Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
133
Όλες οι φωτογραφίες (133)
Πλήρης προβολή
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό63%
  • Πολύ καλό26%
  • Μέτριο6%
  • Ανεπαρκές1%
  • Πολύ κακό4%
Πληροφορίες
Τοπικός καιρός
Υλοποίηση: Weather Underground
28°
22°
Νοέ
28°
22°
Δεκ
30°
23°
Ιαν
Επικοινωνία
Πόλη του Παναμά, Παναμάς
Ιστότοπος
+507 226-8917
Κλήση
Η πιο χρήσιμη θετική κριτική
Η κριτική έγινε: 18 Μαρτίου 2013
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Η πιο χρήσιμη αρνητική κριτική
Η κριτική έγινε: 16 Ιουνίου 2014
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Φιλτράρισμα κριτικών
42 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
28
11
1
0
2
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
28
11
1
0
2
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 10 από 42 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 2 Οκτωβρίου 2018

Η πλήρης διαδρομή διέλευσης είναι εκπληκτική. Έχετε την ευκαιρία να δείτε ολόκληρο το μήκος του καναλιού από τους ωκεανούς στους ωκεανούς, πρέπει να δείτε. Το μόνο που πίσω είναι ότι κάνουν κράτηση πολλών ανθρώπων στο πλοίο, γι 'αυτό είναι γεμάτο έως ότου οι μερικοί άνθρωποι...διέλευσης αποβιβαστούν στο Gamboa. Θα προτιμούσα να πληρώσω περισσότερα για να έχω λιγότερους ανθρώπους στο πλοίο. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι έχετε φέρει μετρητά για να αγοράσετε μπύρα και κρασί καθώς δεν παίρνουν κάρτες στο πλοίο.Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 26 Αυγούστου 2018

ήμασταν ευτυχείς που πήραμε το ταξίδι. ο οδηγός ήταν πολύ καλός στην εξήγηση. το πρώτο μέρος της περιοδείας (μέχρι τις 11.30μμ), το σκάφος ήταν γεμάτο. μετά από αυτό είχαμε τη δυνατότητα να ανεβούμε μπροστά και να δούμε τη λειτουργία όλων των αποβάθρων. το φαγητό ήταν...εντάξει. φτάσαμε στο άνω και κάτω τελεία. 30 μ.μ. και μας έπεσε πίσω γύρω στις 6. 30 μ.μ. κοντά στην εταιρεία DoksΠερισσότερα

Η κριτική έγινε: 11 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Πρέπει να κάνετε στον Παναμά;! Ήθελα να κάνω την πλήρη περιοδεία αλλά δεν ήταν διαθέσιμη κατά τη διάρκεια του χρόνου που βρισκόμουν στον Παναμά. Πρέπει να πω ότι είμαι χαρούμενος που δεν είναι διαθέσιμος επειδή η ημίωρη περιοδεία είναι αρκετή. Περάσατε όλες εκτός από 1...από τις κλειδαριές στην ημιδιαδρομή. Το πρωινό και το γεύμα δεν ήταν παρά αξιοπρεπείς Είχαν επιλογές λαχανικών και κρέατος αλλά και οι δύο ήταν αρκετά περιορισμένες. Ο Gus ήταν ο ξεναγός μας και ήταν υπέροχος και αρκετά αστείο. Θα λάβει επίσης την εικόνα σας για $ 10, η εικόνα είναι μέρος πιστοποιητικού που λέει ότι ήσασταν στο κανάλι του Παναμά. . . είναι λίγο τυρώδες αλλά δροσερό. Οι κλειδαριές είναι μηχανική μαγεία αλλά και πολύ απλές και εξαιρετικά αποτελεσματικές. Θα το συνιστούσα σε κάποιον που επισκέπτεται τον Παναμά! Μου άρεσε πολύ.Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 6 Αυγούστου 2018

Έκανα τη νότια μερική διέλευση από το Gamboa στην Πόλη του Παναμά. Ήταν ένα υπέροχο ταξίδι. Όντας στο κανάλι, βλέποντας όλη τη δουλειά που χρειάστηκε για να το φτιάξετε και η ιστιοπλοΐα ανάμεσα στα πολύ μεγαλύτερα σκάφη ήταν πολύ διασκεδαστική. Να γνωρίζετε ότι μπορεί να...βροχή σε σας, όπως μας έκανε, έτσι τα πράγματα μπορούν να πάρουν λίγο υγρό. Δυστυχώς, δεν υπάρχει αρκετό κάθισμα στην κορυφή, ανοικτό κατάστρωμα για όλους (τουλάχιστον όχι στο ταξίδι μου), έτσι κάποιοι άνθρωποι έπρεπε να σταθούν, κάτι που είμαι σίγουρος ότι δεν τους άρεσαν πάντα. Το γεύμα ήταν νόστιμο. Το πλήρωμα ήταν εξυπηρετικό. Ο οδηγός μας μας έδωσε μια καλή εξήγηση για πολλά πράγματα. Θα σας συνιστούσα ανεπιφύλακτα αυτή την περιήγηση αν ενδιαφέρεστε για το κανάλι.Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 4 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Μεγάλη πελάτη SVs από Thelma Bodden όταν είχα ζητήματα κράτησης από το Οχάιο. Ταξίδεψε με γκρουπ και 23χρονο γιο Κράτησε πριν επειδή χρειάστηκε συγκεκριμένη ημέρα Επιβεβαιώστε την ημέρα λήψης που λάβατε την ημέρα πριν Καλά οργανωμένη Έγινε έγκαιρα από τις σουίτες πανσιόν της χώρας στην...πρόσοψη κατευθείαν στο Gamboa Η βασίλισσα του Ειρηνικού είναι ένα βήμα πίσω στο χρόνο Μεγάλη γεύση σόδας με κρασί μπίρας Άφθονο δωμάτιο για περιπλάνηση και ατελείωτες εικόνες Τόσο χαρούμενος που δεν είχαμε το κέντρο επισκεπτών - όταν περάσαμε και οι 3 σειρές που είχαν μπλοκαριστεί με ανθρώπους Πλοίο είναι ο τρόπος να πάει! Αφήγηση οδηγός αρκετά και όχι ενοχλητικό Φωτογραφία op για 10 δολάρια υπάρχει η δική μας κάρτα Χριστουγέννων! Η υγρά καυτή διαμονή ενυδατωμένη Φορέστε άνετα παπούτσια και αντηλιακά καπέλων Κάτω από το θάλαμο αέρα Μεγάλο φιλικό πλήρωμα και οδηγός Τιμητική γέφυρα Γέφυρα της Αμερικής Πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και πολλά άλλα! Ευχαριστώ βασιλιά της ειρηνικής για μια μνήμη μιας ζωής!Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 6 Ιουλίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Φανταστική εμπειρία. Χρήματα που ξοδεύτηκαν καλά. Παίρνετε αυτό που διαφημίζουν. Συνιστάται! Η 12χρονη κόρη μου είχε έκρηξη.

Η κριτική έγινε: 17 Ιουνίου 2018

Παρακολούθησα τη διασταύρωση του μερικού καναλιού του Παναμά. το σκάφος ήταν καλό. το γεύμα ήταν εντάξει. η αφήγηση ήταν πολύ καλή. Το μόνο πρόβλημα ήταν ότι το σκάφος ήταν υπερπλήρη. ισχυρίζονται ότι ένα άλλο σκάφος είχε ένα "μηχανικό πρόβλημα", ώστε να μεταφέρει τους επιβάτες από...το δεύτερο σκάφος στο σκάφος μας. Η συνολική διέλευση του καναλιού ήταν μια ωραία εμπειρία.Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 22 Απριλίου 2018

Από τότε που ήμουν πρώτο παιδί για το κανάλι του Παναμά, πόσο δύσκολο ήταν να οικοδομηθεί και πώς άλλαξε τον κόσμο, ήθελα να το δω. Λοιπόν, όχι μόνο να το δείτε, αλλά να βρεθείτε σε μια βάρκα που πέρασε από τις κλειδαριές και πέρασε το...περίφημο Culebra Cut στη λίμνη Gatun. Υπήρχε μόνο ένα πρόβλημα - αυτό συνήθως περιλαμβάνει τη μετάβαση σε ένα κρουαζιερόπλοιο και θα προτιμούσα να είμαι θαμμένος ζωντανός παρά να είμαι φυλακισμένος σε μια από αυτές τις «πλωτές πόλεις». Η άλλη εναλλακτική λύση είναι να πάτε στο κέντρο επισκεπτών και να παρακολουθήσετε μόνο. Ουάου, αυτό ακούγεται συναρπαστικό. Με αυτό τον τρόπο, μια πολύ σύντομη ιστορία του καναλιού, μόνο σε περίπτωση που δεν το έχετε ακούσει ποτέ. Η απόσταση μεταξύ του Ατλαντικού και του Ειρηνικού Ωκεανού στον Ισθμό του Παναμά μεταξύ Colon από την πλευρά του Ατλαντικού και Balboa στην πλευρά του Ειρηνικού είναι μόλις 50 μίλια (80 χλμ.). Χωρίς κανάλι είναι 8, 000 μίλια (12, 874 χλμ.) Που περιλαμβάνει το ύπουλη διέλευση από το Cape Horn. Δεν χρειαζόμαστε πάρα πολλούς εγκεφάλους για να καταλάβουμε ότι ένα κανάλι κάνει επικείμενη αίσθηση - ο Charles V της Ισπανίας, ο τρόπος πίσω το 1534 ήταν ο πρώτος που ψάχνει έναν τρόπο να το χτίσει. Ο Ferdinand de Lesseps, που έρχεται από το θρίαμβο της ολοκλήρωσης της διώρυγας του Σουέζ το 1869, ήταν ο πρώτος που κατέβαλε σοβαρή προσπάθεια για την κατασκευή του καναλιού, ξεκινώντας από το 1882. Δυστυχώς απέτυχε για τρεις λόγους. Ήθελε να κάνει μια κατ 'ευθείαν θάλασσα στη θάλασσα να κόψει χωρίς κλειδαριές, δεν μπορούσε να σταματήσει τις κατολισθήσεις που προέκυψαν από την προσπάθεια να το κάνει χωρίς κλειδαριές και το σημαντικότερο, δεν μπορούσε να σταματήσει τους άνδρες του να πεθάνουν από ελονοσία και κίτρινο πυρετό. Μετά το de Lesseps, οι Αμερικανοί παρενέβησαν και προσφέρθηκαν να το κατασκευάσουν για τους Κολομβιανούς. Πριν λέτε, "Hey nitwit, το κανάλι βρίσκεται στον Παναμά" θυμηθείτε ότι ο Παναμάς ήταν μια επαρχία της Κολομβίας όταν έγινε η προσφορά. Είμαι βέβαιος ότι, για την αιώνια λύπη τους, οι Κολομβιανοί είπαν "όχι" στην προσφορά του Σ.Σ. και ο Teddy Roosevelt έστειλε αμέσως πολεμικά πλοία στον Παναμά που δήλωσε την ανεξαρτησία του. Δεν μπορούσε να κάνει πολλά για την Κολομβία. Οι πρόσφατα ανεξάρτητοι Παναμάς συμφώνησαν με ανυπομονησία τους όρους του Σ.Σ. οι οποίοι περιλάμβαναν τον έλεγχο μιας ταινίας πέντε μιλίων εκατέρωθεν του καναλιού για διαχρονικότητα. Οι Αμερικανοί πέτυχαν εκεί όπου οι Γάλλοι δεν το έκαναν, οικοδομώντας ένα κλειδωμένο σύστημα και βρίσκοντας τρόπους για την καταπολέμηση του κίτρινου πυρετού και της ελονοσίας. Εκτιμάται ότι έως και 25.000 εργαζόμενοι πέθαναν κάτω από το γαλλικό καθεστώς, ενώ μόλις 5, 609 έληξαν κατά τη διάρκεια της αμερικανικής οικοδόμησης. Προφανώς, το OSHA δεν ήταν γύρω για να τα προστατεύσει από το 1904 έως το 1914, όταν το κανάλι άνοιξε επίσημα. Το Ηνωμένο Βασίλειο έτρεξε το κανάλι μέχρι το 1999, όταν η πλήρης ιδιοκτησία του καναλιού και της γης γύρω του παραχωρήθηκε στον Παναμά σε μια συμφωνία που πολλοί Αμερικανοί εξακολουθούν να πιστεύουν ότι δεν θα έπρεπε να είχαν συμβεί. Αποδεικνύει ότι οι Παναμάι ήταν αρκετά ικανοί να χειριστούν το κανάλι από μόνοι τους και το 2016 άνοιξε ένα δεύτερο σετ κλειδαριών ικανών να χειριστούν τα μεγαλύτερα πλοία στον κόσμο. Μου άρεσε ιδιαίτερα να δούμε αυτά σε λειτουργία. Από όσο μπορώ να πω από την έρευνά μου στο διαδίκτυο, υπάρχουν μόνο μερικές εταιρείες που προσφέρουν αυτά τα μισά περάσματα μέσω του καναλιού, οπότε αν το κάνεις μόνος σου, βεβαιωθείτε ότι έχετε κρατήσεις. Το ταξίδι μας ήταν μέρος μιας μεγαλύτερης περιοδείας στο Παναμά, οπότε δεν είχαμε να το κανονίσουμε. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να δείτε πριν καν φτάσετε στο κανάλι - οι ντόπιοι ψαράδες και το πολύχρωμο σχεδιασμένο από τον Frank Gehry Μουσείο Βιοποικιλότητας με τους εμπορικούς πυργίσκους της σύγχρονης πόλης του Παναμά σε απόσταση. Ποτέ δεν βρισκόμουν σε μια βάρκα περιοδεία πριν από αυτό έπρεπε πραγματικά να πάρει εντολές ιστιοπλοΐα από έναν πιλότο, αλλά αυτό ακριβώς συμβαίνει καθώς σταματάμε για να πάρουμε το ίδιο από το πιλοτήριο. Ο καπετάνιος εξηγεί ότι υπάρχουν δύο παράλληλα σύνολα κλειδαριών που θα περάσουμε και οι εντολές του πιλότου μας λένε ποια κλειδαριά για να μπει και ποια άλλα σκάφη. Ακολουθεί η είσοδος στο κανάλι του Παναμά με τη Γέφυρα της Αμερικής σε απόσταση. Πηγαίνοντας κάτω από αυτή τη γέφυρα ήταν μια πολύ τακτοποιημένη εμπειρία. μετά από όλα, οι περισσότεροι από εμάς συνηθίζουν να το κάνουν αντίστροφα. Ακριβώς μπροστά από τη γέφυρα βρίσκεται ένα τεράστιο τερματικό εμπορευματοκιβωτίων με γερανούς που χτίστηκαν για να φορτώσουν και να εκφορτώσουν τα μεγαλύτερα πλοία στον κόσμο Στη συνέχεια, το πρώτο σετ κλειδαριών, τα Miraflores που θα μας οδηγήσουν σε διάφορα στάδια. Εκτός από εμάς είναι αυτό το ginormous πλοίο εμπορευματοκιβωτίων εισέρχεται στις νέες κλειδαριές που είναι πολύ ευρύτερη από αυτές που μπαίνουμε. Υπάρχουν δύο σετ κλειδαριές στο Miraflores και υπάρχει κάτι καταπληκτικό για να δείτε τις κλειδαριές πόρτες κοντά και στη συνέχεια να νιώσετε το σκάφος που ανυψώνεται από το εισερχόμενο νερό. Το κατάστρωμα παρατήρησης με τις ορδές των ανθρώπων σε αυτό βρίσκεται δίπλα στις κλειδαριές Miraflores. Νιώθω απροσδόκητα συγκινημένος από ότι είμαι εδώ και όχι εκεί. Τρέξιμο δίπλα στις κλειδαριές είναι σύνολα κομματιών όπου οι μικρές μηχανές που ονομάζονται μουλάρια τραβούν πραγματικά τα μεγάλα πλοία μέσω των κλειδαριών. Είμαστε αρκετά μικρές ώστε να μην απαιτήσουμε βοήθεια. Η διαδικασία επαναλαμβάνεται στις κλειδαριές του Σαν Πέδρο που έχουν μόνο ένα μόνο ανελκυστήρα, αλλά μια φωτογραφία που έχω περιλάβει δίνει μια ιδέα για το πόσο ψηλά είναι ο ανελκυστήρας στην πραγματικότητα καθώς κοιτάμε προς τα κάτω σε ένα πολύ μεγαλύτερο πλοίο που δεν έχει ανυψωθεί ακόμη. Ακολουθεί η προσέγγιση για ένα άλλο θαύμα της τεχνολογίας, το Centennial Bridge, το οποίο άνοιξε το 2004. Το σκάφος βρίσκεται τώρα στο Culebra ή το Gaillard Cut το οποίο ήταν το υψηλότερο σημείο πάνω από τη στάθμη της θάλασσας και το πιο δύσκολο να ολοκληρωθεί στο κανάλι του Παναμά. Η πλαγιά του λόφου έπρεπε να αποκοπεί με βηματισμό για να αποφευχθούν οι επαναλαμβανόμενες κατολισθήσεις που κατέστρεψαν τις προσπάθειες της Γαλλίας. Δεν είμαι συνήθως ένας που θα κλονιστεί από τα μεγάλα τεχνάσματα του ανθρώπου, αλλά υπάρχει κάτι για να βρεθείτε στο κανάλι του Παναμά που σε βάζει σε δέος γι 'αυτό το συγκεκριμένο επίτευγμα. Μην με ρωτάτε πώς, αλλά το γιγαντιαίο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που πρωτοεμφανίσαμε στην πρώτη σειρά κλειδαριών μας είχε ξεπεράσει για το μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού και ήμασταν λίγο πριν να το περάσουμε όταν φτάσαμε στο Gamboa και έπρεπε να αποβιβαστούμε. Το κανάλι του Παναμά θεωρείται ένα από τα Επτά Πολιτικά Μηχανικά Θαύματα του Κόσμου και αν σκέφτεστε να του δώσετε ένα πέρασμα, μην το κάνετε. Απλώς σε αυτό θα βάλει ένα χαμόγελο στο πρόσωπό σας.Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 21 Απριλίου 2018

Η ομαδική μας περιοδεία με τον Αλέξανδρο και τον Ρόμπερτς περιελάμβανε μια διαμετακόμιση στο Κανάλι Παναμάς, η οποία θα χρειαζόταν 12 - Όταν έμαθα ότι σταμάτησε στο Gamboa για να αποβιβαστούν επιβάτες μερικής διαμετακόμισης, ρώτησα τον ξεναγό μας αν μπορούσαμε να κάνουμε το ίδιο και...να πληρώσουμε τη δική μας μεταφορά στο Gamboa Rainforest Resort όπου θα έμεναν για τις επόμενες τρεις νύχτες. Προέτρεψε την αλλαγή για εμάς. Δόξα τω θεώ. Ήμασταν από το σκάφος και στο δωμάτιο του ξενοδοχείου μας μέχρι τις 2 μ.μ. ενώ η υπόλοιπη ομάδα περιοδεία μας δεν θα έφτασε μέχρι τις 7 μ.μ. ή αργότερα. Το πλοίο διαθέτει μέχρι 300 επιβάτες. Είναι μόνο τρία καταστρώματα. Η κατάστρωμα 1 είναι όπου σερβίρουν το πρωινό και το μεσημεριανό γεύμα και αποτελείται από ένα μάτσο σε περίπτερα με πάγκους και τραπέζια. Το Deck 2 είναι περισσότερο καθιστικό και τα δύο καταστρώματα είναι κλιματιζόμενα. Το τρίτο κατάστρωμα είναι αυστηρά καθίσματα από πάγκους ή γυαλί, χωρίς κλιματισμό και 2/3 καλυμμένα με κουβούκλιο για να σκιάζονται από τον ήλιο και το μπροστινό τρίτο είναι εκτεθειμένο στον ήλιο. Δεν είναι μια άνετη κατάσταση για μια κρουαζιέρα 6 ωρών, όχι λιγότερο από 12 ώρες. Κατά τη γνώμη μας, μόλις περάσετε από το ένα άκρο των κλειδαριών του καναλιού, έχετε βιώσει το κανάλι χωρίς να χρειαστεί να περάσετε άλλες 6 ώρες για να φτάσετε στο άλλο άκρο. Είμαστε πολύ μεγάλοι για να ολοκληρώσουμε την κρουαζιέρα στο μερικό κανάλι και στη συνέχεια να περάσουμε άλλες 6 ώρες σε αυτό το πλοίο. Θα είχαμε τρελαθεί. Τα καθίσματα είναι άβολα, τα τρόφιμα είναι μέτρια στην καλύτερη περίπτωση και τα αξιοθέατα δεν είναι τόσο άφθονα, εκτός από όταν περνάτε πραγματικά από τις κλειδαριές. Έτσι, εκτός αν αισθάνεστε απολύτως ότι πρέπει να είστε σε θέση να πείτε ότι ολοκληρώσατε την ΠΛΗΡΗ διαμετακόμιση, πάρτε τη μερική και θα ανακουφιστείτε ότι κάνατε.Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 16 Απριλίου 2018

Φτάσαμε στην Ατλαντική πλευρά του Κανάλι του Παναμά πριν από το φως της ημέρας στο Coral Princess Cruise Ship. Μέχρι τη στιγμή που μπήκαμε στην πρώτη κλειδαριά ο ήλιος ήταν επάνω. Σχεδόν όλοι στο πλοίο παρακολούθησαν καθώς ανεβήκαμε στα 85 πόδια στη λίμνη Gatun όπου...επιβιβάσαμε τις προσφορές για να μας οδηγήσουν σε μια πτώση. Πιάσαμε ένα λεωφορείο και ταξιδεύαμε για περίπου 40 λεπτά, όπου πήραμε σε ένα μικρό τοπικό σκάφος 3 επιπέδων (που φιλοξένησε περίπου 100 άτομα). Άφθονο χώρο για όλους χωρίς υπερπληθυσμό. Καθώς ταξιδεύαμε στη λίμνη Gatun, αντιμετωπίσαμε μια ιστορία του κτιρίου του καναλιού, ενώ περάσαμε αρκετά μεγάλα πλοία. Πολλά εμφιαλωμένο νερό και ανθρακούχα ποτά προσφέρθηκαν δωρεάν. Οι τοπικές μπύρες μπορούν να αγοραστούν για $ 3 ανά κουτί. Λάβαμε ένα υπέροχο ζεστό γεύμα και συναντήσαμε μερικούς υπέροχους ανθρώπους. Για μια αμοιβή $ 10, ένας επαγγελματίας φωτογράφος πήρε την εικόνα σας καθώς προσεγγίσαμε τις αρχικές κλειδαριές του Ειρηνικού. Παρακολουθήσαμε στην ίδια κλειδαριά με ένα τεράστιο αυτόματο φορτηγό πλοίο που μας είπαν ότι θα μπορούσε να χωρέσει μέχρι και 5.000 οχήματα. Είχαμε επίσης την ευκαιρία να αγγίξουμε την πλευρά της κλειδαριάς καθώς κατεβαίναμε προς τον Ειρηνικό Ωκεανό. Αγκυροβολήσαμε στην πλευρά του Ειρηνικού της διώρυγας ακριβώς πριν από το ηλιοβασίλεμα και ξαναπίναμε στο λεωφορείο για την επιστροφή στο Colon. Φτάσαμε στο πλοίο, αγκυροβολήσαμε στο Colon περίπου 7 π. m. Ο συνολικός χρόνος για την εκδρομή μας ήταν σχεδόν 10 ώρες, αλλά αξίζει τον κόπο και το κόστος. Αυτό το 8ο θαύμα του κόσμου είναι ένα θαύμα μηχανικής με παλιά και νέα κλειδαριές και μια πλήρη διέλευση από τον Ατλαντικό στον Ειρηνικό. Συνιστάται για τη λίστα "κουβά". Μεγάλο ταξίδι, μεγάλη περιπέτεια!Περισσότερα

Δείτε περισσότερες κριτικές
Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 112 κοντινά ξενοδοχεία
Amador Ocean View Hotel & Suites
73 κριτικές
0,74 χλμ μακριά
Villa Palma Boutique Hotel
99 κριτικές
4,66 χλμ μακριά
Central Hotel Panama
396 κριτικές
4,79 χλμ μακριά
American Trade Hotel
571 κριτικές
4,87 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόριαΔείτε και τα 1.272 κοντινά εστιατόρια
Lenos & Carbon
319 κριτικές
0,09 χλμ μακριά
Mi Ranchito
579 κριτικές
1,11 χλμ μακριά
Lenos & Carbon
480 κριτικές
0,12 χλμ μακριά
Alberto's
278 κριτικές
0,06 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΔείτε και τα 452 κοντινά αξιοθέατα
Taboga Express Fast Ferry
114 κριτικές
1 χλμ μακριά
Καλθάδα ντε Αμαντόρ
3.753 κριτικές
0,18 χλμ μακριά
Punta Culebra Nature Center
209 κριτικές
0,89 χλμ μακριά
Flamenco Island
20 κριτικές
0,3 χλμ μακριά
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του Panama Marine Adventures - Day Tours και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης