Περισσότερα






















Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Πήγαμε στις αγορές στις 8 περίπου. 30 το βράδυ της Παρασκευής. Αν και οι αγορές είναι εντάξει όσον αφορά τα καταστήματα και τους πάγκους, το ζήτημα εδώ είναι έγκλημα. Μας προειδοποίησε το ξενοδοχείο μας να προσέξουμε τις τσέπες, αλλά υποθέτω ότι επειδή είχαμε μόνο θετικές...εμπειρίες στις 2 εβδομάδες μας στο Βιετνάμ μέχρι τώρα και εφησυχασμό, θεωρήσαμε ότι μπορεί να είναι λίγο υπερβολικά επιφυλακτικοί. Λοιπόν, κάναμε λάθος. Αυτό συνέβη τόσο γρήγορα. Οι αγορές είναι πολύ συγκλονισμένες με τους ανθρώπους που διευκολύνουν τις τσέπες, οι οποίοι προφανώς είναι πολύ καλοί σε αυτό που κάνουν. Έτσι, μερικές συμβουλές: 1. . . ΠΟΤΕ μην μεταφέρετε το πορτοφόλι στην πίσω τσέπη σας. Χρησιμοποιείτε πάντα μια ασφαλή τσάντα μεταφοράς γύρω από το σώμα ή το λαιμό σας, που φέρεται μπροστά σας και κλείνεται με φερμουάρ. 2. . . Μεταφέρετε μόνο CASH, αρκετά που νομίζετε ότι θα χρειαστείτε για τη νύχτα. Κρατήστε τις πιστωτικές σας κάρτες και άλλα μετρητά στο ξενοδοχείο σας - ασφαλείς. 3. . ΠΟΤΕ μην μεταφέρετε το PASSPORT εκτός αν είναι απολύτως απαραίτητο. Φροντίστε να είναι ασφαλές στο ξενοδοχείο σας 4. . . PHONES είναι επίσης ένας μεγάλος στόχος. Όταν βρισκόμασταν στο τοπικό αστυνομικό τμήμα αναφέροντας το έγκλημα, υπήρχε μια σταθερή ροή ανθρώπων που έρχονταν, αναφέροντας ότι το τηλέφωνό τους είχε χτυπηθεί και σε ορισμένες περιπτώσεις, άρπαξε από τα χέρια τους από έναν κλέφτη σε μια μοτοσικλέτα.Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Είναι όλα τα ίδια κολλώδες πράγματα, ειδικά αυτά τα φοβερά πουκάμισα μπανάνας φτιαγμένα από φθηνό υφασμάτινο ύφασμα που κολλά σε εσάς στη θερμότητα. Υποθέτω ότι αν δεν έχετε πάει ποτέ σε μια νυχτερινή αγορά θα πρέπει να πάτε αλλά να κρατήσετε τα χρήματά σας στο...πορτοφόλι σας και να τα ξοδέψετε σε ποιοτικά αντικείμενα υπό το φως της ημέρας.Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Πολλοί πάγκοι εδώ, όλοι πωλούν πολλά διαφορετικά πράγματα, από τσάντες έως μπανάνες με επάλληλα πουκάμισα, σε φαγητό. Ένα εκλεκτικό μίγμα, το οποίο ήταν υπέροχο να κοιτάξουμε.
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Μείναμε στο Ha noi την Παρασκευή και το Σάββατο μπορούσαμε να επισκεφτούμε την αγορά για δύο συνεχόμενες νύχτες. Ποιο διασκεδαστικό και ενδιαφέρον μέρος για να είναι. Επιθυμούν να το έχουν κάθε βράδυ! ! Θα επιστρέψουμε ξανά τον Σεπτέμβριο και σίγουρα θα φροντίσουμε να περάσουμε εκεί...μια εβδομάδα.Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Το TripAdvisor χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο. Μάθετε περισσότερα ή αλλάξτε τις ρυθμίσεις σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε, συναινείτε στη χρήση των cookies από τον ιστότοπό μας.