Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Qinghai Tibet Train (Lhasa Express)
Η κράτηση δεν είναι διαθέσιμη στο TripAdvisor

Θέλετε άλλες επιλογές στις οποίες μπορείτε να κάνετε κράτηση τώρα;
329
Όλες οι φωτογραφίες (329)
Πλήρης προβολή
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό39%
  • Πολύ καλό46%
  • Μέτριο10%
  • Ανεπαρκές3%
  • Πολύ κακό2%
Πληροφορίες
Επικοινωνία
Λάσα, Κίνα
Downtown
Ιστότοπος
Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Φιλτράρισμα κριτικών
28 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
7
17
1
2
1
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
7
17
1
2
1
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 10 από 28 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 6 Ιανουαρίου 2019

Ταξίδεψε στα μέσα Δεκεμβρίου 2018 από τη Σαγκάη στην Xining (Z 164) και άλλαξε τρένα για το Xining στη Λάσα (Z 165). Οι μαλακοί υπνόσακοι ήταν καθαροί, αρκετά ζεστοί και άνετοι και το φορείο είχε και τουαλέτες δυτικού τύπου και δυτικού τύπου. Μόνο αρνητικό για...το ταξίδι ήταν η ποσότητα καπνού που διήνυσε στην καμπίνα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού από τη Σαγκάη προς το Xining από τους ατελείωτους καπνιστές στην αμαξοστοιχία. Μετά το Xining το τραίνο ήταν ένα δηλωμένο τρένο καπνίσματος και δεν υπήρχε καπνός εκτός από τον περιστασιακό συνοδό που είχε ένα βελάκι στο πίσω μέρος του φορείου! Συνολικά, ιδιαίτερα από το Ξινίν προς τη Λάσα, οι απόψεις του περμανάντ, του χειμερινού σκηνικού και των γύρω βουνών ήταν θεαματικές. Το καλύτερο για να φέρετε τα δικά σας πιάτα, αν και τα τρόφιμα ήταν γενικά εντάξει. Εξαιρετικά αξιόλογο και πιο ευχάριστο ταξίδι.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Δεκέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 7 Νοεμβρίου 2018

Αυτό είναι το πρώτο μου ταξίδι στο Θιβέτ. Πήρα σε αυτό το τρένο στο Xinning τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους. Πήρε την καμπίνα κρεβατοκάμαρα, αξίζει τον κόπο λόγω του μεγάλου ταξιδιού, Το πρώτο μισό του ταξιδιού, φυσική θέα κατά μήκος της οδού εντελώς με έκπληξη....Μετά το ήμισυ του ταξιδιού, κατά τη διάρκεια της νύχτας βίωσα ασθένεια υψηλού υψομέτρου. Ήταν απαίσιο. Αλλά αυτή η καταπληκτική θέα που είδα να κτύπησε την ασθένειά μου.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Μάρτιος 2018
Η κριτική έγινε: 28 Οκτωβρίου 2018

12η εκδρομή στη ΛΔΚ. Πήρε το τρένο από το Xining στη Λάσα για να εγκλιματιστεί στο υψόμετρο. Μοιράστηκε μια μαλακή κουκέτα με δύο Ευρωπαίους που ενημέρωσαν ότι οι προβλήτες μας είχαν χρησιμοποιηθεί στο Πεκίνο για να Xining πόδι του ταξιδιού και ότι τα λινά ήταν...βρώμικο. Μεγάλη διαπραγμάτευση για να εντοπίσετε τον υπάλληλο και να αλλάξετε τα σεντόνια - αλλάξτε τον εαυτό σας στην κορυφή, καθώς εγώ ο συνοδός είμαι πολύ σύντομος για να φτάσετε. Το βρώμικο και βρώμικο διαμέρισμα (θυμηθείτε ότι είναι το πιο ακριβό κουκέτα που προσφέρεται) με σκισμένα κουρτίνες κλπ. Ο μόνος καθαρισμός που έλαβε πριν από το ταξίδι εξόδου από τη Λάσα ήταν να αδειάσει το σκουπίδι και ένα 5 δευτερόλεπτο σκούπισμα του χαλιού. Δεν υπάρχει υπηρεσία φαγητού ή ποτά που σερβίρεται στο τραπεζαρία, εκτός αν είσαι προσωπικό που κοιμόταν είτε στα καθίσματα είτε στα I-τηλέφωνα. Δεν θα συζητήσουν ούτε καν την κατάσταση των τουαλετών μετά από ένα ταξίδι 22 ωρών - χωρίς καθάρισμα στη διαδρομή - και είναι κλειστά για δύο ώρες πριν και μετά από ένα σταθμό καθώς εκφορτώνονται απευθείας στη σιδηροδρομική γραμμή. Συνολικά, είναι απαραίτητο αλλά όχι επαναλαμβανόμενο ταξίδι καθώς σημειώνεται η λίστα κάδων. Εάν είστε σε θέση να εμπλέξετε έναν αχθοφόρο στο γραφείο του σταθμού Xining για να διευκολύνετε τη διαδικασία επιβίβασης, ειδικά καθώς η αμαξοστοιχία φαίνεται να τρέχει αργότερα συχνότερα από ό, τι δεν είναι.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Οκτώβριος 2018
Η κριτική έγινε: 27 Ιουλίου 2018

Μια ομάδα από 14 από εμάς ταξίδεψε από τη Λάσα προς το Xining στο Qinhai - Θιβέτ Σιδηρόδρομος - που ονομάζεται επίσης Lhasa Express. Ο ξεναγός μας διοργάνωσε τα εισιτήρια τρένου, τα οποία κατά τη γνώμη μου είναι δύσκολο να πάρουν κατά τη διάρκεια της...υψηλής περιόδου. Όπως γνωρίζαμε, φτάσαμε στο σιδηροδρομικό σταθμό της Λάσα νωρίς γύρω στο 0815 για το τρένο που αναχώρησε στις 09:00. Όλες οι αποσκευές περνούν από αυστηρή διαβάθμιση ασφαλείας, ίσως ακόμη πιο αυστηρή από ό, τι στα αεροδρόμια. Δεν υπάρχουν αιχμηρά αντικείμενα, ψαλίδια ή πεπιεσμένα αέρια. Τα εισιτήρια ελέγχθηκαν κατά του διαβατηρίου επανειλημμένα. Είχαμε αυτά που αποκαλούν "μαλακά καθίσματα" με 4 από εμάς σε κάθε κλειστή κρεβατοκάμαρα. Κάθε πλευρά είχε δύο κρεβάτια, στυλ κουκέτα, ένα κάτω και ένα πάνω. Το κρεβάτι ήταν άνετο, καθαρό και τραγανό, με παπλώματα που παρέχονται. Το εστιατόριο παρέχει λογικά γεύματα θιβετιανού / κινέζικου στυλ τα οποία μπορείτε να έχετε είτε στην ιδιωτικότητα της καμπίνας σας είτε στο καθιστικό του εστιατορίου. Κάθε φορείο είχε τις δικές του τουαλέτες (τύπους καθισμάτων και οκλαδόν), διανομείς ζεστού νερού και εγκαταστάσεις πλύσης χεριών. Παντόφλες ήταν επίσης διαθέσιμα - δωρεάν. Μόνο ένας από τους αμαξοστοιχίες μπορούσε να μιλήσει με ένα άγγιγμα αγγλικών. Ο οδηγός μας μας είπε ότι αυτή είναι η υψηλότερη διαδρομή του τρένου στον κόσμο που ονομάζεται επίσης "οδικός ουρανός". Είχε ανοιχτεί το 2006, συνδέοντας το Θιβέτ με την υπόλοιπη Κίνα σιδηροδρομικώς. Από το συνολικό μήκος 1956 km μεταξύ Lhasa και Xining, 960 km είναι πάνω από το επίπεδο των 4000 μέτρων. Φτάνει στα 5072 μέτρα στο Tanggula. Tanggula είναι ο υψηλότερος σιδηροδρομικός σταθμός. Η υψηλότερη σιδηροδρομική σήραγγα στον κόσμο είναι επίσης κατά μήκος αυτής της διαδρομής. Το σύστημα τροφοδοσίας οξυγόνου στην αμαξοστοιχία αυξάνεται αυτόματα με την άνοδο της αμαξοστοιχίας για την προστασία των επιβατών από ασθένεια υψηλού υψομέτρου. Παρόλο που κάθε καμπίνα είχε ιδιωτικές μονάδες διανομής οξυγόνου, κανείς από μας δεν χρειαζόταν αυτή τη δυνατότητα. Η θερμοκρασία στην αμαξοστοιχία ρυθμίστηκε για άνεση, με τζάμια χρωματισμένα για προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία. Περιττό να πούμε ότι το ταξίδι κατά μήκος της διαδρομής ήταν θεαματικά όμορφο με το τρένο να κουνιέται κατά μήκος των χιονισμένων βουνών και των κορυφών, επισημαίνοντας δραματικά τον γαλάζιο και τον γκρίζο ουρανό. Το πλάτος με το σκηνικό κατά μήκος της διαδρομής περιλάμβανε τυρκουάζ χρωματιστές λίμνες, βόσκουν άγριο yak και άλλες αντιλόπες, γοητευτικά χωριά, γεωργικά εδάφη και άλλα. Ένας αυτοκινητόδρομος πάει επίσης παράλληλα με τη γραμμή τρένου κατά μήκος ορισμένων τμημάτων της γραμμής. Αυτή η σιδηροδρομική γραμμή που κατασκευάστηκε μέσα από ένα εύθραυστο οικοσύστημα κατά μήκος της πλειονότητας της σιδηροδρομικής διαδρομής, σε συνδυασμό με το υψηλό υψόμετρο και τις δύσκολες γεωγραφικές συνθήκες, την καθιστούσαν ένα θαύμα της τεχνολογίας και το πρώτο και μοναδικό του είδους μέχρι σήμερα. Ο παγωμένος χώρος - το κατεψυγμένο έδαφος - κατά το μεγαλύτερο μέρος του δρόμου έκαναν τις συνθήκες θεμελίωσης δύσκολα καθιστώντας αναγκαία τη γραμμή κατά μήκος αυτών των τμημάτων για να τρέξει σε υπερυψωμένα ανάχωμα για να αποφευχθεί η κατάρρευση λόγω διακανονισμού. Παρόλο που οι κλιματικές συνθήκες είναι παρόμοιες με τον αγωγό πετρελαίου που διέρχεται από περιοχές που βρίσκονται στο βόρειο τμήμα της Αλάσκας, η σιδηροδρομική αυτή κατασκευή είναι διαφορετικής κλίμακας και επιτρέπει τη μεταφορά κινητών αμαξοστοιχιών. Η άφιξή μας στο σιδηροδρομικό σταθμό Xining ήταν όπως προγραμματίστηκε το 0645 (20180611) το επόμενο πρωί μετά από ταξίδι για 21 ώρες και 45 λεπτά. Μετά την αποβίβαση από το τρένο μας οδηγήθηκαν από τον οδηγό μας και έπρεπε να σπρώξουν τις τσάντες μας για περίπου 250 μέτρα στην στάση τουριστικών λεωφορείων όπου μας παραλάβαμε από ένα τουριστικό λεωφορείο για το επόμενο ταξίδι στο αεροδρόμιο της Ξινίν. Δεν υπήρχαν φορτοεκφορτωτές εδώ.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούνιος 2018
Η κριτική έγινε: 27 Ιουλίου 2018

Το σκεπτικό ήταν ότι θα μας ενθουσιάσει καλύτερα στο υψόμετρο του Θιβέτ. Είχαμε το μαλακό κρεβάτι που ήταν πραγματικά μαλακό. Τα ανώτερα κουτιά δεν είναι? t σας δίνει μια πολύ καλή θέα αν και, ωστόσο, το τραπεζαρία σας θα σας δώσει μια εξαιρετική θέα, καθώς...και ένα καλό γεύμα, δείπνο ή πρωινό. Η αλλαγή της αμαξοστοιχίας στο Xining είναι σχετικά ανώδυνη, καθώς απλά περνάτε απέναντι από την πλατφόρμα και χρησιμοποιείτε το ίδιο αμαξίδιο / κρεβάτι / κάθισμα όπως πριν. Μια λέξη με προσοχή όμως, η αποθήκη βαλίτσας είναι λίγο μικρότερη στο τρένο της Xining, οπότε αυτό που δεν ταιριάζει απαραίτητα με το νέο τρένο. Είναι μια καλή δοκιμή της δημιουργικότητάς σας και της επίλυσης προβλημάτων. Οι γραφικές απόψεις περιλαμβάνουν λίμνες, γιάκ, περισσότερες εκτάσεις, λίμνες και ναι χιόνι και βουνά. Αξίζει την εμπειρία, δοκιμάστε το.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούλιος 2018
Η κριτική έγινε: 20 Ιουλίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Λοιπόν, 3 φορές είναι μια γοητεία; Haha, δεν είναι πραγματικά για Qinghai Lhasa Express Train, δεν υπάρχει τίποτα να κάνει ακόμα, αλλά chitchat και κοιτάξτε έξω από το παράθυρο. Ωστόσο, υπάρχει πάντα μια ευχάριστη θέα, όταν βλέπετε τον Θιβετιανό αντιλόπο να αυξάνεται σε αριθμούς και...να απολαμβάνετε το γρασίδι και την ελευθερία. Ήμουν πολύ χαρούμενος που έκανα μια φωτογραφία ακόμα και με ένα κινητό τηλέφωνο από μια κινούμενη αμαξοστοιχία.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούνιος 2018
Η κριτική έγινε: 13 Ιουλίου 2018

Πάρτε το HSR από Xi'an σε Xining, τότε αυτό Qinghai - Θιβέτ Express για ένα ταξίδι που κόβει την ανάσα από τη σύγχρονη Κίνα στο αρχαίο Θιβέτ. Κράτηση με WindhorseTour.

Ημερομηνία εμπειρίας: Μάιος 2018
Η κριτική έγινε: 27 Μαΐου 2018

Ταξίδευα σε αυτό το τρένο από το Xian στην Λάσα. Δεν ήξερα ότι μέχρι που ταξίδευα (ήμουν στο τρένο Z 165) ότι η υπηρεσία περιλαμβάνει αλλαγή αμαξοστοιχίας στο Xining. Αυτό πρόκειται να έχει ένα τραίνο εξοπλισμένο με οξυγόνο για την άνοδο σε μεγάλο υψόμετρο καθ...'οδόν προς τη Λάσα. Οι τουαλέτες σε αυτό το τρένο ήταν απόλυτη ντροπή. Αν οι συνομιλητές ήταν τόσο επιμελείς για να τους κρατήσουν καθαρές όπως στην εξέταση των εισιτηρίων, των διαβατηρίων και των αδειών, οι επιβάτες θα είχαν ένα ταξίδι ευχάριστο. Τελικά έγινα τόσο απογοητευμένος που πήρα τον υπάλληλο στη δυτική τουαλέτα (η άλλη ήταν μια τουαλέτα καταλήψεων) και της έδειξε το πλημμυρισμένο πάτωμα. Πήρε μια σφουγγαρίστρα και μετέφερε το υγρό γύρω. Χωρίς καθαρισμό! Ο μαλακός χώρος κρεβατιού τσαλακώνει 4 άτομα σε ένα χώρο περισσότερο κατάλληλο για 2 άτομα. Μου αρέσει το ταξίδι με το τρένο, αλλά αυτό το τρένο δεν είναι ένα που θα ήθελα να χρησιμοποιήσω και πάλι.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Μάιος 2018
Η κριτική έγινε: 25 Μαΐου 2018

Πήραμε το τρένο από το Xining στη Λάσα. Ήταν μια πολύ ευχάριστη βόλτα, και το τοπίο έξω από το παράθυρο είναι πραγματικά ανάσα. Είναι ένας καλός τρόπος για να πάτε στη Λάσα καθώς δίνει στο σώμα αρκετό χρόνο να προσαρμοστεί στο μεγάλο υψόμετρο. Οι συστάσεις...μου είναι:  - Ξεκινήστε τη βόλτα τρένων από το Xining στη Λάσα αντί για το Πεκίνο. Εάν ξεκινήσετε από το Πεκίνο, ένα σημαντικό μέρος της διαδρομής είναι σε χαμηλό υψόμετρο και περνά μέσα από κάποιες αξιοσημείωτες θέσεις. Το τρένο αρχίζει να ανεβαίνει μετά το Xining. Επομένως, δεν έχει νόημα να ξοδεύουμε τόσες ώρες παγιδευμένες στο τρένο μεταξύ Πεκίνου και Xining.  - Πάρτε το τρένο 8 μ.μ. από το Xining και φτάσετε στις 5 μ.μ. την επόμενη μέρα. Το καλύτερο τοπίο είναι στο δεύτερο μισό της διαδρομής με το τρένο πριν φτάσετε στη Λάσα. Λαμβάνοντας το τρένο 8 μ.μ., θα δείτε το καλύτερο τοπίο κατά τη διάρκεια της ημέρας.  - Πάρτε το εισιτήριο πρώτης τάξης. Το "μαλακό σκοινί". Πάνω από μεγαλύτερη άνεση, αυτές οι καμπίνες τραίνο είναι συνήθως πιο ήσυχη χωρίς τη δυνατή μουσική.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Μάιος 2018
Η κριτική έγινε: 12 Μαΐου 2018

Ήμασταν μια ομάδα από 8 φίλους και τα εισιτήρια τρένου μας είχαν κανονίσει από το ταξιδιωτικό μας πρακτορείο. Το τρένο Z 265 έφυγε από το Xining στις 8:30 και έφτασε στη Λάσα 20 ώρες αργότερα. Το τρένο πέρασε την πιο γραφική περιοχή τη διάρκεια της...ημέρας και ήταν ένα πολύ ευχάριστο ταξίδι. Το μαλακό κρεβάτι ήταν άνετο, αλλά το φαγητό ήταν μέτριο. Λαμβάνοντας υπόψη τη γρήγορη αύξηση του υψομέτρου κατά τη διάρκεια της νύχτας, ξεκινήσαμε να λαμβάνουμε το Diamox ως πρόληψη στο Xining 24 ώρες πριν επιβιβαστούμε στο τρένο. Μερικά μέλη της ομάδας μας βίωσαν ακόμα ελαφρύ πονοκέφαλο στο τρένο. Κατά μέσο όρο, το SPO 2% μειώθηκε από πάνω από 90% στο Xining σε 60 - 70% καθώς η αμαξοστοιχία φθάνει τα 5000 μέτρα το επόμενο πρωί. Υπάρχουν χώροι εξόδου οξυγόνου στο δωμάτιο και οι άνθρωποι μπορούν να πάρουν απευθείας οξυγόνο για να μειώσουν το σύμπτωμα, εάν χρειαστεί. Για την προσαρμογή σε μεγάλο υψόμετρο, η οδήγηση στο Θιβέτ είναι η καλύτερη επιλογή, το ταξίδι με το τρένο είναι το δεύτερο καλύτερο και η πτήση κατευθείαν στη Λάσα είναι το χειρότερο.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Σεπτέμβριος 2017
Δείτε περισσότερες κριτικές
Στην περιοχή
Κοντινά αξιοθέαταΔείτε και τα 155 κοντινά αξιοθέατα
Tanggula Pass
2 κριτικές
39,41 χλμ μακριά
Cuo'na Lake
4 κριτικές
68,47 χλμ μακριά
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του Qinghai Tibet Train (Lhasa Express) και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης