National Express
Τι λέει ο κόσμος
Απαράδεκτοι
1,0 από 5 κύκλουςΦεβ 2023
Έκλεισα το εισητηριο για μεταφορά από το Stansted προς Victoria και επιστροφή μέσω της εφαρμογής η οποία έλεγε ότι περνάω και με το ηλεκτρονικό εισιτήριο χωρίς να χρειάζεται να το τυπώσω ή να κάνω προκρατηση θέσης. Αντίθετα όταν έφτασα στο Stansted μου ζήτησαν τυπωμένο εισητηριο με ημερομηνία και ώρα επιστροφής πράγμα που μου έφτιαξαν στο γκισέ της national express . Επιστροφή με το λεωφορείο των 10, το οποίο για 5 λεπτά έχασα λόγω ομίχλης που επικρατούσε εκείνη τη μέρα και κίνηση στο δρόμο. Πήγα στο γκισέ στο σταθμό Victoria και μου ζήτησαν 37λιρες για να μου αλλάξουν το εισητηριο γιατί έχασα το λεωφορείο πράγμα που δεν έδωσα γιατί η αγορά του δεν έλεγε κάτι τέτοιο. Μου είπαν ότι θα φύγω με το επόμενο, δλδ των 10:30 που είχε καθυστέρηση μισή ώρα. Τελικά στην πόρτα όταν αναχώρησε το λεωφορείο των 10:30 & των 11:00 ταυτόχρονα λόγω της καθυστερήσεις δεν μας έβαλαν μέσα γιατί στο χαρτί το εισητηριο μου έγραφε 10:00. Τους έδειξα το ηλεκτρονικό μου εισητηριο και δεν το δεχοντουσαν . Τους είπα να καλέσουν τον γκισέ γιατί από εκεί αυτές τις οδηγίες είχα και με αγνοούσαν επιδεικτικά. Εμένα και άλλα 15 άτομα συνολικά που είχαμε το ίδιο θέμα με ηλεκτρονικά εισητηρια. Μετά από έντονη λογομαχία μας επιβίβασαν στο λεωφορείο των 11:30. Ήμασταν 15 άτομα με το ίδιο πρόβλημα που μετά από 2:15 ώρες φτάσαμε στο αεροδρόμιο Stansted και οριακά προλάβαμε τη πτήση μας. Η συμπεριφορά των ατόμων στην πύλη επιβίβασης στο σταθμό Victoria απαράδεκτη. Για την καθυστέρηση του λεωφορείου στις 10:30 λόγω ομίχλης δεν έγινε καμία ενημέρωση, απλά περιμέναμε κοιτάζοντας τον πίνακα να αλλάζει ώρες από 10:30 σε 11:00. Δεν υπήρχε συνεννόηση των ατόμων στην πύλη με τα άτομα στο γκισέ. Απαράδεκτοι

Προτείνετε αλλαγές για να βελτιώσουμε τι δείχνουμε.
Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Τα έσοδα επηρεάζουν τις εμπειρίες που εμφανίζονται στην παρούσα σελίδα, μάθετε περισσότερα.

Πραγματοποιούμε ελέγχους σε κριτικές.
Η προσέγγιση του Tripadvisor στις κριτικές
Πριν από τη δημοσίευση, κάθε κριτική στο Tripadvisor περνά από ένα αυτοματοποιημένο σύστημα παρακολούθησης, το οποίο συλλέγει πληροφορίες, απαντώντας στις ακόλουθες ερωτήσεις: πώς, τι, πού και πότε. Εάν το σύστημα ανιχνεύσει κάτι που πιθανώς αντιβαίνει στις οδηγίες της κοινότητάς μας, η κριτική δεν δημοσιεύεται.
Όταν το σύστημα εντοπίσει ένα πρόβλημα, μια κριτική μπορεί να απορριφθεί αυτόματα, να σταλεί στον σχολιαστή για έγκριση ή να επανεξεταστεί με μη αυτόματο τρόπο από την ομάδα ειδικών περιεχομένου μας, οι οποίοι εργάζονται αδιάλειπτα για να διατηρούν την ποιότητα των κριτικών στον ιστότοπό μας.
Η ομάδα μας ελέγχει κάθε κριτική που δημοσιεύεται στον ιστότοπο και τίθεται υπό αμφισβήτηση από την κοινότητά μας αν δεν πληροί τις οδηγίες της κοινότητάς μας.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τον έλεγχο των κριτικών.
2.5
2,5 από 5 κύκλους618 κριτικές
Εξαιρετική
144
Πολύ καλή
66
Μέτριο
53
Κακό
50
Πολύ κακό
305

Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες αυτόματα από τα Αγγλικά.
Αυτή η υπηρεσία ενδέχεται να περιλαμβάνει μεταφράσεις που παρέχονται από τη Google. Η Google αποποιείται όλες τις εγγυήσεις, ρητές ή σιωπηρές, σε σχέση με τις μεταφράσεις, συμπεριλαμβανομένων τυχόν εγγυήσεων ακρίβειας, αξιοπιστίας και τυχόν σιωπηρών εγγυήσεων εμπορευσιμότητας, καταλληλότητας για συγκεκριμένο σκοπό και απαλλαγής από πλαστογραφία.

Marianna K
Κερατέα, Ελλάδα14 συνεισφορές
1,0 από 5 κύκλους
Φεβ 2023 • Οικογένεια
Έκλεισα το εισητηριο για μεταφορά από το Stansted προς Victoria και επιστροφή μέσω της εφαρμογής η οποία έλεγε ότι περνάω και με το ηλεκτρονικό εισιτήριο χωρίς να χρειάζεται να το τυπώσω ή να κάνω προκρατηση θέσης. Αντίθετα όταν έφτασα στο Stansted μου ζήτησαν τυπωμένο εισητηριο με ημερομηνία και ώρα επιστροφής πράγμα που μου έφτιαξαν στο γκισέ της national express . Επιστροφή με το λεωφορείο των 10, το οποίο για 5 λεπτά έχασα λόγω ομίχλης που επικρατούσε εκείνη τη μέρα και κίνηση στο δρόμο. Πήγα στο γκισέ στο σταθμό Victoria και μου ζήτησαν 37λιρες για να μου αλλάξουν το εισητηριο γιατί έχασα το λεωφορείο πράγμα που δεν έδωσα γιατί η αγορά του δεν έλεγε κάτι τέτοιο. Μου είπαν ότι θα φύγω με το επόμενο, δλδ των 10:30 που είχε καθυστέρηση μισή ώρα. Τελικά στην πόρτα όταν αναχώρησε το λεωφορείο των 10:30 & των 11:00 ταυτόχρονα λόγω της καθυστερήσεις δεν μας έβαλαν μέσα γιατί στο χαρτί το εισητηριο μου έγραφε 10:00. Τους έδειξα το ηλεκτρονικό μου εισητηριο και δεν το δεχοντουσαν . Τους είπα να καλέσουν τον γκισέ γιατί από εκεί αυτές τις οδηγίες είχα και με αγνοούσαν επιδεικτικά. Εμένα και άλλα 15 άτομα συνολικά που είχαμε το ίδιο θέμα με ηλεκτρονικά εισητηρια. Μετά από έντονη λογομαχία μας επιβίβασαν στο λεωφορείο των 11:30. Ήμασταν 15 άτομα με το ίδιο πρόβλημα που μετά από 2:15 ώρες φτάσαμε στο αεροδρόμιο Stansted και οριακά προλάβαμε τη πτήση μας. Η συμπεριφορά των ατόμων στην πύλη επιβίβασης στο σταθμό Victoria απαράδεκτη. Για την καθυστέρηση του λεωφορείου στις 10:30 λόγω ομίχλης δεν έγινε καμία ενημέρωση, απλά περιμέναμε κοιτάζοντας τον πίνακα να αλλάζει ώρες από 10:30 σε 11:00. Δεν υπήρχε συνεννόηση των ατόμων στην πύλη με τα άτομα στο γκισέ. Απαράδεκτοι
Γράφτηκε στις 8 Φεβρουαρίου 2023
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.

Nikolaos S
2 συνεισφορές
1,0 από 5 κύκλους
Μάρ 2019 • Ζευγάρια
Το προσωπικό απαράδεκτο. Επίσης, οι ώρες των λεωφορείων δεν έουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Απλά πάρτε άλλη εταιρία
Γράφτηκε στις 27 Μαρτίου 2019
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.

Anastasia
5 συνεισφορές
4,0 από 5 κύκλους
Ιαν 2019
Άργησε η πτήση μας 40’ και μπήκαμε στο πρώτο λεωφορείο που ήρθε χωρίς κανένα πρόβλημα από Luton προς Paddington.Στην επιστροφή από Victoria station προς Gatwick είχε μια μικρή καθυστέρηση 10’ αλλά μας ενημέρωσε ο υπάλληλος κατευθείαν. Η διαδρομή είναι παραπάνω ωρα απ όσο γράφει, αλλά είναι μια αξιόπιστη και φθηνή λύση για μετακίνηση από και προς τα αεροδρόμια.
Γράφτηκε στις 31 Ιανουαρίου 2019
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.

MikeyG53
Emersons Green, UK4.017 συνεισφορές
4,0 από 5 κύκλους
Απρ 2024 • Ζευγάρια
Το πολυαναμενόμενο ολονύκτιο ταξίδι μας στο Λονδίνο, για να παρακολουθήσω μια συναυλία μπλουζ στο The Royal Albert Hall, ξεκίνησε με την πρώτη μου εμπειρία ταξιδιού με πούλμαν της National Express. Στο παρελθόν, ταξιδεύουμε πάντα στην πρωτεύουσα του έθνους με τρένο (όταν δεν οδηγούμε ή οδηγούμε σε αυτοκίνητο) . Η απόφασή μας να χρησιμοποιήσουμε υπηρεσία πούλμαν οφείλεται, κυρίως, στις πρόσφατες εμπειρίες της Συντρόφου μου, όταν χρησιμοποιούσα την ίδια υπηρεσία μεταξύ Μπρίστολ (UWE) και Λονδίνου (Βικτώρια) κατά την επίσκεψή της στο Λονδίνο πέρυσι. Είχε νιώσει ότι η υπηρεσία ήταν εξαιρετική αξία.

Το ταξίδι μεταξύ του Πανεπιστημίου της Δυτικής Αγγλίας (UWE) και του σπιτιού μας είναι απλό, γρήγορο και φθηνό χρησιμοποιώντας τη συχνή υπηρεσία M 3 της Bristol Omnibus Company. Έτσι, ξεκινήσαμε την περιπέτειά μας με σακίδια και αδιάβροχα. Μια σύντομη βόλτα και στη συνέχεια μια σύντομη διαδρομή με το μετρό με το λεωφορείο, και ήμασταν στη στάση του λεωφορείου UWE («Α») για το πούλμαν μας στο Λονδίνο. Υπήρχαν καμιά δεκαριά επιβάτες στην ουρά.

Το μονοώροφο πούλμαν καθυστέρησε περίπου 10 λεπτά να φτάσει και σχεδόν γεμάτο με επιβάτες. που είχε επιβιβαστεί στην προηγούμενη στάση (τέρμα του σταθμού λεωφορείων του Μπρίστολ) . Τα εισιτήριά μας ελέγχθηκαν και επιβιβαστήκαμε όλοι γρήγορα. Δεν μπορούσαμε να καθίσουμε μαζί, αλλά βρήκαμε καθίσματα που ήταν το ένα απέναντι από το άλλο στον κεντρικό διάδρομο.

Οι περισσότεροι άλλοι επιβάτες ήταν νεότεροι. όλοι ήταν καλοσυνάτοι και προσεκτικοί. Τα καθίσματα ήταν άνετα, αλλά δεν υπήρχε μεγάλος χώρος για τα πόδια. Οι ψηλοί άνθρωποι πιθανότατα θα δυσκολεύονται να παραμείνουν άνετα για το ταξίδι 2 ωρών και 15 λεπτών μέχρι την επόμενη στάση στο Earls Court. Ο κλιματισμός ήταν πολύ θορυβώδης και παρέμεινε ανοιχτός σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού μας. Ο οδηγός έκανε ανακοινώσεις από καιρό σε καιρό, αλλά το σύστημα PA έχασε τη μάχη του με το θορυβώδες κλιματισμό (άκουγα μόνο μία στις δύο λέξεις των ανακοινώσεων, αλλά κατάλαβα την ουσία) . Υπήρχε ένα τραπεζάκι, του συνηθισμένου τύπου (drop - down), τοποθετημένο στο πίσω μέρος του καθίσματος μπροστά μου, αυτό ήταν χρήσιμο όταν έτρωγα τα σάντουιτς μου. Υπήρχε ένα διπλό σημείο φόρτισης USB για κάθε κάθισμα. Αυτό ήταν τύπου Α, οπότε αν χρησιμοποιήσετε το νέο καλώδιο (όλα) τύπου C θα χρειαστεί να πάρετε έναν μετατροπέα. Δεν χρησιμοποιήσαμε τα κινητά μας τηλέφωνα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, αλλά υπάρχει μια περιορισμένη δωρεάν υπηρεσία Wi-Fi διαθέσιμη στο πλοίο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Τέλος, αλλά σίγουρα όχι ασήμαντης σημασίας, δεν υπάρχει μουσική με σωλήνες (δόξα τω Θεώ).

Το ταξίδι ήταν ομαλό, αλλά λόγω καθυστερημένης αναχώρησης, οδικών έργων στον αυτοκινητόδρομο και κυκλοφοριακής συμφόρησης στο τμήμα της διαδρομής Earls Court προς Victoria, φτάσαμε περίπου 45 λεπτά αργότερα από ό,τι περιμέναμε. αυτό βασίστηκε στο δημοσιευμένο χρονοδιάγραμμα. Δυστυχώς, αν γνωρίζαμε την ακριβή τοποθεσία του ξενοδοχείου όπου μέναμε εκείνο το βράδυ, θα είχαμε αποβιβαστεί στη στάση του λεωφορείου του Earl’s Court και θα αποφύγαμε την κυκλοφοριακή συμφόρηση, συν τις 13 £ . Κόστος 40 στον υπόγειο σιδηρόδρομο για το ταξίδι μας με τον υπόγειο σιδηρόδρομο 3 στάσεων στην οδό Gloucester Road.

Το ταξίδι της επιστροφής για το σπίτι την επόμενη μέρα ξεκίνησε στο Victoria Coach Station. Κατά την άφιξη, μετά το μεσημεριανό γεύμα σε ένα εστιατόριο δίπλα στο σταθμό των λεωφορείων, βρεθήκαμε σε μια τεράστια ουρά για το σπίτι υπηρεσίας National Express 040. Είπα στον συνεργάτη μου ότι αυτό ήταν πάρα πολύ - πολλοί επιβάτες για το τυπικό πούλμαν μονής ορόφου. και είχα δίκιο. Καθώς περπατούσαμε στην ουρά προς το πούλμαν, ένα μέλος του προσωπικού επιβίβασης μέτρησε αντίστροφα και άπλωσε το χέρι του περίπου 4 επιβάτες μπροστά μας και οδήγησε τους υπόλοιπους επιβάτες (συμπεριλαμβανομένου και εμάς) μακριά από το μονόροφο πούλμαν και μας οδήγησε σε διπλό προπονητής καταστρώματος.

Επιβιβαστήκαμε γρήγορα, παίρνοντας μαζί θέσεις στο πάνω κατάστρωμα. Αυτό το λεωφορείο ήταν πολύ πιο μοντέρνο και ευάερο και ο κλιματισμός ήταν πολύ πιο ήσυχος (αλλά ο ανεμιστήρας οροφής ήταν λίγο θορυβώδης στον αυτοκινητόδρομο) . Ο χώρος για τα πόδια εδώ ήταν ανεπαρκής για τα «μέτρια πόδια μου». Το μόνο άλλο ζήτημα ήταν η ανεπαρκής στέγαση χειραποσκευών. Ταξιδέψαμε με σακίδια και είχαμε και αδιάβροχα. Καθώς ήταν μια ξηρή και ζεστή μέρα (για τις αρχές Απριλίου), τα παλτό μας ήταν τυλιγμένα στην πλάτη μας. Η στέγαση αποσκευών πάνω από τα κεφάλια ήταν τόσο ρηχά που δεν μπορούσε να αποθηκευτεί εκεί το σακίδιο (ακόμα και όταν αφαιρέθηκαν τα αδιάβροχα). Οι πλάτες μας δεν μπορούσαν να στοιβάζονται κάτω από τα καθίσματα μπροστά μας, καθώς υπήρχε ρυθμιζόμενος μηχανισμός στήριξης ποδιών. Ευτυχώς το πούλμαν δεν ήταν γεμάτο, έτσι μπορέσαμε να βάλουμε όλες τις αποσκευές μας σε ένα εφεδρικό σετ καθισμάτων στον κεντρικό διάδρομο. Μόλις λίγο αργότερα αναρωτήθηκα αν οι τσάντες μας θα μπορούσαν να είχαν στοιβαχτεί κάτω από τα δικά μας καθίσματα;

Επιπλέον, θα ήθελα να επισημάνω ότι τα εισιτήριά μας δεν είχαν ελεγχθεί πριν επιβιβαστούμε για το ταξίδι της επιστροφής, σίγουρα αυτό δεν είναι ο κανόνας; Σαφώς, η δημοτικότητα αυτής της υπηρεσίας αυξήθηκε από μια απεργία των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο; Επίσης, υποψιάζομαι ότι το συμφέρον συνολικό συνδυασμένο κόστος για τα ταξίδια της επιστροφής μας ήταν ένας παράγοντας, ήταν περίπου £ 12 . 50 το καθένα! Όταν το συγκρίνετε με ένα εισιτήριο τρένου εκτός αιχμής και αγορασμένο εκ των προτέρων, αυτό θα ήταν, στην καλύτερη περίπτωση, διπλάσιο κόστος.

Με περισσότερους από 50 προορισμούς, θα είναι πιθανό να επωφεληθούμε όλο και περισσότερο από τις υπηρεσίες που προσφέρει η National Express. Σκοπεύουμε να εγγραφούμε για μια «κάρτα πούλμαν» όπου υπάρχουν οικονομίες ταξιδιού που πρέπει να απολαύσετε, συν (πιστεύω) ότι θα μπορούσαμε να κρατήσουμε συγκεκριμένες θέσεις (πιθανώς ανάλογα με τη διαθεσιμότητα) .
Google
Γράφτηκε στις 9 Απριλίου 2024
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.

T W
2 συνεισφορές
1,0 από 5 κύκλους
Απρ 2024 • Οικογένεια
Απαίσιος. . . απλά απαίσιο. Στην πραγματικότητα ξέχασα πόσο απαίσια ήταν μέχρι να ακυρωθούν τα τρένα, οπότε δεν είχα άλλη επιλογή από το να τα χρησιμοποιήσω. Το πούλμαν άργησε να βγει, πήγε για πάντα στον αυτοκινητόδρομο και μετά φτάσαμε εξαιρετικά αργά για τον προορισμό μας, 50 λεπτά καθυστέρηση κάνει τεράστια διαφορά. Οι τουαλέτες είναι απολύτως βρώμικες, το ίδιο το πούλμαν χρειάζεται ένα καλό τρίψιμο, αλλά το χειρότερο είναι οι ώρες αναχώρησης/άφιξης, έχουν καθυστερήσει τόσες πολλές φορές όταν χρειάστηκε να φτάσω κάπου, αλλά δεν μπορούμε να βασιστούμε σε αυτές για να σας φτάσω εκεί στην ώρα.
Google
Γράφτηκε στις 6 Απριλίου 2024
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.

Flyer07667386215
1 συνεισφορά
1,0 από 5 κύκλους
Μάρ 2024 • Μόνος-η
Αγόρασα ένα εισιτήριο για τις 6:20 το απόγευμα και το λεωφορείο ήρθε 50 λεπτά αργότερα, ποτέ με National Express London. . . . . . , .
Google
Γράφτηκε στις 26 Μαρτίου 2024
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.

bree h
1 συνεισφορά
1,0 από 5 κύκλους
Φεβ 2024 • Οικογένεια
Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με την National Express μέχρι πρόσφατα και ο τρόπος με τον οποίο το χειρίστηκες δεν ήταν εντάξει. Ταξίδευα με την κόρη μου και ήμουν στην ουρά για να ανέβω στο πούλμαν, είχα μια θήκη μαζί μου και πήγα να βάλω το χερούλι στη θήκη μου πριν το δώσω στον χειριστή των αποσκευών. Ήταν ανυπόμονος, δεν με άφηνε να βάλω το χέρι μου στην υπόθεσή μου, ήταν πραγματικά αγενής γι' αυτό, μου το πήρε και μετά τον παρακολούθησα να παλεύει να κατεβάσει το χερούλι ο ίδιος ( υποθέτω γιατί δεν είναι δική του περίπτωση & δεν ήξερε πώς να το κάνει) και μετά το έκανε με τέτοια δύναμη που έσπασε τη λαβή. Δεν συνειδητοποίησα ότι ήταν σπασμένο μέχρι που αποβιβάστηκα στην άλλη άκρη του ταξιδιού μου και καθώς κάποιος με κινητικά προβλήματα έπρεπε να σύρει την περίπτωσή μου σε μια πόλη στο ξενοδοχείο μου ενώ ήταν σπασμένο δεν ήταν εντάξει. Με έβαλε εκτός δράσης για μερικές μέρες και κατέστρεψε το ταξίδι μας, αμέσως έβγαλα φωτογραφίες από το κατεστραμμένο χερούλι, το έστειλα στο National Express online με ένα play by play και όταν επέστρεψαν σε εμένα είπαν ότι «ατυχήματα συμβαίνουν κατά καιρούς στο χρόνο» & «Θα πρέπει να διεκδικήσω την ταξιδιωτική μου ασφάλεια». Δεν είχα ταξιδιωτική ασφάλιση αλλά σε κάθε περίπτωση δεν ήταν ατύχημα! όχι μόνο απέρριψαν τον τρόπο με τον οποίο μου μιλούσαν, απέρριψαν επίσης το γεγονός ότι έχω προβλήματα κινητικότητας και αυτό εμπόδισε αυτά τα ζητήματα υγείας. Είχαν μηδενική συμπόνια και η απάντησή μου ήταν αυτή του απόλυτου σοκ. Απλώς δεν τους ένοιαζε που ένα μέλος του προσωπικού ήταν σε θέση να μου μιλήσει με τον τρόπο που έκανε, να μου φερθεί όπως έκανε, να μου σπάσει τα αντικείμενα και να με βάλει σε μια αδύνατη κατάσταση που με έφερε σε σωματικό πόνο για μέρες. Έπειτα, επέστρεψαν σε εμένα αφού είπαν ότι είχαν εξετάσει το βίντεο κλειστού κυκλώματος και είπαν ότι ο οδηγός μου είχε πάρει τη θήκη με «το χερούλι ήταν φαινομενικά ανυψωμένο» και το χερούλι ήταν επάνω! δεν υπάρχει φαινομενικά τίποτα για αυτό! όταν μια λαβή είναι επάνω, μπορείτε να δείτε ότι είναι επάνω! Στη συνέχεια είπαν ότι δεν έκανε τίποτα στην περίπτωσή μου που θα δικαιολογούσε τη ζημιά στις φωτογραφίες που τους έδειξα. Έχω μάρτυρες! Θα υποθέσω επίσης ότι το κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης δεν είχε ήχο γιατί και πάλι δεν ανέφεραν ούτε αναγνώρισαν τον τρόπο με τον οποίο μου μίλησαν αυτό το μέλος του προσωπικού. Με έκανε να συνειδητοποιήσω ότι το να ταξιδεύεις ως άτομο με κινητικά προβλήματα όσο δύσκολο κι αν είναι ήδη, το να ταξιδεύεις με το National Express δεν είναι ασφαλές. Δεν ενδιαφέρονται για το πώς οι ενέργειες του προσωπικού τους μπορούν να επηρεάσουν την υγεία σας. Το να ταξιδεύεις ως γυναίκα με αντιπαθητικούς ανυπόμονους άντρες που υποτιμούν τους άντρες που πιστεύουν ότι μπορούν να σου μιλήσουν με συγκεκριμένους τρόπους, ειδικά στις βραδινές υπηρεσίες δεν είναι εντάξει, και πάλι αυτό δεν φαίνεται ασφαλές! Επιπλέον, τώρα κατανοώντας ότι αν συμβεί οτιδήποτε, η αναφορά πραγμάτων απορρίπτεται, καλύπτεται και αντιμετωπίζεται χωρίς καμία απολύτως φροντίδα, ανησυχία ή συμπόνια. έτσι και πάλι πιστεύω ότι η χρήση αυτής της υπηρεσίας δεν είναι ασφαλής. Δεν θα γίνω ξανά πελάτης της National Express. Στην πραγματικότητα συνεργάζομαι με οργανισμούς που χρησιμοποιούν το National Express σε μεγαλύτερη κλίμακα και βιώνοντας αυτό που έχω τώρα, θα σας συμβουλεύσω να μην χρησιμοποιούμε πλέον το National Express για τις εκδηλώσεις μας που προχωρούν.
Google
Γράφτηκε στις 28 Φεβρουαρίου 2024
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.

jeremiah l
1 συνεισφορά
1,0 από 5 κύκλους
Φεβ 2024 • Οικογένεια
Έφτασα την Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου στο Χίθροου του Λονδίνου. με τον γιο μου να επισκεφτώ τον αδερφό μου στο Ντόρσετ και ήθελα να πάρω το λεωφορείο με το λεωφορείο της National Express για το Πουλ, έψαξα όσο καλύτερα μπορούσα την προηγούμενη μέρα στο διαδίκτυο και έκλεισα εκ των προτέρων εισιτήριο λεωφορείου και για τους δυο μας, επιλέγοντας την "ευέλικτη επιλογή" για υψηλότερη τιμή, η οποία όπως αποδείχθηκε δεν ήταν πραγματικά ευέλικτη. Για ώρα άφιξης πτήσης 10:25, που θα μας επέτρεπε να πάρουμε το λεωφορείο στις 11:00.

Όπως αποδείχθηκε η πτήση μας καθυστέρησε και φτάσαμε στις 11:00. Φτάσαμε αργά, σίγουρα έφταιγε η Lufthansa, αλλά όταν πήγαμε για πληροφορίες και ζητήσαμε βοήθεια στο κέντρο πληροφοριών σας, το προσωπικό του Heathrow γέλασε μαζί μας και είπε ότι θα έπρεπε να αγοράσουμε νέο εισιτήριο για να μπούμε στο επόμενο λεωφορείο και ότι το λεγόμενο Flexible Ticket μας δεν ήταν πραγματικά ευέλικτο, ενώ ήμασταν στην πτήση στον "αέρα" και μπορούσαμε μόνο να κάνουμε εκ νέου κράτηση, όχι να το χρησιμοποιήσουμε για το επόμενο λεωφορείο. Και έπρεπε να καλέσουμε αυτόν τον αριθμό 03717818101 και ήταν αναρτημένος στο γραφείο σε 50 άτομα την ημέρα που έχουν την ίδια εμπειρία.

Σχεδίαζα να κλείσω το 12:45 για να μου δώσει άφθονο χρόνο, αλλά η προσθήκη σας για την κράτηση του ευέλικτου εισιτηρίου με έκανε να σκεφτώ ότι ίσως, θα ήταν εντάξει να κλείσω το εισιτήριο 11:00. Τώρα βλέπω ότι ήταν απάτη και ψευδής διαφήμιση.

Εν ολίγοις, τα 70 ευρώ μας ή τα 65 GP είχαν φύγει και θα χρειαζόμασταν να αγοράσουμε νέα εισιτήρια στην ίδια τιμή, μας έστειλαν κάτω στο σταθμό των λεωφορείων, όπου ένας ειδικός αριθμός ήταν κολλημένος στο γραφείο σαν να ήταν αυτό το πιο συνηθισμένο πράγμα στο τον κόσμο, έχοντας ανυποψίαστους επισκέπτες στο Ηνωμένο Βασίλειο να τρέχουν ανάμεσα στις «πληροφορίες» και τον «σταθμό λεωφορείων» ζητώντας βοήθεια τα λεγόμενα «ευέλικτα» εισιτήριά τους που δεν ήταν πραγματικά ευέλικτα. Νιώθαμε ότι ήμασταν θύματα σκόπιμα παραπλανητικής διαφήμισης από την εταιρεία λεωφορείων National Express, προσφέροντας υπηρεσία και σταθμό λεωφορείων National Express στο αεροδρόμιο, σε τουρίστες και επισκέπτες που χρησιμοποιούν την υπηρεσία.

Ίσως το Ηνωμένο Βασίλειο να έχει τόσο λίγη προστασία των καταναλωτών στο σύνολό του, ούτως ή άλλως, είναι πολύ απογοητευτικό και μια κακή αναφορά για αμέτρητες παραπλανημένες ομάδες τουριστών, μια ομάδα στην οποία ανήκω τώρα και εγώ, που αναγκάζονται να αγοράσουν το ίδιο εισιτήριο λεωφορείου δύο φορές. Νομίζω ότι η πραγματική ευθύνη βαρύνει την National Express που δεν προστατεύει τους ταξιδιώτες της από τις παραπλανητικές πρακτικές αγοράς εισιτηρίων, πρέπει να λέει με μεγάλα κόκκινα γράμματα "μην αγοράζετε αυτό το εισιτήριο εάν πιστεύετε ότι η πτήση μπορεί να αργήσει", δεν είναι ευέλικτη και δεν μπορεί να αλλάξει ενώ είστε "σε πτήση".
Google
Γράφτηκε στις 26 Φεβρουαρίου 2024
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.

Mark G
1 συνεισφορά
5,0 από 5 κύκλους
Φεβ 2024 • Μόνος-η
Ήρθα στο Λονδίνο από το Ringwood στο 035 σήμερα και πρέπει να πω ότι ο οδηγός του πούλμαν, Caryn είναι απολύτως φανταστικός. Ταξιδεύω τακτικά με πούλμαν και είναι μια από τις καλύτερες. Επαγγελματίας, με γνώμονα την ασφάλεια, κατατοπιστική, αστεία και αυστηρή με άτακτους επιβάτες όταν χρειάζεται. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Caryn λατρεύει τη δουλειά της! Μια εξαιρετική εμπειρία.
Google
Γράφτηκε στις 22 Φεβρουαρίου 2024
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.

Evgeny T
Μόσχα, Ρωσία1 συνεισφορά
1,0 από 5 κύκλους
Φεβ 2024 • Ζευγάρια
Το λεωφορείο μπορεί να μην έρθει και δεν θα λάβετε επιστροφή χρημάτων. Τα εισιτήρια είναι πολύ ακριβά. Περίμενα 2 ώρες και σπατάλησα τα χρήματά μου, έπρεπε να πάρω την Uber τελικά.
Google
Γράφτηκε στις 20 Φεβρουαρίου 2024
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.

Εμφανίζονται αποτελέσματα 1-10 από 272
Τα έσοδα επηρεάζουν τις εμπειρίες που εμφανίζονται στην παρούσα σελίδα, μάθετε περισσότερα.
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο Tripadvisor;
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα.
Διεκδικήστε την καταχώρισή σας

National Express (Λονδίνο, Αγγλία) - Κριτικές - Tripadvisor

Λονδίνο: Όλα τα ξενοδοχείαΛονδίνο: Προσφορές ξενοδοχείωνΛονδίνο: Ξενοδοχεία τελευταίας στιγμής
Λονδίνο: Όλες οι δραστηριότητες
Δραστηριότητες κοντά σε: National Express
ΕστιατόριαΠτήσειςΤαξιδιωτικές ιστορίεςΚρουαζιέρεςΕνοικιάσεις αυτοκινήτων