Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
13
Όλες οι φωτογραφίες (13)
Πλήρης προβολή
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό1%
  • Πολύ καλό31%
  • Μέτριο38%
  • Ανεπαρκές9%
  • Πολύ κακό21%
Πληροφορίες
Προτεινόμενη διάρκεια: < 1 ώρα
Επικοινωνία
Avenija Marina Drzhica 4, Ζάγκρεμπ 10000, Κροατία
Ιστότοπος
+385 1 6008 600
Κλήση
Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Φιλτράρισμα κριτικών
16 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
1
4
3
3
5
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
1
4
3
3
5
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 10 από 16 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 3 Σεπτεμβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Πραγματικά κακή εμπειρία σε αυτόν τον σταθμό, με άχρηστο προσωπικό και σύγχυση. Ο ίδιος ο σταθμός είναι φοβερός. Είναι παλιό, κακώς σημαδεμένο, βρώμικο και συγκεχυμένο. Υπάρχει σοβαρή ανάγκη αναβάθμισης από κάθε άποψη. Το προσωπικό ήταν επίσης εντελώς άχρηστο και εχθρικό εδώ, και ενώ είμαι βέβαιος...ότι γνώριζαν τις απαντήσεις στις ερωτήσεις μας, δεν ήταν πολύ πρόθυμοι να βοηθήσουν.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούλιος 2018
Η κριτική έγινε: 15 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Είχα μια τρομερή εμπειρία εκείνη την άλλη μέρα. αγόρασα το εισιτήριο του λεωφορείου πίσω στη χώρα μου και πήγα στο σημείο ενημέρωσης για να ρωτήσω ποιο 'peron' το λεωφορείο έφευγε. τότε περίμενα 3 ώρες στο peron, δεν κινείται από εκεί, και όταν έφτασε σχεδόν ο...χρόνος αυτό το λεωφορείο εμφανίστηκε - ήταν FlixBus (αυτό που είχα κάνει κράτηση) έτσι ζήτησα από τον οδηγό αν αυτό ήταν το σωστό λεωφορείο και είπε ΟΧΙ. τότε περίμενα 5 ακόμη λεπτά, σχεδόν σίγουρος ότι θα έπρεπε να είναι αυτός και πήγα και έδειξα στον οδηγό το εισιτήριό μου στο τηλέφωνό μου και μου είπε «δεν είναι αυτό το λεωφορείο σου», τότε έφυγε. επέστρεψα στο σημείο ενημέρωσης και μου είπαν ότι το λεωφορείο είχε μόλις αποχωρήσει από αυτό το πούλμαν, έτσι ώστε ήταν το λεωφορείο μου. έχασα χρήματα και έχω κολλήσει στο Ζάγκρεμπ χωρίς χρήματα και όλοι μόνοι επειδή δεν έχουν κανένα συμφέρον να βοηθήσουν πραγματικά τους ανθρώπους / δεν μιλούν καλά αγγλικά / δεν τους νοιάζει και είναι αγενείς.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2018
Η κριτική έγινε: 13 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Ο σταθμός λεωφορείων ως τέτοιος είναι σχετικά εντάξει, αλλά χρειάζεται απεγνωσμένα δύο βασικά πράγματα που κάθε τερματικό σταθμό λεωφορείων πρέπει να διαθέτει:  1. φιλική προς το χρήστη σήμανση; Επί του παρόντος ολόκληρο το κτίριο είναι πολύ συγκεχυμένο  2. μεγάλο σκάφος / οθόνη που δείχνει αφίξεις...αναχωρήσεων και αριθμούς πλατφόρμας για τις αντίστοιχες γραμμές λεωφορείωνΠερισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2018
Η κριτική έγινε: 27 Ιουνίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Νομίζω ότι είναι γελοίο ότι δεν μπορείτε να αλλάξετε την κράτηση εισιτηρίων σας μέσω διαδικτύου ή τηλεφώνου εάν αγοράσατε το εισιτήριο στο μετρητή στο σταθμό των λεωφορείων. Έχετε τον αριθμό του εισιτηρίου μου και τα πάντα, δεν παίρνω μια ιδιοφυία για να το ρυθμίσετε. .....Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούνιος 2018
Η κριτική έγινε: 23 Ιουνίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Όπως λέει ο τίτλος της αναθεώρησής μου. . Μπορεί να πέσετε στην κατάθλιψη εδώ. Παλιές, γκρίζες, δύσοσμες, υπερτιμημένες πλημμυρισμένες τουαλέτες και πολύ αγενής υπηρεσία αγοραστών.

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούνιος 2018
Η κριτική έγινε: 8 Ιουνίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Ήμουν εκεί πριν από 2 εβδομάδες. Προσπαθούν να αγοράσουν ένα εισιτήριο για το Ζάγκρεμπ Ζαντάρ. . πήγαμε μία ημέρα πριν από την τραπεζική αργία είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμα εισιτήρια για τις 30 Μαρτίου του Μαΐου . . . . Έτσι, αγόρασα ένα για την...επόμενη ημέρα. . . Δυνατότητα πραγματοποίησης δεν σταματούν. . . 3 ώρες και 30 λεπτά. Παρεκκλίνοντας 7 . 30. . . . Έκανα κράτηση σε αυτό το ειδικό λεωφορείο επειδή η πτήση μου πίσω στο Λονδίνο ήταν για 4:00. . . Έτσι αναγκάστηκα να 12 το μεσημέρι μέγιστη στο Ζαντάρ. Όταν έφτασα 7 π.μ., ήμουν έτοιμος να επιβιβασθούν διαύλου μου όλα τα καθίσματα ήταν γεμάτοι. . . είχαμε 90 ατόμων στο εσωτερικό του λεωφορείου και το λεωφορείο είχε μόνο χωρητικότητα για 44 άτομα. Ο οδηγός της εταιρείας Varaždin . . δεν ενδιαφερόταν. . . Ανέφερα σχετικά με το αεροπλάνο μου και είπε ότι δεν είναι δικό του λάθος σχετικά με τη διπλή κράτηση. Πήραν ένα δεύτερο δίαυλο θα Plitvice και βάζουν το υπόλοιπο του λαού που δεν ταίριαζαν στην απευθείας λεωφορείο στη Ζαντάρ . . . Έτσι αναγκάστηκα να το κάθισμα πάνω από 6 ώρες για να πάτε για όλες τις λωρίδες, . ., προκειμένου να επιτευχθεί το Ζαντάρ. Ήμουν mega θυμωμένος . . . Έχασα το αεροπλάνο τυχεροί μου ήταν Ryan Air και είναι πάντα, αργά. Η στάση του λεωφορείου έχει σπάσει κυλιόμενες κλίμακες, οι άνθρωποι βρίσκονται πίσω από τον πάγκο είναι αγενείς. Ως επί το πλείστον η πληρωμή γίνεται με μετρητά και όχι με πιστωτική κάρτα. Θα πρέπει να πληρώσετε για είσοδο στο τουαλέτες. Κ.λπ. κ.λπ.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Μάιος 2018
Η κριτική έγινε: 21 Μαΐου 2018

Βρήκαμε το σταθμό των λεωφορείων σύγχυση. Πρώτον, βγαίνοντας από το τραμ, δεν ήξερα πού να πάμε. Ρωτήσαμε και μάθαμε ότι έπρεπε να πάμε επάνω. Η κυλιόμενη σκάλα ήταν σπασμένη, δεν είδαμε ανελκυστήρα (προφανώς υπάρχει) και έτσι σκίσαμε τις τσάντες στις σκάλες. Μέσα, όλα φαίνονταν καθαρά...και ευρύχωρα, μόνο που δεν υπήρχαν σημάδια στα αγγλικά, δεν υπήρχε πίνακας αναχώρησης, τίποτα. Στο μετρητή εισιτηρίων (το περίπτερο πληροφοριών ήταν απασχολημένο για πάντα), μας είπαν ότι το λεωφορείο μας στο Σπλιτ θα έφευγε στην πύλη 205. Ενώ περιμέναμε εκεί, ένας άντρας ήρθε για να μας πει ότι το λεωφορείο προς Σπλιτ στέκεται απέναντι από τη λωρίδα. Το λεωφορείο δεν είχε μπάνιο, έτσι πήγαμε πίσω για να χρησιμοποιήσουμε το μπάνιο στο σταθμό (3 kuna, υπάρχει μια μηχανή αλλαγής). Κάθε βαλίτσα κοστίζει 8 kuna. Προφανώς υπήρχαν καθίσματα, αλλά τα εκτυπώσιμα εισιτήριά μας δεν έδειχναν αριθμό θέσης, δεν είχε καμία σημασία. Εν ολίγοις: αν γνωρίζετε πώς να πλοηγηθείτε σε αυτό το τερματικό, καλό, διαφορετικά επιτρέψτε για αρκετό χρόνο και μην ξεχνάτε.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Μάιος 2018
Η κριτική έγινε: 30 Νοεμβρίου 2017

Δεν ήταν πολύ γεμάτο οι χρόνοι που πήγα και το προσωπικό ήταν αρκετά συμπαθητικό. Ωστόσο, δεν ήταν υπερβολικά χρήσιμο όταν ρωτήσαμε ερωτήσεις. Πρέπει να παρέχουν περισσότερες πινακίδες για τους τουρίστες. Η πλατφόρμα είναι αρκετά γυμνή, πρέπει πραγματικά να πάτε στη σωστή πύλη, στη συνέχεια κάτω...από τις σκάλες και τις πόρτες για να περιμένετε το λεωφορείο. Έχουν κάποιες καφετέριες όπου μπορείτε να καθίσετε και να πιείτε ενώ περιμένετε. Όλα ήταν φιλικά. Οι δύο φορές που πήγα εκεί το λεωφορείο ήταν νωρίς / νωρίς.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούλιος 2017
Η κριτική έγινε: 1 Σεπτεμβρίου 2017

Ένα μικρό σταθμό λεωφορείων όμορφα οργανωμένη , Εμπορικό κέντρο, καταστήματα τροφίμων, κοντά στο σταθμό του τραμ απέχει 5 λεπτά με το τρένο από το κέντρο της πόλης.

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2017
Η κριτική έγινε: 25 Μαΐου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Ήταν ένα υπέροχο ταξίδι ασφαλείας. Δεν είχαμε καθόλου προβλήματα που διασχίζουν τα σύνορα. Όλα πήγαν πολύ ομαλή και ήταν πολύ γρήγορα. Ο οδηγός ήταν εξαιρετική. Έκανε μια σπουδαία δουλειά, δεν αισθάνονται πήγε να γρήγορα. Αλλά φτάσαμε ακριβώς στην ώρα του. Αλλά προσέξτε τους οδηγούς ταξί....Πήγαμε στο Βελιγράδι και όταν φτάσαμε το εξαπατημένος μας και ήταν απαίσια. Δώστε προσοχή, οι εμπειρίες μας με το ταξί κατέστρεψε τη μέραΠερισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Μάιος 2017
Δείτε περισσότερες κριτικές
Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 62 κοντινά ξενοδοχεία
Hotel 9
288 κριτικές
0,12 χλμ μακριά
Meridijan 16
45 κριτικές
0,31 χλμ μακριά
Hotel Slisko
111 κριτικές
0,35 χλμ μακριά
Livris Hotel
104 κριτικές
0,64 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόριαΔείτε και τα 964 κοντινά εστιατόρια
Sofra Bosnian Restaurant
267 κριτικές
0,72 χλμ μακριά
Submarine Burger Radnicka
160 κριτικές
0,4 χλμ μακριά
OXBO Urban Bar & Grill
204 κριτικές
0,67 χλμ μακριά
Canzona
186 κριτικές
0,64 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΔείτε και τα 622 κοντινά αξιοθέατα
Typhlological Museum
5 κριτικές
0,8 χλμ μακριά
Croatia Travel Company
9 κριτικές
0,38 χλμ μακριά
Diamond Palace casino
17 κριτικές
0,84 χλμ μακριά
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του Autobusni Kolodvor Zagreb και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης