλλά στη συνέχεια το πάτωμα είναι τόσο καθαρό και απλά άφησα όλα τα πράγματα μου να ξεκουραστούν εκεί. Υπάρχει ένας άλλος μετρητής εδώ με την ίδια επιλογή με τα παραπάνω, μετρητά μόνο. Εκτός αυτού, υπάρχουν δύο μπαρ με αλκοόλ: κρασί, σαμπάνια, κονιάκ. Αντιθέτως, δέχονται κάρτες. Ένα ποτήρι ιταλικό ξηρό κόκκινο κρασί με έκανε να φτωχό με 400 ρούβλια. Αυτό ήταν το έκτο "Onegin" μου από τον Ιανουάριο και το δεύτερο στο Stassik. (Αυτό είναι το δημοφιλές όνομα του θεάτρου εδώ, το επίσημο είναι πολύ μακρύ ακόμη και για εμάς τους Μοσχοβίτες:). Γιατί; Επειδή δεν ήμουν πολύ ευχαριστημένος με την πρώτη. Επέλεξα την ημερομηνία που προγραμματίστηκε κάποιος από το κέντρο Vishnevskaya ως Onegin, τότε τι πιστεύετε ότι συνέβη; Αλλάξαν το cast την τελευταία στιγμή! Ήμουν τόσο καρδιάς - σπασμένος που έπρεπε να χρησιμοποιήσω αυτόν τον ευρύχωρο μπουφέ με το όχι τόσο φθηνό μπράντυ από την Αρμενία. Mise - en - sc ne - Αλέξανδρος Titel Ο σκηνοθέτης σίγουρα ενδιαφέρεται για τη δημοσιότητα και όχι τόσο για τους τραγουδιστές, το κοινό και την ιστορία ως τέτοια. Μπορώ να ζήσω με την Τατιάνα παραδίδοντας την επιστολή της στον Όνγκινγκ με το κεφάλι βαθιά στο μαξιλάρι ύπνου ... Αλλά κυριολεκτικά σκουπίζοντας τον ατυχές Λένσκυ από τη σκηνή; Όχι μόνο είναι ένας αμφισβητήσιμος τρόπος για τη διάθεση του νεκρού ποιητή, μπορεί να βλάψει φυσικά τον τραγουδιστή! Τι σκέφτεται το γραφείο «Υγεία & Ασφάλεια»; . . Αυτό είναι μόνο ένα εντυπωσιακό παράδειγμα, ας ξεκινήσουμε από την αρχή. Θα δείτε οκτώ τεράστιες λευκές στήλες που κυριαρχούν στη σκηνή. Κάποια στιγμή κυριαρχούν, κάνοντας πολλούς πύργους της Πίζας. όταν οι νέοι Lensky πυροβολούνται, γίνονται μαύροι. και όταν στην Πράξη III ο Onegin προσπαθεί να δικαστεί την Τατιάνα, μοιάζουν με μια ζέβρα - ασπρόμαυρη. Ο σκηνοθέτης προφανώς πιστεύει ότι το κοινό δεν θα κάνει διακρίσεις μεταξύ καλού και κακού, εκτός εάν το ζητήσετε. Για να συμπληρωθούν οι στήλες, υπάρχουν τέσσερα αγάλματα, επίσης λευκά. Με την προθέση ξαφνικά αρχίζουν να κινούνται, προφανώς συμβολίζουν τους κύριους χαρακτήρες. Ευτυχώς διατηρούσαν τους χορούς - το βαλς, το ecossaise και το μεγάλο πόλοναζε. ακόμη και γιόρτασε θέατρα, όπως ο Μητροπολίτης και ο Μαριίνσκι, τα ρίχνουν για τη μη ύπαρξη κεφαλαίων, υποθέτω. Αλλά ακόμα και αυτό παρουσιάζεται με έναν πολύ παράξενο τρόπο - το Onegin περιπλανιέται και συνεχίζει να αρπάζει τους χορευτές με τα χέρια και τα μάγουλά τους - ο Πούσκιν τον ζωγράφισε ως άσχημο άτομο, αλλά αυτό είναι πάρα πολύ. Κοστούμια σχεδιασμού Δεν υπάρχουν παράπονα για τα κοστούμια. σίγουρα θα μπορούσαν να ήταν πιο εορταστικά και ποικίλα, αλλά τουλάχιστον δεν βλέπω τον Λένσκυ να τρέχει σε τζιν - ή χωρίς κανένα. Ήχος Υπήρχε κάτι περίεργο γι 'αυτό - περισσότερο από συχνά η ορχήστρα είχε σκιάσει τους τραγουδιστές. Μεταξύ αυτών των πέντε «Onegins» ανέφερα ότι αυτό ήταν το μόνο που έπρεπε να ακολουθήσω τους υπότιτλους για να καταλάβω τα λόγια - και, όπως κάθε Ρώσος που είχε πάει στο σχολείο, γνωρίζω πολύ καλά το κείμενο. Π. Σ. Οι υπότιτλοι για τις ρωσικές όπερες είναι στα αγγλικά, θα μάθω για την ιταλική. Μη με ρωτάς για τον Wagner, δεν είμαι οπαδός του. Κάτι άλλο που με ενόχλησε ήταν η θολή άρθρωση, σαν να είχε υποστεί το σύνδρομο Δημοσθένης όλα τα cast! Ο ήχος κολλάει κάπου στους αδένες των τραγουδιστών, αντί να φέρει εύκολα στο ακροατήριο. Εκμαγείο Τατιάνα - Ναταλία Πετροζίττσκαγια και Έλενα Γκούσεβα Η κ. Petrozhitskaya ήταν σαφώς το αστέρι της νύχτας, αλλά όχι τόσο καλή όσο η κ. Gousseva. το τελευταίο είναι ένα είδος «τζόκερ - σοπράνο» για να υποκαταστήσει την ανάγκη για την πιο διάσημη Khibla Gerzmava. Η κα Petrozhitskaya είχε πολλή κίνηση και αίσθηση, λίγο πολύ για το γούστο μου, με κάπως ακατάστατο ήχο, ενώ η κα Γουσέβα ήταν πολύ κοντά στην τελειότητα. Οντζίν - Ντμίτρι Ζέφ και ... Ντμίτρι Ζουέβ Ο κ. Zuev πιστεύει σαφώς ότι είναι ένας άλλος Ντμίτρι Χβιοροσόφσκι, με τις ίδιες χασαδένες ασταθείς φωνές και καουμπόηδες, προπονεί ακόμα και την ίδια παχιά χείλη μαλλιών! Φαίνεται λίγο αστείο, ειδικά καθώς η «μακρά μαύρη κλειδαριά που φτάνει στους ώμους» υποτίθεται ότι είναι ιδιοκτησία του όνειρο ποιητή Lensky - δείτε τους στίχους του Πούσκιν. Ο κ. Zuev τον Απρίλιο ήταν μια πλήρη αποτυχία, αλλά τον Ιούνιο υποθέτω ότι είχε καταβάλει προσπάθεια και έκανε τον εαυτό του περισσότερο ή λιγότερο ανεκτό. Πρίγκιπας Γκρέμιν - Ρωμαϊκή Ουλιμπίν (και οι δύο φορές) Έχω διαβάσει αρκετές ευνοϊκές κριτικές σχετικά με τον Gremin του κ. Ulybin και με κάθε σεβασμό δεν βρίσκω κανένα λόγο γι 'αυτούς. Είναι αλήθεια ότι προσπαθεί το καλύτερό του, δεν είναι τόσο αδύναμη δουλειά όπως κάνει ο κ. Zuev, αλλά ακόμα - η εντύπωση είναι κάπως αξιολύπητη. Lensky - Serguei Balashov και Alexandre Nesterenko Ειλικρινά, η μνήμη της παράστασης του κ. Balashov έχει ξεπεραστεί εντελώς, ενώ μπορώ να συγχαρώ τον κ. Nesterenko για μια εξαιρετική πράξη. Όλγα - Λάρισα Ανδρέεβα και Κσένια Ντουνντκόβα Ντανι Φιλιπλιεβνα - Ελλα Φειιγκινοβα και Βερωνικ Βιτακινα Τόσο η «mezzos του Ιουνίου» ήταν πολύ εμφανής, ενώ ο «Απρίλιος» μπορεί εύκολα να αγνοηθεί. Λοιπόν, τελικά όλα πήγαν αρκετά καλά. Το θέατρο γιόρτασε την 10η επέτειο της παραγωγής και είχαν παρουσιάσει όλα τα αστέρια τους, με επικεφαλής τον επικεφαλής αγωγό Felix Korobov (ο παχύρρευστος συνάδελφος με κλειδαριές). Ήταν η έξυπνη εποπτεία του ή η γενική έμπνευση λόγω της νύχτας της γκαλάς, αλλά οι ίδιοι τραγουδιστές ακούστηκαν πολύ καλύτερα τον Ιούνιο από ό, τι τον Απρίλιο.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 1 Μαρτίου 2017

Αυτό είναι το αγαπημένο μας για το μπαλέτο. Μολονότι δεν παραμένει ανεπηρέαστη από την πίσω - - σκηνές δολοπλοκίες και αλληλοσφαγής ότι έχει κλονιστεί η, Bolshoi παραστάσεις εδώ είναι καθολικά θετικά. Το ρεπερτόριο περιλαμβάνει το classics (Λίμνη των Κύκνων, Giselle, Sylphide) καθώς και πιο σύγχρονα...μπαλέτα. Το κύριο στάδιο θέατρο δεν είναι τόσο γεμάτα σπηλιές, η θέα είναι πάντα καλό. Και οι τιμές τους είναι πάρα πολύ χαμηλότερες από τις Bolshoi όπου μπορείτε να πληρώσετε όσο το $ 300 για ένα κάθισμα. Στο Stanislavsky, μπορείτε να δείτε τον κόσμο - κατηγορία μπαλέτου για ένα έκτο των ή λιγότερο, ανάλογα με το τι θέσεις που θέλετε.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 15 Δεκεμβρίου 2016 μέσω κινητής συσκευής

Αυτό είναι το αγαπημένο μου αγαπημένο μέρος στη Μόσχα για το μπαλέτο. Δεν είναι γνωστό ως το φανταχτερό Bolchoi θέατρο αλλά η καλύτερη εναλλακτική λύση για υψηλή ποιότητα και σχετικά λογικές τιμές. Συν το θέατρο είναι μάλλον μικρή ώστε να έχετε υπέροχη θέα από οποιοδήποτε...σημείο του δωματίου. Θα πήγαινα κάθε εβδομάδα εάν θα μπορούσα!Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 9 Ιανουαρίου 2015

Επισκέφθηκα 3 παραστάσεις όπερας σε 2 ημέρες - και όλα αυτά ήταν εξαιρετική. Ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η ίδια με εκείνη για τη μικρή Σκηνή! Ωστόσο, θα πρέπει να επιλέξει το μέρος όπου μπορείτε να καθίσετε προσεκτικά, καθώς η ακουστική δεν είναι καλό παντού.

Η κριτική γράφτηκε 26 Σεπτεμβρίου 2014

Θαυμάζω θέατρα και αυτό είναι ένα από τα αγαπημένα μου. Πραγματική ακαδημαϊκή και παραδοσιακή μουσική σχολή της τέχνης. Τελευταία φορά που ήμουν εκεί και σχεδόν έκλαψα βλέποντας Eugene Onegin. Συν το θέατρο μετά την ανοικοδόμηση και να έχει υπέροχη

Δείτε περισσότερες κριτικές
Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 380 κοντινά ξενοδοχεία
StandArt Hotel Moscow
244 κριτικές
0,26 χλμ μακριά
Hotel Petrovka 17
40 κριτικές
0,31 χλμ μακριά
Moscow Marriott Royal Aurora Hotel
1.116 κριτικές
0,44 χλμ μακριά
Pushkin Hotel
248 κριτικές
0,48 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόριαΔείτε και τα 15.741 κοντινά εστιατόρια
Bar Neon Monkey
59 κριτικές
0,05 χλμ μακριά
Twins Garden
162 κριτικές
0,13 χλμ μακριά
Menza
214 κριτικές
0,05 χλμ μακριά
La Prima
147 κριτικές
0,02 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΔείτε και τα 4.713 κοντινά αξιοθέατα
State Theater of Nations
97 κριτικές
0,15 χλμ μακριά
Rossiya Theater
35 κριτικές
0,26 χλμ μακριά
Monument to Sergei Rachmaninoff
21 κριτικές
0,23 χλμ μακριά
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του The Moscow Academic Musical Theatre of Stanislavskiy and Nemirovich-Danchenko και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης