Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
11
Όλες οι φωτογραφίες (11)
Πλήρης προβολή
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό19%
  • Πολύ καλό39%
  • Μέτριο14%
  • Ανεπαρκές9%
  • Πολύ κακό19%
Πληροφορίες
Προτεινόμενη διάρκεια: Περισσότερες από 3 ώρες
Επικοινωνία
| Batumi Bus Station, Μπατούμι 6000, Γεωργία
Ιστότοπος
+995 422 24 22 44
Κλήση
Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Φιλτράρισμα κριτικών
7 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
0
3
1
0
3
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
0
3
1
0
3
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 26 Νοεμβρίου 2018

Το λεωφορείο χρειάζεται 6. 5 ώρες Τιφλίδα προς Μπατούμι, ίδια με την επιστροφή. Αγόρασε εισιτήρια online, δεν χρειάζεται να εκτυπώνετε, απλώς να εμφανίζετε email. Αποσκευές δεν υπάρχει πρόβλημα. Το δωρεάν wifi ήταν εύκολο.

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 6 Οκτωβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Το μοναδικό πλεονέκτημα του μετρό της Γεωργίας είναι η τιμή - πήγα από το Μπατούμι στην Τιφλίδα για 30 GEL. Το ταξίδι πήγε πάνω από 8 ώρες, όχι 6! ! ! Το ελαστικό εξερράγη στο δρόμο και σταματήσαμε στη μέση του πουθενά για περίπου δύο...ώρες, περιμένοντας τον οδηγό που πραγματικά έτρεξε μια βόλτα με ανελκυστήρα σε οποιαδήποτε πόλη γειτονιάς για να φτάσει βοήθεια, καθώς δεν είχε εξοπλισμό για να αλλάξει το ελαστικό. . . Δεν είχε καν ένα προειδοποιητικό τρίγωνο, οι άνθρωποι από το λεωφορείο βάζουν τεράστια μπουκάλια νερού στο δρόμο ως προειδοποίηση! Κανείς δεν μπορούσε να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα στο λεωφορείο - ήταν μπλοκαρισμένη όλη την ώρα. Σταματήσαμε δύο φορές σε ένα βενζινάδικο φρίκης για να χρησιμοποιήσουμε την τουαλέτα. Μας δόθηκε ένα μικρό φλιτζάνι νερό κατά τη διάρκεια ολόκληρου του ταξιδιού (η ιστοσελίδα λέει εντελώς διαφορετικό πράγμα γι 'αυτό). Δεν παρασχέθηκε καφές - όταν ρωτήσαμε την κυρία που έπρεπε να φροντίσει τους επιβάτες, δεν μιλούσε αγγλικά, μόνο θα μπορούσε να πει ότι ήταν "καφές όχι για σένα". Ήταν αγενής και το μόνο που έπαιζε ήταν να παίζει στο τηλέφωνό της, να μιλάει στο τηλέφωνό της και να μας κάνει να περιμένουμε σε κάθε στάση γιατί έπρεπε να καπνίσει! ! Ο οδηγός κάπνιζε στο λεωφορείο, παίζοντας μουσική στο ραδιόφωνο πολύ δυνατά. Τα tablet πολυμέσων ήταν απενεργοποιημένα και το wifi δεν λειτουργούσε τις περισσότερες φορές. Ένα από τα παράθυρα των λεωφορείων ήταν μεσίτης και το SI; ο κλιματισμός διαρρέει απευθείας στο κεφάλι ενός επιβάτη. Ολόκληρο το ταξίδι ήταν μια φρίκη. Αισθάνομαι πραγματικά λύπη για την επιλογή αυτής της εταιρείας. ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΩΡΑ. ΠΑΝΤΑ. Ακόμη και αν ήταν δωρεάν.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Σεπτέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 16 Σεπτεμβρίου 2017

Αυτή η εταιρεία θα ήταν πιθανώς η καλή επιλογή για όποιον σχεδιάζει να ταξιδέψει σε όλη τη Γεωργία και να απολαύσει τα αξιοθέατα. Οι δρόμοι είναι καλόι και είναι επίσης μια καλή συμφωνία για τα χρήματα. Έχουν επαγγελματίες οδηγούς (παρόλο που κάποιοι μιλούν μόνο τη...γεωργιανή γλώσσα), άνετα λεωφορεία με ψυχαγωγία μέσων. Ωστόσο, όταν ταξίδεψαμε από την Τιφλίδα προς το Μπατούμι στις 14 Αυγούστου 2017 (από τις 12: 00 έως τις 18:30), το ταξίδι μας μετατράπηκε σε εφιάλτη και μεγάλο πονοκέφαλο. Η αιτία αυτής της κεφαλαλγίας ήταν ένας αλαζονικός και εξαιρετικά αγενής διαχειριστής. Όλα ξεκίνησαν όταν φτάσαμε στο σταθμό των λεωφορείων στην Τιφλίδα, προσπαθούσα να δείξω το ηλεκτρονικό μου εισιτήριο και να ρωτήσω αν πρέπει να δώσουμε στις αποσκευές μας. Ξαφνικά, αποδίδει σε μένα λέγοντας "Σας λέω να περιμένετε". Αφού δώσαμε τις αποσκευές του, απλώς τους έριξε στην καμπίνα αποσκευών. Κατά τη διάρκεια ολόκληρου του ταξιδιού μας έκανε χαρά από μας και γκρίνια. Το ταξίδι μας ήταν χαλασμένο. Στο τέλος, ήμουν τόσο ευτυχής που το ταξίδι αυτό τελείωσε.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2017
Η κριτική έγινε: 5 Σεπτεμβρίου 2017

Ταξίδεψε από την Τιφλίδα προς το Μπατούμι στις 7 Αυγούστου 2017. ο κλιματισμός λειτουργεί, αλλά δεν βοήθησε πολύ. μοιάζει με λουκέτο που λείπει στο σύστημα κλιματισμού. Σταματήθηκε για μεσημεριανό γεύμα στο καντίνα χωρίς κλιματισμό. Οίδημα πολύ ενώ ταξιδεύετε. Καθίσματα άνετα, με πόσιμο νερό. Χρειάζεστε μια...μικρή βελτίωση για να κάνετε το ταξίδι πολύ καλό.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2017
Η κριτική έγινε: 5 Σεπτεμβρίου 2017

δεν είχα κράτηση το λεωφορείο πρώτη φορά έφτασα στο σταθμό και θα μπορούσα να καταφέρω να το αγοράσω στο πρόσωπο, αν και είναι το καλύτερο αν το αγοράσετε σε απευθείας σύνδεση μπορείτε να επιλέξετε το κάθισμά σας, απλά να είστε προσεκτικοί σχετικά με τα καθίσματα...αν είστε στο δρόμο για μεγάλο χρονικό διάστημα βεβαιωθείτε ότι έχετε κλείσει το λεωφορείο Double Decker και όχι το άλλο. έχει ένα μίνι μόνιτορ που είναι καλό γιατί μπορείτε να συνδέσετε το τηλέφωνό σας ή το σκληρό σας για να παρακολουθήσετε τα πράγματα προκαλούν ό, τι έχουν είναι στην γεωργιανή, αλλά όλα σε όλα τα καλά και αν ταξιδεύετε στο φως της ημέρας μπορείτε να απολαύσετε την θέα ως περνώντας από και αν ταξίδι τη νύχτα μπορείτε να έχετε κανονικό ύπνο.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούλιος 2017
Η κριτική έγινε: 14 Αυγούστου 2017

Χρησιμοποίησα αυτή την εταιρεία λεωφορείων πέρυσι, όταν βρισκόταν στο Μπατούμι. Ταξίδεψε από το Μπατούμι στην Τιφλίδα. Δεν είναι τέλειο, αλλά καλύτερα από άλλες εταιρείες. Επίσης, πιστεύω ότι αυτή είναι η ασφαλέστερη εταιρεία λεωφορείων στη Γεωργία, επειδή χρησιμοποιούσα και άλλες εταιρείες. Οδηγούν σαν τρελοί.

Ημερομηνία εμπειρίας: Σεπτέμβριος 2016
Η κριτική έγινε: 8 Αυγούστου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Όλη την ημέρα, το διαδίκτυο δεν λειτουργούσε για πληρωμές μέσω διαδικτύου, οπότε έπρεπε να χτυπήσουμε τον αριθμό του σταθμού των λεωφορείων στο τηλέφωνο 032 275 0595 και στο κινητό τηλέφωνο 577 15 94 15, αλλά δεν πήραν το τηλέφωνο, προσπαθήσαμε πολλές ώρες και δεν το...κάναμε ποτέ απαντώντας, τελικά έπρεπε να πληρώσουμε 20 πηκτές για ένα ταξί για να μας πάει στο γραφείο του σταθμού των λεωφορείων και προσπαθήσαμε να χτυπήσουμε αλλά δεν απάντησαν ακόμα, αλλά όταν φτάσαμε εκεί δεν ήταν απασχολημένοι ήταν τρία κορίτσια που έτρωγαν σοκολάτες και πίνοντας καφέ αντί να δουλεύουν, πολύ τεμπέληδες είναι οι χειρότεροι χειρότεροι άνθρωποι που έχω συναντήσει και είναι τεμπέληδες και προτιμούν να τρώνε σοκολάτα παρά δουλειά, κακή εξυπηρέτηση από την εταιρεία σου θα πρέπει να υποβιβαστούν στον καθαρισμό των λεωφορείων και η εταιρεία πληροφορικής σου να αλλάξει καθώς ο διακομιστής πληρωμών μέσω Διαδικτύου δεν πρέπει να παραμείνει για ώρες το Σαββατοκύριακο. . h, ελπίζω να μπορέσετε να διορθώσετε τα προβλήματά μας και να βεβαιωθείτε ότι μπορούμε να μιλήσουμε με τον διευθύνοντα σύμβουλο του μετρό λεωφορείου και να εξηγήσουμε ποιο κακό προσωπικό εργάστηκε γι 'αυτόνΠερισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2017
Δείτε περισσότερες κριτικές
Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 68 κοντινά ξενοδοχεία
JRW Welmond Hotel & Casino
177 κριτικές
1,72 χλμ μακριά
Odisea Apart Hotel
5 κριτικές
2,05 χλμ μακριά
Mardi Plaza Hotel
38 κριτικές
2,17 χλμ μακριά
The Admiral Hotel
69 κριτικές
2,22 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόριαΔείτε και τα 332 κοντινά εστιατόρια
Uncle Feng's
155 κριτικές
2,41 χλμ μακριά
Cafe Adjara
436 κριτικές
2,39 χλμ μακριά
GoodFellaz Kitchen Lab
52 κριτικές
2,28 χλμ μακριά
Marseille
133 κριτικές
1,77 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΔείτε και τα 129 κοντινά αξιοθέατα
Monument Ali and Nino
804 κριτικές
2,57 χλμ μακριά
Piazza Square
576 κριτικές
2,44 χλμ μακριά
Argo Cable Car
1.427 κριτικές
2,04 χλμ μακριά
Miracle Park
183 κριτικές
2,56 χλμ μακριά
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του Metro Georgia και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης