Hellenic Seaways

Hellenic Seaways, Πειραιάς - Κριτικές

Τι λέει ο κόσμος
Nissos Rodos- άσχημη εξυπηρέτηση από ρεσεψιόν
Σεπ 2021
Nissos Rodos! Κατά την διάρκεια του χθεσινού ταξιδιού μου απευθύνθηκα στη ρεσεψιόν για την προμήθεια κάποιου παυσίπονου .Αφού αρχικά δεν μου έδωσαν σημασία έπειτα με περίεργο ύφος μου είπε η υπάλληλος σας να περιμένω και τέλος έλαβα μια τελείως αδιάφορη απάντηση ότι δεν παρέχουν παυσίπονα! Έπειτα ξανά ρώτησα εάν μπορούμε να βρούμε κάπου επειδή πονάω και έλαβα απλά την ίδια αδιάφορη απάντηση. Επιτρέπεται να μην παρέχετε ιατρική βοήθεια ή έστω από ευγένεια να ενδιαφερθούν για την υγεία του πελάτη εφόσον ζήτησε βοήθεια?? Καλά που προσφέρθηκε μια κυρία που δούλευε στο μπάρ να μου δώσει ένα από τα δικά της παυσίπονα αλλιώς 12και ώρες (η διάρκεια του ταξιδιού Πειραιάς-Μυτιληνη) θα υπέφερα! Επιπλέον,θα μπορούσε κανείς να τονίσει τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες,την τόσο μεγάλη διάρκεια του ταξιδιού ,τις υψηλές τιμές.., όλα αυτά ωστόσο σε δεύτερη φάση αφού η ευγένεια είναι το παν και από ευγένεια δεν γνωρίζουν!(τουλάχιστον η "βιτρίνα" του καραβιού )

Προτείνετε αλλαγές για να βελτιώσουμε τι δείχνουμε.
Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Η περιοχή
Τα καλύτερα εκεί κοντά
Κατατάσσουμε αυτά τα εστιατόρια και τα αξιοθέατα εξισορροπώντας κριτικές από τα μέλη μας με το πόσο κοντά βρίσκονται σε αυτήν την τοποθεσία.
Εστιατόρια
444 εντός 5 χλμ.
Αξιοθέατα
77 εντός 10 χλμ.

3.0
955 κριτικές
Εξαιρετική
214
Πολύ καλή
223
Μέτριο
125
Κακό
75
Πολύ κακό
319

Evagelia X
1 συνεισφορά
Nissos Rodos- άσχημη εξυπηρέτηση από ρεσεψιόν
Σεπ 2021 • Μόνος-η
Nissos Rodos! Κατά την διάρκεια του χθεσινού ταξιδιού μου απευθύνθηκα στη ρεσεψιόν για την προμήθεια κάποιου παυσίπονου .Αφού αρχικά δεν μου έδωσαν σημασία έπειτα με περίεργο ύφος μου είπε η υπάλληλος σας να περιμένω και τέλος έλαβα μια τελείως αδιάφορη απάντηση ότι δεν παρέχουν παυσίπονα! Έπειτα ξανά ρώτησα εάν μπορούμε να βρούμε κάπου επειδή πονάω και έλαβα απλά την ίδια αδιάφορη απάντηση. Επιτρέπεται να μην παρέχετε ιατρική βοήθεια ή έστω από ευγένεια να ενδιαφερθούν για την υγεία του πελάτη εφόσον ζήτησε βοήθεια?? Καλά που προσφέρθηκε μια κυρία που δούλευε στο μπάρ να μου δώσει ένα από τα δικά της παυσίπονα αλλιώς 12και ώρες (η διάρκεια του ταξιδιού Πειραιάς-Μυτιληνη) θα υπέφερα! Επιπλέον,θα μπορούσε κανείς να τονίσει τις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες,την τόσο μεγάλη διάρκεια του ταξιδιού ,τις υψηλές τιμές.., όλα αυτά ωστόσο σε δεύτερη φάση αφού η ευγένεια είναι το παν και από ευγένεια δεν γνωρίζουν!(τουλάχιστον η "βιτρίνα" του καραβιού )
Γράφτηκε στις 13 Σεπτεμβρίου 2021
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της εταιρείας TripAdvisor LLC.

Efthalia2013
Αθήνα, Ελλάδα28 συνεισφορές
- ΟΥΤΕ ΛΥΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ - ΚΑΛΥΤΕΡΑ ....ΚΟΛΥΜΠΩΝΤΑΣ
Ιούλ 2021
Ταξίδι Νάξος - Ραφήνα FLYING CAT3 > Επιβίβαση χωρίς νά τηρείται κανένα μέτρο ασφάλειας (τό ταχύπλοο ξεκίνησε πρίν ολοκληρωθεί η επιβίβαση). Τήρηση μέτρων γιά κορωνοιο απολύτως κανένα (τό πλήρωμα έσπρωχνε τόν κόσμο νά επιβιβαστεί γρήγορα γιά να φύγει τό ....πλοίο ). Καθαριότητα >...εμμετός παντού στό πλοίο (είχε αρκετά μποφώρ). Αισθηση ασφάλειας > ΚΑΜΜΙΑ , επιβάτες αναγκάστηκαν να΄αποβιβαστούν σέ ενδιάμεσο λιμάνι. Αντιμετώπιση επιβατών από μέλη ανωτερου πληρώματος αλλά ΚΑΙ από τήν διεύθυνση εξυπηρέτησης επιβατών > Απαξιωτικη καί Ανεπίτρεπτη. ΚΡΙΜΑ !!!
Γράφτηκε στις 13 Σεπτεμβρίου 2021
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της εταιρείας TripAdvisor LLC.

john77
Ελαφόνησος, Ελλάδα2 συνεισφορές
Τα καραβάκια στα νησιά πιο καθαρά είναι …!
Σεπ 2021 • Ζευγάρια
Ρε παιδιά καθαρήστε και καμια τουαλέτα .Έλεος!!! ήμαρτον ταξιδεύουν παιδια και γυναίκες !!!

Κατώτεροι των περιστάσεων…

Ps : Απο την τουαλέτα φαίνεται το μαγαζί ..
Γράφτηκε στις 12 Σεπτεμβρίου 2021
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της εταιρείας TripAdvisor LLC.

Magdalini26
Πειραιάς, Ελλάδα1 συνεισφορά
Nissos Rodos
Σεπ 2021 • Οικογένεια
Αποφάσισα να μπω νωρίς στο πλοίο για να βρω ένα σημείο να καθίσω καθώς καμπίνες δεν υπήρχαν!!! Η πλειοψηφία των επιβατών δεν φορούσε μάσκα, εννοείται ότι υπήρχαν επιβατες που έβηχαν ασταμάτητα και κανένας από το πλήρωμα δεν βρέθηκε να τους επαναφέρει στην τάξη και να τους πει να βάλουν την μάσκα του……
Μόνο μια κοπέλα που ήταν στο bar, δυστυχώς για λίγη ώρα, μας υπενθύμιζε ότι πρέπει να φορά τις μάσκες μας και ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ!!!! Το υπόλοιπο πλήρωμα είναι για καταγγελία!!! Κρίμα……
Γράφτηκε στις 10 Σεπτεμβρίου 2021
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της εταιρείας TripAdvisor LLC.

Maria S
1 συνεισφορά
ταξιδι μυκονος Αθηνα
Σεπ 2021 • Οικογένεια
χειρότερη εμπειρία!!!!καθυστερήσεις ατελειωτες,και γενικα όλα τριτοκοσμικά,τρισάθλια,μας φέρονται σαν ζώα
Γράφτηκε στις 5 Σεπτεμβρίου 2021
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της εταιρείας TripAdvisor LLC.

Δέσποινα Κ
Αθήνα, Ελλάδα2 συνεισφορές
Πρώτη και τελευταία φορά
Αύγ 2021 • Ζευγάρια
Άνω των των 65 € εισιτήριο για να πλησιάσει να κάνει τις ώρες του συμβατικού. Πλήρης παραπλάνηση κι εννοείται πως δε θα βρούμε το δίκιο μας ποτέ. Ο,τι θέλουν κάνουν. Επίσης δεν υπάρχει ειδικός χώρος για καπνίζοντες.Ήταν η τελευταία φορά.
Γράφτηκε στις 23 Αυγούστου 2021
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της εταιρείας TripAdvisor LLC.

Φωτεινή Χ
Περιοχή Θεσσαλονίκης, Ελλάδα1 συνεισφορά
Απαράδεκτοι!
Αύγ 2021 • Οικογένεια
Ταξίδεψα από Βόλο για Σκιάθο στις 12/08/21. Το θεωρώ αδιανόητο εν έτη 2021 να μην υπάρχει μπάρα στο πλοίο για να ανεβαίνει ο κόσμος με τα καρότσια. Ήμουν αναγκασμένη να είμαι φορτωμένη με τα πράγματα κ να κουβαλάω κ το καρότσι με το μωρο μαζί με κάποιον υπάλληλο του πλοίου (που το έκανε φανερά με το ζόρι) για να ανέβω στον πρώτο όροφο. Κ αφού φτάνω εκεί διαπιστώνω ότι δεν υπάρχει κλιματισμός. Επίσης το προσωπικό ήταν από αδιάφορο έως αγενέστατο στην πλειοψηφία του. Θεωρώ ότι είναι δυσανάλογα ακριβή η τιμή του εισιτηρίου για τις παροχές του πλοίου αλλά και για την εξυπηρέτηση του προσωπικού του. Αντίθετα δεν έχω τίποτα αρνητικό να αναφέρω για τις κοπέλες στα γραφεία του Βόλου που ήταν εκτός από εξυπηρετικοτατες και ευγενέστατες.
Γράφτηκε στις 20 Αυγούστου 2021
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της εταιρείας TripAdvisor LLC.

Jenny
2 συνεισφορές
Απαράδεκτη
Αύγ 2021 • Ζευγάρια
Ιδιαίτερη μεταχείριση φαίνεται να έχουν κάποια άτομα που ταξιδεύουν με τα πλοία της hellenic sea ways.
Σήμερα 17.08.21 ώρα 13.00 μπήκα στο πλοίο από Αλόννησο με προορισμό τον Βόλο, το πλοίο ήταν σχεδόν άδειο.
Ακριβώς απέναντι από την θέση στην οποία βρισκόμουν κάποια στιγμή ένας κύριος από το προσωπικό πήγε και τοποθέτησε χαρτοπετσέτες, πλαστικά ποτηράκια και νεράκι σε ένα καναπέ με τραπεζάκι και μας ενημέρωσε πως η θέση είναι reserve για κάποιον που θα μπει από την Σκιαθο.
Το πλοίο έκανε στάση και σε αλλά λιμάνια, πιο συγκεκριμένα στην Γλώσσα και στην Σκόπελο και άρχισε να γεμίζει με αποτέλεσμα ο κόσμος να μην έχει που να κάτσει , έμπαιναν άνθρωποι οι οποίο προσπαθούσαν να καθίσουν εκεί αλλά συνέχιζε το προσωπικό να λέει πως ο καναπές ο συγκεκριμένος είναι reserve.
Κάποια στιγμή έκατσε μια μητέρα με δυο μικρά κοριτσάκια, το πλοίο έκανε στάση στην Σκιαθο και μπήκε ο τυχερός που του είχαν φυλάξει θέση, το προσωπικό τον συνόδευσε με την οικογένεια του στο τραπέζι, σήκωσε την μήτερα με τα δυο παιδιά και βολεύτηκαν στο καναπεδάκι τους. Στην αρχή δεν φορούσαν μάσκα , μετά από παρατηρήσεις των επιβατών τις φόρεσαν καθώς κανένας από το πλήρωμα δεν τους ενημέρωσε ότι είναι υποχρεωτικό. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν πως το πλήρωμα δέχτηκε να τους πάρει παραγγελία από το τραπέζι τους κάτι που όλοι ξέρουμε πως δεν συμβαίνει σε κανένα πλοίο και κανέναν επιβάτη
Ας ενημερώσει κάποιος το προσωπικό του Πλοίου και τους υπεύθυνους ότι όλοι πληρώνουμε το ίδιο εισιτήριο και κανένας μέσα στο πλοίο δεν μπορεί έχει διαφορετική αντιμετώπιση.
Γράφτηκε στις 17 Αυγούστου 2021
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της εταιρείας TripAdvisor LLC.

Ελευθερία Γ
1 συνεισφορά
Χελενικ
Αύγ 2021 • Φίλοι
Ξεφτυλισμενοι περιμέναμε πόσες ώρες στις Σπέτσες για να έρθει το πλοίο και να μας πει ότι θα πάει Πόρτο Χέλι και θα ξαναγυρίσει. Βάλτε στην τελική δύο πλοία μην είστε μαλακες.
Γράφτηκε στις 14 Αυγούστου 2021
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της εταιρείας TripAdvisor LLC.

Helen T
Λέσβος, Ελλάδα1 συνεισφορά
Νησος Ροδος ταξιδι 10/8/21 απο πειραια στις 8.00 μμ εφτασα λεσβο στις 11 π.μ . Αισχος
Αύγ 2021 • Επαγγελματικό ταξίδι
Ξεφτιλισμένοι εφοπλιστές μπροστα στο κέρδος δεν υπολογίζουν τιποτα. Αντι για 12 ωρες πειραια λεσβο το κάνανε 15 ωρες και βάλανε στο δρομολογιο τη Σύρο ξαφνικα πετωντας ενα σμς στους πελατες 1 μερα πριν το ταξιδι... λες κ μπορουσαμε να αρνηθουμε το ταξιδι με ετοιμα εισητηρια στο χερι . Το φαγητο μονο για πολυ πεινασμενους αθλιο . Ο καφες τρισαλθιος κ 3.50 ευρω .ευτυχως ουτε νερο δεν πηρα απο κει μεσα....προσωπικο αγενεστατο... κουρασμενοι κ αυτοι με 15 ωρες δουλειας .Το μονοπώλιο εκμεταλλεύονται μακαρι να αλλαζε αυτο . Θα το σκεφτω πολυ σοβαρα να μη ξαναπατησω στο νησι της λεσβου. Καθε χρονο κ χειροτερα ... αισχος🤨😫😫
Γράφτηκε στις 11 Αυγούστου 2021
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της εταιρείας TripAdvisor LLC.

Εμφανίζονται αποτελέσματα 1-10 από 324
Υπάρχει κάτι που λείπει ή δεν είναι ακριβές;
Προτείνετε αλλαγές για να βελτιώσουμε τι δείχνουμε.
Βελτίωση αυτής της καταχώρισης