Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
3
Όλες οι φωτογραφίες (3)
Πλήρης προβολή
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό45%
  • Πολύ καλό8%
  • Μέτριο13%
  • Ανεπαρκές0%
  • Πολύ κακό34%
Πληροφορίες
Τοπικός καιρός
Υλοποίηση: Weather Underground
24°
15°
Δεκ
22°
14°
Ιαν
23°
15°
Φεβ
Επικοινωνία
Al Buteen St | Gold Centre. 2nd Flr, Flat# 37, 38, 39, Ντουμπάι, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Ιστότοπος
2262630
Κλήση
Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Φιλτράρισμα κριτικών
11 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
6
1
0
0
4
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
6
1
0
0
4
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 10 από 11 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε πριν από 3 ημέρες

Χρησιμοποίησα τη Marhaba σε δύο περιπτώσεις στο πρόσφατο ταξίδι μου στη Μέση Ανατολή και τους βρήκα πολύ αποτελεσματικό και εξυπηρετικό. Η επιβίβαση και η αποβίβαση γίνεται τόσο εύκολη, ειδικά σε ένα πραγματικά μεγάλο αεροδρόμιο όπως το Ντουμπάι. Σας συνιστώ ανεπιφύλακτα αυτή την υπηρεσία.

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2018
Η κριτική γράφτηκε πριν από 4 ημέρες

έχουν κλείσει αυτή την υπηρεσία δύο φορές τους τελευταίους 12 μήνες. Τον περασμένο χρόνο η πεθερά μου έμεινε για να αγωνιστεί για τον εαυτό της έξω από ένα άδειο σπίτι αφού είχε τεθεί σε ένα αυτοκίνητο σοφέρ που δεν την παραγγείλαμε (περιμένουμε στο αεροδρόμιο γι...'αυτήν) και αφού είπαμε τον οδηγό αρκετές φορές δεν ήταν εκεί που μένει. Ο οδηγός τότε πήρε τις αποσκευές του από την μπότα και την άφησε μόνη της στο πεζοδρόμιο και μόλις πήγε μακριά. Ταξίδευε σόλο και έχει αρκετές σοβαρές ιατρικές καταστάσεις, εξ ου και η αιτία για βοήθεια από το αεροδρόμιο. Σήμερα το πρωί η πεθερά μου και εγώ φτάσαμε για να διαπιστώσουμε ότι κανείς δεν ήταν εκεί για να μας βοηθήσει μέσα από το αεροδρόμιο, παρά το γεγονός ότι πλήρωσε για την υπηρεσία στο ακέραιο. Ήμουν απρόθυμος να τα ξαναχρησιμοποιήσω μετά από πέρυσι, αλλά η ειλικρινή τους απολογία μετά το τελευταίο περιστατικό με έκανε να τους δώσω μια δεύτερη ευκαιρία. Δεν θα υπάρχει ένα τρίτο. Μία κυρία μου τηλεφώνησε σήμερα το πρωί καθώς έφτασα στο κτίριο του τερματικού σταθμού και μου έλεγαν να πάω σε διάφορες θέσεις εντός του ίδιου του κτιρίου τερματικού για να συναντήσω ένα μέλος της ομάδας μόνο για να μην βρούμε μέλη της ομάδας τους για να βοηθήσουμε μας σε οποιαδήποτε από τις θέσεις που παρείχε. Όταν κατάφερα να εντοπίσω έναν από αυτούς, γέλασε στο πρόσωπό μου όταν του είπα την κατάσταση και με πληροφόρησε ότι ήταν αυτός που έπρεπε να μας συναντήσει, αλλά μετά από 15 λεπτά μας περίμενε, έφυγε. Απαράδεκτο και ασυγχώρητο. Αποφύγετε πάση θυσία.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Δεκέμβριος 2018
Η κριτική γράφτηκε πριν από 2 εβδομάδες μέσω κινητής συσκευής

Έχουμε ενημερωθεί για τις υπηρεσίες περισσότερο από ένα μήνα σε προχωρημένους και κάναμε το αίτημα αναλόγως για τη 81χρονη γιαγιά μου μόνο ρώσικος ομιλητής. Μας είπαν ότι δεν υπάρχει θέμα για ρωσικό ομιλητή και αναπηρικό καροτσάκι. Αυτός είναι ο λόγος που επιλέξαμε τη Marhaba. Λοιπόν,...δεν συνέβη ποτέ. Τηλεφώνησα σε μερικούς αριθμούς μέχρι να μου δοθεί ο αριθμός του επιβλέποντος επιβλέποντος, κυρίας Souad. Εξήγησα την κατάσταση με τρόπους, αλλά με παρέμενε να με διακόπτει, έτσι αποφάσισα να μην ακολουθήσω τη συζήτηση, δεν έφτασα τίποτα παρά να αναστατώσω. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ. Και δεν έχει νόημα να διαμαρτύρονται επειδή η κα Souad δεν θα παραστεί σε καμιά παράπονα ούτε να την επεξεργαστεί, οπότε να χάσει περισσότερο χρόνο.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2018
Η κριτική γράφτηκε πριν από 4 εβδομάδες

δεν πληρώσαμε για την υπηρεσία, δεν είχαμε κάποιον στην πύλη, δεν υπήρχε σκάφος, κανένα άτομο, τελικά μας συναντήσαμε στην αίθουσα αποσκευών, πλήρης σπατάλη χρημάτων, ζητήσαμε επιστροφή χρημάτων, τίποτα, ΜΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 22 Αυγούστου 2018

Χρησιμοποιώ Marhaba κάθε φορά που ταξιδεύω στο Ντουμπάι, γιατί το καλύτερο μέρος είναι ότι μπορείτε να κόψετε τις γραμμές που εξέρχονται από τα τελωνεία. Το πρόγραμμα είναι ακριβώς αυτό που οι περιγραφές είναι, και ειλικρινά αυτό εξαρτάται μόνο ποιες είναι οι ανάγκες σας: Χάλκινο -...Αν είστε σόλο ή ζευγάρι που ταξιδεύετε, έχετε ταξιδέψει πριν και απλά θέλετε να κόψετε τις παραγάδιες γραμμές μέσω των τελωνείων. Όχι για εκείνους με περιπατητές, παιδιά, μεγάλη ομάδα ή τόνους αποσκευών. Κυριολεκτικά το κορίτσι κόβεις τη γραμμή. Δεν υπάρχουν διακοσμητικά. Ασημένιο - Νέοι διεθνείς ταξιδιώτες, αυτοί με πολλές αποσκευές, άτομα με αναπηρικά καροτσάκια, καροτσάκια, παιδιά ή ατομικά ταξιδιώτες που χρειάζονται κάποιον για να σπρώξουν τις αποσκευές σας. Ένας βοηθός σας χαιρετάει με το όνομά σας σε ένα σημάδι, σας παίρνει γρήγορα μέσα από τα τελωνεία, και στη συνέχεια παίρνει ένα καλάθι αποσκευών και ωθεί τις αποσκευές σας για σας μέχρι τις αφίξεις. Υψηλότερα επίπεδα - Αν δεν είστε διασημότητα, προγραμματίζετε μια πρόταση έκπληξη ή ένα πάρτι, ή έχετε χρήματα για να κάψετε, αυτά δεν αξίζει τον κόπο. Το μόνο που κάνετε είναι να κόψετε τη γραμμή ή να περάσετε από μια ξεχωριστή περιοχή γραμμών, να σας βοηθήσουν με περιπατητές, αναπηρικές καρέκλες και θα σας φέρουν σε καροτσάκια γκολφ και θα ασχοληθείτε με τις τσάντες σας (θα τους στείλετε μπροστά στον προορισμό) . Και πάλι, αν δεν σχεδιάζετε να προτείνετε στην πύλη ή είστε εκατομμυριούχος, ή έχετε δέκα παιδιά ή είναι μια γιγαντιαία οικογενειακή επανένωση που διέρχεται από το τερματικό, αυτό δεν αξίζει την τιμή. Παρατηρώ χαμηλά σχόλια για την Marhaba και είναι κυρίως πλούσιοι που παραπονιούνται ότι δεν αντιμετωπίστηκαν αρκετά «ειδικά». Αν έχετε τόσα χρήματα, προσλάβετε τους προσωπικούς σας συνοδούς και τους ιδιωτικούς οδηγούς για αυτό το μέρος.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Μάρτιος 2018
Η κριτική έγινε: 13 Απριλίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Στις 03. 04. 2018, λάβαμε ένα SMS για να επιβεβαιώσουμε την κράτηση της υπηρεσίας χαλκού για την οικογένειά μου - 3 άτομα, 2 από τα οποία άνω των 60 ετών πετούν από τη Βραζιλία στο Ντουμπάι (περίπου 15 ώρες). Είχαμε αναφέρει πρόσθετες λεπτομέρειες στην κράτηση,...ζητώντας ιδιαίτερη προσοχή για αυτούς και ενημερώσαμε ότι ήταν για πρώτη φορά ταξιδιώτες χωρίς αγγλική γνώση με την ελπίδα να πάρουν μια ποιότητα των υπηρεσιών από Marhaba. Λίγες μέρες πριν από το ταξίδι, ο σύζυγός μου και εγώ είμαστε πραγματικά σίγουροι ότι η Marhaba ήταν μια καλή απόφαση για να είναι άνετα κατά την άφιξη του πρώτου διεθνούς ταξιδιού τους, φτάνοντας στο Διεθνές Αεροδρόμιο Terminal 3 του Ντουμπάι. Δυστυχώς, μετά την πτήση του EK 248 στην DXB, συνειδητοποιήσαμε ότι ήταν η χειρότερη απόφαση αφού περάσαμε σχεδόν μία ώρα και κανείς από τη Marhaba δεν ήρθε μαζί μας με την οικογένειά μας. Ήμουν πολύ νευρικός επειδή δεν μιλούν αγγλικά, η μητέρα μου και οι άλλοι 2 άνθρωποι ήταν πολύ κουρασμένοι για τη μακρά πτήση, επίσης νευρικοί χωρίς να ξέρουν τι να κάνουν για να μας βρουν στη θέση άφιξης. Τηλεφωνήσαμε στην εξυπηρέτηση των πελατών μας και μόνο μετά από αυτή την κλήση, ένας εκπρόσωπος ενημέρωσε ότι για αυτή την εξυπηρέτηση Bronze meet & greet οι ταξιδιώτες έπρεπε να βρουν τα ονόματά τους σε μια οθόνη και στη συνέχεια να βρουν ένα τραπέζι Marhaba όπου κάποιος πρέπει να κάθεται εκεί περιμένοντας τους αντί να δουν το Marhaba εκπρόσωπο με τα ονόματά τους πριν από τη μετανάστευση. Γιατί μια υπηρεσία συναντήσεων & χαιρετισμού είναι έτσι; Πώς μπορεί ένας ταξιδιώτης για πρώτη φορά να βρει μια οθόνη και ένα τραπέζι με κάποιον που δεν είχε δει ποτέ πριν; Γιατί δεν καλέσετε το άτομο να διευκρινίσει όλες τις λεπτομέρειες από τη στιγμή που έγινε πριν από την ημερομηνία της πτήσης; Καταλαβαίνω ότι η Marhaba πρέπει να συναντήσει τους ταξιδιώτες αντί για τους ταξιδιώτες που συναντούν και χαιρετούν τον Marhaba χωρίς τις σωστές οδηγίες. Για να επαναλάβω αυτή τη θλιβερή ιστορία, η οικογένειά μου θα μπορούσε να διαχειριστεί πλήρως το αίτημα της μετανάστευσης και των αποσκευών στο πρώτο ταξίδι χωρίς να μιλήσει αγγλικά ή αραβικά και κανείς από τη Marhaba δεν μας κάλεσε να συμβουλεύουμε τι συμβαίνει ή να ενημερώσετε ότι κανείς που αναφέρεται στην κράτηση δεν βρέθηκε κατά την άφιξη ή πριν από τη μετανάστευση. Αν περιμένετε κάποιον και ο ταξιδιώτης δεν είναι εκεί, το ελάχιστο που πρέπει να προσέξετε είναι να δείτε τι συνέβη και να επικοινωνήσετε με τον συνδρομητή σας, σωστά; ! Είναι το δικαίωμά μου να πάρω μια καλή υπηρεσία και να ενημερώσω τους ανθρώπους για τα θέματα που μπορούν να αντιμετωπίσουν μετά από αυτό το βιβλίο και να χάσουν χρήματα! Είμαστε πραγματικά απογοητευμένοι γιατί δεν μπορούν να συμβούν για μια επιχείρηση συναντήσεων & χαιρετισμού! Είναι απαράδεκτο! Έχω εγείρει μια διαμαρτυρία ζητώντας την επιστροφή, θεωρώντας ότι η Marhaba δεν έκανε τίποτα γι 'αυτούς σε αυτό που αποκαλούν Bronze Service και οι απαντήσεις που ελήφθησαν από τον εκπρόσωπο της Dnata είναι ότι την επόμενη φορά θα πρέπει να επιλέξω μια κατάλληλη υπηρεσία. Ποτέ δεν θα βάλω ποτέ τα αγαπημένα μου πρόσωπα στο πρόβλημα! Αν χρειαστώ να χάσω 330, 75 για αυτή την κακή επιλογή, είναι εντάξει, αλλά ποτέ δεν θα συστήσω την υπηρεσία άφιξης Μπροντζ για τους επισκέπτες που δεν έχουν εμπειρία να φτάσουν στο Ντουμπάι. Με την ευκαιρία, όταν παραδώσαμε 2 άτομα στα χέρια σας για υπηρεσία αναχώρησης πριν από δύο χρόνια, λειτούργησε πολύ καλύτερα. Για τις πληροφορίες σας, βρείτε παρακάτω τις λεπτομέρειες του θέματος που διαμαρτύρονται: Dnata Ανατροφοδότηση # 300466 - Ref # A 11800960: FW: Complain Υπηρεσία Marhaba - Αίτηση για την επιστροφή χρημάτων δεν M 10300. Ελπίζετε να έχετε μια θετική απάντηση από την πλευρά σας για να βελτιώσετε την υπηρεσία άφιξης για όσους θέλουν να εμπιστευθούν και να κλείσουν το αεροδρόμιο συναντήσουν και χαιρετήσουν τη χάλκινη υπηρεσία στο μέλλον. Χαιρετισμοί Κυρία Aline GomesΠερισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Απρίλιος 2018
Η κριτική έγινε: 8 Μαρτίου 2018

Σχετικά με τον προγραμματισμό του ταξιδιού μας στο Ντουμπάι από τη Νέα Υόρκη, αποφασίσαμε μετά από 12 ώρες πτήσης, το τελευταίο πράγμα που χρειαζόταν ήταν ένας μακρύς χρόνος επεξεργασίας του αεροδρομίου, γι 'αυτό για πολύ λογικό κόστος με ελάχιστες προσδοκίες αγοράσαμε το χάλκινο πακέτο: "Peter...- pan" κοντά στην αίθουσα μετανάστευσης. Ήταν πολύ ευγενικός και φιλικός. Είμαστε συνοδεμένοι με μια ειδική γραμμή που τείνουν να προσφέρουν το προσωπικό της μετανάστευσης. Πρέπει να ομολογήσω ότι αισθάνθηκε μεγάλη παρακάμπτοντας τις μεγάλες γραμμές. Στη συνέχεια βγήκε στην αίθουσα αποσκευών. Στην αίθουσα αποσκευών, οι τσάντες μας πήραν λίγο χρόνο για να βγουν, αλλά ο Peter - pan ήταν δροσερός ως αγγούρι και φορούσε ένα λαμπερό χαμόγελο. Έλαβε το χρόνο να μας μιλήσει για τις υπηρεσίες που προσφέρει η επιχείρηση της και μοιράστηκε την τοπική γνώση μαζί μας. Κατά τη λήψη των τσαντών μας, μας συνοδεύει στο μετρό. Λόγω του επιπέδου εξυπηρέτησης που λάβαμε και του επιπέδου επαγγελματισμού, θα χρησιμοποιούσα ξανά αυτή την υπηρεσία και σίγουρα θα την συνιστούσα.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Φεβρουάριος 2018
Η κριτική έγινε: 18 Φεβρουαρίου 2018

Έχω κλείσει αυτή την υπηρεσία για τους γονείς μου. Ταξίδευαν από τον τερματικό σταθμό 3 και επειδή δεν είναι συχνός ταξιδιώτης, γι 'αυτό έχω κλείσει την υπηρεσία. Και πραγματικά έχω πολύ καλή εμπειρία. Ο κ. Ahmed ήταν το πρόσωπο που τους βοήθησε μέσω όλων των...διατυπώσεων αεροδρομίων μέχρι την πύλη επιβίβασης. Πραγματικά αξίζει για την υπηρεσία.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Φεβρουάριος 2018
Η κριτική έγινε: 13 Οκτωβρίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Κλείσαμε το Family Meet & Greet με τις υπηρεσίες Marhaba για μια πτήση από την LHR στην DXB. Όταν φτάσαμε στο DXB, ήρθαμε περίπου 30 λεπτά νωρίτερα από ό, τι είχε προγραμματιστεί. Κατά την άφιξή του στον τερματικό Simon, ο εκπρόσωπος ήταν έτοιμος να μας...συναντήσει με ένα ηλεκτρονικό όνομά του που έδειχνε τα ονόματά μας. Μόλις επιβεβαίωσε ποιος ήμασταν τότε μας συνόδευσε στο buggy που μας πήγε μέχρι τον ανελκυστήρα για έλεγχο διαβατηρίου. Ο Σίμων ακολούθησε γρήγορα μέσω της υπηρεσίας διαβατηρίων και μας γνώρισαν ένας αχθοφόρος που μας συνοδεύει με τον Σάιμον για να παραλάβουμε τις αποσκευές μας από τη ζώνη. Μόλις συλλέχθηκαν οι αποσκευές μας οδηγήθηκαν στο αυτοκίνητό μας (αυτό ήταν προ-κράτηση με τις υπηρεσίες Marhaba) για να μας οδηγήσει στο ξενοδοχείο. Αυτό ήταν ένα Volvo, τοποθέτησε 2 μεγάλες βαλίτσες και μια θήκη μεγέθους καμπίνας. Όλη η υπηρεσία ήταν λαμπρή και καλά συντονισμένη και από τη στιγμή που αποβιβάσαμε από το αεροπλάνο έως ότου φτάσαμε στο ξενοδοχείο μας στο JBR, μας πήρε περίπου 1 ώρα και 10 λεπτά. Εξαιρετική εξυπηρέτηση, ευχαριστώ την ομάδα της Marhaba.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Οκτώβριος 2017
Η κριτική έγινε: 23 Απριλίου 2015

Είχαμε μεικτές εμπειρίες με την αγορά χρυσού στο Ντουμπάι, αλλά έχουμε τελικά βρήκα μια αξιόπιστη αποθήκευση. Μας προσέφεραν μια ειλικρινή υπηρεσία επισκευής και έκαναν τα πάντα για να μας βοηθήσει. Ενώ η αναμονή για την επισκευή είδαμε (και αγόρασε) μερικά κοσμήματα από την αποθήκη. Πληρώσαμε...αυτό που κατά την άποψή μας μια πολύ δίκαιη τιμή αλλά ένιωσα ότι ο σχεδιασμός ήταν πολύ ανώτερο από κάποιο από τα πολλά άλλα καταστήματα που είχαμε επισκεφτεί. Marhaba είναι μια αλυσίδα, αλλά θεωρούμε ότι το κατάστημα αριθμό #G είναι η καλύτερη. Έχουμε ταξιδέψει στο Ντουμπάι τακτικά και θα φροντίσουμε να επιστρέψετε σε αυτήν την αποθήκη!!Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Μάρτιος 2015
Δείτε περισσότερες κριτικές
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του Marhaba και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης