Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Gelson Tours
Η κράτηση δεν είναι διαθέσιμη στο TripAdvisor

Θέλετε άλλες επιλογές στις οποίες μπορείτε να κάνετε κράτηση τώρα;
Βελτιώστε αυτή τη σελίδα —Ανεβάστε φωτογραφίες! Ανεβάστε φωτογραφία
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό0%
  • Πολύ καλό0%
  • Μέτριο0%
  • Ανεπαρκές0%
  • Πολύ κακό100%
Πληροφορίες
Προτεινόμενη διάρκεια: 2-3 ώρες
Τοπικός καιρός
Υλοποίηση: Weather Underground
25°
16°
Δεκ
24°
16°
Ιαν
-2°
-9°
Φεβ
Επικοινωνία
Κιγκάλι 6280, Ρουάντα
Ιστότοπος
+250 788 571 571
Κλήση
Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Φιλτράρισμα κριτικών
1 αποτέλεσμα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
0
0
0
0
1
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
0
0
0
0
1
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 28 Μαρτίου 2017

Αυτή η εταιρεία διοργανώνει εφιάλτες. Είχαμε τη χειρότερη εμπειρία με μια εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων ποτέ. Η Gelson Tours παρέχει μια ανύπαρκτη υπηρεσία παρόλο που ισχυρίζονται στην ιστοσελίδα της ότι ο πελάτης είναι βασιλιάς. Λοιπόν, ο βασιλιάς και η βασίλισσα κάθονταν όλα σε όλες τις 26...ώρες σε ένα φούρνο μικροκυμάτων και μια σπασμένη καρέκλα δίπλα σε ένα σκονισμένο δρόμο και κοιμήθηκαν στο νοσοκομείο κοντά περιμένοντας κάποιον να μας βοηθήσει. Ήταν LYING και DROPPING το τηλέφωνο όταν προσπαθήσαμε να μιλήσουμε μαζί τους. Εδώ είναι η ιστορία: Μίσθουμε ένα αυτοκίνητο από την εταιρεία για να φτάσουμε στο Akagera National Park αλλά ποτέ δεν φτάσαμε εκεί. Το αυτοκίνητο που ζητούσαμε δεν είχε βενζίνη παρόλο που μας είχε υποσχεθεί. Όταν το αυτοκίνητο είχε πέσει από έναν οδηγό, ήταν προφανές ότι δεν ήταν γεμάτο, επειδή το μετρητή βενζίνης αναβοσβήνει. Ο οδηγός αρνήθηκε ακόμη και μετά από μια μακρά συζήτηση για να γεμίσει το αυτοκίνητο και έτσι τελικά έφυγα με σχεδόν τίποτα στη δεξαμενή. Μετά από μια ματιά στον κινητήρα αναγνωρίσαμε επίσης ότι δεν υπάρχει νερό στο σύστημα ψύξης. Ο οδηγός αρνήθηκε επίσης να το γεμίσει και έτσι έπρεπε να το κάνουμε κι εμείς οι ίδιοι. Τελικά χτυπήσαμε το δρόμο με τα Toyota RAV 4 και 200000 χιλιόμετρα το 1997. Είμαστε μόλις 20 χιλιόμετρα μακριά από το Εθνικό Πάρκο όταν ο κινητήρας έπαψε να λειτουργεί και δεν ανάβει ξανά (ήταν στις 12 μ.μ.). Κάλεσα την εταιρεία και μας είπαν να κοιτάξουμε τον πλησιέστερο μηχανικό (εμάς, που δεν μιλούν την τοπική γλώσσα σε ένα μη αγγλόφωνο χωριό). Ευτυχώς ένας οδηγός από ένα κοντινό νοσοκομείο πέρασε και μας βοήθησε να επικοινωνήσουμε με τους χωρικούς και να μετακινήσουμε το αυτοκίνητο επάνω στο βουνό στον μοναδικό μηχανικό εκεί. Μετά από μια ματιά στον κινητήρα ήταν ξεκάθαρο ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα για εμάς που κάλεσα ξανά την εταιρεία που μας είπε ότι θα μας στείλουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο με μηχανικό που θα πάρει το αυτοκίνητο και ποιος θα βρεθεί εκεί μέχρι τις 4 μ.μ. . Στο 4. 30 ο μηχανικός δεν ήταν ακόμα στη θέση του και κάλεσα πάλι και μας ζήτησαν να είμαστε υπομονετικοί γιατί ο μηχανικός έφυγε προφανώς στις 3 μ.μ. (2 ώρες οδικώς από το Κιγκάλι). Στις 5 . 30 Κάλεσα πάλι και ξαφνικά ο μηχανικός έφυγε στην πραγματικότητα μισή ώρα αργότερα ΚΑΙ παίρνει τα μέσα μαζικής μεταφοράς αντί να πάρει ένα άλλο αυτοκίνητο όπως υποσχέθηκε. Στις 8 μ.μ. ο μηχανικός έφτασε και προσπάθησε να επισκευάσει το αυτοκίνητο. Μετά από 4 ώρες προσπαθώντας να επισκευάσει το αυτοκίνητο έφυγε και έγινε φανερό ότι έπρεπε να κοιμηθούμε στο χωριό. Δυστυχώς το μόνο ξενοδοχείο ήταν καύσιμο και έτσι καταλήξαμε στον ύπνο στο νοσοκομείο. Η εταιρεία έριξε το τηλέφωνο όλη την ώρα που προσπαθήσαμε να μιλήσουμε μαζί τους και μιλούσαμε μόνο με τους χωρικούς. Η εταιρεία τους είπε ότι θα είναι εκεί την επόμενη μέρα στις 7 π.μ. με ένα άλλο αυτοκίνητο, ώστε να μπορέσουμε να φτάσουμε στο Akagera NP τελικά. Το νέο αυτοκίνητο (άλλο Toyota RAV 4, 230000 km που είχε τρομερή μυρωδιά βενζίνης στο εσωτερικό κατά τη διάρκεια της οδήγησης) έφθασε την επόμενη ημέρα 5 ώρες αργά (12 μ.μ.) αλλά επειδή η μπαταρία του σπασμένου αυτοκινήτου ήταν κάτω ( αφού χρησιμοποιήθηκε την προηγούμενη ημέρα κατά την επισκευή) μπορούσαμε να αφήσουμε μόνο 2 ώρες αργότερα επειδή ο μηχανικός έπρεπε να πάρει την μπαταρία από το "νέο" αυτοκίνητο για να ενεργοποιήσει το σπασμένο. Το "καινούριο" αυτοκίνητο έφτασε σχεδόν στο μισό καύσιμο αλλά όλοι μας είπαν να μην πάμε στην Akagera με την ποσότητα βενζίνης, έτσι έπρεπε να επιστρέψουμε 25 χλμ. Στην τελευταία πόλη για να γεμίσουμε τη δεξαμενή ξανά! Αλλά ο μηχανικός μας υποσχέθηκε και υπέγραψε σε ένα έγγραφο ότι η εταιρεία πρόκειται να επιστρέψει τη βενζίνη που βάζουμε στο "νέο". Έτσι γεμίσαμε το αυτοκίνητο πήρε την απόδειξη και αποφάσισε να μην πάει στην Akagera γιατί δεν θα είχαμε αρκετό χρόνο (οδήγηση, πτήσεις στην πύλη κλπ). Συνεχίσαμε λοιπόν πίσω στο Κιγκάλι. Ο οδηγός ήρθε να πάρει το αυτοκίνητο, αλλά η εταιρεία αρνήθηκε να μας επιστρέψει τίποτα (ακόμα και έπεσε και έκλεισε το τηλέφωνό τους). Δεν ήθελαν να μας δώσουν χρήματα για τη βενζίνη (όπως πραγματικά υποσχέθηκε) ή για το νοσοκομείο όπου αναγκάστηκαν να κοιμηθούμε (και παρόλο που κλείσαμε ήδη τη νύχτα στο Κιγκάλι και πληρώσαμε γι 'αυτό), δεν υπήρξε συγγνώμη (μόνο από τον μηχανικό ) και τίποτα για το σπατάλη των διακοπών μας!Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Φεβρουάριος 2017
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του Gelson Tours και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης