Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Αποθήκευση
Κοινοποίηση
3
Όλες οι φωτογραφίες (3)
Πλήρης προβολή
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό38%
  • Πολύ καλό8%
  • Μέτριο8%
  • Ανεπαρκές0%
  • Πολύ κακό46%
Πληροφορίες
Προτεινόμενη διάρκεια: 1-2 ώρες
Τοπικός καιρός
Υλοποίηση: Weather Underground
19°
10°
Οκτ
13°
Νοέ
Δεκ
Επικοινωνία
Piazza di San Lorenzo 5/R, 50123, Φλωρεντία, Ιταλία
Σαν Λορέντζο
+39 055 294159
Κλήση
Φιλτράρισμα κριτικών
18 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
7
1
1
0
9
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
7
1
1
0
9
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 10 από 18 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 3 Μαΐου 2018

Ο Σύζυγός μου και εγώ ταξίδεψαμε στη Φλωρεντία τον Μάιο του 2017 και αγόρασα τρία δερμάτινα σακάκια και ένα γούνινο γιλέκο - μέχρι σήμερα έχουμε δεχτεί δύο δερμάτινα σακάκια και εξακολουθούμε να περιμένουμε τον τρίτο - ζήσαμε συνεχώς το σακάκι και ακόμα τίποτα αλλά υποσχέσεις...που απέτυχαν να γίνει δεκτή. Το γιλέκο γούνας που κατασκευάστηκε με βάση ένα γιλέκο που είδα στο κατάστημα στάλθηκε και η κατασκευή δεν έμοιαζε καθόλου με αυτό που είχαμε δει στο κατάστημα. Στην πραγματικότητα το γιλέκο δεν ήταν τίποτα καθόλου όπως είχα παραγγείλει και ήταν κακώς φτιαγμένο ως εκ τούτου δεν θα το φορέσω - πληρώσαμε για όλα τα σακάκια εξ ολοκλήρου - έτσι ώστε με βάση τις γνώσεις μας για αυτόν τον προμηθευτή δέρματος σακάκι να μην βάζετε τον εαυτό σας μέσα από το απαραίτητο άγχος δεν θα παραδώσει! ! ! ! Ένας καλλιτέχνης! ! ! !Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 30 Μαρτίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Απολύτως ΜΗΝ αγοράζετε ποτέ από αυτόν τον άνθρωπο. Είναι παθολογικός ψεύτης. Παραγγείλα με τον σύζυγό μου 2 δερμάτινα σακάκια σε 1 οδό Οκτωβρίου 2017. Μου είπαν από τη στιγμή που θα έφτασα πίσω στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας ένα μήνα αργότερα θα ήταν εκεί για συλλογή....Μετά την επιστροφή στο Σίδνεϊ φυσικά δεν υπήρχε τίποτα. Περίμενα έναν μήνα και τον έστειλα με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Είπε ότι δεν είχε ιδέα για τα σακάκια και έπρεπε να παράσχω αποδείξεις, κάτι που έκανα. Είναι τώρα η 30η Μαρτίου 2018 και ακόμα τίποτα. Για να κόψω μια πολύ μεγάλη ιστορία σύντομη, έχω στείλει πάνω από 100 μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με πολύ λίγες απαντήσεις. Ο σύζυγός μου κατάφερε να μιλήσει μαζί του πάλι όπου και πάλι έκανε υποσχέσεις και ακόμα τίποτα. Στα τέλη Δεκεμβρίου, ο Alberto έστειλε ένα σακάκι. Παραγγείλαλα ένα στυλ taupe dolce gabbana και έλαβα ένα βασιλικό μπλουζάκι. Το σώμα είναι πολύ μικρό και τα δύο μανίκια διαφόρων μεγεθών είναι πολύ μεγάλα. Ήταν τρομακτικό. Αυτό συνέβη όταν ο σύζυγός μου κατάφερε να μιλήσει μαζί του. Η απάντηση του Alberto ήταν ότι όλοι κάνουν λάθη και δεν ήταν μεγάλη υπόθεση. Του είπαν να το στείλουμε πίσω με δική μας δαπάνη και όταν επιστράφηκε θα έβαζε το κόστος της αποστολής στην τσέπη των μπουφάν που έπρεπε να σταλούν. Ακόμα δεν μπουφάν. Οι περιορισμένες απαντήσεις του Alberto στα μηνύματά μου έχουν προσβληθεί από το ψέμα μετά το ψέμα. Πρώτον, όταν εξέφρασα το άγχος που αισθανόμουν ότι δεν έλαβα τα σακάκια, ο Alberto μου είπε ότι έχω πρόβλημα, είναι μόνο 2 σακάκια και όχι η ζωή σου. Όταν είπα ότι οι καθυστερήσεις του ήταν ανέντιμες, μου είπε ότι ήμουν εκείνος με το πρόβλημα. Όταν ζήτησα πίσω τα χρήματά μου, μου είπε ότι ήταν τόσο φτηνά που δεν άξιζε να ανησυχείς. (€ 320) Όταν είπα αρκετά αρκούσε, μου είπε ότι θα τα έστειλε στις 5 Φεβρουαρίου 2018. Όταν δεν έφτασαν, μου είπε ότι ήταν άρρωστος. Όταν τον έσπρωξα ξανά, είπε ότι ήταν στο νοσοκομείο και δεν τον ένοιαζε αν τον πίστευα ή όχι. Δεν τον πιστεύω για το αρχείο. Δεν απαντά τώρα σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και το τηλέφωνο φαίνεται να αποσυνδέεται. Εάν κάποιος πάει στη Φλωρεντία έξω εκεί στον μεγάλο κόσμο, θα εκτιμούσα πολύ το να γνωρίζω εάν το κατάστημα έχει κλείσει ή έναν αριθμό τηλεφώνου και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ο αριθμός που έχω είναι 055287032 Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι albertadami 55 @ gmail. com Πίστευα τα ψέματά του. Είμαι βέβαιος ότι όποιος υπήρξε εκεί θα είχε πει για την κόρη του που παντρεύεται τον παραγωγό κινηματογράφου, το δαχτυλίδι αρραβώνων του 100, 000 δολάρια και πόσο πλούσιοι είναι. Είμαι βέβαιος ότι ακόμη και σας έπεισε να φάτε στο εστιατόριο ξαδέρφια του δίπλα. Όλα στο πίσω μέρος των χαμένων χρημάτων που δόθηκαν στον Alberto χωρίς αγαθά. Για όσους αναζητούν ένα σακάκι στη Φλωρεντία, πηγαίνετε στο δέρμα Jimmys. Καταπληκτικά στυλ, πιο ακριβά αλλά απολύτως όμορφα και σύγχρονα. Θα πληρώσετε περισσότερα, αξίζει τον κόπο, καθώς δεν υπάρχει άγχος. Αν κάποιος μπορούσε να βοηθήσει, θα ήμουν πολύ ευγνώμων. ΚάρενΠερισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 22 Μαρτίου 2018

Ο σύζυγός μου και οι δύο γιοι επισκέφθηκαν τη Φλωρεντία τον Οκτώβριο του 2017 και κατέρρευσε σε αυτό το κατάστημα και ο Albert Adami. Μας χαιρέτησε και ήταν πολύ ωραίο και εξυπηρετικό. Ο σύζυγός μου και οι δύο από τους γιους μου αγόρασαν υπέροχα δερμάτινα...σακάκια. Βρήκα ένα πανέμορφο αναστρέψιμο σακάκι από αρνί - σουέδι από τη μία πλευρά και μαλακό δέρμα αρνιού από την άλλη. Δοκίμασα το σακάκι στο μπλε ναυτικό μόνο για το μέγεθος. Το χρώμα που ήθελα ήταν ένα όμορφο μπουφάν με μέλι, αλλά το είχε μόνο σε πολύ μικρό μέγεθος. Είχε την πεποίθηση ότι θα με έκανε με το χρώμα που ήθελα με λίγες ρυθμίσεις - το μπλε που προσπάθησα ήταν λίγο άνετο στην προτομή, έτσι με καθησύχασε ότι θα "προσαρμόσει" το σακάκι που ήθελα. Πήγα μπροστά και τον πλήρωσα με την πιστωτική μου κάρτα και βεβαιώθηκα ότι θα έβγαζα το σακάκι σε περίπου 10 ημέρες. Πρώτα απ 'όλα, ποτέ δεν με μέτρισε καθόλου έτσι πώς μπορείτε να πείτε κάτι θα γίνει έθιμο; Πέρασαν πολλές εβδομάδες και δεν έφτασε τίποτα. Ο σύζυγός του τον τηλεφώνησε και τον διαβεβαίωσε ότι το σακάκι θα γινόταν και θα έστειλε σύντομα. Χρησιμοποίησε επίσης την ίδια δικαιολογία όπως και με άλλους - δεν μπόρεσε να βρει το τιμολόγιο που μας ζήτησε να του αποστείλουμε αντίγραφο της απόδειξης. Το κάναμε αυτό και τότε ήταν μια δικαιολογία μετά την άλλη. Πήρα πραγματικά ένα σακάκι πριν από περίπου 2 μήνες και το πιστεύω ή όχι, ήταν ένα σκούρο καφέ, από το σακάκι rack - ΟΧΙ αυτό που ήθελα καθόλου. Τον έστειλε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον κάλεσε και του είπε ότι ήταν λάθος σακάκι και ήταν πραγματικά πολύ μεγάλο. Για να φτιάξω μια πολύ μακρά, θλιβερή ιστορία σύντομη, τώρα είναι σχεδόν το τέλος του Μαρτίου και δεν έχω πάρει το σακάκι που διέταξα, αλλά αντ 'αυτού, έχω ένα σκούρο καφέ σακάκι κρέμεται στο ντουλάπι μου το οποίο δεν θα φορέσω ΠΟΤΕ. Θα πω ότι απάντησε στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας και απάντησε στο τηλέφωνο όταν στο παρελθόν καλούσαμε αλλά τώρα δεν θα απαντήσει σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και η τελευταία αλληλογραφία από αυτόν στον σύζυγό μου ήταν πολύ σαρκαστική και μας βάζει στην άμυνα σαν να είναι δικό μας λάθος. Όταν ο σύζυγός μου είπε ότι σίγουρα θα το ακολουθήσει και θα τον αναφέρει, απαντά με "είναι μόνο δερμάτινο σακάκι και όχι έγκλημα". Νομίζω ότι έστειλε το σκούρο καφέ σακάκι για να μας κλείσει. Είναι πλέον 5 μήνες από τότε που ήμασταν στη Φλωρεντία. Είμαι λυπημένος που όλοι είχαμε πέσει για τον Άλμπερτ - φαινόταν σαν ένας καλός άνθρωπος. Απλά πηγαίνει να σας δείξει - δεν μπορείτε να κρίνετε ένα βιβλίο από την κάλυψη του. Θα το ακολουθήσουμε επικοινωνώντας με την INTERPOL (Διεθνής Αστυνομική Υπηρεσία) για να δούμε αν μπορεί να γίνει κάτι για να σταματήσει αυτός ο άνθρωπος να το κάνει αυτό στους ανθρώπους. Το παλιό ρητό "η ειλικρίνεια είναι η καλύτερη πολιτική" δεν ισχύει για τον Albert (Ali) Adami - εάν απλά θα έλεγε στους ανθρώπους την πραγματική αλήθεια για το πόσο καιρό χρειάζεται για να στείλει τα αγαθά του, μπορεί να χάσει ορισμένους πελάτες αλλά μακροπρόθεσμα, θα είχε καλύτερες κριτικές γιατί τα δερμάτινα προϊόντα του είναι πολύ ωραία. Πάρα πολύ. Παρακαλώ, παρακαλώ αγοραστής beware. Εάν πρόκειται να αγοράσετε από αυτόν, αγοράστε μόνο αν το μέγεθος σας είναι στο κατάστημά του - ΠΟΤΕ να μην παραγγείλετε κάτι.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 7 Φεβρουαρίου 2018

Τον Δεκέμβριο του 2017 η φίλη μου και εγώ πήγαμε σε αυτό το κατάστημα. Αγόρασα ένα σακάκι και η φίλη μου αγόρασε ένα για να "φτιαχτεί" γι 'αυτήν πριν φύγουμε 2 μέρες αργότερα. Προσφέρθηκε να το παραδώσει στο ξενοδοχείο μας, αλλά αναβάλλαμε, καθώς θέλαμε να...επιθεωρήσουμε το μπουφάν πριν πάρουμε την κατοχή. Είπε ότι θα μπορούσαμε να το πάρουμε στο εστιατόριο του ξαδέλφου του δίπλα. Εμφανίσαμε την ημέρα πριν φύγουμε (όταν το σακάκι έπρεπε να είναι έτοιμο) και βρήκε το σακάκι να είναι λάθος χρώμα και λανθασμένο ύφος. Σίγουρα δεν είναι έθιμο. Στείλαμε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και στη συνέχεια επέστρεψα στο κατάστημα το επόμενο πρωί. Ήθελαν η φίλη μου να πάρει μόνο μια πίστωση και να διαλέξει κάτι άλλο αντί του σακάκι που ήθελε ή να έχει ένα σακάκι ταχυδρομημένο σε αυτήν. Αυτή τη στιγμή είχαμε διαβάσει τις προειδοποιήσεις σε αυτόν τον ιστότοπο και αρνήθηκε αυτή την προσφορά. Αφήσαμε να δείξουμε ότι θα αμφισβητούσαμε τη χρέωση. Κάναμε. Έστειλαν πολλά ηλεκτρονικά μηνύματα τα οποία μας κατηγορούσαν ότι τα ψεύδηζαν και τα εξαπατούσαν. Ευχαριστούμε την American Express για την αντιστροφή της χρέωσης. Εάν είχαμε πάρει την κατοχή του λάθους σακάκι τότε το αποτέλεσμα θα ήταν πιθανό να ήταν διαφορετική.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 2 Φεβρουαρίου 2018

Λυπάμαι που δεν διάβασα τις κριτικές αυτού του τόπου πριν από το ταξίδι μου στην Ιταλία το περασμένο καλοκαίρι, αλλά αυτό συμβαίνει από καιρό σε καιρό. Παρακαλούμε δώστε προσοχή στις αρνητικές κριτικές από το Terridarwent, το Jspine και άλλους. Λυπάμαι που είπα ότι είχε σχεδόν...την εμπειρία λέξης για λέξη που έκανε ο Τέρρι. Συναντήθηκα τον Αλ ("Alberto") Adami στο κατάστημά του, DIBA, τον περασμένο Ιούνιο. Έριξε τη γοητεία, λέγοντας μου ότι είχε οικογένεια στη Φιλαδέλφεια (όπου ζω), πήγε στο Πανεπιστήμιο του Temple, blah, blah. Δεν είχα το σακάκι που ήθελα στο μέγεθος μου στο κατάστημα, αλλά, χωρίς ανησυχίες - - με μέτρισε και υποσχέθηκε να στείλει ένα έθιμο προσαρμοσμένο σακάκι! Τι θα μπορούσε να είναι καλύτερο; Μου έδωσαν το "Μην ανησυχείς, αν υπάρχει πρόβλημα, θα το φροντίσω" και "Έχω ραφή στην Αμερική που μπορεί να φροντίσει για οποιαδήποτε ζητήματα", ιστορίες. Ο σύζυγός μου βρήκε κάτι στο κατάστημα που του άρεσε, οπότε αγοράσαμε και τα δύο σακάκια και μας έλεγαν ότι θα αποστέλλονται σε 2 εβδομάδες. Ο Al έστειλε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετά από 3 εβδομάδες ζητώντας συγγνώμη για την καθυστέρηση στη ναυτιλία και τους λάβαμε μερικές εβδομάδες αργότερα, τον Αύγουστο, με ένα μικρό τετράγωνο FedEx (χωρίς μεγέθη) χωρίς πληροφορίες επιστροφής. Το "έθιμο" σακάκι μου δεν ταιριάζει, και αντάλλαξα μερικά καλά ευγενικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τον Al, ζητώντας τα επόμενα βήματα (επιστροφή; μεταβολή;). Μου είπε επίσης ότι "Ήταν ΕΝΑΝΤΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΉΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ Η ΙΤΑΛΙΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΕΓΚΑΙΝΕΙ ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΛΜΑΤΟΣ". Λοιπόν δεν το έβγαλε και δεν απάντησε σε άλλα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Από την απογοήτευση, προσπάθησα να ασχοληθώ με την εταιρεία πιστωτικών καρτών μου και με πληροφόρησαν ότι είναι περιορισμένοι σε αυτό που μπορούν να κάνουν εξαιτίας της "μη επιστροφής πολιτικής". Περιμένω την τεκμηρίωση για να το δω αυτό γραπτώς Εν τω μεταξύ, αυτή είναι μία από αυτές τις ατυχείς προειδοποιητικές ιστορίες. Η Ιταλία είναι ένα από τα αγαπημένα μου μέρη για επίσκεψη, και αγόρασα τα όμορφα πράγματα από εξίσου όμορφα και ηθικά άτομα σε προηγούμενα ταξίδια. Δυστυχώς, αυτή είναι μια από τις κακές εξαιρέσεις. Θα επιτρέψω στους ανθρώπους να γνωρίζουν αυτό το άτομο / κατάστημα οπουδήποτε μπορώ, συμπεριλαμβανομένου του ταξιδιωτικού μου ιστολογίου. Εν τω μεταξύ, εάν σκέφτεστε να αγοράσετε από αυτόν, ΠΑΝΤΑΤΕ μακριά!Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 28 Δεκεμβρίου 2017

Πρώτον, σας προτείνω να αγοράσετε δερμάτινα προϊόντα από ένα τοπικό κατάστημα σε σύγκριση με τα υπαίθρια περίπτερα. . . πρέπει να γνωρίζετε πολύ καλά το δέρμα για να αποκτήσετε πραγματικό δέρμα καλής ποιότητας από τους πωλητές του δρόμου. Επίσης, πιστεύω στην υποστήριξη των τοπικών ιδιοκτήτες...καταστημάτων, όπως νομίζω ότι είναι σημαντικό. Ο Αλί και το προσωπικό του ήταν φοβερό. Φιλικό και ενημερωτικό και όχι πιεστικό. Ήταν ιδιαίτερα ωραίο να μπορούσε να κάνει το σακάκι που μου άρεσε, ωστόσο, ήθελα - μακρύτερο ή μικρότερο στα χέρια και μεγαλύτερο σε μήκος. Το σακάκι μου άρεσε ήταν λίγο κοντό για το γούστο μου και μου έκανε εύκολο να αγοράσω και είπε ότι θα μου αποσταλεί ταχυδρομικά - εξαιρετικά βολικό ειδικά επειδή δεν χρειαζόμουν ή θέλω να κουβαλήσω το σακάκι ενώ ταξιδεύω. Ο μπαμπάς μου και εγώ είπαμε και τα δύο σακάκια και του έδωσαν τις πληροφορίες μας. Είναι αλήθεια - δεν περίμενα ποτέ 2 εβδομάδες, υποθέτω ότι είναι ευκολότερο να πουληθεί αν λένε 2 εβδομάδες σε αντίθεση με 4 - 6 εβδομάδες. . . υπήρξε μια στιγμή (μετά από την αγορά μου μία ή δύο ημέρες αργότερα) όπου πανικοβλήθηκα και πήγα στη γραμμή. Η αδελφή μου θα αγοράσει από αυτόν, αλλά δεν λόγω των on-line σχόλια. Διάβασα μερικούς που είπαν ότι στέλνει το σακάκι και ήταν ευχαριστημένοι με αυτό, έτσι αποφάσισα να είμαι θετικός. Έστειλα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου την 3η ή 4η εβδομάδα για να ελέγξω την κατάσταση των μπουφάν. . . δεν πήρε μια απάντηση, αλλά μετά από δύο εβδομάδες έκπληξη έφτασε ένα κουτί fedex και ήταν τα σακάκια μας. Ήταν πολύ δροσερό γιατί ο μπαμπάς μου ήταν στο σπίτι μου όταν έφτασε το κιβώτιο και προσπαθήσαμε στα σακάκια μας με πολύ ενθουσιασμό. Ήμασταν πολύ ευχαριστημένοι με τα σακάκια, η ποιότητα του δέρματος και το σακάκι του μπαμπά είναι ένα πολύ μοναδικό χρώμα και το στυλ είναι πανέμορφο. Έχω ήδη λάβει τα συγχαρητήρια μου, καθώς και η κοπή και το στυλ είναι όμορφο. Σας ευχαριστώ Ali και Dina Pelletterie για την τήρηση της υπόσχεσής σας και την παροχή πανέμορφων σακάκια σε μένα και τον μπαμπά μου. Δεν είναι εύκολο να δουλεύεις από μακριά, αλλά θα αγοράζουμε ΟΡΙΣΤΙΚΑ από σας ξανά και ξανά και έχω ήδη πει φίλους για εσάς που πηγαίνετε στη Φλωρεντία! Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για την πανέμορφη ιταλική χειροτεχνία και τα σακάκια ποιότητας:)))))))))))))))))))))))))))))) )))))))))))))))))))))))))))))) ))))))))))))))))))))))Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 24 Δεκεμβρίου 2017

Καθώς ταξιδεύαμε στη Ρώμη, πραγματοποιήσαμε ένα ημερήσιο ταξίδι στην Φλωρεντία. Το επίκεντρο αυτού του ταξιδιού ήταν για τη γυναίκα μου και έναν φίλο μου να πάρει δερμάτινα σακάκια. Πήγαμε στο Diba - Di Alireza Adami. Υπήρχαν πολλές επιλογές, στυλ και χρώματα για να διαλέξετε. Συναντήσαμε...τον ιδιοκτήτη Albert και ήταν καταπληκτικό. Ξόδεψε χρόνο μαζί μας βοηθώντας να δοκιμάσουμε τα στυλ και να δώσουμε τις επαγγελματικές του συμβουλές. Πήγαμε για να πάρουμε ένα σακάκι το καθένα για τη γυναίκα μου και για τη φίλη μου και περίμενα να ξοδέψω αρκετά για ιταλικά δερμάτινα παλτά. Ευτυχώς οι τιμές ήταν πολύ λογικές και η σύζυγός μου κατέληξε να πάρει τρία σακάκια (για λιγότερο από ό, τι περίμενα να ξοδέψω σε ένα), ο φίλος μου πήρε δύο και ένα γάντι? και μάλιστα έσπασε και πήρα ένα (ακόμα κάτω από το ποσό που αρχικά σχεδίαζα να ξοδέψω για ένα σακάκι για τη γυναίκα μου). Δεν μπόρεσα να αντισταθώ. Μετά από όλα, ένα ιταλικό δερμάτινο σακάκι (και αυτό δεν είναι το φτηνό δέρμα που βρίσκετε σε άλλα καταστήματα), λοιπόν. Ο Albert πρότεινε να πληρώσουμε με πιστωτική κάρτα, ώστε να αισθανόμαστε ασφαλείς με την προστασία των εταιρειών πιστωτικών καρτών και θα τους έστειλε σε εμάς μόλις γίνουν. Ένιωσα πολύ άνετα και σίγουρη με τον Albert και πλήρωσε μετρητά (ευρώ που είναι). Ο Άλμπερτ είπε ότι θα είναι έτοιμοι μέσα σε λίγες εβδομάδες και έπειτα αποστέλλονται. Χρειάστηκαν σχεδόν δύο μήνες για να λάβουν όλα αυτά. Το ρητό "αξίζει την αναμονή" είναι μια υποτίμηση. Τα σακάκια είναι τέλεια, ακριβώς όπως έχουν παραγγελθεί και ταιριάζουν τέλεια. Εάν είστε ποτέ στη Φλωρεντία, δώστε Albert στο Diba μια επίσκεψη, σίγουρα θα ξανά. Να είστε υπομονετικοί και να απολαύσετε εξαιρετικά προϊόντα σε φανταστική τιμή.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 23 Δεκεμβρίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Η κόρη μου αγόρασε ένα όμορφο από το ράφι, δερμάτινο σακάκι σε αυτό το κατάστημα. Οι γιοι μου και εγώ επισκεφθήκαμε το κατάστημά τους και προσαρμόζονταν για τα σακάκια μας. Είμαι ο μικρότερος από τους άνδρες και η οικογένειά μου στα 6 '4 ", ώστε...να είναι απαραίτητη η τοποθέτηση. Λάβαμε 3 διαφορετικά στυλ σακάκι που ταιριάζουν στις προτιμήσεις μας. Όμορφο δέρμα. Καλά προσαρμοσμένες και όλοι λαμβάνουν συγχαρητήρια για το ύφος και την δεξιοτεχνία. Εκτός από μας υποσχεθήκαμε μια ΗΜΕΡΗ ημερομηνία παράδοσης μηνών στις ΗΠΑ. Το πρώτο έφτασε 2 μέρες αργότερα στο σπίτι μου, όχι στην Καλιφόρνια όπου ζει ο γιος μου. Το δεύτερο έφτασε στο SanFrancisco λίγες εβδομάδες αργότερα για τον υιό μου της Φλώριδας και έπρεπε να απομείνει. Το όμορφο σακάκι διπλής όψεως έφτασε τελικά μετά από 6 μήνες μετά από πολλά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον Αλή. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: Εξαιρετικά δερμάτινα μπουφάν. Άριστη προσαρμογή. Εξαιρετική τιμολόγηση. Η παράδοση ήταν απογοητευτική. Περιμένετε καθυστερήσεις.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 7 Σεπτεμβρίου 2017

Και εγώ επισκεφθήκαμε Αλί Adami κατάστημα του στη Φλωρεντία, Ιταλία. Ακουγόταν καλό· πρόκειται για " ειδικά " 2 μου σακάκια και στείλτε τους. Πήρα ένα κλειστό το σακάκι rack σε 2 μήνες και δεν πήρα ποτέ το 2 nd για την κόρη μου. Πάνω από...25 email μπρος-πίσω και τη μνήμη του φαινόταν να επιδεινωθεί, λες και δεν γνώριζε τίποτα για αυτό. Έγινε εξαπατημένος και παραπλανηθούμε! Ποτέ μην πέσει για την απάτη, όπως έκανα εγώ.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 19 Μαΐου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Η οικογένειά μου από το New Jersey και βρήκα Alberto. αποθηκεύετε DIBA ενώ περπατάτε γύρω από τη Φλωρεντία και ήταν αμέσως με καλωσόρισε Alberto. Ήταν μια πολύ ζεστή άτομο που μιλούσε εξαιρετικά Αγγλικά και ήταν θαυμάσιο merchandise! Φύγαμε με τρεις σακάκια (δύο για μένα και...ένα για τον σύζυγό μου) . Alberto αποστέλλονται εν συνεχεία στην αμερικανική για εμάς, το οποίο ήταν ένα λιγότερο πράγμα που μας ανησυχούν. Πήρε ένα καλό μερικές εβδομάδες, αλλά αξίζει να το περιμένετε τόσο σε λογικές τιμές, την ποιότητα των στοιχείων. Alberto είναι μια πολύ ευγενική άνδρα, ο οποίος έχει πάθος για την δερμάτινα σακάκια και άλλα αντικείμενα. Τα ψώνια στο DIBA ήταν ακριβώς η εμπειρία που θέλετε να έχετε όταν επισκέπτεστε μια άλλη χώρα! Σίγουρα θα το συνιστούσα και εάν ποτέ στη Φλωρεντία και πάλι, θα αγοράσει από τον ένα λεπτό!Περισσότερα

Δείτε περισσότερες κριτικές
Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 414 κοντινά ξενοδοχεία
Solo Experience Hotel
687 κριτικές
0,09 χλμ μακριά
Hotel Spadai
1.780 κριτικές
0,09 χλμ μακριά
Hotel La Noce
70 κριτικές
0,12 χλμ μακριά
Hotel Regina
189 κριτικές
0,12 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόριαΔείτε και τα 3.031 κοντινά εστιατόρια
Il Nutino
1.994 κριτικές
0,09 χλμ μακριά
Le Botteghe di Leonardo
446 κριτικές
0,06 χλμ μακριά
Trattoria Toscana Gozzi Sergio
1.028 κριτικές
0,05 χλμ μακριά
Giannino in San Lorenzo
2.238 κριτικές
0,09 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΔείτε και τα 1.638 κοντινά αξιοθέατα
Laurentian Library
213 κριτικές
0,1 χλμ μακριά
Basilica di San Lorenzo
864 κριτικές
0,05 χλμ μακριά
Palazzo Medici Riccardi
767 κριτικές
0,05 χλμ μακριά
Via de' Martelli
7 κριτικές
0,13 χλμ μακριά
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του Dina Pelletterie και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης