Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
13
Όλες οι φωτογραφίες (13)
Πλήρης προβολή
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό30%
  • Πολύ καλό23%
  • Μέτριο10%
  • Ανεπαρκές10%
  • Πολύ κακό27%
Πληροφορίες
Τοπικός καιρός
Υλοποίηση: Weather Underground
25°
12°
Ιαν
25°
13°
Φεβ
22°
11°
Μάρ
Επικοινωνία
Jam Factory, 1st Floor, 500 Chapel St, Μελβούρνη, Βικτόρια South Yarra, 3141, Αυστραλία
Ιστότοπος
+61 1300 555 400
Κλήση
Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Φιλτράρισμα κριτικών
94 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
22
21
11
9
31
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
22
21
11
9
31
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 10 από 94 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 12 Δεκεμβρίου 2018

Η Gold Class είναι μια μεγάλη εμπειρία, αν και ακριβή. Τρώμε τώρα αλλού, πριν από την ταινία. Να είστε προετοιμασμένοι για ακριβά ποτά επίσης.

Ημερομηνία εμπειρίας: Σεπτέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 27 Νοεμβρίου 2018

Η γυναίκα μου και εγώ γιορτάζουμε μαζί την 40ή μας χρονιά. Χθες το βράδυ, τη νύχτα της επετείου μας, η κόρη μας πρότεινε να πάμε στις ταινίες στο Geelong για να συνεισφέρουμε στην τιμή της ημερομηνίας. Ήμασταν πρόθυμοι να δούμε τη μποέμικη ραψωδία. Στην προσπάθειά...της να το κλείσει σε περίπου 7. 30 μ.μ. προσφέρθηκε να αναβαθμιστεί σε Gold Class την οποία αποδέχθηκε (δεν ενημερώθηκε ότι σήμαινε ότι αυτό θα οδηγούσε σε αλλαγή στη θέση του κινηματογράφου). Καθώς αυτή έκανε online, μεταδόθηκε αυτόματα στους Κινηματογράφους Crown Village χωρίς καμία ένδειξη ότι το είχε κάνει. Μόνο όταν το συνειδητοποίησε, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης με τα εισιτήρια, προσπάθησε να επικοινωνήσει με τους κινηματογράφους Crown Village Cinemas, το οποίο δεν είχε κανένα αποτέλεσμα καθώς κανένας άνθρωπος δεν προσέφερε το τηλέφωνο και ο τηλεφωνητής ζήτησε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ζούμε στο Geelong και την πρακτικότητα να φτάσουμε στη Μελβούρνη, δεδομένου ότι η παρουσίαση ήταν για 9. 00 μ.μ., ήταν τόσο προβληματική όσο και ενοχλητική. Στείλαμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τη δική μας κατάσταση όπως ζητήσατε και λάβαμε απάντηση το επόμενο πρωί περισσότερο από 12 ώρες μετά την αρχική επαφή μόνο για να ειπωθεί ότι "έχετε επιλέξει τους όρους και τις προϋποθέσεις που δεν περιγράφουν επιστροφή χρημάτων". Με τον τρόπο αυτό το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ένα στο οποίο δεν μπορείτε να απαντήσετε. Ενώ καταλαβαίνω την πολιτική, αυτή η εμπειρία αφήνει μια ξινή γεύση στα στόματά μας, δεδομένου ότι και η ηλεκτρονική λειτουργία αναμετάδοσης προκαλεί το πρόβλημα και στη συνέχεια αυτή την κακή εξυπηρέτηση πελατών. Η εμπειρία μας υποδηλώνει ότι θέλουμε να προειδοποιήσουμε κάθε ανυποψίαστο πελάτη για τη δημιουργία αυτών των συστημάτων.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 26 Νοεμβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Έχω προσπαθήσει για μια εβδομάδα για να αγοράσει εισιτήρια για το χρυσό τάξη αυτό το Σαββατοκύριακο, δεν υπάρχουν συνεδρίες για κάθε κινηματογράφο. . . οποιαδήποτε ταινία. . . οποιαδήποτε στιγμή μετά από δύο μέρες από τώρα; ; Το χειρότερο από όλα. . δεν μπορείτε να...καλέσετε και να μιλήσετε σε κανέναν καθόλου, επειδή προφανώς έκλεισαν την τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πελατών τους. . . μπορείτε να καλέσετε μόνο για να ακούσετε ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα. Δεν μπορείτε να καλέσετε κάποια από τις τοποθεσίες του κινηματογράφου. Μπορείτε να στείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μόνο σε ένα μακρόστενο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και περιμένετε υπομονετικά για μια καθυστερημένη απάντηση Δεν αισθάνεται πολύ «τάξη χρυσού». Εκτός από τον Hoyts.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 25 Νοεμβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Πάρτε εκεί νωρίς για να αγοράσετε εισιτήρια δεδομένου ότι δεν υπάρχει αρκετό προσωπικό. Δεν κινούνται γρήγορα και η ουρά συσσωρεύεται. Έχουμε πολλές φορές χάσει την αρχή της ταινίας μας. Πολλοί πελάτες στην ουρά διαμαρτύρονται για την έλλειψη προσωπικού.

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 19 Νοεμβρίου 2018

Παραγγείλαμε ποτά μόνο για να τους πούμε ότι δεν ήταν μέρος του "πακέτου". Διαφωνούσε με το προσωπικό για 15 λεπτά μέχρι να αποστασιοποιηθούν. Τους είπα ότι δεν μπορείτε να εκτυπώσετε ένα μενού που λέει ένα πράγμα, τότε πείτε "Αλλαγή απλά αυτό". Επίσης, είπε ότι η...πιατέλα τους (measley) δεν είναι μέρος του "πακέτου". . . γιατί να μην αλλάξετε το μενού ή την τιμή τότε, αντί να βασίζεστε σε κάποιο ωραίο αστερίσκο σε άλλη σελίδα; Δεν υπάρχουν άλλα μαξιλάρια. Δεν υπάρχουν πλέον κουβέρτες. Το φαγητό είναι τρομερό (εκτός από τις σφήνες). Βυθίζεται κατευθείαν από μια μπανιέρα που αγοράστηκε στο Coles. Μη χάνετε τα χρήματά σας στο φαγητό.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 17 Νοεμβρίου 2018

Είχα κουπόνια που δεν δούλευαν στο ηλεκτρονικό σύστημα. Όταν δοκίμασα τον αριθμό 1300 κλείσει τώρα και πρέπει να «πάει» σε έναν κινηματογράφο ή να "στείλει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου" Σκέφτηκα. . . καλά αν αυτές είναι οι μοναδικές επιλογές τότε σίγουρα θα λάβουμε μια άμεση απάντηση...μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Δεν έλαβα πολλούς τρόπους μεταφοράς στον "τοπικό" κινηματογράφο που δεν είναι ακριβώς τοπικός. Έστειλα ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στις 30 Οκτωβρίου και έστειλα ένα κυνηγός μετά την ταινία που προσπαθούσα να κάνω βιβλίο για να πωληθεί και είχε μια ΕΥΚΑΙΡΙΑ απαντήσεις στις 16 Νοεμβρίου. . . . . . λέγοντάς μου να "διαγράψω το ιστορικό του προγράμματος περιήγησης στον υπολογιστή μου". . . . . . . . . . Τι αηδιαστική υπηρεσία. Ήμουν ένας μεγάλος ανεμιστήρας χρυσής κλάσης. Θα ήμουν μόνο "να πάω τάξη χρυσού" και να το πω σε ένα "Μόνο πετούν επιχείρηση" είδος του τρόπου. Τώρα δεν θα πάω ποτέ ξανά τη χρυσή τάξη. Ντροπή!Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 6 Νοεμβρίου 2018

Ήμουν έτοιμος να οδηγώ για 1 ώρα από την εργασία για να διορθώσω ένα πρόβλημα που δημιουργήθηκε από το σύστημα κρατήσεων του Village Cinema. Δεν υπάρχει υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών για να απαντήσω στις κλήσεις μου στον κινηματογράφο Sunshine Village Gold Class. Εξακολουθώ να μην παίρνω...την προμήθεια κράτησης, παρόλο που έπρεπε να κάνω την κράτηση προσωπικά και όχι πάνω από το δίχτυ.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 5 Νοεμβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Εάν πληρώνετε την τιμή πριμοδότησης γιατί η χρυσή γραμμή δεν είναι διαθέσιμη ειδικά αν έχετε δελτία που δεν εργάζονται online και αναγκάζονται να κατέβουν αυτοπροσώπως και να τα εξαργυρώσουν. Επίσης, φαίνεται ότι έχουν εισαγάγει αυτή τη γραμμή όπου πρέπει να περιμένετε για τους ανθρώπους να...πάρουν τα εισιτήρια και τα τρόφιμά τους! ! ! Η χειρότερη ιδέα ποτέ! ! ! Πάρτε την επιχείρησή σας μαζί και να προσλάβετε περισσότερους ανθρώπους.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 4 Νοεμβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Για λίγο έχω χρησιμοποιήσει το PayPal για να ολοκληρώσω τις αγορές μου. Το χωριό με τη μεγάλη του σοφία έχει αφαιρέσει το PayPal από εκεί τον ιστοχώρο. Τώρα η μόνη επιλογή σας είναι η πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Τώρα, αν το σύστημα check out πραγματικά...λειτουργεί τότε αυτό θα ήταν μεγάλο, αλλά έχω δοκιμάσει όλη την ημέρα για να αγοράσει τα εισιτήρια χωρίς τύχη. (Με PayPal ήταν ένα αεράκι). Στη συνέχεια έπρεπε να πάω σε ένα χωριό Cinemas για να αγοράσω τα εισιτήρια πέρα ​​από τον πάγκο που είναι ωραία, εκτός αν αγοράζω συνήθως τα εισιτήρια Telstra που σημαίνει ότι έκανα περισσότερα από 50 δολάρια επιπλέον για 5 εισιτήρια. Village σας ντροπή.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 1 Νοεμβρίου 2018

Έχω κουπόνια που ήθελα να χρησιμοποιήσω. Δοκιμάστηκε να κάνει κράτηση στο διαδίκτυο, αλλά το ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων δεν δέχτηκε τα κουπόνια μου για κάποιο λόγο. Δεν μπορείτε να τηλεφωνήσετε σε κανέναν - πρέπει να στείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να περιμένετε να επιστρέψουν σε εσάς...- που πήρε όλη την ημέρα. . . . . η συνεδρίαση που ήθελα να πάω να είχε εξαντληθεί από αυτό το στάδιο. Δοκίμασα ξανά για άλλη σύνοδο χρησιμοποιώντας τις οδηγίες που μου έδωσαν. . . . ακόμα δεν λειτούργησε. Απεσταλμένα τους έστειλε ξανά. Ενημέρωσαν ότι δεν προσφέρουν υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης! ! ! ! Τρομερή εξυπηρέτηση πελατών. . . . . . . Σας συμβουλεύω να μην αγοράσετε κουπόνια για το χωριό σαν να έχετε τα προβλήματα κράτησης online, τότε δεν μπορείτε να μιλήσετε με κανέναν ή να τα κρατήσετε μέσω τηλεφώνου.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2018
Δείτε περισσότερες κριτικές
Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 165 κοντινά ξενοδοχεία
The Como Melbourne - MGallery by Sofitel
1.144 κριτικές
0,43 χλμ μακριά
Hotel Claremont
416 κριτικές
0,47 χλμ μακριά
Art Series - The Olsen
2.302 κριτικές
0,54 χλμ μακριά
Art Series - The Cullen
1.550 κριτικές
0,57 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόριαΔείτε και τα 5.207 κοντινά εστιατόρια
Hecho en Mexico
60 κριτικές
0,1 χλμ μακριά
Leonards House Of Love
35 κριτικές
0,11 χλμ μακριά
Lucky Penny
65 κριτικές
0,07 χλμ μακριά
Oriental Teahouse
131 κριτικές
0,15 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΔείτε και τα 1.415 κοντινά αξιοθέατα
Toorak - South Yarra Library
9 κριτικές
0,43 χλμ μακριά
Trupp- The Chefs Table Cooking School
9 κριτικές
0,3 χλμ μακριά
Palace Cinema Como
52 κριτικές
0,38 χλμ μακριά
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του Village Cinemas Gold Class και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης