Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
10
Όλες οι φωτογραφίες (10)
Πλήρης προβολή
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό3%
  • Πολύ καλό3%
  • Μέτριο0%
  • Ανεπαρκές9%
  • Πολύ κακό85%
Πληροφορίες
Επικοινωνία
Παλαβάν, Φιλιππίνες
Ιστότοπος
+63 920 957 1025
Κλήση
Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Φιλτράρισμα κριτικών
7 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
1
1
0
0
5
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
1
1
0
0
5
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 30 Μαΐου 2017

Χρησιμοποιήσαμε Lexxus για όλους τους μεταβιβάσεις σε πλαγιά του λόφου του Palawan (ανά άτομο να Roxas, να Roxas Sabang και να Sabang ανά άτομο) . Νιώσαμε πολύ ασφαλείς λόγω των πρόσφατων δημοσιευμάτων του τύπου και η εξυπηρέτηση ήταν πολύ καλή. Είχαμε στο λόξυγκα αλλά αυτό...διευθετήθηκε μας ικανοποιεί ιδιαίτερα. Γρήγορος και αποδοτικός - επικοινωνίες και οι ενημερώσεις παρέχονται κατά τη διαμονή μας - θα το χρησιμοποιήσουμε ξανά και το συνιστώ.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Μάιος 2017
Η κριτική έγινε: 31 Μαρτίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Αν δεν θέλετε οι κίνδυνοι ή πηγαίνετε πονοκεφάλους για μεταφορές Lexxus. Έχουν τον καλύτερο φορτηγά με AC. Οι οδηγοί είναι εξυπηρετικό και η τιμή δεν είναι υψηλότερη από άλλες εταιρείες. Καλύπτουν σχεδόν ολόκληρο το νησί και το σέρβις είναι συχνά. Ωστόσο, φροντίστε να κάνετε κράτηση...με τους άμεσα, διότι οι επιχειρήσεις οργάνωσης ταξιδιών θα χρεώνει τους επιτροπή η οποία υπερβαίνει κανονικά μεταξύ 50 και 100 πέσος. Μπορεί να φαίνεται γελοία αλλά αν ταξιδεύετε με έναν προϋπολογισμό που κάνει τη διαφορά. Ι. Ε. El Nido στο Puerto Princesa 500 πέσος. Το λιμάνι του Barton El Nido 350 πέσος. . . Αν ταξιδεύετε σε ομάδες είναι καλύτερο να νοικιάσετε δικό σας όχημα. Ορισμένα έχουν WiFi και AC, αλλά μπορείτε να εξοικονομήσετε λίγες πέσος- - )Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Μάρτιος 2017
Η κριτική έγινε: 3 Μαρτίου 2017

Μετά από τόσα πολλά μπρος-πίσω επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τηλεφώνου, τελικά το διακινδύνευσα την κράτηση λεωφορείο από αυτά, και αν ακόμη δεν έχουν καλή βαθμολογία. Διευκρίνισα ένα Grandia αλλά χρειάστηκε αρκετός χρόνος για να επιβεβαιώσετε. Αφού διαβεβαίωσε ότι μπορούν να πάρουν, μου ζητούν να...στείλει μια πληρωμή μέσω εμβάσματος; Γιατί βιάζεστε; Θα πρέπει να ακυρωθεί. Αλλά αυτό είναι μόνο λίγες ημέρες πριν από το ταξίδι μου έτσι, ήμουν προχώρησε και ζητήστε από το ξενοδοχείο όπου έμενα πριν από το ταξίδι μου στην πλαγιά του λόφου του Palawan για να δείτε αν μπορεί να το κάνει αυτό για μένα που έκαναν. Μόλις γίνει αυτό, ζήτησα πήρατε την εγγύησή μου; Η ηλικιωμένη κυρία που ήμουν αντίστοιχη με νομίζω το όνομά της είναι Kim μού είπε ότι μόνο ο ιδιοκτήτης μπορεί να έχει πρόσβαση, ότι πιστεύω πως το όνομά του είναι Russel και δεν μπορεί να έρθει σε επαφή μαζί του ότι έφευγα ήθελαν ήταν απασχολημένο, γιατί βιάζεστε; Και ότι το ερώτημα μπορώ να τραβήξετε μια φωτογραφία της παραλαβής και έστειλα email. . Τόσα πολλά κόκκινη σημαία εδώ, τι νόμιζα : ( αλλά δεν είμαι τόσο βαθιά σε αυτή τη διαδικασία είναι το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να συμμετάσχω. Όταν έφτασα στο Puerto Princess airport, δεν υπάρχει μία ορατή που έχουν υπογράψει με το όνομά μου που μου είπαν ότι θα, δεν αποτελεί καλό σημάδι, ειδικά αν ταξιδεύετε με μικρά παιδιά και πολλές αποσκευές. Έχω να βγείτε έξω και να βρεθεί μια ηλικιωμένη κυρία που έχει ένα μικρό σημάδι με το όνομά μου και είπε πού μεταφορών μου, στο σημείο αυτό θα ήθελα να ρωτήσω ήταν να συγκεντρωθούν όλες οι αποσκευές μου έξω και μεταβείτε στην αναμονή ανέφερε ότι πρέπει να βρούμε την υπηρεσία μου. Όταν ο οδηγός φτάσαμε, μου είπε ο van βρίσκεται έξω από το αεροδρόμιο και ότι δεν μπορούμε να πάμε στο εσωτερικό, επιτρέπεται μόνο όχημα, είπα αυτό; ? Τώρα είμαι πέρα από τους επηυξημένους εδώ, διότι έχουμε να συνδεθείτε 2 καροτσάκια και 4 χώρος έξω από το αεροδρόμιο. Έμαθα ότι αυτός ο οδηγός ήταν μόλις υπεργολάβο για την εταιρεία. Είμαι ευτυχής που απλώς ότι ήταν ένα ωραίο απαλή mam, οι οποίοι έχουν profusely να ζητήσει συγγνώμη για την αναστάτωση. Προσπάθησε να επικοινωνήσει με τον ίδιο κορίτσι στο γραφείο εκεί αλλά καμία απάντηση μόνο για να μάθετε πως να εγκαταλείψετε : (. Δεν μπαίνει καν στον κόπο να επικοινωνήσετε μαζί μου κάθε τρόπο σχήμα ή μορφή για να μάθετε εάν φθάναμε σε Elnido, ή πώς ήταν το ταξίδι κλπ. . . Την ημέρα που υποτίθεται ότι πρέπει να αφήσουν ELnido, μου έστειλαν ένα van να με παραλάβουν ότι δεν είναι ακόμα ένα Grandia. Αυτό είναι μετά την απομάκρυνσή μου κρέμονταν για μια εβδομάδα. Για να συνοψίσω, θα πρέπει να βρουν το δικό μου μεταφορών θα ξαναπάμε στο Puerto Princessa που im χαίρομαι που το κάναμε! Επίσης, χαίρομαι που δεν πληρώνουν ένα ταξίδι μετ' επιστροφής. Τέλος πάντων - φυλακή υψίστης ασφαλείας Cebu Pacific που είναι η αεροπορική εταιρεία που πήρα από Μανίλα, πωλεί το εισιτήριο στην εταιρεία αυτή την υπηρεσία στην πτήση. Μην αγοράσετε! Έμαθα το μάθημά μου, μην χρησιμοποιήσετε αυτή την εταιρεία. Είναι ένα κακόφημο στην πράξη υπάρχει! ! ! ! IΠερισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιανουάριος 2017
Η κριτική έγινε: 21 Φεβρουαρίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Ο οδηγός ήταν μια πλήρη lunatic. Το φορτηγάκι παραγεμισμένα έτσι γεμάτη κόσμο και χώρος ήταν αδύνατη η μετακίνηση. 2 άτομα έριξαν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Η θέση μας πήγαν για ένα σύντομο ταξίδι που προσφέρεται μόνο τοπικά εδέσματα που είχε απαίσια γεύση. Μας είχαν...υποσχεθεί μια μεταφορά στο αεροδρόμιο, αλλά δεν μας άφησε στο σταθμό των λεωφορείων και μας είπε να λάβει τρίκυκλο, άλλοι είχαν υποσχεθεί το ίδιο πράγμα. Μην δίνετε τα χρήματά σας!Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Φεβρουάριος 2017
Η κριτική έγινε: 17 Ιανουαρίου 2017

Κρατήσαμε ένα κάθισμα εκ των προτέρων 1 εβδομάδα πριν από την άφιξή μας στο Puerto Princesa. Η επικοινωνία με το προσωπικό τους δεν είναι πραγματικά καλό. Δεν υπάρχει καμία επιβεβαίωση ότι έχει λάβει την πληρωμή ούτε καν μια απάντηση. Όταν φτάσαμε στο Puerto Princesa, δεν...υπάρχει εκπρόσωπος να μας περιμένουν. Καλούμε τους αρκετές φορές και περιμέναμε περισσότερα από 1 ώρα και 30 λεπτά από το αεροδρόμιο. Όταν ο αντιπρόσωπος φτάνει, ανέφερε ότι, επειδή υπάρχει το heavy rain εκείνο το πρωί. Πραγματικά; Τι θα λέγατε για τους άλλους αντιπροσώπους ξενοδοχείων και μεταφοράς με λεωφορείο από/προς το αεροδρόμιο; Είναι εκεί και σας περιμένουν τους επισκέπτες. Η συμφωνία που θα αφήσουμε εγκαίρως από την PPS El Nido. Έχουμε ακόμη και περπατήσαμε στο van και περιφέρονταν γύρω από την πόλη, όπως εάν δεν είμαστε εξοικειωμένοι με βάση ΠΑΔ, ο οδηγός επιχειρεί να μειώσει το χρόνο. Επίσης μια στάση στο τερματικό και περιμέναμε για άλλη μια ώρα. Αρνηθήκαμε να μας διότι επιστροφής το κόμιστρο είναι μόνο 500 αλλά ζήτησαν να ασφαλείας 600 . Διαβάζω τα ημερολόγια blog πριν να Lexxus, δεδομένου ότι οι πιο αξιόπιστες, σύμφωνα με τους. Αλλά για να είμαι ειλικρινής, δεν είναι. Πολύ κακή εξυπηρέτηση.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιανουάριος 2017
Η κριτική έγινε: 17 Δεκεμβρίου 2016 μέσω κινητής συσκευής

Τα 5 μέλη της οικογένειάς μου έκλεισε το El Nido να Sabang ταξίδι με λεωφορείο Lexxus. Μας χρέωσαν PHP 800 ανά άτομο. Όταν φτάσαμε στο τερματικό, ήμασταν σε υποβοήθησης ένα ωραίο αρκετός van και μας είπαν ότι έπρεπε να περιμένουμε για 2 επιβάτες. Αφού περιμένετε...για περίπου 20 λεπτά, ενημερωθήκαμε ότι τους άλλους επιβάτες ακυρωθεί και θα θέλαμε να πάμε σε άλλο όχημα. Το van μετακινηθήκαμε σε ήταν κατώτερη από την προηγούμενη. Μετά από δύο στάσεις, ρώτησα αν οδεύουμε κατευθείαν στο επόμενο Sabang. Πληροφορήθηκα από τον οδηγό ότι καταβάλλονται Lexxus για εμάς να μεταφέρεται στο Puerto Princesa και όχι Sabang. Σημειώστε ότι δεν θα μας πάρει άλλη μία ώρα και μισή για να φτάσουμε στο άτομο και πάλι να Sabang. Παραπονέθηκα στον οδηγό, αλλά επέμεινε ότι καταβάλλονται Lexxus αυτόν PHP 350 για να μας μεταφέρει σε ανά άτομο τίποτα περισσότερο. Κάλεσα Lexxus και ενημερώθηκε ότι θα πρέπει να κατεβείτε Salvacion και πάρτε μια Lexxus van από εκεί να Sabang. Αυτή ήταν μια ταλαιπωρία αλλά δεν είχαμε άλλη επιλογή. Όταν φτάσαμε στο Salvacion, ενημερωθήκαμε από τους εκεί guy ότι δεν υπήρχε msg από το El Nido ότι θα επιστρέφαμε και τόσο τους σε φορτηγά Sabang ήταν κλεισμένοι πλήρως! Τους είπα ότι αυτή ήταν απαράδεκτη. Και ότι θα πρέπει να μας βάλει σε van να Sabang διότι πληρώσαμε για ένα ταξίδι στο Sabang. Στο τέλος, θα επιστραφεί μέρος του ταξιδιού μας (αυτό δεν είναι αρκετό για να νοικιάσετε ένα νέο van! ) . (ο τύπος τους στο Salvacion ήταν αρκετά αξιοπρεπές ενοχλημένεσ από την κατάσταση και απαίτησε να επιστρέφονται) . Πραγματικά κατάπληκτοι από αυτήν την υπηρεσία.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Δεκέμβριος 2016
Η κριτική έγινε: 25 Οκτωβρίου 2016

I διεγείρουν τη 07:00 από van El Nido προς νότο και η van είχε ένα σκασμένο ελαστικό και επιθεώρησης τόσο πίσω ήταν εξαιρετικά φθαρμένοι και φαλακρός χωρίς λαβή καθόλου! Αυτό είναι εντελώς απαράδεκτο και είναι ένα έγκλημα που έχουν αυτό το van στο δρόμο. Ο...οδηγός επιταχύνει πάνω από 100 χιλιόμετρα ανά ώρα βροχής με van γεμάτα επιβάτες. Θα μπορούσαμε εύκολα να συνετρίβη και θα ήταν μοιραία. Το Αεροδρόμιο Lexxus επιχείρησης θα πρέπει να ανασταλεί αμέσως πριν κάποιος πεθαίνει. . .Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Οκτώβριος 2016
Δείτε περισσότερες κριτικές
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του Lexxus Shuttle και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης