Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Αποθήκευση
Κοινοποίηση
9
Όλες οι φωτογραφίες (9)
Πλήρης προβολή
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό35%
  • Πολύ καλό17%
  • Μέτριο14%
  • Ανεπαρκές12%
  • Πολύ κακό22%
Πληροφορίες
Προτεινόμενη διάρκεια: < 1 ώρα
Τοπικός καιρός
Υλοποίηση: Weather Underground
18°
14°
Οκτ
20°
15°
Νοέ
21°
17°
Δεκ
Επικοινωνία
Λίμα, Περού
Ιστότοπος
+51 1 7085000
Κλήση
Φιλτράρισμα κριτικών
12 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
5
1
3
2
1
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
5
1
3
2
1
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 10 από 12 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 14 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Έχω ταξιδέψει μία φορά με την Oltursa μέχρι τώρα και πριν πήγα με τον ίδιο τρόπο (Cusco στην Arequipa) με την Cruz del Sur. Η διασκέδαση, έδειξαν μια ταινία με υποτίτλους σε englisch, το φαγητό, ήταν σχεδόν ζεστό επίσης δεν ήταν τίποτα ιδιαίτερο, μόνο ρύζι...με σάλτσα, και ο οδηγός ήταν καλύτερα από Cruz del Sur. Δεν χρειάστηκα να χρησιμοποιήσω το μπάνιο, γι 'αυτό δεν μπορώ να δώσω πληροφορίες για αυτό. Με το Cruz del Sur το ταξίδι δεν ήταν τόσο άνετο γιατί ο οδηγός πήγε γρήγορα και χρειάστηκε σχεδόν να εμετώ. Η Oltursa ήταν πολύ καλύτερη και φθηνότερη. Θα πάω μαζί τους και πάλι!Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 10 Ιουλίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Κλείσαμε τα καθίσματα 180 μοιρών (Lima σε M ncora). Ήταν πραγματικά άνετα, ώστε να μπορούμε να κοιμηθούμε πολύ καλά. Δεν αισθάνθηκε σαν μια βόλτα με το λεωφορείο για 15 ώρες. Αισθανθήκαμε πολύ ασφαλείς κατά τη διάρκεια του ταξιδιού με τρύπα. Αξίζει τα χρήματα.

Η κριτική γράφτηκε 24 Ιουνίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Όταν αγοράσαμε το εισιτήριό μας από την Αρεκίπα προς τη Λίμα, ο άνθρωπος είπε ότι είναι Wi-Fi, αγγλικά υποτίτλα για ταινίες. Τίποτα από αυτό που υπάρχει επί του σκάφους παρόλο που υπήρχε ένα ισχυρό σήμα Wi - Fi καθ 'όλη τη διάρκεια της διαδρομής, ο...διαχειριστής είπε ότι δεν υπάρχει Wi - Fi, επίσης ταινίες ήταν στα ισπανικά με ισπανικούς υπότιτλους. . . το ίδιο όταν τον ρωτούσαμε είπε κανένα αγγλικό υποσέλιδο. . . Ο οδηγός οδήγησε πάρα πολύ γρήγορα και έξω από τις γραμμές σχεδόν όλος ο τρόπος, τα καθίσματα δεν είναι τόσο άνετα και πολύ κακά που δεν μπορούν να παρέχουν επιλογές χορτοφάγους. Νομίζω ότι προτιμώ να πληρώσω τη φθηνότερη εταιρεία που δεν έχει τίποτα από αυτήν την τιμή και δεν έχει ακόμα τίποτα. . .Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 1 Μαΐου 2018

Πήραμε την Oltursa από τη Λίμα στην Αρεκίπα (περίπου 16 ώρες). Τα καθίσματα ήταν άνετα, είχαμε δύο γεύματα και παρακολουθούσαμε ταινίες σε κοινόχρηστες τηλεοράσεις. Πιστεύω ότι το λεωφορείο έρχεται από μια διαφορετική πόλη, δεδομένου ότι υπήρχαν πολλοί επιβάτες ήδη εκεί όταν μπήκαμε. Λόγω αυτού, έπρεπε...να βάλουμε μια φρικτή μυρωδιά από το μπάνιο ολόκληρο το δρόμο προς την Αρεκίπα. Πιστεύω λοιπόν ότι το μπάνιο πρέπει να καθαριστεί σε κάποιο σημείο κατά το ήμισυ της διαδρομής. Εκτός από αυτό, ήταν μια καλή εμπειρία με αυτήν την εταιρεία και θα ταξίδευα μαζί τους ξανά.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 11 Απριλίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Ο οδηγός οδήγησε πολλές φορές πάνω από τα 90 χλμ. Ανά ώρα. Επίσης, δεν οδήγησε ευθεία και διέσχισε τις γραμμές πολλές φορές. Το μεγάλο παράθυρο μπροστά από το ανώτερο τμήμα είχε πολλές ρωγμές. Η τουαλέτα μύριζε πολύ κακά, και το φαγητό δεν ήταν τόσο ωραίο....Αλλά ο διαχειριστής ήταν πολύ φιλικός. Τα καθίσματα ήταν καλά, όχι μικρά.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 1 Φεβρουαρίου 2018

Αν και μου άρεσε πολύ το ταξίδι μου στο λεωφορείο, ένας από τους συντρόφους μου είχε κλέψει το τηλέφωνό του ενώ κοιμόταν. Είχαμε προειδοποιήσει αλλά δυστυχώς συνέβη. Τα λεωφορεία είναι ήσυχα, οι οδηγοί είναι καλοί και δεν πηγαίνουν γρήγορα και με καθίσματα που κάθονται για...άνετη βόλτα. Υπάρχουν επίσης οθόνες βίντεο και φορτιστές τηλεφώνου. Οι τουαλέτες είναι διαθέσιμες αλλά θα προτιμούσαν να μην κάνετε το Νο 2 σε αυτούς και να συμφωνείτε ειλικρινά ότι είναι πιο δύσκολο από το να χρησιμοποιήσετε μια τουαλέτα αεροπλάνου για κάποιο λόγο. Μην φέρετε αλκοόλ. Αυτά είναι πολύ αυστηρά και θα κατασχεθούν. Αξίζει να πάτε.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 16 Ιανουαρίου 2018

Η εμπειρία μας με την Oltursa στο τερματικό σταθμό της Λίμα (02 Ιανουαρίου 2018) ήταν φρικτή και αξίζει να αφιερώσουμε χρόνο για να μοιραστούμε μέσω μιας ανασκόπησης παρά το φαινομενικά «ευτυχές τέλος». Αν δεν είστε surfer που ταξιδεύετε με ιστιοσανίδες ή ταξιδιώτη με κάποιο είδος...«υπερβολικής αποσκευής» τότε παραλείψτε αυτήν την αναθεώρηση γνωρίζοντας ότι:  1) το συνολικό ταξίδι ήταν σχετικά άνετο ακόμα και στα καθίσματα δεύτερης κατηγορίας  2) το φαγητό ήταν πολύ βασικό, δεν θα βασίζομαι σε αυτό, αλλά προωθώ να αγοράζω σνακ εκ των προτέρων  3) ο οδηγός ξεπέρασε συχνά το όριο ταχύτητας (το οποίο μας ξυπνούσε επιτρέποντας να επιβεβαιώσουμε την ταχύτητα στην καθορισμένη επιβάρυνση)  4) έγκαιρη αναχώρηση και άφιξη  5) δεν υπήρχε κανένα σημάδι wifi κωδικό πρόσβασης οπουδήποτε, αλλά για να είμαστε δίκαιοι δεν τον κόπο να ρωτήσω Για όσους έχουν επιπλέον αποσκευές, και για το Oltursa Customer Service Management, συνεχίστε να διαβάζετε:  - Ως έμπειροι ταξιδιώτες σερφ, πριν από την κράτηση στο διαδίκτυο πλοήσαμε διεξοδικά στην ιστοσελίδα που αναζητούσε Όρους και Προϋποθέσεις σχετικά με τον αθλητικό εξοπλισμό, τις αποσκευές κλπ. Δεν υπήρχε καμία αναφορά σε τυχόν εξαιρέσεις ή πρόσθετες χρεώσεις και αφού συστήθηκε αυτή η εταιρεία από τους συναδέλφους surfers, εμείς σκέφτηκαν ότι όλα ήταν εντάξει, σε μια χώρα με τόσα πολλά χρόνια σερφ κουλτούρας και τουρισμού και μια εταιρεία λεωφορείων που εξυπηρετούσε προορισμούς σερφ, οι πίνακες δεν θα έδιναν φρύδια  - Κατά την άφιξή σας στο τερματικό σταθμό Lima San Isidro, στο γραφείο check-in είδαμε μια αφίσα πάνω από το γραφείο που λέει ότι κάθε επιβάτης μπορεί να μεταφέρει 20 κιλά, δεν επιτρέπονται ποδήλατα ή κάποιο άλλο ογκώδες εξοπλισμό, βόμβες κλπ. "όλα καλά" και πάλι  - Ζήτησα ακόμη και στο επίσημο γραφείο πληροφοριών των πελατών ότι "έχουμε μια σανίδα του σερφ, υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις κλπ." Η απάντηση στην οποία ήταν "check with the check-in people"  - Στη συνέχεια, έρχεται η σειρά μας για check in και οι τύποι λένε ότι το board είναι 30 σόλες επιπλέον. Ζητήσαμε συγκεκριμένα να δούμε γραπτές ρυθμίσεις που θα κοινοποιούν αυτήν την πολιτική με τους πελάτες. Μετά από πολλούς αγώνες γύρω από τον θάμνο, άνοιξε ένα είδος αυτοσχέδιου εγγράφου λέξης στον υπολογιστή του και μας έδειξε ένα πλέγμα με είδη αποσκευών και αντίστοιχες τιμές, όπως οι TABLA HAWAIANA MEDIANA και TABLA HAWAIANA GRANDE (μεσαίες και μεγάλες σανίδες της Χαβάης) . Ο τελευταίος κόστιζε σε 30 πέλματα σε αυτό το τραπέζι. Αναρωτήθηκα την πηγή αυτού του εγγράφου και πώς υποτίθεται ότι είχα ενημερωθεί κατά την κράτηση της προετοιμασίας για το ταξίδι. Καμία απόκριση δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μας.  - Όταν ρωτήθηκε πόσοι πίνακες ήταν στο boardbag, είπαμε ειλικρινά ότι υπήρχαν δύο και αμέσως η χρέωση αυξήθηκε σε 60 πέλματα, i. μι. Η χρέωση για ΔΥΟ πλατφόρμες. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: οι πίνακες μας είναι 5 '8 "και 5' 10" (<< 2 μέτρα)  - Ζήτησα να δω κάποιον υπεύθυνο που μπορεί να μου εξηγήσει από πού προέρχονται αυτές οι αμοιβές και όροι πολιτικής και να με καθησυχάσει ότι είναι πράγματι η εταιρική πολιτική - έστω και άσχημα γνωστή - με την εμφάνιση κάποιου είδους επίσημης ιστοσελίδας ή εγγράφου εταιρείας. Κανένα διαθέσιμο.  - Τέλος, είμαι σε ένα δωμάτιο στον επάνω όροφο και μιλάω σε μια κυρία που έγραψε αργότερα το όνομά της (Emily Almeida) σε μια θέση - για μένα μετά το ρητό αίτημά μου να υποβάλω επίσημη καταγγελία. Μετά από μια μακρά συζήτηση ήταν "πρόθυμος να εκπτώσει το τέλος σε 50 πέλματα". Εξήγησα ότι η άποψή μου ήταν η έλλειψη επίσημης τεκμηρίωσης και η προγενέστερη διαθεσιμότητα πληροφοριών και όχι η καταβολή του ίδιου του τέλους.  - Για να σώσει όλους μας τη θλίψη και να μην χαλάσουμε την έναρξη του ταξιδιού μας, είπα ότι θα το πληρώσω εφ 'όσον μου δόθηκε μια επίσημη εισπράξη της εταιρείας για το ποσό με σαφή αιτιολόγηση για την πληρωμή, έτσι θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω επίσημη καταγγελία.  - Προς έκπληξή μου, βέβαια, τέτοια γραφειοκρατία δεν υπήρχε. Η συναλλαγή με την ομάδα ελέγχου θα είναι σε μετρητά, μηδενική απόδειξη πληρωμής.  - Αφού ρώτησα το όνομα της κυρίας, περίμενα ότι θα συνειδητοποιήσουν ότι είμαι πολύ σοβαρός σε αυτό κατ 'αρχήν.  - Τέλος, όταν πήγαινε πίσω στο check-in γραφείο, εμφανίστηκε ένα άλλο μέλος του προσωπικού που εξήγησε πολύ ευγενικά σε εξαγριωμένο εμένα και τον συνεργάτη μου ότι "Κατ 'εξαίρεση και επειδή δεν γνωστοποιήθηκε σαφώς, τα διοικητικά συμβούλια θα μπορούν να ταξιδεύουν δωρεάν αυτή τη φορά" . Το έκαναν και έφθασαν σε ένα κομμάτι στο Trujillo, για το οποίο είμαστε και οι δύο ευγνώμονες.  - Θα ήθελα να πω ότι αυτό έσβησε όλη την προηγούμενη αναστάτωση, αλλά θα έλεγα ψέματα. Αφού συζητήσαμε την εμπειρία μας με άλλους ταξιδιώτες surfers, φαίνεται ότι το προσωπικό της Oltursa χρεώνει ποικίλα ποσά για τις σανίδες ιστιοπλοΐας ανάλογα με την τοποθεσία, κανένα από τα οποία δεν είναι γραμμένο πουθενά επίσημα. *** Στους μελλοντικούς επιβάτες: Συνεπώς, αν έχετε διαβάσει ολόκληρο το δρόμο, φροντίστε να ζητήσετε ένα αποδεικτικό και έγγραφο πολιτικής όταν σας ζητηθεί να πληρώσετε οποιοδήποτε ποσό για την τσάντα σας για σανίδα ιστιοπλοΐας ή οποιαδήποτε "υπερβολική αποσκευή" που κανένας δεν ορίζεται ως σε τι είναι ή πόσο κοστίζει η μεταφορά. *** *** Για OLTURSA: Εάν έχετε μια πολιτική για τη χρέωση υπερβολικών αποσκευών και αθλητικού εξοπλισμού, βεβαιωθείτε ότι 1) επικοινωνήσατε κατά την κράτηση, στη σελίδα εισιτηρίων σας στο διαδίκτυο και στο τερματικό σταθμό για αυτό το είδος αφίσας της εταιρείας 2) σταθερά σε όλους τους τερματικούς σταθμούς από εκπαιδευμένο / ενημερωμένο προσωπικό, 3) μια απόδειξη είναι διαθέσιμη για τους πελάτες που πληρώνουν. Εάν δεν έχετε πολιτική, τότε εξετάστε την εισαγωγή ενός ελεύθερου surfboard ανά άτομο ταξιδιώτη ή τη διαχείριση του επιχειρηματικού πνεύματος του προσωπικού ***Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 13 Αυγούστου 2017

Αγοράσαμε εισιτήρια για τις επόμενες διαδρομές στις 23 Ιουλίου 2017 στο γραφείο εισιτηρίων της Oltursa στην πλατεία Plaza Norte: Λίμα - Πούρα Πιούρα - Λίμα Όταν αγοράσαμε αυτά τα εισιτήρια, ζητήσαμε σε ΤΡΕΙΣ διαφορετικές περιπτώσεις, εάν το λεωφορείο είχε wifi ή όχι, και μας εξασφαλίσαμε...ρητά ότι οι τύποι εισιτηρίων συμπεριλάμβαναν wifi στο πλοίο. Επίσης, είπε ότι αυτός ο τύπος εισιτηρίου έχει wifi στην ιστοσελίδα τους και στα φυλλάδια στην πλατεία Norte. Για την απογοήτευσή μας, ούτε το ταξίδι από το lima ούτε το ταξίδι που επιστρέφει στην lima είχε καθόλου wifi. Έχω στιγμιότυπα οθόνης που δείχνουν ότι για τη διάρκεια του ταξιδιού δεν μπορούσαμε να έχουμε πρόσβαση σε οποιαδήποτε σύνδεση wifi και αν κάποιος επιθυμεί μπορώ να τα στείλω ως συνημμένα σε διαφορετικό email. Αφού είχαμε πάρει το πρώτο λεωφορείο για να φτιάξουμε χωρίς WIFI, θέλαμε να σιγουρευτούμε ότι το λεωφορείο επιστροφής θα το είχε και έτσι ρώτησα μια κυρία στο γραφείο της Oltursa στην Piura. Και πάλι, όπως στη Λίμα, μας εγγυάται ότι θα υπάρχει WIFI στο ταξίδι επιστροφής, ωστόσο, όπως και το πρώτο ταξίδι στο ZERO Wifi. Η απουσία wifi είχε ως αποτέλεσμα να χρειαστεί να χρησιμοποιήσουμε κινητά δεδομένα για ολόκληρο το ταξίδι, όπως χρειαζόμασταν για πρόσβαση στο διαδίκτυο για την εργασία μας, και σήμαινε ότι πραγματοποιήσαμε σημαντικά οικονομικά έξοδα. Σε αυτό το σημείο, ζήτησα από την Oltursa να μας προσφέρει επαρκή αποζημίωση για τα εισιτήρια που αγοράσαμε. Ωστόσο, δεν αναγνώρισαν την ύπαρξη του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου - τίποτα. Γράφω αυτήν την αναθεώρηση κυρίως για να ενημερώσω άλλους πιθανούς επιβάτες ότι παρά τα διαφημιστικά μηνύματα wifi, στην πραγματικότητα δεν υπάρχει κανένα WIFI. Αν αγοράζετε εισιτήρια με την προϋπόθεση ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το WIFI στο λεωφορείο, μην αγοράζετε.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 31 Ιουλίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Μια μεγάλη εταιρεία για ταξίδια μίας ημέρας! Κλείσαμε από τη Mancora στο Trujillo για 60 σόλες ανά άτομο (10 ώρες βόλτα) Καυτό ποτό στην αρχή του ταξιδιού καθώς και ένα σνακ (βασικό όμως). Είχαμε ένα ημι-cama λεωφορείο έτσι τα καθίσματα κατεβαίνουν σε γωνία 140 μοιρών....Για την τιμή θα έλεγα ότι η Oltursa έχει μεγάλη αξία και θα συνιστούσε!Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 26 Απριλίου 2017

Έχουμε τα εισιτήριά μας από το γραφείο Nasca, αρκετά εύκολα, αγοράσαμε premium έπιπλα, πιστωτικές κάρτες που έγιναν αποδεκτές από την εταιρεία, επιβιβάστηκαν εγκαίρως με κάποιου είδους βίντεο από την επιβίβασή σας, εισιτήρια bagadge που εκδόθηκαν και ελέγχθηκαν στον τελικό προορισμό για τη συλλογή αποσκευών. που...βλέπει πάντα σε ένα λεωφορείο, ταινίες που παίζουν στα ισπανικά, φιλοξενούνται στο σκάφος μιλάει πολύ λίγα αγγλικά, το ταξίδι είναι περίπου 11 ώρες ασταμάτητα, τουαλέτα επί του σκάφους, οι δρόμοι σε μέρη είναι αρκετά τραχύς και ανώμαλος, Αυτή η εταιρεία λεωφορείων είναι ίσως το καλύτερο λεωφορείο σε αυτή τη διαδρομή. Πληρώσαμε 129 σόλες περίπου 40 δολάρια για καθίσματα υψηλής ποιότητας για αυτό το πόδι, πήρα το λεωφορείο 3 μ.μ. για να απολαύσω μερικά από τα αξιοθέατα κατά μήκος των ερημικών παραλιών στο ηλιοβασίλεμα πολύ όμορφο!Περισσότερα

Δείτε περισσότερες κριτικές
Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 245 κοντινά ξενοδοχεία
El Angolo
33 κριτικές
0,37 χλμ μακριά
Ocean Hotel
22 κριτικές
0,37 χλμ μακριά
New Corpac Hotel
22 κριτικές
0,81 χλμ μακριά
BTH Hotel
854 κριτικές
0,9 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόριαΔείτε και τα 3.135 κοντινά εστιατόρια
Tzuru Restaurante Nikkei
209 κριτικές
0,64 χλμ μακριά
Aromas Peruanos
227 κριτικές
0,66 χλμ μακριά
Lung Fung
46 κριτικές
0,78 χλμ μακριά
Chifa Internacional
63 κριτικές
0,71 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΔείτε και τα 925 κοντινά αξιοθέατα
Ferrocarril Central Andino S.A.
22 κριτικές
0,74 χλμ μακριά
Cerveceria Nuevo Mundo
12 κριτικές
0,66 χλμ μακριά
Casino Golden Palace
8 κριτικές
0,78 χλμ μακριά
Francisco Pizzaro
14 κριτικές
0,82 χλμ μακριά
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του Oltursa και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης