Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό15%
  • Πολύ καλό3%
  • Μέτριο1%
  • Ανεπαρκές5%
  • Πολύ κακό76%
Πληροφορίες
Τοπικός καιρός
Υλοποίηση: Weather Underground
Ιαν
Φεβ
Μάρ
Επικοινωνία
203-205 The Vale | The Vale Business Centre, Λονδίνο W3 7QS, Αγγλία
Ιστότοπος
+44 20 8992 6364
Κλήση
Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Φιλτράρισμα κριτικών
70 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
10
3
1
4
52
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
10
3
1
4
52
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 10 από 70 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε πριν από 3 εβδομάδες

Τα αυτοκίνητα με άγγελο με έχουν απογοητεύσει ήδη δύο φορές - και οι δύο φορές με καθυστέρηση 45 λεπτών παρά το γεγονός ότι είχα προετοιμάσει τα αυτοκίνητα. Αποδεικνύει ότι δεν είχαν κλείσει έναν οδηγό και ως εκ τούτου, κάποιος την τελευταία στιγμή πήρε την παραγγελία...και εμφανίστηκε πολύ αργά. Πολύ αγενής εξυπηρέτηση πελατών που δεν προσφέρει καμία επιστροφή χρημάτων.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Δεκέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 18 Δεκεμβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Αποφύγετε πάση θυσία. Το αεροδρόμιο έπεσε διατεταγμένο σε προχωρημένους και δεν εμφανίστηκαν την ημέρα! Τελικά έφτασαν μία ώρα καθυστέρηση ενώ έπρεπε να οργανώσω μια άλλη εταιρία καμπίνας. Συγκλονιστική υπηρεσία και μου είπαν ότι δεν μπόρεσαν να πάρουν τον οδηγό - κάτι που όλοι γνωρίζουμε ότι...δεν είναι αλήθεια! Δεν υπάρχει απολογία καθόλου!Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Δεκέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 17 Δεκεμβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Η χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών που έχω βιώσει ποτέ. Λανθασμένες για 2 ώρες και δεν είχαν εναλλακτικές λύσεις για να βοηθήσουν - έβαλαν μάλιστα το τηλέφωνο σε μένα δύο φορές μετά από να με περιμένω για 10 λεπτά, ενώ έλεγαν γιατί η καμπίνα μου δεν είχε...εμφανιστεί. Αποφύγετε την αποφυγή αποφυγήςΠερισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Δεκέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 15 Δεκεμβρίου 2018

Αγαπητοί πελάτες των αυτοκινήτων Angels, Σας γράφω για να σας προειδοποιήσω σχετικά με την πρόσφατη καταγγελία μας κατά της εταιρείας αυτής για τους ακόλουθους λόγους. Θα ήθελα επίσης να σας ενημερώσω για την εξαιρετικά επιβαρυντική εμπειρία της συζύγου μου και εγώ με αυτήν την εταιρεία....Αυτό είναι συμβατό με τα αυτοκίνητα Angels το οποίο απορρίφθηκε και μου προσφέρθηκε iwth πίστωση των 5! ! ! Τι προσβλητική απάντηση! Η δική σας εταιρεία είναι πολύ καλή φήμη. Είναι γνωστό για μεγάλη εξυπηρέτηση πελατών, αλλά πρόσφατα ήρθα σε επαγγελματική αμέλεια από έναν από τους υπαλλήλους σας - ελεγκτή, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για την κράτηση ταξί μου στις 15 Νοεμβρίου 2018 στις 14. 45. ώρες από τη διεύθυνση κατοικίας μας στο W 4 στο αεροδρόμιο Stanstead.   Εγώ και η σύζυγός μου έπρεπε να πάρουν από το ταξί σας στο αεροδρόμιο Stanstead και ήταν καθησυχασμένοι από τον υπεύθυνο της κράτησης της κράτησης όταν η κράτηση κανονίστηκε ώστε να φτάσουμε εκεί μέσα σε περίπου 1. 15 λεπτά, σχεδόν σίγουρα 4. 00 μ.μ. Την ίδια κρίσιμη ημέρα στις 15 Νοεμβρίου 2018 έχω καλέσει το γραφείο σας στις 13. 30. ώρες για να ελέγξετε ότι όλα ήταν ωραία με την κυκλοφορία και ήταν βέβαιος ότι όλα ήταν κανονικά και κράτηση χρόνου ήταν αρκετό για το αυτοκίνητο να φτάσει στο αεροδρόμιο. Το ταξί έφτασε στις 14. 40 και ξεκινήσαμε το ταξίδι στις 14. 47 μ.μ. όταν ο οδηγός ταξί είπε ότι δεν μπορούσαμε να φτάσουμε στο αεροδρόμιο νωρίτερα από τις 16. 45 ώρες. Ήμουν σοκαρισμένος και ανησυχούσα, καθώς η τελευταία φορά που ήταν εκεί ήταν στις 5 μ.μ. για check in, καθώς η πτήση για τη Βαλένθια ήταν εισηγμένη για 17. 55 μ.μ. Έχω καλέσει αμέσως το γραφείο σας και ζήτησα βοήθεια και εξηγήσεις, ο υπεύθυνος της υπηρεσίας ήταν ακόμα βέβαιος ότι θα φτάσουμε περίπου στις 4 μ.μ., αλλά στην παρατήρησή μου ότι ο οδηγός είχε διαφορετική γνώμη, η συζήτηση συνεχίστηκε μεταξύ του οδηγού και του ελεγκτή. Τέλος, συμφωνήθηκε ότι πρέπει να φτάσουμε με ασφάλεια στο αεροδρόμιο στις 16. Όπως είπε ο πλοηγός, ο χρόνος ήταν αρκετός για να μπούμε στο αεροπλάνο. Αλλά, αν μου είπαν ειλικρινά από τον ελεγκτή και τον οδηγό ότι δεν ήταν δυνατό να φτάσει μέσα στο 2. 15 λεπτά στο αεροδρόμιο, θα ήθελα να ζητήσω από τον οδηγό να μας πάει στο σταθμό του Λίβερπουλ για να πάρετε ένα τρένο, το οποίο θα μας έσωζε από διαταραχές της κυκλοφορίας! Ωστόσο, παρά τις προσπάθειες του οδηγού να φτάσει στο χρόνο (πήρε διαφορετική διαδρομή από μόνος του, η οποία έκανε επιπλέον καθυστέρηση!) Φτάσαμε μετά από σχεδόν 3. 45 ώρες οδήγησης, χάσαμε την πτήση καθώς φτάσαμε στις 17. 35 μμ! Πρέπει να επιβεβαιώσω ότι δεν παρατηρήσαμε καμία ιδιαίτερη διαταραχή της κυκλοφορίας. ήταν απασχολημένος αλλά δεν υπήρχαν κυκλοφοριακά συμβάντα ή καθυστερήσεις κυκλοφορίας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Απευθυνόμουν αμέσως στο γραφείο σας από το αεροδρόμιο για καταγγελία, αλλά εκτός από συγνώμη, συμπάθειες και το δικαίωμά μου για καταγγελία, δεν προσφέρθηκε άλλη υπηρεσία ή βοήθεια. Ως εκ τούτου, έπρεπε να αγοράσουμε νέα αεροπορικά εισιτήρια για την επόμενη ημέρα στις 6 π.μ., αλλά όχι στη Βαλένθια, καθώς δεν πραγματοποιούνταν πτήσεις προς Βαλένθια αλλά προς Αλικάντε για υψηλότερες τιμές, στη συνέχεια να κλείσετε δωμάτιο ξενοδοχείου στο κοντινό Holiday Inn, στις 6 μ.μ. (σηκώσαμε στις 3.30 π.μ.) και τέλος να ταξιδέψουμε από Αλικάντε στη Βαλένθια με τρένο την επόμενη μέρα, για σχεδόν 4 ώρες. Στην πραγματικότητα το ταξίδι μας ξεκίνησε στις 3 π.μ. και φτάσαμε στη Βαλένθια στις 4. 30 μμ! Λόγω της χαμένης πτήσης δεν χάσαμε μόνο περίπου 420 έξοδα και μια ημέρα διακοπών, αλλά όταν τελικά έφτασαν στη Βαλένθια, και οι δύο αρρώστησαν για 5 ημέρες! Το άγχος και η ακραία σωματική προσπάθεια που προκαλείται από το διαταραχτικό και μακρύ ταξίδι έχουν αποδειχτεί διακοπές σε εφιάλτη, απλά επειδή η εταιρεία σας δεν έχει παράσχει καλές υπηρεσίες που προκάλεσαν χάσαμε την πτήση. Αφού επέστρεψα στο σπίτι μας στο Λονδίνο, δεν μπορούσαμε να επαναλάβουμε τις σκέψεις μας από το φρικτό άγχος που είχαμε βιώσει λόγω της χαμένης πτήσης και των διακοπών. Μόνο τώρα θα μπορούσα να γράψω αυτή την καταγγελία. Υποβάλλω ότι ο ελεγκτής της εταιρείας σας δεν έδωσε προσοχή στην ερώτησή μου όταν κάλεσα στις 15 Νοεμβρίου μόλις 1 ώρα και 30 λεπτά πριν κλείσει το αυτοκίνητο! Είναι το γεγονός ότι η εταιρεία σας δεν κατάφερε να παρέχει συμφωνημένες υπηρεσίες, οι οποίες συνεπώς προκάλεσαν ζημιά στα δικαιώματά μου ως πελάτη σας. Για το λόγο αυτό θα ήθελα να ζητήσω οικονομική αποζημίωση για υλική απώλεια 450 ατόμων λόγω επαγγελματικής αμέλειας από τον υπάλληλό σας. Για να μην αναφέρουμε σε αυτό το στάδιο όλα τα βάσανα, την ασθένεια και το άγχος που έχουμε βιώσει. Ελπίζω ειλικρινά να αποδεχτείτε το αίτημά μας και να αποδείξετε την πολιτική του πελάτη σας. Είμαι πρόθυμος να σας παράσχω όλα τα αποδεικτικά στοιχεία για τα καταβληθέντα κόστη μας για τη χαμένη πτήση, εάν και όταν ζητήσαμε. Σε περίπτωση που απορρίψετε την καταγγελία και την αίτησή μας, θα δώσω εντολή σε δικηγόρο να με εκπροσωπήσει σε αυτό το θέμα της αποζημίωσης ενώπιον του Δικαστηρίου. Θα αποδείξω ότι η υπηρεσία σας έχει διαπράξει επαγγελματική αμέλεια και προκαλεί οικονομική ζημιά, σωματική και πνευματική πίεση. Αυτό ασφαλώς θα έχει νομικές επιπτώσεις όχι μόνο για την οικονομική ευθύνη του οργανισμού αλλά και για τη φήμη του. Ελπίζω ότι το σενάριο δεν θα συμβεί. Ως εκ τούτου, εισερχόμαστε τώρα στο στάδιο της διαμάχης μας, στο οποίο είμαι βέβαιος ότι θα έχετε λογική και δίκαιη εκτίμηση αυτού του θέματος. Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας. Προσβλέπουμε να σας ακούσουμε σύντομα. Θερμούς χαιρετισμούς, Brandon Bell PS Η καταγγελία μου απορρίφθηκε από άγνωστο άτομο και ποτέ δεν έρχονται σε επαφή μαζί μου. ! Γνωρίστε αυτήν την επιχείρηση και κρατήστε τα χρήματά σας μακριά από αυτά!Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Δεκέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 9 Δεκεμβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Έφτασε στο Heathrow την ώρα που ζητήθηκε να ειδοποιηθεί επειδή δεν είχα θέσει τον αριθμό πτήσης μου στην κράτηση δεν υπήρχε αυτοκίνητο παρά το γεγονός ότι έλαβε ένα email επιβεβαίωσης. Όταν τηλεφώνησα στον ελεγκτή είπε ότι η καμπίνα θα ήταν 15-20 λεπτά. Παρόλο που ρώτησα...αν αυτό ήταν αλήθεια, ο οδηγός ταξί μου τηλεφώνησε 20 λεπτά αργότερα για να πει ότι ήταν 15 λεπτά μακριά. Δυστυχώς έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου σε αυτήν την εταιρεία καμπίνας που έχω χρησιμοποιήσει εδώ και πολλά χρόνια.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Δεκέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 4 Δεκεμβρίου 2018

Είχα 2 τρομερές εμπειρίες με αυτούς τους τύπους. Κάποτε, υπήρξε ένας οδηγός που έδειξε ποιος πίστευε ότι ήταν οδηγός F1. Οδήγησε εξαιρετικά επικίνδυνα στους δρόμους του Λονδίνου και τελικά έπρεπε να του πω να οδηγεί αργά και προσεκτικά. Τηλεφώνησα στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών και τους...είπα για αυτό το περιστατικό. Είπαν ότι θα έρθουν πίσω σε μένα και δεν έχουν ποτέ! Υπήρξε άλλη μια φορά που έκανα κλήση στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών για να τους ενημερώσω ότι θα καθυστερήσω εξαιτίας των εξαιρετικά μεγάλων ουρών στο T 4 Heathrow Security. Το άτομο στη γραμμή είπε ότι ο οδηγός έχει περιμένει από μια ώρα. Είχα ζητήσει το ταξί να έρθει μετά από μια ώρα μετά την προσγείωση. Ωστόσο, ο τύπος μου είπε ψέματα και μου είπε ότι ο οδηγός είχε περιμένει στο αεροδρόμιο για μια ώρα. Ευτυχώς, ο οδηγός μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι είναι ακριβώς στο δρόμο του να με πάρει. Τηλεφώνησα στον άντρα πίσω και του είπα να μην ψέμα! Αποφύγετε να χρησιμοποιήσετε αυτή την εταιρεία ταξί. Πολύ αντιεπαγγελματική και αγενής!Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Δεκέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 25 Νοεμβρίου 2018

Σύμφωνα με τις οδηγίες του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, περίμενα στο φράγμα των αφίξεων στο Gatwick για 35 λεπτά. Δεν έλαβα καμιά κλήση και προσπάθησα να τηλεφωνήσω στο γραφείο τους 5 φορές. έχει καταγραφεί ανακοίνωση και καμία απάντηση. Έστειλα 2 ηλεκτρονικά ταχυδρομεία. καμία απάντηση. Τελικά πήρα το...τρένο στο Λονδίνο. Ποτέ δεν θα χρησιμοποιήσω ξανά τα Άγγελα Αυτοκίνητα.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 19 Νοεμβρίου 2018

Είχα πολλές κακές εμπειρίες μαζί τους. Τώρα δε θα ξανακάνω ποτέ το βιβλίο. Είχα μια καμπίνα που έκανε κράτηση για 5 π.μ. για να πάει στο Λούτον, κανένα αυτοκίνητο γι 'αυτό να τους καλέσω, να πάρει ένα κείμενο ένα αυτοκίνητο είναι στο δρόμο, κανένα αυτοκίνητο...φτάνει, να πάρει ένα κείμενο το αυτοκίνητο είναι έξω, χωρίς αυτοκίνητο, να πάρει ένα κείμενο ένα άλλο αυτοκίνητο είναι στο δρόμο - διαφορετικός οδηγός και αυτό είναι σαν 450 π.μ., οπότε καλώ και λένε ότι ο αρχικός οδηγός δεν παίρνει το τηλέφωνο, πιθανότατα κοιμάται, ο πλησιέστερος οδηγός είναι 45 λεπτά μακριά SORRY κύριε, θα πρέπει να βρείτε άλλη υπηρεσία. Έτσι κατέληξα να παίρνω ένα Uber που θα έπρεπε να κάνω πρώτα. ναι, έχουν την καλύτερη τιμή, αλλά είναι το χειρότερο minicab του Λονδίνου, κάνετε τον εαυτό σας μια χάρη και το βιβλίο με ένα με καλές κριτικές.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Οκτώβριος 2018
Η κριτική έγινε: 16 Νοεμβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Είχα έρθει σε μια πτήση από το Newark ΗΠΑ στο Λονδίνο και συγκεκριμένα δήλωσε για τον οδηγό να έρθει 40 λεπτά μετά την άφιξη του αεροπλάνου να μου δώσει αρκετό χρόνο για να περάσει από την ασφάλεια, κλπ. Οχι μόνο ο οδηγός έρχεται 20 λεπτά...νωρίτερα από το αναμενόμενο, σταμάτησε κοντά στη μηχανή στάθμευσης του αεροδρομίου για περίπου 5 λεπτά υποστηρίζοντας ότι το "μηχάνημα δεν δούλευε". Με αυτό, πήρα επιπλέον χρεώνονται κάποια "τέλη αναμονής και στάθμευσης". Όταν κάλεσα τις υπηρεσίες τους να διαμαρτυρηθούν και δήλωσαν ότι ο οδηγός ήρθε πολύ νωρίτερα από ό, τι ζήτησε, πήρα ένα πολύ άσχημο και αγενής πρόσωπο στην άλλη γραμμή που απλώς αγνόησε εντελώς όλες τις αξιώσεις μου. Όταν έστειλα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πολλά ηλεκτρονικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την εταιρεία για να γράψω ένα επίσημο παράπονο, δεν έλαβα ούτε μια απάντηση. Έχαναν έναν πελάτη εκείνη την ημέρα και ελπίζω ότι πολλοί άλλοι άνθρωποι δεν φοβούνται από αυτούς τους ανθρώπους.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 8 Νοεμβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Αυτή είναι η καλύτερη υπηρεσία minicab που χρησιμοποιούμε. Εξαιρετική σε όλα (οδηγούς, αυτοκίνητα, επαγγελματισμό, παρακολούθηση καμπίνας κ.λπ.). ΠΑΝΤΑ διαφανή, αξιόπιστη και χρήσιμη - καλύτερη σχέση ποιότητας / τιμής!

Ημερομηνία εμπειρίας: Νοέμβριος 2018
Δείτε περισσότερες κριτικές
Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 1.083 κοντινά ξενοδοχεία
The Kings Head Hotel
84 κριτικές
0,91 χλμ μακριά
London Star Hotel
71 κριτικές
0,93 χλμ μακριά
London Guest House
268 κριτικές
1,08 χλμ μακριά
A To Z Hotel
201 κριτικές
1,1 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόριαΔείτε και τα 27.071 κοντινά εστιατόρια
the station house pub
127 κριτικές
0,35 χλμ μακριά
Dada's Diner
33 κριτικές
0,28 χλμ μακριά
Anokha
49 κριτικές
0,4 χλμ μακριά
Churchfields
40 κριτικές
0,42 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΔείτε και τα 6.528 κοντινά αξιοθέατα
RPG Transport & Tours
37 κριτικές
1,02 χλμ μακριά
Empire Walthamstow
69 κριτικές
1,07 χλμ μακριά
Putt in the Park - Acton Park
22 κριτικές
0,26 χλμ μακριά
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του Angels Cars και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης