Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Όλες οι φωτογραφίες (63)
Πλήρης προβολή
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό11%
  • Πολύ καλό16%
  • Μέτριο18%
  • Ανεπαρκές8%
  • Πολύ κακό47%
Πληροφορίες
Τοπικός καιρός
Υλοποίηση: Weather Underground
24°
15°
Σεπ
21°
12°
Οκτ
16°
Νοέ
Επικοινωνία
Piazza Marinai d'Italia | Port Marina Piccola, Σορέντο, Ιταλία
Ιστότοπος
+39 081 807 3077
Κλήση
Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Φιλτράρισμα κριτικών
20 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
4
4
2
2
8
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
4
4
2
2
8
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 10 από 20 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε πριν από 5 εβδομάδες μέσω κινητής συσκευής

Πήρα το πλοίο από το sorrento στο positano, ακόμη και είχα την επιλογή να πάω με αυτοκίνητο για να positano επιλέγω vaporetto. Το απόγευμα, μετά από 18 ώρες, πιστέψτε μου ότι ήταν ένα όνειρο. Ωραία ζεστό άνεμο, υπέροχη θέα, είναι ωραία, τόσο καλά συναισθήματα. Ειλικρινά,...ήταν τόσο καλό για τον εγκέφαλό μου να είμαι μόνος, θαυμάζω όλη την υπέροχη ακτή μαζί με το positano και όταν φτάσαμε στο λιμάνι του Ποζιτάνο. . . ήταν μια αίσθηση του ουρανού! ! Ιδανική θέα, και όλοι οι άνθρωποι άρχισαν να κάνουν φωτογραφίες σε αυτή την εκπληκτικά εκπληκτική νυχτερινή θέα του Positano! ! ! Με πλοίο από το sorrento στο positano, το απόγευμα όταν δεν είναι τόσο ζεστό και δεν είναι αδύνατο! ! ! Η τελευταία ώρα είναι η καλύτερη επιλογή! ! Σε παρακαλώ φύγε. . . . είναι μια τέλεια ώρα! ! ! Όλα τα καλύτερα για τις καρδιές μας! ! !Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2019
Η κριτική έγινε: 19 Ιουλίου 2019 μέσω κινητής συσκευής

Είναι λίγο ενοχλητικό το γεγονός ότι πρέπει να κάνετε check in στο σημείο εισιτηρίου το αργότερο 60 λεπτά πριν από την αναχώρηση, όταν έχετε κάνει προ-κράτηση στο διαδίκτυο (απλά περίμενε πολύ νωρίς το πρωί και θα ήταν μάλλον στο κρεβάτι) αλλά ταξίδι από και προς...Capri πήγε καλά συνολικά!Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούλιος 2019
Η κριτική έγινε: 5 Ιουνίου 2019

Χρησιμοποιήσαμε αυτήν την υπηρεσία για να πάμε στο νησί Procida από τη Νάπολη και αναχωρήσαμε εγκαίρως και φτάσαμε εγκαίρως σε ένα πορθμείο που είχε δει καλύτερες μέρες. Τα ραγισμένα παράθυρα και τα παγωμένα παράθυρα χωρίς θέα δεν έκαναν ένα απολαυστικό ταξίδι. Υπήρχαν άλλες επιλογές και...θα τις επιλέγαμε την επόμενη φορά.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούνιος 2019
Η κριτική έγινε: 18 Απριλίου 2019

ΔΕΝ χρησιμοποιείτε αυτή την εταιρεία. Υπάρχουν άλλοι για να διαλέξετε. Ακυρώσαμε τα εισιτήριά μας λόγω κακοκαιρίας και μας υποσχέθηκε επιστροφή χρημάτων, αλλά δεν το έχουν. Ήταν σχεδόν 200! ! ! ! Τώρα πρέπει να το θέσουμε ως διαμάχη με την τράπεζά μας. Η εξυπηρέτηση πελατών...είναι τρομακτική. μην τους χρησιμοποιήσετεΠερισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Απρίλιος 2019
Η κριτική έγινε: 5 Απριλίου 2019

Θα ήθελα να είχα διαβάσει σχόλια πριν από την επίσκεψη στο Sorrento και κράτηση αυτού του πλοίου. Η εταιρεία έχει τρομακτική εξυπηρέτηση των πελατών και δεν δείχνει καθόλου την ενσυναίσθηση. Κλείσαμε εκ των προτέρων τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, τα οποία είναι εξαιρετικά ακριβά σε σύγκριση με...το Ηνωμένο Βασίλειο. Έπρεπε να αλλάξουμε την ημερομηνία λόγω αλλαγής στην πρόβλεψη και χρεώθηκαν 70 για να το κάνουμε - 25%. Η εταιρεία δεν έχει φροντίδα για τους πελάτες της - μια πραγματική απογοήτευση στη συνολική εμπειρία σας. Θα πρότεινα πραγματικά να προσπαθήσετε να βρείτε εναλλακτικές λύσεις όπου είναι δυνατόν. Σκουπίδια! ! ! !Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Απρίλιος 2019
Η κριτική έγινε: 5 Απριλίου 2019

Η επιλογή του πορθμείου για να φτάσετε στο Κάπρι είναι ένας εφιάλτης. Πολύ λίγες σαφείς πληροφορίες ακόμη και όταν στέκεστε μπροστά από την περιοχή πωλήσεων. Caremar έχει λιγότερα δρομολόγια από τα άλλα - αλλά είναι φθηνότερο, ώστε να μπορείτε να εξοικονομήσετε αρκετά εάν υπάρχουν δύο...ή περισσότεροι από εσάς που ταξιδεύετε. Μόνο τέσσερα δρομολόγια έξω και τέσσερα πίσω κάθε μέρα. Εκτός και πίσω € 31. 30 (Απρίλιος 2019). Δυστυχώς, όταν κάνετε κράτηση στην αποβάθρα, έχετε έρθει σε μια στιγμή του πορθμείου. Είχαμε τελειώσει με το Κάπρι πολύ πριν από την ώρα της ιστιοπλοΐας πίσω μας έτσι είχε πολύ να καθίσει γύρω. Θα ήταν καλύτερο να πάρετε την προηγούμενη ιστιοπλοΐα. Εάν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά να δοκιμάσετε να πάτε για ένα μόνο έξω με ένα πορθμείο και επιστροφή πίσω με όποιον που πλέει έπειτα όταν θέλετε να επιστρέψετε. Υπάρχει κίνδυνος να μην ξαναγυρίσετε αν τα δρομολόγια είναι γεμάτα για την ημέρα, αλλά αυτό είναι ή περιμένετε για ηλικίες που αγοράζουν υπερτιμημένους καφέδες!Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Απρίλιος 2019
Η κριτική έγινε: 5 Απριλίου 2019 μέσω κινητής συσκευής

Πήραμε το δεύτερο πορθμείο το πρωί 9: 00 π.μ. Αγόρασε εισιτήρια απευθείας στο τερματικό που είναι πολύ φθηνότερο από το να το κάνεις στο διαδίκτυο. Το πλοίο έχει καλύτερες τιμές από το jet boat, η διαδρομή είναι περίπου 35 λεπτά ή λιγότερο. Δεν υπάρχουν σημαντικά...προβλήματα. Εμείς Επέστρεψε στο Sorrento το τελευταίο ταξίδι με πλοίο 18:45. Οι βόλτες ήταν εγκαίρως.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Απρίλιος 2019
Η κριτική έγινε: 14 Οκτωβρίου 2018

Δεν γράφω συνήθως σχόλια αλλά αυτή η υπηρεσία πορθμείων ήταν απλά τόσο φοβερή που έπρεπε. Πήρα το τελευταίο δρομολόγιο Caremar από το Κάπρι στη Νάπολη προγραμματισμένο περίπου στις 8 μ.μ., το οποίο αποδείχθηκε καθυστερημένο με 45 λεπτά και δεν υπήρξε καμία ανακοίνωση ή ενημέρωση από...κανένα προσωπικό τι συνέβαινε ή πόσο καιρό θα έπρεπε να περιμένουμε. ή αν κάποιο πορθμείο θα εμφανιστεί καθόλου. Κατέληξα να περιμένω με όλους τους άλλους επιβάτες στην αποβάθρα εξαιρετικά απογοητευμένοι και ανίδεοι. Καταλαβαίνω ότι με τα πλοία θα μπορούσε να είναι δύσκολο να είναι έγκαιρα αλλά 45 λεπτά είναι απλά παράλογο. Τελικά το πλοίο εμφανίστηκε και δεν υπήρχε λόγος από κανένα από το προσωπικό σχετικά με την καθυστέρηση. Κατέληξα να χάσω το τελευταίο τρένο στη Ρώμη, όπου έπρεπε να είμαι για τη νύχτα.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Οκτώβριος 2018
Η κριτική έγινε: 3 Σεπτεμβρίου 2018

CAREMAR FERRIES Είχαμε κάνει κράτηση 2 εισιτηρίων για πορθμεία προς την Procida μερικούς μήνες πριν από την Αυστραλία, καθώς απλά θέλαμε να βρούμε έναν φωτογενή προορισμό για τον οποίο είχαμε διαβάσει. Δυστυχώς, όπως αποδείχθηκε, οι κρατήσεις ήταν με το Caremar. Είχαμε καθυστερήσει στο αεροδρόμιο Fiumicino...της Ρώμης για 2 ώρες με την Avis (άλλη ιστορία!), Πράγμα που σημαίνει ότι χάσαμε την αναχώρησή μας από τη Νάπολη στις 13:10. Όταν ρωτήσαμε στο μετρητή εισιτηρίων αν αυτά τα εισιτήρια μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για το επόμενο πορθμείο, μας ειδοποιήσαμε "Όχι, αλλά μπορείτε να κάνετε αίτηση στο διαδίκτυο για επιστροφή χρημάτων". Με βάση τα παραπάνω, αγοράσαμε εισιτήρια για το επόμενο πλοίο, δηλαδή το 14: 45, το οποίο θα μας είχε επιτρέψει να έχουμε σύντομα στο Procida πριν επιστρέψουμε στο αρχικά ταξίδι επιστροφής 16:50. Οι εγκαταστάσεις στη Νάπολη είναι τρομακτικές. Μην σκέφτεστε να χρησιμοποιήσετε τις τουαλέτες. Η ηλεκτρονική σήμανση των πορθμείων σε κάθε προβλήτα δεν λειτουργούσε, οπότε οι πελάτες πρέπει να βασίζονται στις ανακοινώσεις ενδοσυνεννόησης, πράγμα που είναι εντάξει, εκτός από το γεγονός ότι η αγγλική τους ανακοίνωση αφήνει πολλά για να είναι επιθυμητή για λόγους σαφήνειας και τα εισιτήρια δεν δίνουν καμία ένδειξη αποβάθρα αναχώρησης. Πολύ σύντομη ιστορία, χάσαμε και αυτό το πορθμείο. Όταν επιστρέψαμε στο γραφείο εισιτηρίων, το κορίτσι στο πάγκο ήταν και πάλι άχρηστο και μας ενημέρωσε ότι θα μπορούσαμε να επιστρέψουμε χρηματικά ποσά μέσω του διαδικτύου. Επιτρέψτε μου να συμβουλεύω όλους τους δυνητικούς πελάτες της Caremar ότι αυτό είναι ταύρος. . . t. Αν προσπαθήσετε να πάρετε μια επιστροφή χρημάτων, απολύεστε με μια απάντηση "με όλη τη φροντίδα και χωρίς ευθύνη", λέγοντας ότι πρέπει να ακυρώσετε το ταξίδι εκ των προτέρων για να δικαιούστε επιστροφή χρημάτων. Με λίγα λόγια, χάσαμε 73. 20 ευρώ για την αρχική κράτηση, συν 32. 80 ευρώ για το καθυστερημένο εισιτήριο. 106 ευρώ που καταβάλλονται σε μια εταιρεία που δεν έχει παράσχει μια υπηρεσία, αλλά περισσότερο από αυτό, ψέματα για το δικαίωμά μας για επιστροφή χρημάτων. Σε οποιαδήποτε πολιτισμένη χώρα, οι αρχές θα τις διώκουν για παραβίαση των θεμιτών εμπορικών συναλλαγών. Επομένως, η συμβουλή μου είναι να βεβαιωθείτε ότι εάν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες ακτοπλοϊκών μεταφορών στον Κόλπο της Νάπολης, χρησιμοποιήστε τα πλοία SNAV. Κάναμε ένα ταξίδι στο Κάπρι την επόμενη μέρα χρησιμοποιώντας αυτή την εταιρεία και είναι εξαιρετικές. Αποκαθιστούν την πίστη στην ιδέα ότι οι Ιταλοί δεν είναι απλώς έξω από τους τουρίστες. . . .... . . κάτι που είναι κάτι περισσότερο από ότι μπορεί να ειπωθεί για το CaremarΠερισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Σεπτέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 15 Ιουλίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Υποτίθεται ότι βρισκόμαστε στο πορθμείο της νύχτας στο Κάπρι. Ο υπάλληλος που εργάστηκε μας είπε να περιμένουμε από το λάθος πορθμείο και γι 'αυτό χάσαμε εντελώς το σκάφος μας μέχρι ένας διαφορετικός συνεργάτης μας είπε ότι είμαστε λανθασμένοι και ότι το τελευταίο μας σκάφος είχε...ήδη φύγει. Η γυναικεία υπάλληλος που μας έδωσε τις λανθασμένες αρχικές πληροφορίες που αρνήθηκαν να μας βοηθήσουν, μας έδωσαν το όνομά της ή κάποιος διευθυντής επικοινωνίας, έκανε την κατάσταση αυτή άγχος χειρότερη. Επίσης, αρνήθηκε να μας δώσει ένα εισιτήριο με έκπτωση και μας πρόσφερε μόνο μια επιστροφή επιστροφής που ήταν όλα στα ιταλικά και έπρεπε να σταλεί μέσω ιταλικής αλληλογραφίας. Τρομερή υπηρεσία και κατέστρεψε εντελώς το ταξίδι μας. Μην συνιστούμε.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούλιος 2018
Δείτε περισσότερες κριτικές
Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 106 κοντινά ξενοδοχεία
Grand Hotel Excelsior Vittoria
1.748 κριτικές
0,06 χλμ μακριά
Hotel il Faro
595 κριτικές
0,07 χλμ μακριά
Maison Il Conservatorio
6 κριτικές
0,19 χλμ μακριά
Palazzo Marziale
848 κριτικές
0,21 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόριαΔείτε και τα 334 κοντινά εστιατόρια
D'Anton
411 κριτικές
0,19 χλμ μακριά
L'Orangerie Poolside Bar & Restaurant
203 κριτικές
0,21 χλμ μακριά
Guarracino Cocktail & Food
390 κριτικές
0,19 χλμ μακριά
Don Pedro
425 κριτικές
0,16 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΔείτε και τα 407 κοντινά αξιοθέατα
Chiostro di San Francesco
894 κριτικές
0,21 χλμ μακριά
Gallery Raffaele Celentano
40 κριτικές
0,16 χλμ μακριά
SyArt
10 κριτικές
0,2 χλμ μακριά
Piazza Sant'Antonino
15 κριτικές
0,19 χλμ μακριά
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του Caremar Sorrento και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης