Η αναρρίχηση στο όρος Pico ήταν ο κύριος λόγος για να έρθω στις Αζόρες. Ολόκληρος ο καιρός είναι απρόβλεπτος, αλλά ο Μάρτιος ίσως ακόμη περισσότερο. Για να βεβαιωθώ ότι θα μπορούσα να φτάσω στη σύνοδο κορυφής, αποφάσισα να κλείσω έναν οδηγό - δεν το έχω...κάνει ποτέ πριν, καθώς είμαι αρκετά έμπειρος στο βουνό με τα πόδια και ήταν μια μεγάλη απόφαση για μένα να πάω με αυτή την επιλογή. Χαίρομαι που το έκανα! Δεν θα έφτασα στη σύνοδο κορυφής χωρίς οδηγό λόγω των καιρικών συνθηκών. Η μέρα που είχα κλείσει για να ανέβω κατέληξε να είναι μεγάλοι άνεμοι και πολύ βροχή, και κανείς δεν μπορούσε να ανεβεί το βουνό εκείνη την ημέρα. Ευτυχώς την επόμενη μέρα βελτιώθηκε λίγο, αλλά εξακολουθεί να μην είναι καλές συνθήκες? στην πραγματικότητα κανένας άλλος δεν ανέβηκε στο βουνό εκείνη την ημέρα εκτός από εμένα και τον Matteo, τον εξαιρετικό μου οδηγό από το Tripix.
Το 95% της πεζοπορίας ήταν σε υγρό σύννεφο με μικρή ορατότητα, οπότε η μη εμφάνιση των σημείων σήμανσης σήμανσης με οδηγό ήταν μεγάλη καθώς θα μπορούσα ακόμα να ανέβω με ασφάλεια. Ήταν σημαντικό ότι είχα το σωστό ρουχισμό για μια κρύα βρεγμένη ορεινή ανάβαση, διαφορετικά θα έπρεπε να γυρίσω πίσω. Υπήρχαν πάγος και χιόνι γύρω από το επίπεδο του κύριου κρατήρα, και δεν μπορούσα να δούμε περισσότερα από λίγα μέτρα. Η ανάκαμψη των τελευταίων μερικών μέτρων στην πραγματική σύνοδο κορυφής ήταν εξαιρετική, καθώς βγήκαμε πάνω από το σύννεφο σε ηλιοφάνεια. Δεν βλέπει κανείς τίποτα παρά κοιτάζοντας προς τα κάτω το σύννεφο, αλλά φτάνοντας σε σύντομη ηλιοφάνεια ήταν φανταστική!
Το καλοκαίρι το βουνό μπορεί να είναι πραγματικά απασχολημένο, αν και πρέπει να είσαστε εκεί νωρίτερα, καθώς μόνο 200 άτομα μπορούν να βρεθούν στο βουνό τη φορά. Τον Μάρτιο, είχα τη διάσκεψη κορυφής στον εαυτό μου:)
Είχα διαβάσει σχόλια από ανθρώπους που έλεγαν ότι ήταν δύσκολο να πέσουν κάτω από χαλαρούς βράχους κλπ. Και πραγματικά οδυνηρό στα γόνατα, αλλά ο Matteo έδειξε αυτές τις περιοχές έξω σε μένα - οι "συντομεύσεις" οι άνθρωποι χωρίς οδηγούς πήραν να πάνε μεταξύ σημείων μαρκαρίσματος αντί να ακολουθήσουν επίσημο μονοπάτι στον βράχο της λάβα, με αποτέλεσμα οι συντομεύσεις να γίνονται χαλαρές πέτρες και να καταστρέφουν τη βλάστηση. Δεν είχα κανένα πρόβλημα στην ανάβαση ή την κάθοδο, παρά τις συνθήκες, χάρη στην εξαιρετική εύρεση δρομολογίων του Matteo.
Έτσι συνολικά - μια λαμπρή εμπειρία, αλλά παίρνουν τα κατάλληλα εργαλεία για το περπάτημα στο βουνό, και βιβλίο οδηγό, αν θέλετε να είστε σίγουροι για να πάρει πάνω και κάτω με ασφάλεια! Και ταξιδεύετε έξω από την υψηλή περίοδο έτσι έχετε το βουνό για τον εαυτό σας!Περισσότερα