Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
1
Όλες οι φωτογραφίες (1)
Πλήρης προβολή
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό26%
  • Πολύ καλό14%
  • Μέτριο4%
  • Ανεπαρκές9%
  • Πολύ κακό47%
Πληροφορίες
Τοπικός καιρός
Υλοποίηση: Weather Underground
Δεκ
-1°
Ιαν
Φεβ
Επικοινωνία
Μιλάνο, Ιταλία
Ιστότοπος
Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Φιλτράρισμα κριτικών
14 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
4
2
1
1
6
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
4
2
1
1
6
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 10 από 14 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε πριν από 4 ημέρες

Θα σας πουλήσουν το εισιτήριο, αλλά αργότερα θα διαπιστώσετε ότι υπάρχει πιθανότητα να μην φτάσετε στο λεωφορείο, καθώς είναι ήδη ΠΛΗΡΗΣ. Υπάρχει λοιπόν μια πιθανότητα να χάσετε το αεροπλάνο σας. Καλύτερα να πάρετε το τρένο. Είναι λίγο πιο ακριβό, αλλά έγκαιρα και μπορείτε να είστε...σίγουροι ότι θα καθίσετε. Μην αγοράζετε υπηρεσίες από αυτήν την εταιρεία.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Δεκέμβριος 2018
Ο/η Terravision_eu, Responsabile relazioni con la clientela του Terravision, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: πριν από 3 ημέρες
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε πριν από 4 ημέρες μέσω κινητής συσκευής

Κλείσαμε τα εισιτήριά μας online. Πήγαμε στο busstop και στάσαμε στη γραμμή. Παρατήρησα ότι μια φαινομενικά τυχαία κυρία έβγαλε μερικούς ανθρώπους από τη γραμμή, έτσι πήγαμε εκεί και ρώτησα γιατί. Αποδείχθηκε ότι με το διαδικτυακό εισιτήριο δεν χρειάζεται να τεθεί σε ουρά, αλλά δεν υπήρχαν...καθόλου πληροφορίες γι 'αυτό, έτσι κι εμείς και κάποιοι άλλοι χάσαμε το λεωφορείο μας, γιατί έκαναν πάλι τις πωλήσεις μας. Ευτυχώς υπολογίσαμε με κάποιο επιπλέον χρόνο, έτσι ώστε να το φτάσουμε εγκαίρως στο αεροδρόμιο. Τα πράγματα που εργάζονταν εκεί δεν ήταν πραγματικά χρήσιμα ή ενδιαφέρονται για την κατάσταση μας.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Δεκέμβριος 2018
Ο/η Terravision_eu, Responsabile relazioni con la clientela του Terravision, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: πριν από 3 ημέρες
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 2 Οκτωβρίου 2018

Είχαμε μια κακή εμπειρία με την Terravision πριν από τρία χρόνια στη Φλωρεντία και δεσμευόταν να μην χρησιμοποιήσουμε ξανά τις υπηρεσίες τους. Ίσως ο χρόνος να είναι ένας θεραπευτής ή αφήσαμε την φρουρά μας κάτω, καθώς αναρροφήσαμε πάλι από το Milano Centrale στο Milano Malpensa....Κλείσαμε δύο εισιτήρια για 16 ευρώ και δώσαμε μια MasterCard ως πληρωμή. Ο λογαριασμός μας ενημερώνει άμεσα τις δαπάνες και επιβεβαίωσε αμέσως ότι η πληρωμή είχε περάσει. Ο πράκτορας των εισιτηρίων Abu έτρεχε πάνω από τον αναγνώστη της κάρτας λέγοντας ότι κάτι ήταν λάθος. Εξήγησα ότι η πληρωμή είχε περάσει και έδειξε την ειδοποίησή μου από την τράπεζα. Δυστυχώς, υπήρχε ένας γλωσσικός φραγμός και αυτός και ο συνάδελφός του συνέχισαν να επαναλαμβάνουν ότι δεν είχαμε πληρώσει. Εν τω μεταξύ, ο οδηγός του λεωφορείου είχε φορτώσει τις τσάντες μας και η γυναίκα μου είχε επιβιβαστεί στο λεωφορείο όπως του είπαν να το πράξει. Ο Αμπού δεν ήταν σε θέση να παράσχει μια εκτύπωση έξω από τη συναλλαγή, αλλά μας είχαν εκδοθεί τα εισιτήρια και επίσης επιβιβάστηκα στο λεωφορείο. Σε αυτό το σημείο τα πράγματα έγιναν λίγο αντιπαραγωγικά με αποτέλεσμα να αφαιρούν οι τσάντες μας από την αποσκευή αποσκευών χωρίς να έχουμε άλλη επιλογή παρά να αφήσουμε το λεωφορείο για να λύσουμε το πρόβλημα. Η σύζυγός μου τους ζήτησε να καλέσουν τις υπηρεσίες τους, τις οποίες αρνήθηκαν. Ο Αμπού τόνισε επιμελώς μια απόδειξη πληρωμής 32 ευρώ. Του είπα ότι δεν ήταν απόδειξη της συναλλαγής μας ή της έλλειψής της, όπως δεν ήταν για το ποσό που χρεώθηκε και για διαφορετικό χρόνο συναλλαγής. Δεν είχαμε άλλη επιλογή από το να καλέσουμε τους πελάτες μας τον αριθμό εξυπηρέτησης του Terravision και να εξηγήσουμε σε μια ιταλική ομιλία την κατάσταση. Πέρασα το τηλέφωνο στο Αμπού και μετά από μια μακρά συνομιλία (κατά τη διάρκεια της οποίας χάσαμε άλλο λεωφορείο) μια απόδειξη παραλαβής δόθηκε με θαυματουργό τρόπο εξηγώντας ότι η συναλλαγή απορρίφθηκε. Ενώ μπορούμε τώρα να κατανοήσουμε την κατάσταση του πρακτορείου εισιτηρίων, θα έπρεπε να είχε παραγάγει αυτή την απόδειξη για να μας δείξει ότι είχε αποτύχει και η κατάσταση θα ήταν σαφέστερη, αντί να επιμείνει να πληρώσουμε και πάλι. Αυτοί οι τύποι έχουν μια πραγματική έλλειψη υπηρεσιών και κατηγοριών πελατών. Η κατάσταση θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί καλύτερα παρά το γλωσσικό εμπόδιο και το ζευγάρι ήταν πολύ απρόθυμο να βοηθήσει τους πελάτες που έχουν ανάγκη. Ακόμα αρχικά αρνήθηκαν να μιλήσουν με τον δικό τους πράκτορα εξυπηρέτησης πελατών! Χρησιμοποιήσαμε μία από τις άλλες υπηρεσίες μεταφοράς με λεωφορείο, αφήνοντας από την ίδια στάση λεωφορείου, χωρίς κανένα πρόβλημα. Χρησιμοποιήσαμε ακόμη και την ίδια κάρτα MasterCard για να πληρώσουμε! Θα πρότεινα στους τουρίστες να αποφεύγουν το Terravision σε οποιαδήποτε πόλη και σίγουρα μάθαμε το μάθημά μας.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Οκτώβριος 2018
Ο/η Terravision_eu, Responsabile relazioni con la clientela του Terravision, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 8 Οκτωβρίου 2018
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 1 Οκτωβρίου 2018

Οκτώ ευρώ σε κάθε τρόπο (δεκατέσσερα για επιστροφή) που είναι λογικό. Ωστόσο, ο αναφερόμενος χρόνος ταξιδιού των πενήντα λεπτών είναι λανθασμένος, καθώς και τα δύο ταξίδια και από το Milano Centrali, πήρε πιο κοντά σε μια ώρα και ένα τέταρτο και όχι σε ώρες αιχμής....Αυτό είναι εντάξει, ωστόσο, όταν η αρχική σας πτήση καθυστέρησε μια ώρα μπορεί να επηρεάσει το επόμενο ταξίδι σας όπως και με το δικό μου, πράγμα που σημαίνει ότι μου έλειπε η επόμενη σύνδεσή μου.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Σεπτέμβριος 2018
Ο/η Terravision_eu, Responsabile relazioni con la clientela του Terravision, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 8 Οκτωβρίου 2018
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 28 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Λογική τιμή. Είμαι ευχαριστημένος με την εξυπηρέτηση, το φιλικό προσωπικό και σας μεταφέρει πολύ γρήγορα στο αεροδρόμιο. GrazieΠερισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2018
Ο/η Terravision_eu, Responsabile relazioni con la clientela του Terravision, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 19 Σεπτεμβρίου 2018
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 23 Αυγούστου 2018

Χρησιμοποιώ το Terravision παντού. Αυτή τη φορά ήταν το Μιλάνο. Αγόρασα εισιτήρια για 8 άτομα από το σπίτι για τα δύο ταξίδια και πλήρωσα 9 ευρώ ανά εισιτήριο. Τους έγραψα. Και τα 8 εισιτήρια εκτυπώθηκαν σε ένα χαρτί τι είναι βολικό και οικολογικό. Και τα...δύο ταξίδια ήταν καλά, ασφαλή και αξιόπιστα. Πήγε εγκαίρως. Το ταξίδι από το Μπέργκαμο στο Μιλάνο πήρε λιγότερο από μία ώρα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εισιτήριό σας στις επόμενες διαδρομές σε περίπτωση καθυστέρησης. Οι εργαζόμενοι ήταν ευγενικοί και αστείοι. Δεν υπάρχει wi-fi επί του σκάφους και δεν επιτρέπεται να φάει ή να πιει στο λεωφορείο - και καταλαβαίνω, επειδή μερικοί επιβάτες είναι ηλίθιοι και κολλήσουν τα ελαστικά φουσκάλων παντού: (δεν καταλαβαίνω αυτή τη διαφημιστική εκστρατεία - είτε προετοιμάστε το ταξίδι σας από (για παράδειγμα, έπρεπε να εκτυπώσω τις κάρτες επιβίβασης για την πτήση μας επειδή είχα κράτηση για 8 άτομα και είναι αδύνατο να υπάρχουν κάρτες επιβίβασης σε ένα τηλέφωνο.)Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2018
Ο/η Terravision_eu, Responsabile relazioni con la clientela του Terravision, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 19 Σεπτεμβρίου 2018
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 19 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Αυτή η εταιρεία είναι σκουπίδια. Οι υπάλληλοί τους είναι μέτριες, αγενείς και κλέφτες. Έπρεπε να αγοράσω ένα άλλο εισιτήριο στο λεωφορείο, όταν είχα ήδη το εισιτήριό μου online. Το ζώο, επειδή αυτό είναι αυτό που μπορείτε να το ονομάσετε, μου προσβάλει και έσπασε το εισιτήριο...που αγόρασα μπροστά στο πρόσωπό μου μόνο επειδή του ζήτησα να μου πεί τον λόγο για τον οποίο έπρεπε να αγοράσω ένα άλλο εισιτήριο όταν είχα δικό μου online που ανήκε στο web της εταιρείας αυτής δήθεν επειδή δεν εκτύπωσε το εισιτήριο όταν είχε τον κωδικό αριθμό αυτού. Με προσβολή μου είπε ότι επρόκειτο να καλέσει την αστυνομία και του είπα να τους τηλεφωνήσει επειδή η πτήση μου είναι στις 7 π.μ. στη Μαλπένσα. Τολούσε να πάρει το πορτοφόλι μου και έβαλε το σπασμένο εισιτήριο σε πολλά κομμάτια μέσα του. Ποιος είναι ο τρόπος αντιμετώπισης των τουριστών σήμερα την Κυριακή στις 3:50 π.μ. στις 19 - 08, όταν πρέπει να πάμε σπίτι. Ο αριθμός του εισιτηρίου που χωρίζεται σε κομμάτια είναι ML - MXP - AS - 18 No. 038576. Επωφελούνται από τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη να επιστρέψουν στην πατρίδα τους ή να εργαστούν και να τα μεταχειριστούν σαν ζώα.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2018
Ο/η Terravision_eu, Responsabile relazioni con la clientela του Terravision, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 19 Σεπτεμβρίου 2018
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 31 Ιουλίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Δεν είχαμε προβλήματα: το λεωφορείο από / προς το αεροδρόμιο του Μπέργκαμο ήταν εγκαίρως. Ναι, χρειάζεστε έντυπα εισιτήρια αλλά είναι σαφώς δηλωμένα στην ιστοσελίδα. Μπορείτε επίσης να αγοράσετε εισιτήρια επί τόπου. Μόνο το γεγονός: ο ιταλός οδηγός δεν αισθάνεται πάντα πολύ ασφαλής (πολλά χτυπήματα, ορκωμοσία...και γρήγορη επιτάχυνση & φρενάρισμα).Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούλιος 2018
Ο/η Terravision_eu, Responsabile relazioni con la clientela του Terravision, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 18 Σεπτεμβρίου 2018
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 29 Ιουλίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Αγόρασε δύο εισιτήρια, αλλά δεν κατάφερα να τους χρησιμοποιήσετε σαν να επεξηγεί μόνο μετά την αγορά ότι θα πρέπει να τις εκτυπώσετε. Πολύ από το ιδανικό αν ταξιδεύετε ή βρίσκεστε σε διακοπές, φαίνεται πολύ αυθαίρετα. Κανείς δεν θέλει να αποκρυπτογραφεί στην περιοχή του Μιλάνου που...αναζητούν ένα Internet cafe στην τελευταία τους το πρωί, ειδικά όταν η διεύθυνση email είναι σίγουρα επαρκής απόδειξη αγοράς.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούλιος 2018
Ο/η Terravision_eu, Responsabile relazioni con la clientela του Terravision, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 18 Σεπτεμβρίου 2018
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 28 Ιουλίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Αναγκάζοντας τους ανθρώπους για να εκτυπώσετε το εισιτήριο για το 2018 είναι απλά μια μέθοδος χωριστεί η έκπτωση για να αγοράσετε ένα νέο εισιτήριο αντί να περάσουν 10 minuste προσπαθώντας να εκτυπώσετε το εισιτήριο στο αεροδρόμιο κιόσκι για 40 cents / λεπτό και 3 ευρώ.../ εκτυπωμένη σελίδα . . Πολύ κακή πρακτική . . . πολύ schemyΠερισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούλιος 2018
Ο/η Terravision_eu, Responsabile relazioni con la clientela του Terravision, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 18 Σεπτεμβρίου 2018
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Δείτε περισσότερες κριτικές
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του Terravision και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης