Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
7
Όλες οι φωτογραφίες (7)
Πλήρης προβολή
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό40%
  • Πολύ καλό32%
  • Μέτριο16%
  • Ανεπαρκές0%
  • Πολύ κακό12%
Πληροφορίες
Προτεινόμενη διάρκεια: Περισσότερες από 3 ώρες
Τοπικός καιρός
Υλοποίηση: Weather Underground
26°
19°
Ιαν
26°
18°
Φεβ
25°
17°
Μάρ
Επικοινωνία
Μπαμπάνε, Σουαζιλάνδη
Ιστότοπος
+268 2404 9977
Κλήση
Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Φιλτράρισμα κριτικών
6 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
2
2
1
0
1
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
2
2
1
0
1
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 1 Ιουλίου 2017

Έκανα κράτηση με TransMagnific μέσω email για ένα ταξίδι μετ' επιστροφής ταξίδι από το Γιοχάνεσμπουργκ στη Σουαζιλάνδη για τον σύντροφό μου και I. πληρώσαμε το ποσό που οφείλεται για το ταξίδι μας από το Γιοχάνεσμπουργκ, όπως το t&c's στο email τους αναφέρουν ότι ενδέχεται να...μην ταξιδέψουν εκτός εάν η εξόφληση δεν έχει παραληφθεί. Λίγες ημέρες πριν από το ταξίδι επιστροφής από το Βασίλειο της Σουαζιλάνδης έστειλα email στην εταιρεία για να επιβεβαιώσετε την αναχώρησή μας χρόνο και τόπο του συλλέκτη. Κάθε απάντηση ήλθε email από ένα διαφορετικό πρόσωπο, και κάθε φορά που είχα να σας εξηγήσω ότι ήδη είχαμε κάνει κράτηση για ένα ταξίδι μετ' επιστροφής διαδρομή και είχε ήδη καταβληθεί. Την ημέρα της επιστροφής μας ταξίδια φτάσαμε στο γραφείο στη Σουαζιλάνδη και ένας από τους υπαλλήλους πλησίασε και μας ζήτησε να έρχονται στο γραφείο να πληρώσουν. Εξήγησα ότι είχαμε ήδη πληρώσει για το ταξίδι της επιστροφής. Στη συνέχεια, για πρώτη φορά σε όλα μου τα επικοινωνία με την εταιρεία, δήλωσε ότι η τιμή που πληρώσαμε ήταν μόνο για μία διαδρομή και που οφείλαμε το ίδιο ποσό και πάλι. Έδειξα Κατερίνα τα email από τον υπάλληλο της εταιρείας: 1 ) Το τιμολόγιο μας έστειλαν ότι αναφέρεται σαφώς το ταξίδι ήταν για 2 άτομα, ένα ταξίδι μετ' επιστροφής από το Γιοχάνεσμπουργκ στη Σουαζιλάνδη 2 ) ένα email από τον εαυτό μου ζητά η συνολική τιμή του ταξιδιού, 3 ) το email που απαντά δηλώνοντας την τιμή (το ποσό που είχαμε ήδη πληρώσει) 4 ) της ίδιας της εταιρείας t&c's δηλώνοντας ότι η πληρωμή πρέπει να πραγματοποιηθεί πριν από την πληρωμή στο σημείο αυτό απλώς δήλωσε ότι μας δόθηκε η λανθασμένη τιμή και θα έπρεπε να πληρώσουμε το ίδιο ποσό και πάλι. Εξήγησα ότι έλαβε την απόφαση να ταξιδεύουν με την εταιρεία δεδομένης της τιμής θα ήταν εισηγμένες και ότι αν υπήρχε κάποιο λάθος ήταν του εργαζόμενου λάθος και όχι το δικό μας. Σε αυτό το σημείο, όπως ισχυρίζονταν " αλλά ότι υπάλληλος δεν λειτουργεί πια εδώ " . Δεν μπορούσα να το πιστέψω το επίπεδο τον αντιεπαγγελματισμό ότι θα χρησιμοποιούσαν αυτό ως δικαιολογία και αναμένουν έναν πελάτη να πληρώσουν για να καλύψει τους εργαζομένου σφάλματα. Ζήτησα να μου δείξει καμία απόδειξη ότι είχε γίνει ποτέ με ενημέρωσαν ότι δεν είχαμε πληρώσει για την πλήρη τιμή που συμφωνήθηκε. Μας είπαν ότι έπρεπε να καλέσετε επόπτη. Αφού μιλήσαμε για την και μου είπαν ότι δεν θα είναι σε θέση να ταξιδέψει εκτός από αυτά που πληρώσαμε το πρόσθετο κόστος. Εάν δεν πληρώνουμε εμείς δεν θα επιτρέπεται στον δίαυλο CAN. Καθώς ήμασταν στο δρόμο μας προς το αεροδρόμιο και χάνει το λεωφορείο θα οδηγούσαν σε μας λείπουν προσωπικο ευγενεστατο κράτηση, δεν είχαμε άλλη επιλογή από το να πάρετε το λεωφορείο αυτό. Ζήτησα να μιλήσω με τον επόπτη στο τηλέφωνο και έκανε κρατούσε επαναλαμβάνοντας ότι έπρεπε να πληρώσουμε αν θέλαμε να ταξιδέψετε ή ότι θα περιμένει για να εξετάσει το ζήτημα και να χάσετε το λεωφορείο. Δεδομένου ότι χρειαζόμασταν για να φτάσετε στο αεροδρόμιο, ρώτησα εάν θα επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση που πληρώσαμε τώρα, αφού εξέτασε την αλυσίδα της ανακοίνωσης που είχα. Ότι συμφώνησε τόσο με απροθυμία πλήρωσα το πρόσθετο κόστος. Κατά την άφιξη, έστειλα email στο γραφείο και εξήγησε ότι η όλη κατάσταση και πάλι, με στιγμιότυπα από τα email που έδειξε την απόδειξη του τι ήμουν υποστηρίζοντας. Ο επιβλέπων ανταποκρίθηκε τελικά και είπε ότι δεν υπήρχε τίποτα που θα μπορούσαν να το κάνουν, διότι αυτό ήταν το τίμημα. Έστειλα email ξανά (δύο φορές) και απλά σταμάτησε την απάντηση. Θα συνιστούσα να ενοικιάσετε ένα αυτοκίνητο εάν ταξιδεύετε στη Σουαζιλάνδη, καθώς θα ήταν φθηνότερο για εμάς απ' ό,τι καταλήξαμε να πληρώσουμε και θα έπρεπε να ταξιδεύουν ελεύθερα γύρω από τη στιγμή που φτάσαμε. Ποτέ δεν θα έκανα κράτηση σε αυτό το ταξίδι με TransMagnific αν μας δόθηκε η πραγματική τιμή πριν κλείσαμε, καθώς είχαμε συζητήσει ενοικιάζοντας αυτοκίνητο ακόμα και με το κόστος που λάβαμε. Και μετά να δουν τους " εξυπηρέτηση " θα συνιστούσα να περάσετε τα χρήματά σας με μια εταιρεία που τιμές στους πελάτες της.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούνιος 2017
Η κριτική έγινε: 19 Μαΐου 2017

Ταξιδεύουμε συχνά με το Transmag και δεν έχω κανένα λόγο να παραπονεθώ. Είναι ένα φθηνό, χωρίς προβλήματα και πολύ βολικό τρόπο για να ταξιδέψουν.

Ημερομηνία εμπειρίας: Μάιος 2017
Η κριτική έγινε: 15 Αυγούστου 2016

Ο καλύτερος τρόπος για να πάρετε μεταξύ Mbabane και στο Γιοχάνεσμπουργκ. Ειδικά στο αεροδρόμιο. Χρησιμοποιείται η υπηρεσία, ο αριθμός των φορών που φθάνει στο αεροδρόμιο εγκαίρως. Συνιστάται ανεπιφύλακτα.

Ημερομηνία εμπειρίας: Απρίλιος 2016
Η κριτική έγινε: 15 Μαρτίου 2016

Φιλικό προσωπικό και εύκολο ταξίδι. Μου άρεσε πολύ η ευκολία και άνεση. Από την κράτηση μέχρι την εκχώρηση του καθίσματος, σνακ και επαρκή στάσεις. Είναι ένα ευχάριστο, άνετο και οικονομικό τρόπο για να ταξιδέψετε στο Γιοχάνεσμπουργκ.

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2015
Η κριτική έγινε: 19 Δεκεμβρίου 2015

Το μίνι-βαν ήταν άμεση, σταματώντας για ένα διάλειμμα, και παρείχε ένα σνακ. Πρέπει να αλλάξει η ιστοσελίδα τους ισχυρισμούς της Δωρεάν WIFI διαθέσιμο για τα φορτηγά και επιλογή από ταινίες για να παρακολουθήσετε. Αυτό είναι πολύ περίεργο και δίνει λάθος πληροφορίες στους πελάτες, αν έχετε...αποφασίσει να χρησιμοποιήσετε αυτήν την υπηρεσία, φροντίστε να ρωτήσετε αρκετά ερωτήματα.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Δεκέμβριος 2015
Η κριτική έγινε: 1 Δεκεμβρίου 2015

Το αεροδρόμιο κατά την άφιξη ή την αναχώρηση ο γιος μου από το αεροδρόμιο, ο οδηγός μας καλωσόρισε ο ίδιος με ένα χαμόγελο και την προ-παραγγείλετε σνακ. Μου άρεσε ένα άνετο ταξίδι και ήταν σε θέση να απολαύσετε το τοπίο χωρίς να χρειάζεται να ανησυχείτε...για μένα το ταξίδι με το αυτοκίνητο, που διασχίζουν τα σύνορα στη Σουαζιλάνδη έγιναν γρήγορα και εύκολα από τον οδηγό. Έφτασε στο χρόνο και οι κυρίες στο γραφείο Mbabane μας έκανε να αισθανόμαστε πολύ ευπρόσδεκτη όσο περίμενα να εισπράττεται. Θα πρότεινα αυτό το λεωφορείο σε όλους όσους ταξιδεύουν μεταξύ Mbabane και το Γιοχάνεσμπουργκ.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιανουάριος 2015
Δείτε περισσότερες κριτικές
Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 4 κοντινά ξενοδοχεία
Mountain Inn
427 κριτικές
1,97 χλμ μακριά
Royal Swazi Spa
363 κριτικές
9,4 χλμ μακριά
Lugogo Sun
367 κριτικές
9,74 χλμ μακριά
The Royal Villas
108 κριτικές
10,69 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόριαΔείτε και τα 25 κοντινά εστιατόρια
Foresters Arms Hotel
158 κριτικές
0,84 χλμ μακριά
Plaza Tandoori
31 κριτικές
0,33 χλμ μακριά
Afrodite
16 κριτικές
0,4 χλμ μακριά
Nando's Mbabane
33 κριτικές
0,19 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΔείτε και τα 18 κοντινά αξιοθέατα
Mlilwane Wildlife Sanctuary
146 κριτικές
1,03 χλμ μακριά
Mkhaya Endangered Species
35 κριτικές
4,87 χλμ μακριά
Traditional Swazi Craft Markets
57 κριτικές
4,87 χλμ μακριά
Swazi Art & Craft
31 κριτικές
4,87 χλμ μακριά
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του Siyeswatini TransMagnific και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης