Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό23%
  • Πολύ καλό14%
  • Μέτριο9%
  • Ανεπαρκές23%
  • Πολύ κακό31%
Πληροφορίες
Τοπικός καιρός
Υλοποίηση: Weather Underground
13°
Ιαν
14°
Φεβ
17°
Μάρ
Επικοινωνία
Λισαβόνα 1500-423, Πορτογαλία
Ιστότοπος
+351 707 223 344
Κλήση
Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Φιλτράρισμα κριτικών
13 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
3
2
2
3
3
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
3
2
2
3
3
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 10 από 13 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε πριν από 2 εβδομάδες

Αρχικά, το λεωφορείο ήταν καθαρό, άνετο και ο οδηγός ήταν ευχάριστος. Ωστόσο, δεν υπήρχε σαφής σήμανση ότι αυτό το λεωφορείο ήταν όντως εκείνο της Σεβίλλης. Στη συνέχεια, οι δύο πρώτες ώρες του ταξιδιού ήταν ωραία, μέχρι να σταματήσουμε. Μετά από αυτό, σταματήσαμε μετά τη στάση...μετά τη στάση, συμπεριλαμβανομένων δύο στάσεων στο Faro για να σηκώσουμε επιβάτες (γιατί δεν έχουν μόνο μια στάση). Στη συνέχεια κάναμε μια άλλη στάση για τον οδηγό να έχει ένα διάλειμμα - είχε μόλις ένα! Το λεωφορείο καθυστέρησε μόλις 50 λεπτά, αλλά αυτό ήταν σίγουρα το σφάλμα τους, καθώς δεν υπήρχαν καθυστερήσεις ή κυκλοφορία.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιανουάριος 2019
Η κριτική γράφτηκε πριν από 2 εβδομάδες μέσω κινητής συσκευής

Κακή υπηρεσία πελάτη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Το καλύτερο μέρος είναι να αγοράσετε online. Είναι γρήγορο και απλό. Όλη η επαφή που είχα με κάποιο μέλος της εταιρείας (οδηγούς) δεν ήταν καλή. Χρήση του οδηγού για να μιλήσετε στο κινητό κατά τη διάρκεια του...ταξιδιού. (Πολύ επευφημίες, παρεμπιπτόντως)Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιανουάριος 2019
Η κριτική έγινε: 11 Νοεμβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Ο οδηγός χρησιμοποιεί κινητό τηλέφωνο κατά την οδήγηση. . . . είναι ασφαλές? ; ; Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ δεν επιτρέπεται, ποια είναι η κατάσταση στην Πορτογαλία; ;

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 6 Οκτωβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Χρησιμοποίησε την υπηρεσία πολλά! Καλή και άνετα λεωφορεία, ωραία οδηγά, δωρεάν WiFi στο πλοίο, μεγάλο δίκτυο λειτουργίας, εύκολο να κάνετε κράτηση μέσω εφαρμογής (αν και υποσχέθηκε ότι θα έκανα 5% έκπτωση από κάθε αγορά και δεν το έκανα). Θα μπορούσε να βελτιώσει το πρόγραμμα λίγο...- ορισμένες φορές και πραγματικά έχασε έξω.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Σεπτέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 5 Οκτωβρίου 2018

Ήταν δύσκολο να κρατήσουμε τα εισιτήριά μας εκ των προτέρων από τις ΗΠΑ. Η σύζυγός μου έπρεπε να καλέσει και τελικά κάποιος απάντησε που μίλησε αγγλικά και μας είπε πώς να δουλέψουμε τον ιστότοπο. Όταν πήγαμε στο σταθμό των λεωφορείων ήταν κάπως χαοτική, αλλά οι...άνθρωποι ήταν εξυπηρετικοί, βρήκαμε το λεωφορείο μας και φορτώσαμε OK και ανακάλυψα ότι η κράτησή μας περιλάμβανε επιφυλάξεις. Πήγαμε προς τη Vila Nova de Milfontes, αλλά κατά τη διάρκεια της κατεύθυνσης το λεωφορείο κατέρρευσε τη μύτη του σε αρκετές παλιότερες παραλίες και ήταν μια διασκεδαστική περιήγηση.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Σεπτέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 5 Σεπτεμβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Η τουαλέτα είναι κλειστή εδώ. Ο οδηγός αρνήθηκε να ανοίξει τουαλέτα και είχαμε μόνο μία στάση για πέντε λεπτά μόνο με μεγάλο que κοντά σε μια ενδυμασία στην δημόσια τουαλέτα. Είναι εντάξει να πωλούν εισιτήρια για 40 ευρώ για δύο άτομα και να δώσουν αυτή...την υπηρεσία; ; ; Δεν συστήνω! ! !Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Σεπτέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 26 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Έκανα κράτηση εκ των προτέρων σε απευθείας σύνδεση τότε, όταν πήρα στην coimbra είπαν ότι θα μπορούσα να ακυρώσω τα εισιτήριά μου από το ναζάρι στη Λισαβόνα, εκτός κι αν πήγα στο γραφείο ναζαρέ ή τους τηλεφώνησα. Δοκίμασα να καλώ 3 ώρες πριν για να...ακυρώσω σύμφωνα με τις οδηγίες στο διαδίκτυο και επίσης να στείλω μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ακύρωσης σύμφωνα με τους κανονισμούς και ποτέ να μην περάσω ούτε να απαντήσω. Ναι τα λεωφορεία είναι ωραία και οι οδηγοί ωραία ό, τι κι αν κάνετε δεν κρατούν online, εκτός αν τα συγκεκριμένα σας σχέδια δεν θα αλλάξουν. Καταλήξαμε να πληρώνομαι για 4 εισιτήρια αντί για μόλις 2 σε περίοδο αιχμής.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2018
Η κριτική έγινε: 21 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Επέλεξα δύο φορές το λεωφορείο της γραμμής αυτής - όταν ταξιδεύετε από το Πόρτο προς τη Φάτιμα και, στη συνέχεια, από τη Φάτιμα στη Λισαβόνα. Και τα δύο ταξίδια ήταν γρήγορα, πολύ άνετα και χωρίς καθυστέρηση. Οι τιμές ήταν επίσης εντάξει. Είναι δυνατή η αγορά...εισιτηρίων online ή στο γραφείο εισιτηρίων.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2018
Η κριτική έγινε: 17 Αυγούστου 2018

ήμασταν 2 άτομα που ταξίδευαν από τη Λισαβόνα στο Πόρτο και πίσω. αγοράσαμε τα εισιτήρια επιστροφής για το λεωφορείο από το σταθμό Sete Rios στη Λισαβόνα και στη συνέχεια 3 μέρες αργότερα στο Πόρτο πριν από την επιβίβαση, το λεωφορείο με τον αριθμό μας σε...αυτό δεν πήγε στη Λισαβόνα αλλά αλλού. στο ψηφιακό συμβούλιο δεν υπήρχε καμία αναφορά θα έπρεπε να πάμε σε μια άλλη γραμμή για τη Λισαβόνα, ο άνθρωπος στον πάγκο ήταν αγενής και μου είπε να ρωτήσω τον διευθυντή του. τελικά υπήρξε ένας οδηγός που φώναξε "Lisboa" και επιβιβάσαμε σε ένα διαφορετικό λεωφορείο για να πάμε στη Λισαβόνα. πούλησαν και πάλι τα 2 αριθμημένα καθίσματα μας σε άλλους ανθρώπους, γι 'αυτό ζήτησα από τον οδηγό τι να κάνει, είπε «κανένα πρόβλημα», πιθανώς αυτά ήταν τα μόνα αγγλικά λόγια που γνώριζε. εκτός από αυτό το χάος και "δεν δίνουμε μια f_ck" στάση, η διαδρομή ήταν εντάξει, 3 ώρες και μισό, είμαστε μόλις 10 λεπτά με καθυστέρηση έναντι του προγραμματισμένου χρόνου άφιξηςΠερισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2018
Η κριτική έγινε: 27 Ιουλίου 2018

Πολύ κακή εμπειρία. Έκανα κράτηση για 30 ημέρες εκ των προτέρων, για να επιλέξετε τις έδρες, ο σύντροφός μου και εγώ θέλαμε στο μπροστινό μέρος του λεωφορείου για να απολαύσετε τη θέα. Όταν το λεωφορείο φτάσαμε εκεί ήταν άλλο ένα άτομο στο κάθισμα μας με...το ίδιο εισιτήριο, έτσι ώστε το κάθισμα είχε διπλή κράτηση. Στη συνέχεια χρειάστηκε να περιμένουμε μέχρι τον επόμενο (και τελική στάση) πριν να μπορέσουμε να πάρουμε ένα κάθισμα ώστε κανένας άλλος την κράτηση. Ο οδηγός δεν μας ενδιαφέρει. Το λεωφορείο είναι πολύ αργή, σταμάτησε δύο φορές για 10 λεπτά χωρίς καμία ανακοίνωση σχετικά με το λόγο για τον οποίο, ποτέ δεν έδωσε οδηγίες κατά την άφιξη στο κεντρικό σταματά. Το ταξίδι ήταν ένας εφιάλτης, λόγω του θορύβου μορφή άλλου είδους θορυβώδεις επιβάτες. Το γεγονός αυτό έθεσε με διακόψατε χρησιμοποιώντας τα λεωφορεία για πάντα! Μόνο το τρένο και το σχέδιο από τώρα και στο εξής.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούλιος 2018
Δείτε περισσότερες κριτικές
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του Rede Expressos και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης