Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
24
Όλες οι φωτογραφίες (24)
Πλήρης προβολή
Πιστοποιητικό Διάκρισης
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό43%
  • Πολύ καλό28%
  • Μέτριο6%
  • Ανεπαρκές5%
  • Πολύ κακό18%
Πληροφορίες
Προτεινόμενη διάρκεια: Περισσότερες από 3 ώρες
Τοπικός καιρός
Υλοποίηση: Weather Underground
25°
17°
Ιαν
25°
18°
Φεβ
23°
16°
Μάρ
Επικοινωνία
Σίδνεϊ, Νέα Νότια Ουαλία, Αυστραλία
Ιστότοπος
+61 13 15 00
Κλήση
Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Φιλτράρισμα κριτικών
30 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
15
6
0
1
8
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
15
6
0
1
8
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 10 από 30 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε πριν από 5 εβδομάδες μέσω κινητής συσκευής

Το σύστημα μεταφοράς Sht, δεν υπάρχουν αρκετά λεωφορεία / τρένα και οδηγοί, πάντα καθυστερημένα, συνεχή προβλήματα με τα οχήματα και τους οδηγούς τους, οι οδηγοί δεν ξέρουν πότε να σταματήσουν να μαζεύουν τους επιβάτες, αν και τα οχήματα είναι περισσότερο συσκευασμένα από ένα δοχείο σαρδέλας,...όλα μακριά, οι περισσότεροι οδηγοί είναι kents. Μείνετε μακριά από τις δημόσιες συγκοινωνίες του sydney είναι τόσο fked επάνωΠερισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Δεκέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 3 Δεκεμβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Έχω πολλά αρνητικά να πω για το προσωπικό των τρένων της ΝΝΟ και το σύστημα. Σε μια περίπτωση έφυγα από το σταθμό Newcastle και η συμπληρωμένη κάρτα opal μου δεν δούλευε στις πύλες. Μίλησα με τον άνθρωπο πίσω από το γραφείο και με αγνοούσε κατά...λάθος! Κυριολεκτικά κοίταξε κατευθείαν μέσα μου σαν να μην ήμουν εκεί. Λίγες εβδομάδες αργότερα ήμουν εκεί με έναν φίλο που δεν είχε κάρτα opal και η μηχανή εισιτηρίου ήταν σπασμένη. . . το ίδιο σενάριο ο άνθρωπος πίσω από το γραφείο ενήργησε σαν να μην ήμασταν εκεί! Δύο θηλυκά αργά το βράδυ προσπαθώντας να κάνουν το σωστό, αλλά χωρίς αποτέλεσμα και αν πιάστηκε στο τραίνο είχε αστυνόμευση $ 200 + πρόστιμο. Τα τρένα είναι πάντα βρώμικα, υπάρχει πάντα η εργασία με το κομμάτι και πολλοί υπάλληλοι είναι ανίκανοι να δουλέψουν. Μάλλον πληρώνω για ένα Uber τώρα, έτσι ώστε κάποιος να μπορεί να υποστηρίξει την οικογένειά του, αντί να το υποστηρίξει.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Δεκέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 20 Οκτωβρίου 2018

Έχουμε μόλις περάσει μια εβδομάδα στο Σίδνεϊ χρησιμοποιώντας λεωφορεία και τρένα όλη την ώρα. Ήταν φανταστικό, τόσο αποτελεσματικό, φιλικό προς το προσωπικό, σταθμούς καθαρό.

Ημερομηνία εμπειρίας: Οκτώβριος 2018
Η κριτική έγινε: 19 Οκτωβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Ως άνθρωπος που ποτέ δεν έχει πραγματικά συγκρατήσει την προοπτική των δημόσιων συγκοινωνιών, σκέφτηκα, τι είναι το χειρότερο που μπορεί να συμβεί όταν πάρουμε ένα τρένο πίσω στο Wollongong. Πλατφόρμα 11, δήλωσαν στο TripView και στους πολλούς επισημασμένους πίνακες που έβαλαν γύρω από το σταθμό....Έτσι κάθισαμε εκεί, περιμένοντας, ελπίζοντας για το τρένο μας 12: 23 πίσω στο σπίτι. Ο χρόνος συνεχίζει να χτυπάει, αναρωτιέμαι, είναι αυτά τα τραίνα εικονικό φάρμακο; Είναι μύθος; 20 λεπτά περνώντας, περίεργα για κάποιο λόγο αναρωτιούνται γιατί το τρένο μου δεν είχε γεννήσει μπροστά στα μάτια μου, δεν ήμουν καλωσόριστος από "επιβάτες στην πλατφόρμα 11, το τρένο σας στο Wollongong έφυγε στην πλατφόρμα 1, συγγνώμη για την ασυδοσία". Oi, άσχημο, πολύ πρόθυμο να περιμένω μέχρι τις 4 το πρωί στον κεντρικό σταθμό. Κεντρικός σταθμός, u σημαίνει 5 αστέρων hawaiin θέρετρο, τι μια εμπειρία aye, ένας για να πει στους grandkids περίπου. Δεν προσφέρθηκε καμία μεταφορά για να αντισταθμίσει ή ακόμη και μια δωρεάν βόλτα με τρένο. Στα τρένα του Σίδνεϊ, σας ευχαριστώ πολύ για την εκτίμησή σας.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Οκτώβριος 2018
Η κριτική έγινε: 7 Οκτωβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Είναι λίγο μετά τις 5:37 π.μ. και ένα άλλο ακυρωμένο τρένο. Υπάρχει ένα άλλο ακυρωμένο τρένο προγραμματισμένο για τις 6:19 π.μ. Μόνιμη αίθουσα μόνο! Απολύτως αηδιαστικό. Τα στελέχη των μεταφορών της NSW πρέπει να πληρώνονται ανάλογα με την ικανοποίηση του πελάτη! !

Ημερομηνία εμπειρίας: Οκτώβριος 2018
Η κριτική έγινε: 6 Οκτωβρίου 2018

Τα τρένα της Νέας Νότιας Ουαλίας ήταν τόσο φθηνά, συχνά, εύκολο να τα διαχειριστούν - προτείνουν να αποφεύγετε ώρες αιχμής αν ταξιδεύετε με αποσκευές, καθώς δεν υπάρχει καθόλου χώρος για αποσκευές. . . . προσωπικό πολύ εξυπηρετικό

Ημερομηνία εμπειρίας: Οκτώβριος 2018
Η κριτική έγινε: 31 Αυγούστου 2018

Ταξίδευα με αστικό τρένο προς το σταθμό του Δημαρχείου, για να επισκεφθώ το κτίριο της Βασίλισσας Βικτώριας. Το τρένο ήταν γρήγορο, άνετο και καθαρό. Η κάρτα Opal ήταν εύκολη στη χρήση, απλώς πατήστε στο μηχάνημα για να συνδεθείτε και να χτυπήσετε για να αποσυνδεθείτε, καλύτερα...από την αγορά ενός εισιτηρίου.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2018
Η κριτική έγινε: 31 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Χρησιμοποιήστε την κάρτα Opal εάν χρησιμοποιείτε πολλά μέσα μαζικής μεταφοράς, όπως Rail, Ferry, Bus και Light Rail. Κάνει πιο εύκολο το ταξίδι. Ωστόσο, δεν μπορείτε να εξαργυρώσετε το υπολειπόμενο υπόλοιπο και δεν είναι κατάλληλο για αγορά σε βολικά καταστήματα και μόνο για δημόσιες μεταφορές. Το...τρένο στο Σίδνεϊ είναι αποτελεσματικό και εύκολο στην πλοήγηση. Η πλατφόρμα ελέγχεται εύκολα από οθόνη πλάσματος. Σε μερικούς σταθμούς όπως το Central η σήμανση κατεύθυνσης μπορεί να βελτιωθεί για τουριστική χρήση.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2018
Η κριτική έγινε: 30 Αυγούστου 2018

όταν εκεί το πρωί και πήρε την υπέροχη ψύχρα των νωρίς το πρωί. Η βόλτα στο γυάλινο πάτωμα του τελεφερίκ εξελίχθηκε. Η πεζοπορία μέσα από την πλευρά των βράχων ήταν αναπνευστική λαμβάνοντας ιδιαίτερα τις 3 αδελφές. Ρίξε μια ματιά σε παρακαλώ.

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2018
Η κριτική έγινε: 1 Ιουλίου 2018

Ήταν μια υπέροχη εμπειρία του ταξιδιού. Τα εισιτήρια ήταν σε λογικές τιμές. Ωστόσο, το μόνο πράγμα είναι ότι δεν προσφέρουν ένα δωρεάν γεύμα για τα μεγάλα ταξίδια: σε 7 ώρες ταξίδι. Το προσωπικό ήταν φιλικό και το μέρος είναι πολύ λεπτές ίνες.

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούνιος 2018
Δείτε περισσότερες κριτικές
Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 191 κοντινά ξενοδοχεία
Adina Apartment Hotel Sydney Central
1.871 κριτικές
0,16 χλμ μακριά
Rendezvous Hotel Sydney Central
2.200 κριτικές
0,18 χλμ μακριά
Valentine On George
188 κριτικές
0,22 χλμ μακριά
Mercure Sydney
5.340 κριτικές
0,27 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόριαΔείτε και τα 6.966 κοντινά εστιατόρια
Sushi Hub
71 κριτικές
0,2 χλμ μακριά
Haven Specialty Coffee
91 κριτικές
0,2 χλμ μακριά
Four Elements Restaurant & Bar
111 κριτικές
0,21 χλμ μακριά
It's Time for Thai
80 κριτικές
0,19 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΔείτε και τα 1.841 κοντινά αξιοθέατα
Central Railway Station
565 κριτικές
0,19 χλμ μακριά
Chinatown
868 κριτικές
0,29 χλμ μακριά
Christ Church St Laurence
9 κριτικές
0,19 χλμ μακριά
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του NSW Transport - Train και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης