Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
3
Όλες οι φωτογραφίες (3)
Πλήρης προβολή
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό44%
  • Πολύ καλό4%
  • Μέτριο2%
  • Ανεπαρκές11%
  • Πολύ κακό39%
Πληροφορίες
Προτεινόμενη διάρκεια: < 1 ώρα
Τοπικός καιρός
Υλοποίηση: Weather Underground
Ιαν
Φεβ
Μάρ
Επικοινωνία
Μπέλφαστ BT7 1JG, Βόρεια Ιρλανδία
Ιστότοπος
+44 28 9033 3333
Κλήση
Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Φιλτράρισμα κριτικών
23 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
10
2
0
2
9
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
10
2
0
2
9
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 10 από 23 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε πριν από 4 εβδομάδες

Κλείσαμε το phonacab εκ των προτέρων για να βεβαιωθούμε ότι θα είμαστε εγκαίρως για την γιορτή των Χριστουγέννων μας. Δέκα λεπτά μετά το τέλος, τηλεφώνησα και μίλησα με τον οδηγό, ο οποίος χάθηκε. Πέρασα τα επόμενα 20 λεπτά στο τηλέφωνο. Κάθε κλήση διακόπτεται μετά από...λίγα λεπτά. Αυτό σήμαινε επανάκληση. Πολύ απογοητευτικό και δεν μπορεί να μιλήσει στον πίνακα. Ήμασταν 35 λεπτά αργά για το βράδυ μας. Κόστος κόστους 23. Είχα κάνει κράτηση πριν από ένα ταξί για το ταξίδι μας στο σπίτι. Έφτασε 10 λεπτά νωρίτερα. Ο οικοδεσπότης μίλησε στον οδηγό και επιβιβάσαμε το ταξί τα μεσάνυχτα. Σε αυτό το σημείο το ρολόι ήταν 5. 50. Το ταξίδι μας ήταν 28. Γιατί χρεώσαμε χρόνο αναμονής; Γιατί οι πελάτες δεν απαιτούν χρόνο αναμονής όταν καθυστερούν τα ταξί και έξοδα για ατελείωτες τηλεφωνικές κλήσεις; ; Δεν εντυπωσιάστηκε το phonacab.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Δεκέμβριος 2018
Η κριτική γράφτηκε πριν από 4 εβδομάδες μέσω κινητής συσκευής

Έλαβα στον προορισμό μου μόνο για να ειπωθεί ότι δεν δέχονται πληρωμή με κάρτα. Χειρότερος. . . . ο οδηγός είπε ότι «μόνο οι μαύρες καμπίνες παίρνουν κάρτες. ' Ετσι. . . προσθέστε ταλαιπωρία στο ψέμα. . . και έχετε μια αρκετά φοβερή υπηρεσία ταξί....Κάντε κράτηση σε οποιονδήποτε άλλο εκτός του phonacab. Το Valucab είναι συνήθως καλό.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Δεκέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 10 Δεκεμβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ! Είμαστε Αμερικανοί εδώ στο Μπέλφαστ για λίγο και πήραμε το χέρι από έναν οδηγό. Ο σύζυγός μου είχε ένα ποτό βύνης στο χέρι του (χωρίς οινοπνευματώδη) και ο οδηγός δεν είπε τίποτα για μας να μην...μπορούμε να πιούμε ένα ποτό στο αυτοκίνητο. Το ποτό χύθηκε τυχαία στην κεντρική κονσόλα του οδηγού και λίγο πήρε στο πουκάμισό του. Προχώρησε να μας στείλει, να ουρλιάζει και να μας φωνάζει. Δεδομένου ότι οποιοσδήποτε πελάτης δεν θα φώναζε, του ζητήσαμε να σταματήσει το αυτοκίνητο και να μας αφήσει έξω. Θα είχαμε μάλλον περπατήσει από ό, τι να πεινάμε όλο το δρόμο για ένα ατύχημα. Αρνήθηκε να σταματήσει και συνέχισε να οδηγεί στον προορισμό μας, ενώ σέρνεται σε όλο το δρόμο επειδή ήταν πολύ απασχολημένος να σβήνει για να μπορεί να οδηγεί με ασφάλεια. Του ζητούσαμε συνεχώς να σταματήσει και να μας αφήσει έξω και απλά δεν θα. Νιώθοντας σαν να κρατούσαμε όμηρο, ένας αγώνας φωνής ακολούθησε μεταξύ του οδηγού και του συζύγου μου. Ο οδηγός έπειτα αποφάσισε να καλέσει την αστυνομία και να ψέμα και να πει ότι ο σύζυγός μου ΠΥΡΗΤΟ ένα ποτό σε τον και στη συνέχεια τον απείλησε. Ήμασταν τα θύματα σε αυτή την κατάσταση και αυτός ο οδηγός αποφάσισε να γυρίσει την ιστορία και να κάνει τον εαυτό του να μοιάζει με το θύμα. Η εταιρεία λέει τώρα ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα επειδή ασχολήθηκε με την αστυνομία (που δεν έκανε τίποτα από το δρόμο, γιατί ήταν ο λόγος του εναντίον της δικής μας). Έτσι επειδή ο άνθρωπος αυτός αποφάσισε να είναι καταστροφικός και να γυρίσει την αλήθεια, τίποτα δεν θα γίνει. Ήταν φτιαγμένο να πληρώσουμε 75 για το χύσιμο (το οποίο σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση δεν θα είχαμε το μυαλό να πληρώσουμε για το ατύχημα μας) αλλά με τον τρόπο που μας κατηγόρησε και ουσιαστικά μας κρατούσε όμηρους, θα έλεγα ότι ήμασταν ζυγός. Δεν έχω ποτέ στη ζωή μου ως πελάτης που πληρώνει, αντιμετωπίζεται με αυτόν τον τρόπο και με τρομάζει ότι δεν γίνεται τίποτα σε αυτόν τον επιθετικό, ασεβείς ψεύτη. Ντροπή στο Fonacab.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Δεκέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 8 Δεκεμβρίου 2018

Εντάξει. Η εταιρεία έχει συμβόλαιο με αυτούς τους καουμπόηδες και την πρώτη φορά πήγαν σε λάθος pick up spot παρά τις σαφείς οδηγίες που δόθηκαν κατά την παραγγελία. Δεύτερη φορά ταξί πριν από την κράτηση νωρίς για τσάι ώρα pick up και μετά από 15...λεπτά είπε ότι ήταν στο δρόμο προς το δρόμο. Την περασμένη εβδομάδα, το pr έκανε κράτηση δύο ώρες νωρίτερα και ο οδηγός έφτασε 20 λεπτά καθυστέρηση καθώς αποστολέατε μόνο 5 λεπτά πριν από την αρχική ώρα παραλαβής.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 30 Νοεμβρίου 2018

Έγινε κράτηση για το ηχοσύστημα το βράδυ της Πέμπτης. Το μήνυμα κειμένου που λάβαμε με λεπτομέρειες σχετικά με την εγγραφή αυτοκινήτων κλπ. Καμπίνα έφτασε μετά από 15 λεπτά με δύο άτομα ήδη στο αυτοκίνητο. Δήλωσα στον οδηγό ότι μου ειδοποιήθηκε ότι είχε σταλεί καμπίνα για...να με πάρει. Ο οδηγός ήταν πολύ επιθετικός, δήλωσε ότι προσπάθησε να μου τηλεφωνήσει χωρίς απάντηση. Διαμαρτυρήθηκα ότι δεν είχα χαμένες κλήσεις και ο οδηγός βγήκε από το αυτοκίνητο και απείλησε να με κλωτσήσει αν δεν απομακρύνθηκα από το αυτοκίνητό του! ! ! ! Ποτέ ξανάΠερισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 24 Οκτωβρίου 2018

Όχι για πρώτη φορά τον περασμένο χρόνο έχουμε αφήσει βηματισμό από την πλευρά του δρόμου περιμένοντας ένα phonacab να εμφανιστεί! Μια φορά αξιόπιστη εταιρεία που θα αποτύχει τώρα να εκπληρώσει την υπηρεσία που σας διαβεβαίωσαν δεν θα ήταν κανένα πρόβλημα. Παραθέτω, «Δεν υπάρχει πρόβλημα, έχουμε...αρκετούς οδηγούς σήμερα το πρωί», unquote. Λείπουν συνδέσεις λεωφορείων και νοσοκομειακές συναντήσεις Επίσης, πολλοί από τους οδηγούς μου λένε πόσο τρομερές είναι οι συνθήκες εργασίας χωρίς άδεια ασθενείας ή αμοιβή για διακοπές. Είναι μια εταιρεία της οποίας το κίνητρο έχει μετακινηθεί από την υπηρεσία στο κοινό που πληρώνει για τη δημιουργία κέρδους.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Οκτώβριος 2018
Η κριτική έγινε: 6 Αυγούστου 2018

καλή εταιρεία άφθονο αυτοκίνητα όλα καθαρά και έρχονται στο χρόνο μεγάλη οργάνωση καλά κάνει μπορείτε να πάρετε ένα αυτοκίνητο πολύ γρήγοροι οδηγοί είναι πολύ καλοί και φιλικοί και καλά ντυμένοι μετά από 11 o ρολόι σε ένα Σαββατοκύριακο καθόταν η τιμή gos επάνω έτσι προσέξτε...ότι αλλά το κύριο πράγμα που παίρνετε στο σπίτι ασφαλές χάρη πολύ FonaCabΠερισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2018
Η κριτική έγινε: 6 Ιουνίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Φρέσκο ​​στο Μπέλφαστ, φάγαμε σε ένα εστιατόριο που προσφέρθηκε να μας καλέσει μια καμπίνα, ο Jack από την fonaCAB μας πήρε αμέσως. Ήταν ευγενικός και ενημερωτικός. Την επόμενη μέρα χρειαζόμασταν μια καμπίνα και μαγικά ο Τζάκ απλώς έμεινε στο δρόμο όταν χρειαζόμασταν μια βόλτα. Και...πάλι, ο Jack ήταν εξυπηρετικός και πολύ ευγενικός. Μετά την απόρριψη, τότε συνειδητοποίησα ότι είχα αφήσει το τηλέφωνό μου στην καμπίνα. Η έλξη στην οποία βρισκόμασταν, κάναμε μερικές κλήσεις και η foneCAB βρήκε το τηλέφωνό μου και την έριξε από μια συμφωνημένη τοποθεσία. Είναι οι καλύτεροι! !Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούνιος 2018
Η κριτική έγινε: 1 Ιουνίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Πιστέψτε ότι έχουν γίνει διακρίσεις. . . . . θα το πάρει περαιτέρω. . . Φίλος μου Κράτησε ταξί μέσω της εφαρμογής τηλεφώνου, όταν έφτασα εκεί, προσπάθησα να μπει στο αυτοκίνητο, η πόρτα κλειδώθηκε και ο οδηγός με κοίταξε τότε κούνησε το κεφάλι του, καθώς...ο φίλος μου ήταν κορίτσι, έτσι ώστε το ταξί κρατήθηκε με το όνομά της έτσι σκέφτηκε ότι προσπαθούσε να μου πει ότι αυτό δεν είναι το ταξί μου, έπειτα του έδειξα την εικόνα με τις λεπτομέρειες κράτησης που πήρα από το τηλέφωνο του φίλου μου, δεν μπορώ να πιστέψω, απλά κούνησε ξανά το κεφάλι και τον οδήγησε μακριά.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούνιος 2018
Η κριτική έγινε: 1 Ιουνίου 2018

Θα δωρεάν τηλέφωνα με σημαντικά αξιοθέατα και ακόμη και ξενοδοχεία. Μόλις παραλάβει το δέκτη και κάνει κράτηση. Καθαρίστε τα οχήματα και τον οδηγό χρησιμοποιήσαμε ήταν φιλικό

Ημερομηνία εμπειρίας: Μάιος 2018
Δείτε περισσότερες κριτικές
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του fonaCAB και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης