Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Minicabs in London

Ανοιχτό τώρα: 12:00 π.μ. - 11:59 μ.μ.
Ανοικτά σήμερα: 12:00 π.μ. - 11:59 μ.μ.
Κοινοποίηση
5
Όλες οι φωτογραφίες (5)
Πλήρης προβολή
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό59%
  • Πολύ καλό8%
  • Μέτριο4%
  • Ανεπαρκές0%
  • Πολύ κακό29%
Πληροφορίες
Ανοιχτό τώρα
Ώρες λειτουργίας σήμερα: 12:00 π.μ. - 11:59 μ.μ.
Δείτε όλες τις ώρες
Προτεινόμενη διάρκεια: 1-2 ώρες
Τοπικός καιρός
Υλοποίηση: Weather Underground
Νοέ
Δεκ
Ιαν
Επικοινωνία
Λονδίνο HA9 8PB, Αγγλία
Νότινγκ Χιλ
Ιστότοπος
+44 20 8904 1234
Κλήση
Φιλτράρισμα κριτικών
16 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
11
1
0
0
4
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
11
1
0
0
4
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 10 από 16 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 2 Οκτωβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Όντας στο Λονδίνο για την επέτειο του γάμου. Όμορφο και αξιόπιστο. Ακριβεια όπως είναι καλύτερο. Εύλογο κόστος, για εξαιρετική εξυπηρέτηση. Θα τα χρησιμοποιήσω ξανά.

Η κριτική έγινε: 31 Ιουλίου 2018

Εάν θα μπορούσα να δώσω στον οδηγό μηδενικά αστέρια θα ήθελα. Ήταν στρατιωτικός και επιθετικός. Είπα γειά σου και δεν απάντησε. Κοίταξε τις αποσκευές μας και είπε ότι πιθανότατα δεν θα ταιριάζει στο φορτηγό του 8 θέσεων. Είχαμε κλείσει το μεγαλύτερο όχημα και κατά την...κράτηση είχαμε δηλώσει ότι είχαμε 7 μεγάλες σακούλες και 4 μικρές. Στην πραγματικότητα είχαμε μόνο 6 μεγάλες σακούλες και 4 μικρές. Καθώς ήμασταν μόνο 3 επιβάτες, ρώτησα αν μπορούσαμε να βάλουμε κάποιες τσάντες στο πίσω μέρος. Είπε όχι. Όταν επεσήμανα ότι είχαμε δηλώσει το μέγεθος των αποσκευών κατά την κράτηση είπε ότι η πολιτική είχε αλλάξει από τότε που είχαμε πραγματοποιήσει την κράτηση που ήταν μόλις 2 ημέρες νωρίτερα, αν και συνέχισε να επιμένει ότι η κράτησή μας ήταν 2 εβδομάδες νωρίτερα. Στην πραγματικότητα, οι αποσκευές μας ταιριάζουν στην πλάτη, γι 'αυτό ήμασταν μπερδεμένοι για το γιατί δημιούργησε μια τέτοια αναστάτωση. Απλά παρέμενε χωρίς βοήθεια στο προσωπικό του ξενοδοχείου που το φόρτωσε για εμάς. Στη συνέχεια δήλωσε ότι λόγω της στάσης μου δεν θα μας πήγαινε. Θα ήθελα να επισημάνω ότι δεν είχα φωνάξει, ορκίζω ότι δεν είμαι επιθετικός στον οδηγό. Τον είπα μόνο ότι δεν αισθανόμουν παραγωγικό να μιλάμε ο ένας στον άλλο, καθώς στη σκηνή ήμουν πολύ φοβισμένος και δεν ήθελα να τον ανταγωνίσω περισσότερο και δεν ήθελα να αναστατώσει την κόρη μου και την ανιψιά μου που Είχα μαζί μου. Κατά την αντανάκλαση αισθάνομαι ότι έκανε ό, τι μπορούσε για να βρει μια δικαιολογία για να μην μας πάρει. Η οδήγηση του ήταν καλή, αν και δεν νομίζω ότι θα έπρεπε να μας οδηγήσει μερικές φορές με δύο ακουστικά μέσα. Έχουμε τροφοδοτήσει τα σχόλιά μας πίσω στην εταιρεία ταξί που δεν φαινόταν ενδιαφέρον. Ποτέ δεν θα χρησιμοποιούσα ξανά αυτή την εταιρεία ταξί.Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 3 Μαρτίου 2018

Έκανα το λάθος να κλείσω Δύο ταξίδια πριν καν προχωρήσουμε στην πρώτη. Πρώτο ταξίδι: Ο οδηγός εμφανίστηκε μισή ώρα καθυστέρηση στο αεροδρόμιο Gatwick. Μετά από επανειλημμένες κλήσεις ο τύπος στην αποστολή είπε ότι είχε κάνει λάθος να στείλει το αυτοκίνητο. Δίκαιο παιχνίδι. Αλλά τότε ο...οδηγός μου έδωσε αντικρουόμενες ιστορίες και μάλιστα ήθελε να πληρώσω για πάρκινγκ, την οποία είχα ήδη πληρώσει στη διαδικασία κράτησης. Στη συνέχεια προσπάθησε να πάρει κάποιο banter πηγαίνει και εξήγησε ότι η εργασία ενός οδηγού δεν ήταν εύκολη, όπως μερικές φορές ο επιβάτης καθυστερεί στο σημείο pick-up και μερικές φορές ο οδηγός. Κάτι που με κάνει να αναρωτιέμαι αν είχε τη σωστή ιδέα για τη δουλειά του. Δεύτερο ταξίδι: Είχα μια πτήση νωρίς το πρωί από το Χίθροου και έπρεπε να το πάρω εγκαίρως. Ο (νέος) οδηγός καθυστέρησε μισή ώρα. Που, αν πρέπει να πιάσετε μια πτήση, είναι ένα διαφορετικό ζήτημα από ό, τι εάν παίρνετε picked αργά από το αεροδρόμιο. Ο τύπος στην αποστολή ήταν αγενής σαν κόλαση όταν τηλεφώνησα και συνέχισα να τράβω τις ώρες άφιξης από πίσω του και όταν ο οδηγός έδειξε τελικά συνέχισε να χρησιμοποιεί τη σαφώς προετοιμασμένη φράση "λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών", όπως μιλάω με ένα βρόχο Ταινία TFL. Για να το ξεπεράσει, έβαλε στη συνέχεια τον πρώτο βενζινάδικο και είπε ότι είχε μια παρακέντηση (που έκανε) - ποια είναι η εικασία μου εάν είστε οδηγός που ίσως θελήσετε να ελέγξετε εκ των προτέρων; Έπρεπε να καλέσω έναν φίλο και να τον ζητήσω να με πάρει! Κάλεσα την αποστολή και είπα ότι ο οδηγός είχε μια παρακέντηση και θα ήθελα τα χρήματά μου πίσω, και πηγαίνει "θέλετε τα χρήματά σας πίσω λόγω ενός PUNCTURE;" - απίστευτο. Ευτυχώς κάποιος άλλος εκεί έξω με ταξινόμησε. Αλλά η συμβουλή μου είναι, μείνετε μακριά!Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 26 Αυγούστου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Φοβερή εμπειρία - κράτηση ταξί μερικές εβδομάδες νωρίτερα και εξακολουθούν να καταφέρνουν να στείλουν έναν οδηγό αργά Δεν διασκεδάζω αυτό τα μεσάνυχτα με ένα μικρό παιδί Θαυμαστές δικαιολογίες από τον ελεγκτή, που αποδείχθηκαν λάθος Ποτέ ξανά

Η κριτική έγινε: 5 Αυγούστου 2017

Έμεινα με την 94χρονη μου μαμά πάνω από τα Χριστούγεννα. Συνήθως κατεβαίνω για να χρησιμοποιήσω το αυτοκίνητό μου για να φτάσω. Αυτή τη φορά πήρα το τρένο. Πρώτο λάθος! Η πρόσβαση ατόμων με ειδικές ανάγκες στο σύστημα του υπόγειου σιδηρόδρομου του Λονδίνου είναι αβυσσαλέα! Σπασμένα...ανελκυστήρες και κυλιόμενες κλίμακες και βήματα μετά από βήματα μετά από βήματα. Στο ταξίδι επιστροφής, αφού τα χρησιμοποίησα γύρω από το Twickenham, πήρα ένα αυτοκίνητο από το BatsCabs, το Twickenham στο Euston. Πολύ άνετο μεγάλο αυτοκίνητο, ωραίος ευγενικός και πολύ εξυπηρετικός οδηγός. Πήρε στον Euston εύκολα μπροστά από το χρόνο και το κόστος 26. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το μετρό ταξίδι εκεί μου κοστίζει 12 και πήρε 2 και μισό πολύ άβολα ώρες θεωρώ ότι μια πολύ οικονομική επιλογή. Συνολικά χρησιμοποίησα τα BatsCabs περίπου 5 φορές και είμαι πολύ ευχαριστημένος από το επίπεδο άνεσης, ακρίβειας και απόδοσης που δείχνουν οι ίδιοι. Heartily συστήσει αυτό το αυτοκίνητο εταιρεία σε κανέναν και ιδιαίτερα σε άτομα με ειδικές ανάγκες. Μάικ Γούντς Πρέπει να περπατήσω με ένα ραβδί πολύ αργά και να πάρει από Euston στο Isleworth από Underground και το λεωφορείο πήρε 3 και μισή ώρα και πολλά περπάτημα στους σταθμούς Είχαμε αποφασίσει να ταξιδέψουμε γύρω από την περιοχή της μαμάς μας με καμπίνα έτσι τηλεφώνησε ένα - τουλάχιστον 45 λεπτά περιμένει και πολύ ακριβός. Κάποιος είχε αφήσει μια κάρτα για τα Cabs Bats που βρίσκονται γύρω, γι 'αυτό τα προσπάθησα. Αποτέλεσμα - Αυτοκίνητο σε 10 λεπτά, Λιγότερο ακριβός, Πολύ καλό αυτοκίνητο και οδηγός. Τους χρησιμοποιούσαμε αρκετές φορές, κάθε φορά το ίδιο αποτέλεσμα - γρήγορα ευγενικά, εξυπηρετικά και πραγματικά άνετα αυτοκίνητα για ένα ζευγάρι ημι-αναπήρων παλιών κρουστών. Αποφάσισα να πάρω μια καμπίνα στο Euston όταν έφυγα στις 27 Δεκεμβρίου.   35, 45 λεπτά, εξαιρετικός οδηγός που εμφανίστηκε σε ένα πολυτελές Mercedes Benz 350, τεράστιο και άνετο. Συνολικά ένας πολύ καλός τρόπος για να ταξιδέψετε σε αργία. Δεν έχω δισταγμό να συστήσω αυτήν την επιχείρηση. Μάικ ΓούντςΠερισσότερα

Η κριτική έγινε: 31 Μαΐου 2017

Έκλεισα Minicab του Λονδίνου πριν από την έξοδό τους από τις Ηνωμένες Πολιτείες. Η άφιξή μας ήταν πολύ νωρίτερα από ό,τι σχεδιάζεται και έδωσα μια κλήση στην εταιρεία σας ρωτά εάν θα μπορούσαμε να παραλάβει νωρίτερα από ό,τι κάνει κράτηση και αμέσως φιλοξενούνται το αίτημά...μας. Μας είπαν ότι θα μπορούσαμε να επιβιβάζονται μέσα σε 5 λεπτά και ήμασταν. Μας πήγε κατευθείαν σε προορισμό μας ως συνθλιβεί. Ήταν πολύ καλή εξυπηρέτηση και θα το χρησιμοποιήσουμε ξανά.Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 27 Μαΐου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Κράτηση την παραλαβή από το αεροδρόμιο μέσω κινητού app που ήταν πολύ εύκολο στη χρήση σε σύγκριση με το Χονγκ Κονγκ ήταν τόσο πολύ ευκολότερη. Το αυτοκίνητο ήταν καθαρά

Η κριτική έγινε: 4 Μαΐου 2017

Κλείσαμε και πληρώσαμε εκ των προτέρων online για παραλαβή από το Heathrow στο μοτέλ του Λονδίνου. Μίλησα με έναν σύμβουλο απευθείας που με διαβεβαίωσε ότι ο οδηγός μας θα περίμενε στην πύλη της άφιξής μας, κάνοντας μια πινακίδα με το όνομά μας. Εκλέξαμε για το...χρονικό διάστημα των 75 λεπτών μετά την προσγείωση για να καθαρίσουμε τα τελωνεία κλπ. Φτάσαμε νωρίτερα από ό, τι αναμενόταν στη μακρινή μας αποστολή από την Αυστραλία μέσω της Σιγκαπούρης σχετικά ανανεωμένη και πρόθυμη να ξεκινήσουμε τις διακοπές μας. Υπήρχαν πολλοί καλά ντυμένοι οδηγοί με πινακίδες ονομάτων.  Εξετάσαμε εκτενώς τον οδηγό μας που περπατούσε πολλές φορές χωρίς να χτυπά το μήκος της αίθουσας άφιξης, οπότε περιμέναμε υπομονετικά την περιοχή της πύλης άφιξης. Όταν η περίοδος αναμονής των 75 λεπτών έληξε, τηλεφωνήσαμε στην εταιρεία και τα πράγματα έγιναν ακατάστατα και σύγχυση. Για να κόψουμε μια μακρά ιστορία σύντομα ο οδηγός μας εμφανίστηκε τελικά μισή ώρα μετά από τα συμφωνημένα 75 λεπτά ισχυριζόμενος ότι είχε περιμένει όλο το χρόνο. Ήταν πολύ ντυμένος ντυμένος και όταν περπάτησε κοντά μας μαζί με το όνομά μας δεν μας χαιρέτησε, αγνοούσε το αίτημά μου να μιλήσω μαζί του και μόλις περπάτησα περιμένοντας να ακολουθήσουμε. Από τότε μας έσυρε πάνω και κάτω σε διαφορετικά επίπεδα carparks χωρίς συγνώμη ή φιλικές λέξεις. Ήμουν συγκλονισμένος από την αγένεια του και του άφησα να γνωρίζει τα συναισθήματά μου, ακόμα δεν έδειξε καμία ανησυχία.  Η οδήγηση του ήταν ακανόνιστη, πίσω από το σκάφος, ύφανση, ταχύτητα, ξαφνική απότομη πέδηση κ.λπ. και ήταν στο τηλέφωνο στο αφεντικό του που επικαλείται την περίπτωσή του. Ο σύζυγός μου μίλησε στο αφεντικό του προσπαθώντας να συμβουλεύσει τι είχε συμβεί και κάπως στο τέλος του ταξιδιού μας χρωστάμε επιπλέον χρήματα, κάτι σαν 8 λίβρες. Παρόλο που ήμουν πολύ αναστατωμένος με τη θεραπεία μας, απλά απέρριψα αυτό χωρίς περαιτέρω σχόλια μόνο για να τελειώσω αυτή την ατυχή αρχή στο ταξίδι μας. Έδωσα μάλιστα τις καλύτερες ευχές μου για να καθαρίσω τον αέρα και να μας βοηθήσει να νιώσουμε πιο θετικά για τις διακοπές μας. Απλά αποτρόπαια. . .Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 19 Απριλίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Κλείσαμε τους από το Luton στο Λονδίνο και στο δρόμο πίσω από το Λονδίνο στο αεροδρόμιο Gatwick. Η ιστοσελίδα είναι τέλεια , την 24h online συνομιλία ήταν πολύ βολικό. Οι οδηγοί ήρθε εγκαίρως και οι τιμές ήταν πολύ καλό. Το μόνο πρόβλημα ήταν ότι δεν...πήραμε ένα email επιβεβαίωσης , ότι η παραγγελία μας έγινε δεκτή. Όλα πήγαν καλά, έτσι ώστε δεν ήταν ένα θέμα. Συνιστώ ανεπιφύλακτα.Περισσότερα

Η κριτική έγινε: 18 Νοεμβρίου 2016 μέσω κινητής συσκευής

Έχω έλαβε την minicabs καθ'οδόν προς Luton, και τα πάντα ήταν εντάξει, η τιμή ήταν πολύ αξιοπρεπές. Θα επιστρέψω οπωσδήποτε τα χρησιμοποιήσετε ξανά.

Δείτε περισσότερες κριτικές
Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 1.087 κοντινά ξενοδοχεία
Abbey Hotel
116 κριτικές
0,88 χλμ μακριά
Tulip Boutique Hotel
15 κριτικές
0,98 χλμ μακριά
Hilton London Kensington
4.826 κριτικές
1,03 χλμ μακριά
Dorsett Shepherds Bush, London
1.898 κριτικές
1,11 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόριαΔείτε και τα 25.413 κοντινά εστιατόρια
Garden Bar
76 κριτικές
0,14 χλμ μακριά
Bluebird Café White City
30 κριτικές
0,5 χλμ μακριά
Jamie's Italian
2.114 κριτικές
0,3 χλμ μακριά
The Athenian
14 κριτικές
0,55 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΔείτε και τα 6.377 κοντινά αξιοθέατα
Museum of Brands, Packaging and Advertising
1.034 κριτικές
0,68 χλμ μακριά
Westfield London
1.816 κριτικές
0,7 χλμ μακριά
Bramley's Big Adventure
23 κριτικές
0,33 χλμ μακριά
Kensington Leisure Centre
16 κριτικές
0,57 χλμ μακριά
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του Minicabs in London και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης