Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

FlixBus

Ανοιχτό τώρα: 12:00 π.μ. - 11:59 μ.μ.
Ανοικτά σήμερα: 12:00 π.μ. - 11:59 μ.μ.
Δείτε τα καλύτερα
Η χειρότερη εμπειρία με λεωφορείο

Είχαμε βγάλει εισιτήρια από την Γένοβα για Κάννες δύο άτομα. Ήμασταν στην στάση μία ώρα νωρίτερα... διαβάστε περισσότερα

Η κριτική έγινε: 6 Αυγούστου 2018
katerinadala12
,
Γένοβα, Ιταλία
μέσω κινητής συσκευής
Διαβάστε και τις 1.445 κριτικές
107
Όλες οι φωτογραφίες (107)
Πλήρης προβολή
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό15%
  • Πολύ καλό16%
  • Μέτριο7%
  • Ανεπαρκές7%
  • Πολύ κακό55%
Πληροφορίες
Ανοιχτό τώρα
Ώρες λειτουργίας σήμερα: 12:00 π.μ. - 11:59 μ.μ.
Δείτε όλες τις ώρες
Τοπικός καιρός
Υλοποίηση: Weather Underground
-4°
Δεκ
-5°
Ιαν
-4°
Φεβ
Επικοινωνία
Μόναχο, Βαυαρία, Γερμανία
Ιστότοπος
+49 30 300137300
Κλήση
Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Κριτικές (1.445)
Φιλτράρισμα κριτικών
223 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
48
100
29
14
32
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
48
100
29
14
32
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 10 από 223 κριτικές
Η κριτική έγινε: 6 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Είχαμε βγάλει εισιτήρια από την Γένοβα για Κάννες δύο άτομα. Ήμασταν στην στάση μία ώρα νωρίτερα. Στην στάση υπήρχαν και άλλα 7 άτομα με τον ίδιο προορισμό. Το λεωφορείο δεν ήρθε πότε. Στο τηλέφωνο επικοινωνίας που μας το σήκωσαν ένα τέταρτο αργότερα μας είπαν ότι...Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2018
Ευχαριστούμε, katerinadala12
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε πριν από 3 ημέρες μέσω κινητής συσκευής

1 κράτηση δρόμου όχι. 1020031155 (Πίζα προς Βενετία)  Δεύτερη κράτηση όχι. 1020031155 (Gova προς Venezia) Αναφορά προβλημάτων  1. Το λεωφορείο από την Πίζα στη Γένοβα ήταν πολύ αργά και έφτασε στην Piazza Vittoria και παρέσχε τις πληροφορίες ότι ήταν στην Piazza d'Italia.  2. Περιμέναμε για...τη σύνδεσή μας για δύο ώρες μέχρι να βρούμε ότι είμαστε σε άλλο σταθμό. Δεν υπήρχε κανένα σημάδι και ενημερώσαμε λάθος.  3. Πληρώσαμε 14 ευρώ για ένα ταξί για να μας πάτε στην Piazza d Italia και προσπάθησα να ζητήσουμε βοήθεια για πολλούς από τους οδηγούς σας και να καλέσετε κάποιον δύο φορές και δεν βρήκατε βοήθεια.  4. Στις 3 το πρωί και 6 βαθμούς Κελσίου δεν βρήκαμε καμία απάντηση και πήγαμε στο ξενοδοχείο Britania κοντά στο σιδηροδρομικό σταθμό και έπρεπε να πληρώσουμε 50 ευρώ ανά δωμάτιο και να κλείσουμε άλλα εισιτήρια με το FLIXBus στη Βενετία για 44 ευρώ.  5. Πήρε το λεωφορείο 481 και όταν όλα τελικά άρχισαν να είναι κανονικά στις 10: 17 π.μ., ο οδηγός είπε ότι έπρεπε να κάνει ένα PARATA T CNICA που σημαίνει ότι και οι χάσεις που είναι μαζί του θα μπορούσαν να έχουν τσιγάρο.  6. Δεν μίλησε στα αγγλικά γνωρίζοντας ότι πολλοί άνθρωποι στο λεωφορείο δεν ήταν ιταλικά μιλώντας. 2 λεπτά αργότερα ο ίδιος μπήκε μέσα με μερικούς ανθρώπους που έκλεισαν την πόρτα και άρχισαν να οδηγούν. Ο Λέων Φίλιπς, ο σύζυγός μου, πήγε να αγοράσει καφέ στο μπαρ της στάσης και εγώ (Μαρία Ελίζα Γκονζάλες) του είπα παρακαλώ να σταματήσει, επειδή μερικοί επιβάτες που δεν βρίσκονται στο λεωφορείο.  7. Ο οδηγός ανταποκρίθηκε επιθετικά ακόμη και σωματικά. Μπροστά μας και κάλεσε τον Κάτζο. Έπρεπε να φωνάξει και να φωνάξει για να σταματήσει. 3 άτομα, όπου στην καφετέρια, όταν ο οδηγός αποφάσισε να ξεκινήσει την οδήγηση προς τον κινητήρα.  3 άτομα όταν σταματήσουν όταν ο οδηγός αποφάσισε να ξεκινήσει την οδήγηση.  8. Ο οδηγός ήταν βίαιος. Η κυρία που είναι μαζί του έπρεπε να του ζητήσει υπομονή.  9. Ακόμη και εκείνο που πλήρωσα για τα καθίσματα 1 Α και 1 ήταν ότι προσπαθούσε να μας σπρώξει πίσω γιατί ήθελε να είναι άδειοι οι 4 πρώτοι δρόμοι του λεωφορείου.  10. Έχει κάπνισμα μέσα στο λεωφορείο, στέλνοντας μηνύματα, μιλάει στο τηλέφωνο και αποσπούν την προσοχή στην κυρία.  11. Φανταστείτε μετά τη νύχτα που είχαμε στο δρόμο της Piazza d Italia στην G nova προσπαθώντας να πιάσουμε ένα λεωφορείο έπρεπε να ασχοληθεί με το γεγονός ότι έφευγα σε ένα λεωφορείο με όλα τα υπάρχοντά μας και ο σύζυγός μου που δεν έχει ένα ευρωπαϊκό τηλέφωνο αριθμός και χρήματα, έμεινε στη μέση του πουθενά περιμένοντας κάποιον να τον βγάλει από μια μη εξουσιοδοτημένη στάση.  12. Ένα άτομο με τόσο χαμηλές ανθρώπινες ιδιότητες δεν πρέπει να οδηγεί και να μεταφέρει ανθρώπους. Αυτό έχει παραβιάσει όλα τα δικαιώματα που έχουν οι ΠΟΛΙΤΕΣ.  13. Σας γράφουμε αυτή την ελπίδα για να λάβετε απάντηση από εσάς επειδή η υπηρεσία επικοινωνίας φαίνεται δύσκολη. Εάν όχι, θα αυξήσουμε αυτήν την καταγγελία στις αρχές των μεταφορών στην ΕΕ.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Δεκέμβριος 2018
Η κριτική γράφτηκε πριν από 3 ημέρες μέσω κινητής συσκευής

Ταξιδεύω στην έξοδο του Ρόρεμοντ από το Ντίσελντορφ σήμερα. Αυτό το λεωφορείο προγραμματίζεται να φτάσει στη στάση του λεωφορείου στις 10. 15 π.μ. Ωστόσο, δεν έφτασε καθόλου. Εντελώς τρομερό και u αξιόπιστο λεωφορείο.

Ημερομηνία εμπειρίας: Δεκέμβριος 2018
Η κριτική γράφτηκε πριν από 4 ημέρες

Πάντα βρίσκω το Flixbus να είναι αξιόπιστο και οι οδηγοί να είναι χρήσιμοι. Τα λεωφορεία είναι άνετα και συνήθως έχουν βολικές πρίζες και σταθερό wifi. Επιπλέον, η εφαρμογή Flixbus περιλαμβάνει όλες τις πληροφορίες που χρειάζομαι (στάσεις λεωφορείων, ώρες και ηλεκτρονικά εισιτήρια), οπότε έχω μεγάλη σιγουριά...όταν ταξιδεύω μαζί τους.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Σεπτέμβριος 2018
Η κριτική γράφτηκε πριν από 1 εβδομάδα μέσω κινητής συσκευής

σήμερα 30 Νοεμβρίου 2018 πήρα τη γραμμή του αεροδρομίου της Βιέννης στη Μπρατισλάβα. Το λεωφορείο άφησε 25 λεπτά καθυστέρηση επειδή έπρεπε να γεμίσει το λεωφορείο. αυτή ήταν η απάντηση του οδηγού. Απλά απαράδεκτο. ποτέ ξανά το Flixbus.

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2018
Η κριτική γράφτηκε πριν από 2 εβδομάδες

Ψάχνα κάπου να δημοσιεύσω αυτό το μήνυμα: Αγόρασα το εισιτήριό μου για ένα ταξίδι με το Flixbus μεταξύ δύο πόλεων στην Ελβετία. Το λεωφορείο δεν ήρθε ποτέ. Μετά από 45 λεπτά αναμονής η ηλεκτρονική εφαρμογή το έδειξε ακόμα ως "on-time". Τηλεφωνημένη εξυπηρέτηση πελατών, δεν είχαν...καμιά ένδειξη. Τέλος, αριστερά αγόρασε ένα ακριβό εισιτήριο τρένου. Ενώ βρίσκεστε στο τρένο, πήρατε ένα μήνυμα κειμένου το λεωφορείο ακυρώνεται. Έχω ταξιδέψει μαζί τους περισσότερο από μία φορά, και είναι συνήθως sorf της εγκαίρως? αλλά απλά δεν εμφανίζεται, χωρίς καμία ειδοποίηση, είναι αδικαιολόγητη. Πρέπει να αλλάξει.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Σεπτέμβριος 2018
Η κριτική γράφτηκε πριν από 2 εβδομάδες μέσω κινητής συσκευής

Το δίκτυο λεωφορείων και η εξυπηρέτηση Flix είναι πολύ καλό στην Ιταλία, συνδέοντας όλες τις μεγάλες πόλεις και σημαντικά μέρη με καλή συχνότητα. Παροχές όπως μπάνιο, σκουπίδια, wifi, ανακοινώσεις και φιλόξενοι ταξιδιώτες. Έχουν μια εφαρμογή με την οποία u μπορεί να κρατήσει και να διαχειρίζεται...εύκολα τα εισιτήρια. Παρέχουν επίσης γρήγορες ενημερώσεις για το ταξίδι με το ταχυδρομείο πριν ξεκινήσει το ταξίδι. Υπάρχει ακόμα πιθανότητα να βελτιωθούν οι εγκαταστάσεις στις στάσεις των λεωφορείων για να ενημερωθούν οι μετακινούμενοι σχετικά με τις αφίξεις και τις αναχωρήσεις του λεωφορείου και του χρονοδιαγράμματος. Ωστόσο, θα προτείνω σίγουρα ταξίδι με το λεωφορείο flix αν u r στην Ιταλία. Αυτό είναι τσέπη φιλικό και γρήγορο.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2018
Η κριτική γράφτηκε πριν από 2 εβδομάδες

Είχα χρησιμοποιήσει το flixbus αρκετό καιρό πριν από αυτή την εμπειρία, μετά από 50 χλμ., Τη στάση του λεωφορείου σε επείγουσα οδό, ο οδηγός λέει: έχουμε πρόβλημα, περιμένουμε το "m canicien", μετά από 30 λεπτά, η αστυνομία έρχεται και λέει, δεν μπορείτε να μείνετε εδώ,...καλούμε "d paneuse" και μένετε στο λεωφορείο πριν, μετά από 50 λεπτά, ο οδηγός λέει: έχουμε ένα λεωφορείο, αλλά καμία θέση. Είμαστε οι τελευταίοι 6 λαοί που κινούνται σε ένα ΠΛΗΡΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ήμασταν παραμονή 4 Η στάση! ! ! Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ: ΜΗΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ, ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΜΕ, ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ. Τόσο πραγματικά FLIXBUS. . . Ότι ο ιππότης, καμιά απάντηση μετά το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μου, καμία σοβαρή, καμία επιστροφή, απλώς θρησκεία παντού! ! ! ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ, ΜΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟ FLIXBUS, ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ! ! !Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Οκτώβριος 2018
Η κριτική γράφτηκε πριν από 2 εβδομάδες μέσω κινητής συσκευής

Μας ενημερώθηκαν 3 φορές για την αλλαγή των εποχών. Στο τέλος περίμενε στο Cold για 2 ώρες. Η επιστροφή καθυστέρησε επίσης περίπου 30 λεπτά

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2018
Η κριτική γράφτηκε πριν από 3 εβδομάδες

Αγαπώ το flixbus, αλλά το χρησιμοποίησα ως επί το πλείστον σε δρομολόγια στο εσωτερικό της Ολλανδίας, τα οποία πάντα ήταν εγκαίρως, σε άλλες χώρες, όπως η Ιταλία, είχα μια κακή εμπειρία με 20 λεπτά καθυστέρηση του λεωφορείου μέχρι 50 λεπτά συνολικά χωρίς καμία ειδοποίηση σε...προχωρημένους. Έγραψα ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην εταιρεία, αλλά δεν έχω ακούσει από αυτούς. Επίσης, τα λεωφορεία έχουν μεγάλη σύνδεση wifi, τα περισσότερα έχουν χρέωση με θύρα USB, αλλά στην Ιταλία δεν ήταν τόσο καθαρά όσο στην Ολλανδία, όπως ανέφερα προηγουμένως. Η εφαρμογή είναι εύκολη στη χρήση, αλλά αν χρειαστεί να κάνετε μια κράτηση ή να ακυρώσετε το ταξίδι σας, πρέπει να μεταβείτε στον ιστότοπο, δεν είναι τόσο φιλική προς το τηλέφωνο ούτε γρήγορη, όπως η εφαρμογή (στην περίπτωσή μου, δεν λειτούργησε). Στην υγειά σας!Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2018
Δείτε περισσότερες κριτικές
Στην περιοχή
Κοντινά εστιατόριαΔείτε και τα 4.165 κοντινά εστιατόρια
Le Festival
315 κριτικές
0,39 χλμ μακριά
Le Paradoxe
292 κριτικές
0,09 χλμ μακριά
Basilico et Co
196 κριτικές
0,21 χλμ μακριά
Oushiza
41 κριτικές
0,4 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΔείτε και τα 942 κοντινά αξιοθέατα
Eglise Saint-Christophe
60 κριτικές
0,26 χλμ μακριά
Musee du 5 juin 1944 message Verlaine
38 κριτικές
1,25 χλμ μακριά
Jardin Botanique de Tourcoing
29 κριτικές
0,49 χλμ μακριά
l'Hospice d'Havre- Maison Folie
31 κριτικές
0,02 χλμ μακριά
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του FlixBus και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης