Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Big Time Holidays
Η κράτηση δεν είναι διαθέσιμη στο TripAdvisor

Θέλετε άλλες επιλογές στις οποίες μπορείτε να κάνετε κράτηση τώρα;
1
Όλες οι φωτογραφίες (1)
Πλήρης προβολή
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό0%
  • Πολύ καλό0%
  • Μέτριο0%
  • Ανεπαρκές0%
  • Πολύ κακό100%
Πληροφορίες
Προτεινόμενη διάρκεια: 2-3 ώρες
Τοπικός καιρός
Υλοποίηση: Weather Underground
21°
13°
Δεκ
21°
13°
Ιαν
23°
12°
Φεβ
Επικοινωνία
Ναϊρόμπι, Κένυα
Ιστότοπος
+254 722 437936
Κλήση
Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Φιλτράρισμα κριτικών
1 αποτέλεσμα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
0
0
0
0
1
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
0
0
0
0
1
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 12 Αυγούστου 2018

Προγραμματίσαμε ένα σαφάρι μέσω του Charles (Allan) Milambo με τις Big Time Holidays και τελικά σπαταλήσαμε μια ολόκληρη μέρα του σαφάρι μας δύο ημερών προσπαθώντας να λύσουμε τη μαζική σύγχυση λόγω έλλειψης επικοινωνίας και γενικής ανικανότητας. Ξεκίνησε με αποτυχημένες προσπάθειες να εντοπίσει τον Charles (Allan)...που έπρεπε να μας πάρει από το αεροδρόμιο του Kilimanjaro. Μετά από μια ώρα αναμονής στην περιοχή παραλαβής του αεροδρομίου και προσπαθώντας ενεργά να φτάσει στον Charles (τα τηλέφωνα δεν συνδεόταν και δεν έδιναν απάντηση στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), καταλήξαμε τελικά να εξαπατηθούμε και να αποφασίσουμε να σώσουμε τι μπορούσαμε από τη σύντομη διαμονή μας στο βορρά Τανζανία. Ως εκ τούτου, είχαμε ξεπεράσει τα χρήματα τσέπης που δαπανήθηκαν για ταξί, γεύματα και συμβουλές άλλων εταιρειών τουριστών (σημειώστε ότι όλα τα φαγητά και τα βόλτα έπρεπε να καλύπτονται ως μέρος της υπηρεσίας μας). Φανταστείτε την έκπληξή μας όταν τρεις ώρες αργότερα ακούμε από τον Charles (Allan), ο οποίος ανέφερε ότι ένας άλλος οδηγός είχε σταλεί για να μας πάρει από το αεροδρόμιο (όχι αυτόν - γιατί δεν ενημερώσαμε και παρέχουμε τις νέες πληροφορίες επικοινωνίας με τους οδηγούς;) και μας περίμενε όλο αυτό το διάστημα (όπου; μιλούσαμε σε κάθε οδηγό στην περιοχή pick up του αεροδρομίου πολλές φορές και κανείς δεν έψαχνε για την οικογένειά μας, πήγαινε στον κρατήρα Ngorongoro ή ήταν συνδεδεμένος με τις Big Time Holidays. Κάναμε, ωστόσο, πολλοί άνθρωποι να προσφέρουν να μας πάρουν αντ 'αυτού). Οι τρεις κύριες απογοητεύσεις μας παρατίθενται λεπτομερώς παρακάτω, για όσους επιθυμούν να προχωρήσουν με προσοχή:  1. Οι υπηρεσίες δεν πληρούνται Με απλά λόγια, δεν πληρούνται οι σαφώς καθορισμένες υπηρεσίες και το κόστος για τις υπηρεσίες που συμφωνήθηκαν. δηλαδή να παραλάβετε από το αεροδρόμιο, να μείνετε στην επί τόπου Rhino Lodge από την οποία μπορείτε να δείτε τα ζώα *, απολαμβάνοντας ένα πλήρες απόγευμα και πλήρη, νωρίς το πρωί σαφάρι, επίσκεψη στο φαράγγι Olduvai, και όλα τα γεύματα. Συγκεκριμένα, στις αρχές του e-mail, ο Charles δήλωσε ρητά ότι "ο κρατήρας Ngorongoro χρειάζεται μόνο δύο ημέρες για να δει όλα. "Οι σε απευθείας σύνδεση ανασκοπήσεις και μια γενική αναζήτηση στο διαδίκτυο δεν έδειξαν κανένα λόγο να υποπτεύονται την υπηρεσία sub-par. * λίγες εβδομάδες πριν από το ταξίδι μας, πληροφορηθήκαμε ότι βρισκόμασταν σε λίστα αναμονής και ότι έγινε κράτηση αλλού. δεν ενημερώσαμε ότι ο νέος αυτός ιστότοπος ήταν πάνω από μία ώρα μακριά. ούτε επιβεβαιώθηκε ότι το σχέδιο αυτό είχε γίνει το σχέδιό μας Α  2. Αμφισβητήσιμη ηθική Υπάρχουν τρία μέρη σε αυτό. Πρώτον, λίγες εβδομάδες μετά την αρχική κατάθεσή μας, ο Charles ζήτησε επιπλέον 295 δολάρια για υπηρεσίες. Όταν ρωτήθηκε για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την προσαύξηση, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του έδειξε ότι «τα χέρια του είναι δεμένα σε αυτό» και ότι δεν θα υπάρξουν "επιπλέον έξτρα". Αφού εξέτασε την κατάσταση περισσότερο, συμπεριλαμβανομένης της επικοινωνίας με την Υπηρεσία Διατήρησης Ngorongoro και φίλους της Κένυας, δεν υπήρχαν πληροφορίες που να τεκμηριώνουν την αύξηση και επικοινωνήσαμε τόσο πολύ με τον Charles. Στη συνέχεια απάντησε - την ίδια μέρα - "Μην ανησυχείτε γι 'αυτό. Έχουμε ήδη λύσει την κατάσταση. Το σχέδιο παραμένει το ίδιο "(Σημείωση: δεν απάντησε στην πλειοψηφία των ερωτημάτων μας ζητώντας διευκρινίσεις στο παρελθόν και πίσω που οδήγησαν σε αυτό το« ψήφισμα »). Δεύτερον, ο Charles εξήγησε από νωρίς ότι θα ήταν ο οδηγός μας («θα καταβροχθώ [sic] τον εαυτό μου σε μια εταιρεία που εσύ σε αυτό το ταξίδι πάντα για να κρατήσει πρότυπο.») Περιμέναμε όλοι μαζί ότι θα συνεργαστούμε μαζί του και δεν να λάβουμε οποιαδήποτε ανακοίνωση που να δηλώνει διαφορετικά (θα ζητούσαμε τον αριθμό επικοινωνίας του οδηγού αν αυτό συνέβαινε). (σημείωση: αυτό το κομμάτι σχετίζεται άμεσα με τη σύγχυση που περιγράφεται παραπάνω) Τρίτον, υπήρξε σαφής απροθυμία να αναγνωριστεί το άγχος και οι μειωμένες υπηρεσίες της πραγματικής κατάστασής μας κατά την Ημέρα 1 του ταξιδιού μας. Κατά τη διάρκεια μιας τηλεφωνικής συνομιλίας, όταν τελικά κατορθώσαμε να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον, ο Charles ισχυρίστηκε ότι είχε εκπληρώσει όλες τις προϋποθέσεις της συμφωνίας μας και αρνήθηκε να μας αποζημιώσει με οποιονδήποτε τρόπο, δηλώνοντας ότι είχε στείλει τρεις ξεχωριστούς οδηγούς για να μας βρει να εκπληρώσουμε τη συμφωνία και ότι ήταν λάθος μας (!!) ότι δεν βρήκαμε τον οδηγό στο αεροδρόμιο.  3. Τα χρήματα από την τσέπη και το υπερβολικό άγχος Ένας από τους λόγους για τους οποίους προετοιμάσαμε το σαφάρι με την παραλαβή και την απόρριψη του αεροδρομίου, καθώς και γεύματα και 50% έκπτωση - για αυτό που θεωρούμε ένα μεγάλο χρηματικό ποσό (παρακαλώ σημειώστε ότι οι περισσότερες εταιρείες ζητούν 30% μπορούμε να εμπιστευθούμε τον Κάρολο με βάση τις πρώιμες αλληλεπιδράσεις), ήταν έτσι ώστε να φτάσουμε στο Κιλιμάντζαρο και απλά να απολαύσουμε την εμπειρία μας ως οικογένεια - το νεώτερο από τα τρία παιδιά μας ηλικίας δύο ετών. Το αντίθετο συνέβη. Όχι μόνο αφιερώσαμε ένα σημαντικό ποσό από την τσέπη για πρόσθετες μεταφορές, διεθνείς τηλεφωνικές κλήσεις, τρόφιμα και τραπεζικά τέλη, στην πραγματική εκδήλωση γεγονότων κατά τη διάρκεια της σύντομης χρονικής περιόδου στη βόρεια Τανζανία, βιώσαμε μια σημαντική πίεση από το να μην γνωρίζουμε πού ο οδηγός μας ήταν, για να υποψιαζόμαστε ότι ήμασταν scammed, να βρούμε μια εναλλακτική λύση και να ζητούμε περίπου 1. 6 φορές τα αρχικά μας κόστη (δηλαδή που επωφελούνται από τις απεγνωσμένες μας συνθήκες), να ξοδεύουμε σχεδόν μια ολόκληρη μέρα στη διαμόρφωση της κατάστασης, να μην λαμβάνουμε τις πλήρεις υπηρεσίες που συμφωνήσαμε. Με λίγα λόγια, η σύζυγός μου και εγώ δεν συνιστούμε αυτήν την εταιρεία σε οποιονδήποτε ψάχνει για διακοπές χωρίς προβλήματα. Θα δεχόμασταν λογική αποζημίωση για τα προβλήματά μας, αλλά αυτό δεν εξετάστηκε καν.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούλιος 2018
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του Big Time Holidays και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης