Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
67
Όλες οι φωτογραφίες (67)
Πλήρης προβολή
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό52%
  • Πολύ καλό25%
  • Μέτριο20%
  • Ανεπαρκές0%
  • Πολύ κακό3%
Πληροφορίες
Τοπικός καιρός
Υλοποίηση: Weather Underground
-3°
Ιαν
-2°
Φεβ
Μάρ
Επικοινωνία
Marktplatz 9, 89073 Ουλμ, Μπάντεν-Βίρτεμπεργκ, Γερμανία
Ιστότοπος
+49 731 1614330
Κλήση
Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Φιλτράρισμα κριτικών
13 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
4
5
3
0
1
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
4
5
3
0
1
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 10 από 13 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε πριν από 4 εβδομάδες

Το Μουσείο της πόλης του Ulm είναι αποκλειστικά προσανατολισμένο στην Ιστορία της Τέχνης και του Πολιτισμού. Είναι ένα ωραίο κτίριο αναγεννησιακού στυλ που εγκαινιάστηκε το 1925. Τα εγκαίνια του κλεισίματος του Μουσείου Τέχνης και της σχετικής αντικατάστασής του. Ακόμα και σήμερα είναι βέβαιο ότι ένα...μεγαλύτερο μέρος της συλλογής Alter Kunst (Αρχαία Τέχνη) είναι μια απόκτηση του Verein fr Kuns und Altertum (Ένωση Τέχνης και Αντίχρησης) στο Ulm και στην Άνω Σουαβία. Τα πολύτιμα αντικείμενα που διατηρούσε ο Σύνδεσμος είχαν ενσωματωθεί στο Μουσείο Τέχνης χάρη στις προσπάθειες που κατέβαλε ο πρώτος διευθυντής του, ο Δρ Gustav Leube. Ο Σύνδεσμος ιδρύθηκε το 1841 για να διατηρήσει και να συγκεντρώσει τα έργα από την περιοχή (αρχαιολογικά ευρήματα) και να πραγματοποιήσει επιστημονική έρευνα. Ο Σύλλογος ενδιαφέρθηκε επίσης για μπαρόκ πίνακες και γλυπτά καθώς και για αντικείμενα που άφηναν την ιστορία της πόλης. Τα έργα στεγάστηκαν σε διάφορα κτίρια. μερικές φορές έπρεπε να απομακρυνθούν για να τους κρατήσουν ασφαλείς στο χρόνο πολέμου μέχρι να τοποθετηθούν στην σημερινή τους θέση (Kiechelhaus) το 1880/90. Το 1913 και το 1914 τα κτίρια που σηματοδοτούνται σήμερα με τους αριθμούς 92 και 94 του Neue Strae συνδέονται με το Kiechelhaus συνδέοντάς τα έτσι μέσα στο ένα το άλλο, γεγονός που προκάλεσε τη συλλογή να είναι για πρώτη φορά σε ιστορικό και καλλιτεχνικό ιστορικό πλαίσιο. Στο Μουσείο αυτό είναι δυνατόν να προβληματιστούν σύγχρονα και σύγχρονα έργα καθώς και έργα από τον Μεσαίωνα και αυτή η γόνιμη συνύπαρξη αρχαίας και νέας τέχνης χαρακτηρίζει μέχρι σήμερα τη δραστηριότητα του Μουσείου του Ουλμ. Όσον αφορά την αρχαιολογική συλλογή, τα σημαντικότερα παραδείγματα αυτών είναι τα ευρήματα σχετικά με το πολιτιστικό παρελθόν από την κοιλάδα του Δούναβη και τη Σουαβία, ιδιαίτερα αντικείμενα από πέτρα, κόκαλο και μέταλλο. Η περισυλλογή του "Λιονταριού" είναι πολύ συγκινητική. Πρόκειται για μια δομή από ελεφαντόδοντο που χρονολογείται από την Παλαιά Εποχή της Πέτρας, η οποία ανακαλύφθηκε με έναν περίεργο τρόπο και του οποίου το σχήμα είναι πραγματικά συναρπαστικό. Αυτή η εικόνα ήταν σκαλισμένη σε ένα μαστίγιο μαστίγιο. Είναι το μεγαλύτερο και πιο θεαματικό αντικείμενο μιας μικρής σειράς γλυπτών μπρόσμιου από τις σλαβικές σπηλιές. Τα σχετικά γλυπτά είναι ηλικίας άνω των 30 ετών. 000 χρόνια και ως εκ τούτου τα παλαιότερα στον κόσμο. Σε σχέση με την εμβέλεια της ανθρωπολογίας και της αρχαιολογίας είναι συναρπαστικό να βλέπουμε τα οστά που ανήκουν σε έναν μηρό ενός ανθρώπου του Νεάντερταλ από μια πέτρινη σπηλιά - αχυρώνα. Είναι ένας από τους λίγους πρώτους σκελετούς από αυτόν τον τύπο ατόμων που βρέθηκαν στη Νότια Γερμανία. Τα έργα τέχνης από τη ρωμαϊκή περίοδο είναι επίσης αξιοσημείωτα. Στη μέση του 1ου αιώνα μ.Χ. οι Ρωμαίοι κυβερνούσαν την άνω περιοχή με αναφορά στον Δούναβη ως τα βόρεια σύνορα της επαρχίας Ραετίας. Στο τέλος του εν λόγω αιώνα τα οχυρά στα νότια του Δούναβη εγκατέλειψαν. Μετά το έτος 260, οι Ρωμαίοι κινήθηκαν ξανά σε μια γραμμή νότια του αναφερθέντος ποταμού και του τμήματος Ανατολής του Iller. Πολλοί έμποροι, έμποροι, πανδοχεία και τεχνίτες παρέμειναν στα κάμπινγκ χωριά κοντά στα οχυρά. Στα νεκροταφεία κάτω από τα σοκάκια ανακαλύφθηκαν μερικά πολύτιμα αντικείμενα μέσα από τις εκσκαφές, όπως η αγγειοπλαστική και τα κοσμηματοπωλεία. Αυτά τα χωριά ήταν τελικά και χωριά της αγοράς στα οποία οι ιδιοκτήτες αγροκτημάτων προσέφεραν προς πώληση τα γεωργικά τους προϊόντα. Υπήρχαν αγροκτήματα στις κοιλάδες και στις δύο πλευρές των ποταμών Δούναβη και Iller. Το μέγεθος και η δομή των κτισμάτων έχουν εκτιμηθεί χάρη στις ανασκαφές και την αρχαιολογία των αεροφωτογραφιών. Οι Αλεμάννοι - άνθρωποι με γερμανική ρίζα - αποίκισαν την ενδοχώρα των συνοριακών οχυρώσεων που είχαν εγκαταλείψει οι Ρωμαίοι. Κατά τον έκτο και τον έβδομο αιώνιο, όταν οι Αλεμάννοι ήταν ήδη υπό την κυριαρχία των Φραγκονίων, μεγάλοι τάφοι, γνωστοί ως «Reihengr berfiedh fe», κατέλαβαν ότι γνώριζαν ότι αποτελούσαν τα διαρκή δομικά στοιχεία που είχαν απομείνει και από πολλά από αυτά Δημιουργήθηκαν χωριά και πόλεις του Μεσαίωνα. Το μέχρι τώρα μεγαλύτερο νεκροταφείο, με τουλάχιστον 450 ταφές, βρέθηκε στα μέσα του 19ου αιώνα στην περιοχή της πόλης Ulm όταν χτίστηκε ο σιδηρόδρομος προς τον Blaubeuren. Τα χάλκινα αγάλματα του Ερμή - Ρωμαϊκού Θεού των αντιπροσώπων, εμπόρων και κλεφτών - ήταν κρυμμένα στο έδαφος μαζί με κάποια άλλα αντικείμενα που κατασκευάστηκαν από χαλκό κατά την εισβολή Αλεμάνι και εκτίθενται στο σχετικό Μουσείο. Σε αυτό μπορεί κανείς να δει και ωραία έργα της ύστερης γοτθικής περιόδου στο Ουλμ και στη Σουαβία. Ανάμεσά τους, μερικά γλυπτά από ξύλο και ψαμμίτη, όπως η Παναγία και το Παιδί από τον δέκατο τρίτο αιώνα, η Πιέτα (1430), ο Χριστός και ο φοίνικας (ξύλο, 1464), η προτομή της Μαρίας Μαγδαληνής (ξύλο, 1475) δρόμος. Ο Χριστόφορος (ψαμμίτης, 1480) είναι πραγματικά εξαιρετικός. Κάποιοι πίνακες της αναφερόμενης περιόδου παρουσιάζονται στο Μουσείο, όπως ένα κομμάτι ενός μεγαλύτερου πάνελ που υποδηλώνει πιθανώς τη γέννηση του Χριστού (1420), τον Hostienm hlenretabel (reredos του αφιερωμένου μύλου), τη συνάντηση στη χρυσή πύλη (1475) και την επίσκεψη της Μαρίας (γύρω στο 1495) είναι πραγματικά αξιοσημείωτες. Πολύ όμορφα δείγματα της τέχνης από το δέκατο έκτο έως τον δέκατο όγδοο αιώνα μπορούν επίσης να παρατηρηθούν εκεί. Με αυτή την έννοια, το κρίσιμο σημείο της γκαλερί αφιερωμένο στη μπαρόκ τέχνη αναφέρεται στον δέκατο όγδοο αιώνα. Υπάρχουν έργα των κυρίαρχων ζωγράφων από την Άνω Σουαβία και την περιοχή της Βαυαρίας που ήταν διάσημοι τότε. Ο πιο καταφανής είναι ο Januarius Zick (1730 - 1797). Οι τοιχογραφίες των μοναστηριών του Oberelchingen και του Wiblingen (γύρω στο 1780) του αποδίδονται. Η συμφιλίωση των Σαβινών και των Ρωμαίων μπορεί να θεωρηθεί ως το αριστοκρατικό του έργο. Είναι ξεκάθαρα ξεκάθαρο ότι το στυλ του εμπίπτει στη μετάβαση στον κλασικισμό, παρά την αφθονία των χρωμάτων, που είναι ένα τυπικό χαρακτηριστικό μπαρόκ στυλ. Δύο σκηνές από την Παλαιά Διαθήκη του Johann Zick, από το 1756, δείχνουν ένα θεατρικό έλεγχο του φωτός που θυμίζει το στυλ του Rembrandt. Τα άλλα ονόματα επιφανών ζωγράφων στη συλλογή είναι ο Franz Anton Maulbertsch, ο Johann Jakob Zeiller, ο Franz Georg Hermann και ο Franz Anton Kraus. Μια όμορφη εικόνα του Franz Anton Maulbertsch που μπορεί να θεωρηθεί ότι υπάρχει "Die Heilige Walburga mit ihren Br dern Willibald und Wunibald" από το 1749. Πολύτιμα αριστουργήματα είναι επίσης το "Die Heilige Margareta" (από ξύλο γύρω από το 1760) του Johann Georg Dirr και το Standkrucifix από ασημί και ορεινό κρύσταλλο με επιχρυσωμένο πλίνθο (1580/90) του Franz Hoffher. Εκτός από τα παραπάνω, η επίσκεψη στο Μουσείο δίνει την ευκαιρία να απολαύσετε την παρατήρηση των αριστουργημάτων που ανήκαν στον έμπορο Ulm Christoph Weickmann. Ήταν τυπικός εκπρόσωπος μιας νέας κατηγορίας τέχνης που συλλέγει αστούς. Η τέχνη και η φυσική του καμπίνα είναι ένα από τα λίγα εναπομείναντα παραδείγματα αστικής συλλογικής δραστηριότητας του δέκατου έβδομου αιώνα στη Γερμανία. Ως παλαιότερη συλλογή συλλογής η συλλογή αποτέλεσε το πρωτόγονο κελί του Μουσείου του Ulm. Ανάμεσα στα αριστουργήματα αυτά είναι δυνατόν να παρατηρηθεί από τον Joseph Arnold (1668 (?)), Το "Plate Majolica", που απεικονίζει το "Kunstkammer der Regensburger Gro eisenh ndler - Familie Dimpel" (Γραφείο Τέχνης του Regensburger σιδήρου χονδρεμπόρου - Οικογένεια Dimpel) Ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος στη Μίλβια Γέφυρα Battel (Urbino, 1545) και το "Temperantia Dish" από τον Franis Briot (1616). Πρέπει επίσης να επισημανθεί ότι το Μουσείο προσφέρει τη δυνατότητα να μάθει για την ιστορία του Ουλμ μέσω της έκθεσης μερικά σχέδια, φωτογραφίες και άλλα αντικείμενα, όπως το Bronzeguss (χάλκινο cast) (1617) του Hans Braun με σχέδιο Ο Johannes Kepler (Keplerkessel) και ο Κύπελλος των εμπόρων του Ulm από έναν χρυσοχόο, από το 1607. Τέλος, τα τμήματα σύγχρονης και σύγχρονης τέχνης είναι επίσης ιδιαίτερα ενδιαφέροντα, ιδιαίτερα μερικά έργα ζωγραφικής του Picasso, του Juan Gris, του Kandinsky και του Erns Ludwig Kirchner. Κατά συνέπεια, το Μουσείο του Ulm είναι αναμφισβήτητα ενδιαφέρον και η επίσκεψή του μπορεί να θεωρηθεί απαραίτητη, ενώ στο Ulm. Θα ήταν αναμφίβολα ένα μεγάλο λάθος να φύγουμε από την πόλη χωρίς να έχουμε την ευκαιρία να δούμε τα θαύματα που φιλοξενούνται εκεί. Κατά συνέπεια, συνιστάται ιδιαίτερα μια τέτοια επίσκεψη.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2018
Η κριτική έγινε: 25 Νοεμβρίου 2018

Το μουσείο Ulm είναι το μουσείο που βρίσκεται σε αυτή την πόλη (Ulm), στο νότιο τμήμα της Γερμανίας, όπου μπορείτε να μάθετε για την ιστορία της πόλης και της περιοχής. Είναι ένα ενδιαφέρον μουσείο, όχι περισσότερο. Κατά μέσο όρο. Σας συνιστούμε να το επισκεφθείτε, αν...πραγματικά ενδιαφέρεστε για την ιστορία και έχετε δει τα άλλα σημαντικά αξιοθέατα της πόλης.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Δεκέμβριος 2017
Η κριτική έγινε: 29 Ιουνίου 2018

Αυτό είναι ένα σπουδαίο μουσείο για να μάθετε για την ιστορία του Ulm και για το κτίριο του καθεδρικού ναού. Τα παιδιά αγαπούν και βρίσκεται στο κέντρο της πόλης, ώστε να είναι εύκολη η πρόσβαση. Μην χάσετε αν βρίσκεστε στο Ουλμ!

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούνιος 2018
Η κριτική έγινε: 18 Ιουνίου 2018

Επισκέφθηκα το Ulm και αυτό το μουσείο τον περασμένο Ιούλιο. Εντυπωσιάστηκα από το γεγονός ότι μπορείτε να δείτε δύο μουσεία σε ένα: που σημαίνει σύγχρονα και πιο παραδοσιακά έργα. Το ίδιο το κτίριο είναι πολύ ενδιαφέρον αρχιτεκτονικά. Το προσωπικό είναι πολύ ευγενικό και οι συλλογές...είναι απλά εκπληκτικές (οι σύγχρονες εγκαταστάσεις τέχνης!). Έχω περάσει μια καλή τρεις ώρες εκεί χωρίς να αισθάνεται βαρεθεί ένα λεπτό! : o)Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούλιος 2017
Η κριτική έγινε: 7 Φεβρουαρίου 2018

Επισκέφθηκα το μουσείο καθώς βρισκόταν κοντά στο σημείο όπου διανυκτέρευα και είχα ακούσει για μια έλξη που είχαν εμφανιστεί. Κυρίως το λιοντάρι. Μου αρέσουν τα μουσεία και έχουν μια τεράστια επίδειξη πολλών αντικειμένων ιστορικού ενδιαφέροντος. Αλλά το κτίριο είναι πολύ περίπλοκο για να πάρει γύρω...και θα μπορούσατε εύκολα να χαθείτε. Μια κριτική, η οποία εκτείνεται σε πολλά μουσεία, ειδικά στη Γερμανία, είναι ότι δεν έχουν πολλές αγγλικές περιγραφές ή φυλλάδια. Είναι πολύ δύσκολο όταν μέσα σε ένα τέτοιο μουσείο με πολλά να δούμε. Ένα θετικό ήταν ότι ένας από τους επιμελητές πήρε το χρόνο να μου εξηγήσει μερικά στοιχεία και με πήγε στην ταράτσα για να δούμε κάποιες εγκαταστάσεις τέχνης εκεί πάνω.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Δεκέμβριος 2017
Η κριτική έγινε: 14 Νοεμβρίου 2017

Μολονότι έχουν τεράστιο μεγάλη συλλογή από διάφορες περιοχή, το κτίριο είναι περίπλοκη και δεν ο χώρος, αλλά ενδιαφέρουσα για να δείτε πολλά ωραία συλλογές

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2017
Η κριτική έγινε: 15 Σεπτεμβρίου 2017

Αξίζει ένα ταξίδι μόνη της, πολλά που ενδιαφέρουν τους περισσότερους ανθρώπους και μερικά προϊστορικά αντικείμενα, και μερικά από τη μεταπολεμική βιομηχανική κληρονομιά

Ημερομηνία εμπειρίας: Μάρτιος 2017
Η κριτική έγινε: 8 Ιουνίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Ένα ενδιαφέρον μέρος. Αλλά να είστε έτοιμοι να σας ενοχλούν εάν σας αρέσει να διατάζετε διαδοχικές αίθουσες που εκθέτονται σαν κοντά. (Αφήστε την ευερεθιστότητα σας στο ναυαγοσώστη πριν φύγετε από το ξενοδοχείο σας για τα αξιοθέατα της ημέρας;) Το μουσείο είναι κατανεμημένο σε 7 κτίρια...ενωμένα / συνδεδεμένα μεταξύ τους.  (Υπάρχει επίσης μια γέφυρα που διασχίζει το δρόμο προς το Kunsthalle Weishaupt και μπορείτε να αγοράσετε ένα εισιτήριο Kombi και στα δύο (€ 12 ενήλικες), το εισιτήριο είναι ευέλικτο με την έννοια που μπορείτε να δείτε, να φύγετε για μεσημεριανό γεύμα κλπ. και να επιστρέψω για να δω το άλλο αργότερα την ημέρα, θα συνιστούσα να μην κάνουμε ό, τι έκανα που πήγαινε στο Μουσείο μετά το μεσημεριανό γεύμα: καλύτερα να πηγαίνεις όταν είσαι φρεσκότερο και να του δώσεις περισσότερο χρόνο (The Kunsthalle Weishaupt είναι μικρός.)) Υποψιάζομαι ότι ο σχεδιαστής εσωτερικών χώρων έχει κάνει καλή δουλειά στο εσωτερικό του κτιρίου (των) που τους παρείχε. Αλλά. Δεν υπήρχε φυλλάδιο με σχέδιο ορόφων στα αγγλικά. αν υπήρχε ένα στα γερμανικά, δεν ξέρω (και δεν το υποψιάστηκα). Υπάρχουν πινακίδες κοντά στους ανελκυστήρες και διάφορα περίεργα σημεία που σας λένε ποια τμήματα βρίσκονται σε κάθε όροφο. Όμως, δεδομένου ότι το σύνθετο συγκρότημα είναι higgeldy - piggedy και υπάρχουν παρόμοια - επώνυμα τμήματα πάνω από 1 όροφο, είναι μια πρόκληση. Μου βοήθησε σε ένα σημείο από έναν υπάλληλο ο οποίος σαφώς περιγράφει ότι δεν μπορούσα να αποκωδικοποιήσω την πινακίδα του σχεδίου που έβλεπα. Αποφάσισα ότι το καλύτερο πράγμα που έπρεπε να κάνουμε ήταν απλά να περιπλανηθούμε και να εκπλαγούμε. Έτσι ξεπέρασα την ειδική εκδήλωση «Walt Disney» και επίσης την ενότητα της Αρχαιολογίας με το περίφημο ακουστικό της ηλικίας των 40000 χρόνων ενός άνδρα - λιονταριού. Αλλά μου έλειπε το μεγαλύτερο μέρος, ή δεν έβλεπα καν στο ραντάρ μου, ότι υπήρχε μια άλλη ειδική έκθεση. Και μου έλειψε όλη τη συλλογή της σύγχρονης τέχνης που ονομάζεται Kurt Fried επιχορήγηση, την οποία το Μουσείο είναι υπερήφανη. Όταν ήμουν εκεί, υπήρχαν 2 ειδικές εκθέσεις, οι οποίες συμπεριελήφθησαν στα τέλη συμμετοχής: «Erwänten Sie Wunder» (μέχρι τις 15 Οκτωβρίου) και «Walt Disney: Fantasien werden niemals alt») γερνούν ") (μέχρι τις 17 Σεπτεμβρίου).Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούνιος 2017
Η κριτική έγινε: 6 Ιουνίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Το Lion man είναι το μόνο αξιοπρεπές εκθεσιακό. Το μουσείο είναι σαν μια τυχαία συλλογή πράγματα. Η πιο νεολιθική εκθέματα αντίγραφά τους και να μην πω όπου είχαν βρεθεί. Blaubeuren museum είναι πολύ καλύτερη.

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούνιος 2017
Η κριτική έγινε: 11 Οκτωβρίου 2015

Πήγαμε εκεί για 2 λόγους. 1. Μπορείτε να ανεβείτε τα σκαλιά μέχρι 700 συν την ψηλότερη κορυφή του κόσμου. 2. Το Lion Man. 40.000 Ετών, είναι δύσκολο να τυλιχτεί γύρω από το μυαλό ότι 1. Επίσης, υπάρχουν μερικά πολύ παλιά έργα ζωγραφικής από ορισμένα διάσημων...ζωγράφων.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Σεπτέμβριος 2015
Δείτε περισσότερες κριτικές
Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 39 κοντινά ξενοδοχεία
RiKu HOTEL Ulm
35 κριτικές
0,1 χλμ μακριά
Hotel am Rathaus
204 κριτικές
0,16 χλμ μακριά
Hotel Ulmer Spatz
56 κριτικές
0,16 χλμ μακριά
Hotel Goldenes Rad
206 κριτικές
0,24 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόριαΔείτε και τα 292 κοντινά εστιατόρια
Ratskeller Restaurant
226 κριτικές
0,08 χλμ μακριά
Barfuesser die Hausbrauerei Ulm
167 κριτικές
0,1 χλμ μακριά
Michelangelo Vini Cucina
78 κριτικές
0,14 χλμ μακριά
Ronnie Biggs - Burger & Drinks
46 κριτικές
0,12 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΔείτε και τα 72 κοντινά αξιοθέατα
Ulmer Muenster
1.623 κριτικές
0,27 χλμ μακριά
Fishermen's Quarter
660 κριτικές
0,34 χλμ μακριά
Ulm City Hall
275 κριτικές
0,1 χλμ μακριά
The Leaning House
220 κριτικές
0,28 χλμ μακριά
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του Museum Ulm και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης