Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

100rumos

Τώρα είναι κλειστό: 9:00 π.μ. - 9:00 μ.μ.
Ανοικτά σήμερα: 9:00 π.μ. - 9:00 μ.μ.
14
Όλες οι φωτογραφίες (14)
Πλήρης προβολή
Πιστοποιητικό Διάκρισης
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό67%
  • Πολύ καλό9%
  • Μέτριο1%
  • Ανεπαρκές4%
  • Πολύ κακό19%
Πληροφορίες
Τώρα είναι κλειστό
Ώρες λειτουργίας σήμερα: 9:00 π.μ. - 9:00 μ.μ.
Δείτε όλες τις ώρες
Προτεινόμενη διάρκεια: < 1 ώρα
Τοπικός καιρός
Υλοποίηση: Weather Underground
13°
Δεκ
12°
Ιαν
13°
Φεβ
Επικοινωνία
Πόρτο 4470-568, Πορτογαλία
Ιστότοπος
+351 960 426 692
Κλήση
Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Φιλτράρισμα κριτικών
21 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
13
2
0
0
6
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
13
2
0
0
6
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 10 από 21 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε πριν από 5 εβδομάδες

Έγινε κράτηση από το αεροδρόμιο της Λισαβόνας προς το κέντρο της πόλης και πίσω. Το λεωφορείο για το αεροδρόμιο ήταν αρκετά νωρίς - 6. 10 π.μ. Και τα δύο λεωφορεία ήταν εγκαίρως. Κατά την άφιξή σας περιμένετε στο σημείο συνάντησης στο σαλόνι αφίξεων του αεροδρομίου...και ο οδηγός έρχεται σε καθορισμένη ώρα με το όνομά σας. Μια αναχώρηση, βρήκαμε πραγματικά τον οδηγό που περιμένει ήδη όταν βγήκαμε από το ξενοδοχείο στις 6. 05. Επίσης, έπρεπε να αλλάξει κατάλυμα κατά τη διαμονή στη Λισαβόνα, έτσι έπρεπε να αλλάξει τη διεύθυνση pick-up. Στείλτε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τη νέα διεύθυνση και λάβετε μια απάντηση σε λιγότερο από μισή ώρα. Τα φορτηγά είναι πολύ άνετα, καθαρά και νέα. Οι οδηγοί είναι φιλικοί και επαγγελματικοί. Η τιμή είναι 16 ευρώ ανά άτομο για ένα ταξίδι μετ 'επιστροφής. Ερχόμενοι από το Ντουμπρόβνικ, θεωρώ ότι η τιμή είναι απολύτως λογική.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 27 Οκτωβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Κλείνω την υπηρεσία ανακατέψωσής τους για 4:45 π.μ. ο οδηγός εμφανίστηκε στο ξενοδοχείο μου στις 4:21 είπε ο ρεσεψιονίστ για μένα και τα λόγια του ήταν «δεν μπορώ να περιμένω αν δεν είναι κάτω στον πάροχο φεύγω» όταν το ξενοδοχείο ο ρεσεψιονίστ κάλεσε το δωμάτιό...μου εξήγησα ότι δεν ήμουν έτοιμος καθώς η κράτησή μου ήταν για τις 4:45 π.μ. και είχα το email επιβεβαίωσης για να το αποδείξω, ο οδηγός έφυγε αμέσως, ο αριθμός επικοινωνίας που είχαν στην ιστοσελίδα ήταν εκτός έστειλα ένα email στο και απάντησαν 12 ώρες μετά.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Οκτώβριος 2018
Η κριτική έγινε: 14 Οκτωβρίου 2018

Είχαμε διαβάσει περίπου 100 Rumos αλλά δεν το βιβλίο μπροστά. Όταν προσγειώσαμε στο Πόρτο, σηκώσαμε τις αποσκευές μας και πήγαμε στον πάγκο. Ήμασταν σε θέση να μεταφέρουμε στο Πόρτο μέσα σε δέκα λεπτά. Κλείσαμε επίσης την επιστροφή μας τρεις εβδομάδες αργότερα για 4 α. m....Επαναβεβαίξαμε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μια ημέρα πριν και λάβαμε μια άμεση απάντηση. Ο οδηγός ήταν νωρίς και ήταν ακριβώς όπου μας είπαν ότι θα ήταν.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Οκτώβριος 2018
Ο/η 100rumos_Tourism, Gestor de Relações com o Cliente του 100rumos, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 22 Οκτωβρίου 2018
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 6 Οκτωβρίου 2018

Πάω να αντιγράψω το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έστειλα σε αυτήν την εταιρεία. Πραγματικά περίμενα μια εβδομάδα και το μισό πριν την έγραψα γιατί ήμουν τόσο θυμωμένος. Προσλάβαμε την εταιρεία σας για να μας πάρει στο ξενοδοχείο μας στις 9:45 π.μ. και να μας πάει...στο αεροδρόμιο. Οι οδηγοί σας δεν εμφανίστηκαν μέχρι το 10: 15 και δεν ήταν απολογητικοί. Μιλούσαν μεταξύ τους ολόκληρο το δρόμο προς το αεροδρόμιο που παραπονέθηκε για τα προβλήματά τους (ναι, ο σύζυγός τους το κατάλαβε). Στο δρόμο για το αεροδρόμιο έπρεπε να ρωτήσω αν το φορτηγό είχε κλιματισμό ή θα μπορούσε να παρασύρει το παράθυρο εάν ήταν σπασμένο επειδή ήταν πνιγμένο στο φορτηγό. Ο οδηγός των επιβατών είπε ναι και πήγε να το ενεργοποιήσει, αλλά ο οδηγός προτιμούσε το παράθυρο να κυλήσει στο διακρατικό. Ήταν πραγματικά αγανακτισμένοι που θα ήθελα ακόμη και να ζητήσω κάποιο είδος αέρα. Τότε ήταν και εκτός της διακρατικής ζώνης σαφώς δεν ήξεραν από πού πήγαιναν. Στη συνέχεια, επειδή τρέχουν το στόμα τους τόσο πολύ έχαναν τη λωρίδα να αναχωρήσει και μας έφτασαν στις αφίξεις. Αποβίωσε το αυτοκίνητο και μας ζήτησε να βγούμε έξω. Ο σύζυγός μου τους είπε ότι ήταν αφίξεις που δεν αναχωρούν και οι οδηγοί σας είχαν την τόλμη να μας πουν ότι ήταν πιο εύκολο να φτάσετε στις αναχωρήσεις από τις αφίξεις. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ? ; ; ; ; Έτσι έπρεπε να πάω 4 πτήσεις κυλιόμενων σκαλοπατιών για να φτάσω στις αναχωρήσεις αντί να περπατώ κατευθείαν στους μετρητές από τις αναχωρήσεις. Στη συνέχεια, ενώ ο σύζυγός μου πήρε τις αποσκευές μας από το φορτηγό (ναι ο σύζυγός μου, όχι οι οδηγοί σας) έπρεπε να βοηθήσω το ηλικιωμένο ζευγάρι από το πίσω κάθισμα (ναι, πάλι όχι τους οδηγούς σας). Όσο για μένα, αυτοί οι δύο κύριοι πρέπει να απολυθούν και ποτέ δεν θα χρησιμοποιήσω ξανά την εταιρεία σας. Επιπλέον, θα αφήσω τους άλλους ταξιδιώτες να γνωρίζουν την υπηρεσία ή την έλλειψη αυτών που έλαβα από την εταιρεία σαςΠερισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Σεπτέμβριος 2018
Ο/η 100rumos_Tourism, Gestor de Relações com o Cliente του 100rumos, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 22 Οκτωβρίου 2018
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 1 Οκτωβρίου 2018

Η πτήση ήταν λίγο αργά, τα έθιμα χρειάστηκε πολύ καιρό, καθώς έμπαιναν αρκετές πτήσεις, οπότε έλειψα τον χρόνο παραλαβής. Αλλά πήγαν στην περιοχή που είπαν, δεν υπήρχε κανένα σημάδι ή κάποιος με το όνομα της εταιρείας σε αυτό. Μιλήσαμε με μερικούς ανθρώπους εκεί, είπε ότι...έπρεπε να καλέσουμε έτσι κάναμε, αλλά ήταν 8 π.μ. και κανείς στο γραφείο. Περίμεθα και τελικά στις 8:40 πήραμε ένα ταξί στο ξενοδοχείο. κατά την άφιξη στο ξενοδοχείο έγραψα την εταιρεία για να ρωτήσω τι συνέβη. . . . . Η απάντησή τους. . . . . Σας ευχαριστώ για το email σας. Λυπούμαστε που ακούσατε την κακή σας εμπειρία. Η αναχώρηση 08 ημ. 30 από το αεροδρόμιο ήταν πλήρης και γι 'αυτό δεν είχατε δει μια πινακίδα με το όνομά σας την εποχή εκείνη. Σας περιμέναμε στις 07:30 και 09:30, καθώς θα ήταν η επόμενη διαθέσιμη παραλαβή σας. Όπως αναφέρεται στους όρους και τις προϋποθέσεις μας:  "Ανάληψη αεροδρομίου: σε περίπτωση καθυστέρησης, ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει με 100 rumos για να εξασφαλίσει την έδρα του στο επόμενο διαθέσιμο λεωφορείο". Καθώς δεν επικοινωνήσαμε τηλεφωνικώς στις 09:00 ή πριν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θεωρούμε ότι πρόκειται για περίπτωση μη εμφάνισης. Για το λόγο αυτό δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή δωρεάν παραλαβή επιστροφής. Σας ευχόμαστε μια ωραία διαμονή στη Λισαβόνα και ελπίζουμε να βελτιώσουμε την εμπειρία σας σε μια επόμενη φορά. Γι 'αυτό να γνωρίζετε, εάν κάτι πρέπει να συμβεί στην πτήση σας, είστε χωρίς καμία προσφυγή. Στο τέλος, το ταξί κοστίζει λιγότερο από το λεωφορείο και χρησιμοποίησε την καμπίνα για την επιστροφή στο αεροδρόμιο αντί να τα δοκιμάσει πάλι. Να είσαι σε επιφύλαξη για.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Σεπτέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 20 Αυγούστου 2018

Κλήθηκε και πληρώθηκε για τη μεταφορά με λεωφορείο από το αεροδρόμιο της Λισαβόνας στο ξενοδοχείο της Λισαβόνας, ένα μήνα πριν από το ταξίδι μας. Φτάσαμε στη Λισαβόνα για RyanAir στις 27 Ιουλίου 2018. Η πτήση αναμενόταν στις 5 μ.μ., αλλά καθυστέρησε περίπου δύο ώρες. Κάλεσε...100 Rumos από την περιοχή εισόδου / παραλαβής του τερματικού σταθμού και είπαν ότι δεν υπήρχαν λεωφορεία ή οδηγοί διαθέσιμα για το υπόλοιπο εκείνο το βράδυ. Ζητήθηκε επιστροφή χρημάτων και του είπαν να στείλει μήνυμα με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στην εταιρεία. Στείλθηκε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το 100 Rumus στις 8 Αυγούστου και του είπαν ότι η καθυστέρηση των αεροπορικών εταιρειών δεν ήταν δικό τους λάθος και ότι δεν είχα δικαίωμα επιστροφής χρημάτων. Πρότειναν να επικοινωνήσω με την αεροπορική εταιρεία για να ρωτήσω για επιστροφή χρημάτων, κάτι που έκανα. Στις 18 Αυγούστου, η αεροπορική εταιρεία ενημέρωσε ότι η πτήση καθυστέρησε λιγότερο από 3 ώρες, συνεπώς, δεν οφείλεται χρηματική αποζημίωση - σύμφωνα με κανονισμό της ΕΕ. Έχω μόλις υποβάλει αξίωση με την American Express και αναμένω να πιστωθεί για το ποσό που δαπανήθηκε. Λοιπόν, εδώ έχουμε ό, τι έχουμε - Η μεταφορά πραγματοποιείται εκ των προτέρων - η πτήση καθυστερεί - δεν παρέχεται καμία μεταφορά. Η υπηρεσία μεταφορών δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη. η αεροπορική εταιρεία δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη και ο καταναλωτής που δεν έχει λάβει καμία υπηρεσία παραμένει κολλημένος με το λογαριασμό. Ευτυχώς, η American Express, που είναι η αξιόλογη και εξαιρετική εταιρεία που θα καλύψει το κόστος. Πρέπει να συμβεί αυτό; Οι καλές κριτικές σε αυτόν τον ιστότοπο βασίζονται σε καθυστερήσεις και ομαλή ιστιοπλοΐα και δεν έχω κανένα λόγο να τις αμφισβητήσω. Εντούτοις, ο καταναλωτής πρέπει να προσέξει και να εξετάσει τις πιθανές συνέπειες των καθυστερήσεων ή άλλων ατυχημάτων. Δεν μπορείτε να πάρετε καμία υπηρεσία και να κολλήσετε με το λογαριασμό, και αυτό είναι σαφώς απαράδεκτο! 100 Το Rumos πρέπει να αναθεωρήσει την πολιτική του σε τέτοιες περιπτώσεις. Ο ισχυρισμός τους ότι δεν μπορούν να γεμίσουν τις θέσεις εάν οι επιβάτες δεν εμφανίζονται δεν θα πρέπει να ισχύουν εάν η μη εμφάνιση οφείλεται σε περιστάσεις που δεν ελέγχονται από τους επιβάτες. Αυτό θα ήταν ένα σημάδι μιας δίκαιης εταιρίας. Δεν υπάρχει υπηρεσία / καμία πληρωμή - απλή και απλή. Παρακαλείστε να ρωτήσετε για την πολιτική τους προτού κάνετε κράτηση.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούλιος 2018
Ο/η 100rumos_Tourism, Gestor de Relações com o Cliente του 100rumos, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 7 Σεπτεμβρίου 2018
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 10 Ιουλίου 2018

Βρήκαμε το μετρητή στο αεροδρόμιο και καταλήξαμε να αγοράζουμε τη μεταφορά στο ξενοδοχείο μας, το λεωφορείο για τα αξιοθέατα, τα κελάρια κρασιών και μια ξενάγηση στην κοιλάδα του douro (ανυπομονούσαμε να το εξερευνήσουμε). Όλα ήταν ευγενικά εξήγησε και είμαι χαρούμενος που αγοράσαμε αυτές τις υπηρεσίες...κατά την άφιξη, έτσι είχαμε τις δραστηριότητές μας διαβεβαίωσε για τις 4 ημέρες που διαμένουν στο Πόρτο. Ειδική ευχαριστώ στον οδηγό μας και οδηγό για την ξενάγηση στην κοιλάδα: ασφαλής οδηγός, χαρούμενος και εξυπηρετικός. Πολλή επιτυχία στην ομάδα! Χαιρετισμοί από την PasadenaΠερισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούνιος 2018
Ο/η 100rumos_Tourism, Gerente de relações com clientes του 100rumos, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 11 Ιουλίου 2018
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 14 Ιουνίου 2018

Έκλεισα ένα 100 rumos από και προς το αεροδρόμιο παραλαβή από το αεροδρόμιο της Λισαβόνας στο ξενοδοχείο μου) στο Διαδίκτυο μετά την ανάγνωση τα θετικά σχόλια tripadvisor. Ήταν τελείως ομαλή. Η ηλεκτρονική διαδικασία κράτησης ήταν πραγματικά εύκολο. Ο οδηγός ήταν επαγγελματική και φιλική και μου...έδωσε συμβουλές για μέρη για να επισκεφθείτε την πόλη κατά τη διάρκεια της διαμονής μου. Είχα κάνει κράτηση σε μεταγενέστερο χρόνο συλλέκτη για να επιτρέψετε τη αργοπορίες/καθυστερήσεις σε πελάτες ή χώρος συλλογής. Αεροπλάνο μου φτάσαμε νωρίτερα από ό,τι σχεδιάζεται και οδηγός μου ήταν εκεί για τις αφίξεις με το όνομά μου σε ένα κομμάτι χαρτί που είχε για την παρακολούθηση της άφιξης. Πιστεύω Σίγουρα συνιστώ αυτό το serviceΠερισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούνιος 2018
Ο/η 100rumos_Tourism, Gestor de Relações com o Cliente του 100rumos, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 28 Ιουνίου 2018
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 22 Μαΐου 2018

Παρήγγειλα το αεροδρόμιο στο Porto μπορούν 2018 , δυστυχώς δεν εμφανίζονται, ανακάλυψα ότι δεν πρόκειται να εμφανιστούν μόνο μετά τους τηλεφώνησα. Η εξήγηση ήταν ότι δεν απάντησε email τους ρωτά εάν ενδιαφέρομαι για να αλλάξετε την παραλαβή του χρόνου - παρόλο που δεν ανταποκρίνεται, και...μολονότι η πληρωμή γίνεται ήδη και επιβεβαιωθεί. . . Τους πρόταση ήταν να με παραλάβουν 2 ώρες μετά την αρχική ώρα που έκανα κράτηση για φυσικά δεν λάβει την προσφορά, διότι διαφορετικά θα έχουμε χάσει την πτήση μου. Την τελευταία στιγμή έπρεπε να βρω ένα διαφορετικό τρόπο για να φτάσετε στο αεροδρόμιο, και όλα αυτά σε ώρα αιχμής. . . Πολύ απογοητευτικό, δεν συνιστάται η εμπειρία.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Μάιος 2018
Ο/η 100rumos_Tourism, Gestor de Relações com o Cliente του 100rumos, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 28 Μαΐου 2018
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 25 Απριλίου 2018

Εξεπλάγην που μας πάρουν ήταν έτοιμο όταν πήγαμε κάτω στο λόμπι. Θα ήθελα να σας παραλάβουν από το my hotel rossio στο 6 : 00 σήμερα το πρωί. Η σημείωση που λέγεται ότι είναι έτοιμο σε 10 λεπτά πριν. Φτάσαμε στο 5 : 30 ημέρες...πριν την άφιξη και ο οδηγός ήταν ήδη να μας περιμένουν. Περισσότερο σαν ένα yπερβολικά κανονιστεί εκ των προτέρων, αλλά χωρίς την ταλαιπωρία. Εντυπωσιάστηκα πολύ και ευγνώμων που είχα δεν χρειάζεται να περιμένετε. Σίγουρα το συνιστώ.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Απρίλιος 2018
Ο/η 100rumos_Tourism, Gestor de Relações com o Cliente του 100rumos, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 15 Μαΐου 2018
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Δείτε περισσότερες κριτικές
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του 100rumos και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης