Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
19
Όλες οι φωτογραφίες (19)
Πλήρης προβολή
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό45%
  • Πολύ καλό29%
  • Μέτριο12%
  • Ανεπαρκές6%
  • Πολύ κακό8%
Πληροφορίες
Προτεινόμενη διάρκεια: 1-2 ώρες
Τοπικός καιρός
Υλοποίηση: Weather Underground
28°
23°
Δεκ
28°
23°
Ιαν
29°
23°
Φεβ
Επικοινωνία
Σιγκαπούρη 099253, Σιγκαπούρη
Ιστότοπος
+65 6258 8800
Κλήση
Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Φιλτράρισμα κριτικών
25 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
12
4
5
2
2
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
12
4
5
2
2
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 10 από 25 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 21 Οκτωβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Εναλλακτικός τρόπος να μεταβείτε στο SG αντί να πετάτε. Το εισιτήριο μπορεί να αγοραστεί στο διαδίκτυο. 2 θέσεις αναχώρησης στο KL, π.χ. το Corus Hotel (σταθμός KLCC LRT KJ line) ή το εμπορικό κέντρο One Utama κοντά στο PJ (MRT, αλλά λιγότερο βολικό για όσους...προσπαθούν να πιάσουν πρωινό λεωφορείο). Συνολικά ήταν ένα ευχάριστο ταξίδι, παρέχουν ελαφριά γεύματα. Χρειάστηκαν περίπου 5 - 6 ώρες από KL σε SG, καθώς σταματά 20 λεπτά με τον αυτοκινητόδρομο Pagoh R & R. Επιπλέον, το έθιμο SG είναι γεμάτο κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου κορυφής ώρα esp. Το ταξίδι μου από το λεωφορείο KLCC 8 am, έφτασε στις 4 μ.μ. στις Σάβ. Αλλά επέστρεψε ήταν ομαλότερη 1130 το λεωφορείο, πίσω KLCC 430 μ.μ. (όπως ήταν επίσης λόγω της υψηλής κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο επίσης). Η σύστασή μου, αν έχετε αρκετό χρόνο και επιθυμείτε να περάσετε χρόνο ή να απολαύσετε κάποια στιγμή μαζί σας αγαπούσε ένα, επιλέξτε λεωφορείο. Διαφορετικά συστήνω ανεπιφύλακτα αεροπορική εταιρεία όπως η AirAsia.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Οκτώβριος 2018
Η κριτική έγινε: 3 Οκτωβρίου 2018

δεν μπόρεσαν να κάνουν κράτηση μέσω διαδικτύου, καθώς χρειάζονται "κάρτα μέλους", προσπάθησαν να κάνουν online αίτηση για κάρτα, αλλά φαίνεται να έχουν πολλά λάθη. Ονομάζεται υπηρεσία πελατών, αλλά δεν ήταν καθόλου χρήσιμη. Σταματήστε στο τέλος.

Ημερομηνία εμπειρίας: Οκτώβριος 2018
Η κριτική έγινε: 3 Οκτωβρίου 2018

1 ώρα που πήρε το λεωφορείο στο KL και εντυπωσιάστηκε από την υπηρεσία και την άνεση που παρέχει ο χειριστής. Όπως η υπηρεσία πτήσεων υπάρχουν ταινία, μουσική και παιχνίδι για κάθε κάθισμα, το απλό μεσημεριανό bento με ζεστό ρόφημα εξυπηρετείται στο σκάφος. Επιπλέον, παρέχουν επίσης...κουβέρτα και ακουστικά. Συνολικά άνετη και ασφαλή οδήγηση.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Σεπτέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 23 Αυγούστου 2018

Απλά το καλύτερο. Βιβλίο και ξεχάστε την απομάκρυνσή του. Καθίστε αναπαυτικά και χαλαρώστε ακριβώς όπως μια αεροπορική εταιρεία business class. Οργανώνονται, είδος, φατσούλες, αποτελεσματική, συνεπείς, θυρίδα ασφαλείας. Δεν είναι για όλους. Όχι επειδή η τιμή, η οποία είναι περισσότερο από ό,τι αξίζει να δείτε το...υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών, αλλά γιατί δεν έχουν πολλές εκδρομές και πολλά λεωφορεία. Φροντίστε να κάνετε κράτηση εκ των προτέρων αν θέλετε να εξασφαλίσετε ότι τα ταξίδια με το καλύτερο. Η οικοδέσποινα, σιμιγδάλια, καφέ, νερό, ψυχαγωγία, τροφοδοτικό, εργάζονται ζωνών ασφαλείας και ακόμη και τουαλέτα και lounge. Επιθυμείτε το ταξίδι μπορεί να διαρκέσει περισσότερο. . .Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2018
Η κριτική έγινε: 19 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Ταξιδέψαμε στην Κουάλα Λουμπούρ χρησιμοποιώντας aeroline στις 17 Αυγούστου 2018 . Ήμασταν απογοητευμένοι. Για $ 100 θα μπορούσε να ακολουθήσει μια πτήση, αλλά αποφασίσαμε να δώσουμε μια aeroline δοκιμάστε. Πρώτον, η τουαλέτα είναι άθλιο. Για μένα, είναι διαβητικόσ πραγματικά χαιρετίζω την ιδέα της τουαλέτας επί...του σκάφους. Δεν είμαι σίγουρος αν φαίνονταν πειστικότερες η τουαλέτα είναι αξιοπρεπής καθαρίζονται. Τουλάχιστον, είναι να μας επέτρεψε να πλένει τα χέρια μας αφού απαντήσετε φύση κλήσεις και λίγο σαπούνι δεν θα έβλαπτε. Μικρά πράγματα γνωρίζετε τι που προσπαθώ να πω εδώ. Αλλά, τουαλέτα σας είναι δύσοσμα και απέχει μόνο 10 λεπτά μετά το ταξίδι και ήμουν στο πρόσωπο που χρησιμοποιείται. Φαίνεται σαν να ήταν καθόλου καθαρά! Δεν υπήρχε νερό για να πλύνετε τα χέρια σας. Δεν παρέχει μια τουαλέτα σημαίνει ένα βρώμικο είναι επαρκής; ? Και το φαγητό που σερβίρονταν έχουν μετατραπεί σε άσχημη κατάσταση. Η stir τηγανητά λαχανικά έχουν μετατρέψει bad και μυρωδιά απαίσιο. Εμείς απλώς φάγαμε το Σκέτο ρύζι. Μην επιτρέψτε μου να ξεκινήσετε την καφετιέρα. Πόσο ακριβά είναι να εξυπηρετήσει μια μέτρια καφέ στο μισό μόνο ένα φλιτζάνι; Λυπούμαστε aeroline. Έχετε να κάνετε καλύτερα επειδή η εταιρεία σας διαφήμιση δεν είναι πλέον να ανταποκριθούμε στην εμπειρία που έχουμε λάβει. Και ξέρετε, τα λόγια του αφθώδους πυρετού θα πάμε μακριά ya. . Υγ: επιλογή σας ταινιών επιλογή είναι τόσο λίγο βαρετό να αποκτήσουμε περισσότερη ψυχαγωγία, παρακολουθώντας το εξωτερικό streetlamp.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2018
Η κριτική έγινε: 17 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

- καλή οδήγηση - άνετο - το φαγητό δεν ήταν καλό - επιλογή ταινιών ήταν πολύ κακή - μετανάστευσης στην είσοδο της Σιγκαπούρης ήταν φρικτό - κίνηση για να εισαγάγετε τη Σιγκαπούρη δεν ήταν υπέροχο, είτε

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2018
Η κριτική έγινε: 11 Αυγούστου 2018

Ήταν η πρώτη μου φορά λαμβάνοντας προπονητής στην Κουάλα Λουμπούρ και το λάτρεψα. Το προσωπικό που σέρβιρε εμάς μας για τα τρόφιμα και τα ποτά ήταν πολύ ευγενικό. Υπήρχε άφθονο χώρο για να τεντωθεί κάπως πόδια μας. Κάνουν στάση σε σημείο ανάπαυσης στα μισά έτσι...ώστε οι επιβάτες να μπορούν να καθήσουν και χρησιμοποιήστε το λουτρό ή να αγοράσετε ποτά.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούνιος 2018
Η κριτική έγινε: 7 Αυγούστου 2018

Έλαβε την Aeroline 04 - Αυγούστου από το Harbourfront κέντρο στο 11 . 30 am στην Κουάλα Λουμπούρ. Το λεωφορείο έμοιαζε παλιό αλλά το εσωτερικό ήταν εντυπωσιακό με μεγάλη, έδρες reclinable και προσωπική τηλεόραση LCD (η συλλογή ταινιών είναι ανεπαρκής όμως) . Τα δύο αυτά...θέματα μετανάστευσης τελικών σε καμία χρονική στιγμή και το λεωφορείο που επετεύχθη KL, από 5 . 40:00. Είναι μια εντελώς ευχάριστο ταξίδι, χωρίς μπελάδες και το άγχος του αεροδρομίου - Σταυρός. Το προσωπικό είναι φιλικό, το μεσημεριανό γεύμα είναι διαθέσιμο (παρόλο που θα το εκτιμούσα εάν το μεσημεριανό κουτιά θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερο : D) . Ξέχασα kindle μου στο δίαυλο CAN και τηλεφώνησα στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της SG. Μου τηλεφώνησαν πίσω και δήλωσε ότι η συσκευή έχει διαπιστωθεί και παραδόθηκε στην Corus Hotel λόμπι για συλλογή. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον Aeroline για αυτό το είδος υπηρεσιών. Μου ταξίδι επιστροφής από το KL στην SG έγινε κατά τη διάρκεια της πτήσης. 2 KLIA ήταν ένα χάος με πολύ μεγάλες ουρές παντού και υπερβολικά αργή εξυπηρέτηση. Επιπλέον, μου έλειψε η τακτική πτήση εξαιτίας αυτής της καθυστέρησης και έπρεπε να κλείσω ένα άλλο αργά τη νύχτα! ! Θα ήθελα να είχα μείνει ποτέ πετούν σε αυτή τη γραμμή όσο υπάρχει μια υπηρεσία λεωφορείων όπως Aeroline. Ευχαριστούμε παιδιά.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2018
Η κριτική έγινε: 9 Ιουλίου 2018

Μπορείτε να περάσετε μια ημερήσια εκδρομή μπορείτε να απολαύσετε τη Σιγκαπούρη, τον περασμένο Ιούλιο, περνάνε πάνω στη Σιγκαπούρη να κανγκί και spended μέρα μου στη Σιγκαπούρη, και συνέχισε το ταξίδι μου στο Johor Baru στις 23 : 00

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούλιος 2018
Η κριτική έγινε: 18 Ιανουαρίου 2018

2 δευτερο ξεκινημα ταξίδεψα από Aeroline από τη Σιγκαπούρη στην Κουάλα Λουμπούρ. Αλλά αυτή τη φορά . το ταξίδι είχε σχεδόν 3 ώρες καθυστέρηση. . . : δεν είναι εύκολο όταν ταξιδεύετε με μικρά παιδιά. . . κυκλοφοριακό εκείνο το Σάββατο. . Επίσης πολύ χρόνο...που δαπανάται στο σημεία ελέγχου : αφήνοντας τη Σιγκαπούρη & καταχώρηση Μαλαισία. . . Από ό,τι θυμάμαι, δεν είχε διαρκέσει τόσο πολύ το 2009 . . . . Προτείνω Aeroline εταιρεία υποδεικνύει σαφώς (από πίνακα / υπογράφουν board) όπου να περιμένετε για την αναχώρηση του πούλμαν και να έχουν κάποιον τόπο οδηγός/ βοήθεια στους επιβάτες. . . . Πούλμαν : καθαρό / άνετα - επί προσωπικού: εξυπηρετικό, οδηγού : προσοχή. . . - σάντουιτς / κέικ / μπισκότα θα ήταν πιο πρακτικό να εξυπηρετήσει. . . . - συνολικά, άνετα μέσα μεταφοράς. . . .Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Δεκέμβριος 2017
Δείτε περισσότερες κριτικές
Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 325 κοντινά ξενοδοχεία
Bay Hotel Singapore
1.030 κριτικές
0,44 χλμ μακριά
Hard Rock Hotel Singapore
2.352 κριτικές
0,74 χλμ μακριά
Resorts World Sentosa - Equarius Hotel
1.437 κριτικές
0,81 χλμ μακριά
Fragrance Hotel - Royal
115 κριτικές
0,92 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόριαΔείτε και τα 12.641 κοντινά εστιατόρια
Dancing Crab
468 κριτικές
0,15 χλμ μακριά
Marché Mövenpick VivoCity
491 κριτικές
0,11 χλμ μακριά
The Chop House Vivo City
319 κριτικές
0,17 χλμ μακριά
Sushi Tei - VivoCity
122 κριτικές
0,15 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΔείτε και τα 2.280 κοντινά αξιοθέατα
Dolphin Island
275 κριτικές
0,59 χλμ μακριά
Adventure Cove Waterpark
2.165 κριτικές
0,7 χλμ μακριά
The Maritime Experiential Museum
255 κριτικές
0,67 χλμ μακριά
Crane Dance at Resort World Sentosa
318 κριτικές
0,71 χλμ μακριά
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του Aeroline Service Centre Singapore και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης