Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Ανοικτά σήμερα: 9:00 π.μ. - 5:00 μ.μ.

Blue Pacific Yacht Charters
Η κράτηση δεν είναι διαθέσιμη στο TripAdvisor

Θέλετε άλλες επιλογές στις οποίες μπορείτε να κάνετε κράτηση τώρα;
24
Όλες οι φωτογραφίες (24)
Πλήρης προβολή
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό51%
  • Πολύ καλό29%
  • Μέτριο0%
  • Ανεπαρκές4%
  • Πολύ κακό16%
Πληροφορίες
Τώρα είναι κλειστό
Ώρες λειτουργίας σήμερα: 9:00 π.μ. - 5:00 μ.μ.
Δείτε όλες τις ώρες
Τοπικός καιρός
Υλοποίηση: Weather Underground
Ιαν
Φεβ
Μάρ
Επικοινωνία
1519 Foreshore Walk, Βανκούβερ, Βρετανική Κολούμπια V6H 3X3, Καναδάς
Γκράνβιλ Άιλαντ
Ιστότοπος
+1 800-237-2392
Κλήση
Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Φιλτράρισμα κριτικών
9 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
4
2
0
0
3
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
4
2
0
0
3
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε πριν από 1 εβδομάδα

Η διοίκηση είχε λίγους λόξυγκες με σκάφος πριν από την ιστιοπλοΐα, αλλά έκανε ό, τι μπορούσε για να βεβαιωθεί ότι ήμασταν ευχαριστημένοι. Θα τους συνιστούσα και θα τα ξανά χρησιμοποιούσα.

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούλιος 2018
Η κριτική έγινε: 19 Νοεμβρίου 2018

Αν σκέφτεστε να κάνετε ναυλωμένο σκάφος, σας συνιστώ να βρείτε μια άλλη εταιρεία ναύλωσης. Χάρημε το "No Vacansea" και οι φίλοι μας ναύλωσαν το "Aqua Raptor" και το "C Outlaw" τον Αύγουστο του 2018. Κλείσαμε τον χάρτη μας με το Blue Pacific και είχαμε συστήσει...στους δύο φίλους και τις οικογένειές τους να ταξιδέψουν μέσω του Blue Pacific, την εμπειρία μας με την εταιρεία πριν από δύο χρόνια. Ωστόσο, η εμπειρία μας δεν ήταν καθόλου καταστροφική, από τη στιγμή της άφιξής μας στις αποβάθρες μέχρι το ταξίδι επιστροφής. βάρκες, και υπάρχει απόλυτη αδιαφορία για την εξυπηρέτηση και την ασφάλεια των πελατών. Ήμουν σε δύσκολη θέση να παραπέμψω την εταιρεία στους φίλους μου και με άγχος έβαλε σε κίνδυνο τις οικογένειές μας, επειδή οι βάρκες που μας προσέφεραν ήταν κακώς διατηρημένες και αναξιοπρεπείς. Έχω αναλύσει μερικά από τα πιο σημαντικά ζητήματα παρακάτω στη βάρκα μας. υπήρχαν ακόμα πιο σοβαρά ζητήματα στις βάρκες που κατείχαν οι φίλοι μας.   Έγραψα στον Μπλε Ειρηνικό μετά από το χάρτη μας που ζητούσε τη διαβεβαίωση ότι θα αναλάβουν δράση για να διατηρήσουν σωστά τα σκάφη τους για να κάνουν τα σκάφη ασφαλή και ναυτοσυντηρημένα για άλλους ναυλωτές μέσω της εταιρείας τους. Είχα μηδενική απάντηση από τη διοίκηση. Σοβαρά ζητήματα με "No Vacansea" -   Διακεκομμένη προσφορά - μας έδωσαν μια προσφορά με εξωλέμβια που δεν θα ξεκινούσε και, ακόμα κι αν είχε αρχίσει, είχε ένα σπασμένο πηδάλιο διεύθυνσης. Το μπροστινό διαμέρισμα έχει σοβαρό σύνδεσμο που προκάλεσε την ενεργοποίηση της αντλίας υδροσυλλεκτών κάθε δύο λεπτά, συμπεριλαμβανομένου και του βράδυ, διακόπτοντας τον ύπνο μας κάθε βράδυ. Χωρίς προσφορά μας στερήθηκε η δυνατότητα να εξερευνήσουμε τα νησιά και να επαναφέρουμε χωρίς να αφήσουμε την αγκυροβολημένη θέση μας. Κρίσιμα, μας άφησε χωρίς μια εύχρηστη προσφορά να χρησιμοποιήσουμε ως συσκευή ασφάλειας ζωής, έπρεπε να εγκαταλείψουμε το σκάφος σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.   Τα ηλεκτρονικά γραφήματα απέτυχαν - οι ηλεκτρονικοί διαγράμματα απέτυχαν επίμονα να λάβουν ένα GPS διορθωτικό και έτσι έγιναν άχρηστοι για πλοήγηση. Απαιτήσαμε να ταξιδέψουμε για πολλά πόδια του ταξιδιού μας χωρίς τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε αυτά τα διαγράμματα για να περιηγηθεί κανείς στα δυνητικά επικίνδυνα εμπόδια, συμπεριλαμβανομένης της στενής εισόδου στο Prideaux Haven και για ολόκληρο το πόδι προς το σπίτι. Ευτυχώς είχα χάρτινα γραφήματα και Navionics στο iPad μου, αλλά οποιοσδήποτε ναυλωτής χωρίς αυτή την προετοιμασία θα είχε πρόβλημα.   Αδιάτρητες δυσλειτουργίες - η πρώτη φορά που προσπαθήσαμε να σηκώσουμε την άγκυρα με την αλυσίδα να κόλλησε επειδή ο συμπλέκτης στον άνεμο ήταν πολύ χαλαρός, με αποτέλεσμα να χρειαστεί να σηκώσουμε τα τμήματα της αλυσίδας άγκυρας με το χέρι και να σφίξουμε τον συμπλέκτη χωρίς ζελατίνα, κοντά και γύρω από το υπόλοιπο του στολίσκου με το οποίο είμαστε αγκυροβολημένοι.   Ο έλεγχος του πηδαλίου του πηδαλίου του σκάφους σπασμένος - δηλαδή έπρεπε να μεταβαίνουμε προς τα κάτω στον κατώτερο πρυμναίο σταθμό για να ολοκληρώσουμε όλες τις διαδικασίες σύνδεσης. Την τελευταία μέρα, ο πηδαλιούχος πλώρης σε εκείνο το χαμηλότερο πρυμναίο σταθμό έπαψε επίσης να λειτουργεί σωστά καθώς βρισκόμασταν στη βάρκα του Βανκούβερ. Προειδοποίηση χαμηλής τάσης σε συναγερμούς CO 2 - οι συναγερμοί CO 2 εξαφανίστηκαν στις 3 π.μ. την πρώτη νύχτα λόγω προειδοποίησης χαμηλής τάσης. Ανακαλύψαμε τελικά ότι οι μπαταρίες του σπιτιού δεν μπορούν να κρατήσουν το φορτίο τους για αυτό το κρίσιμο σύστημα τη νύχτα. Ο ύπνος της βραδιάς μας διακόπηκε μέσω της συνεχούς ανησυχίας για τα 90 λεπτά που μας πήρε να ερευνήσουμε τη βασική αιτία.   Δυσλειτουργία Κεφαλές - ένα από τα δύο κεφάλια έπαψαν να λειτουργούν, δύο ημέρες στην εβδομάδα μακρά ταξίδι που σημαίνουν όλους τους επισκέπτες ήταν υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν το ensuite από την κύρια καμπίνα. Το δείκτη στάθμης γλυκού νερού δεν λειτουργούσε σωστά, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορέσαμε να διαπιστώσουμε πόσα γλυκά νερά είχαν απομείνει στις δεξαμενές μας. Ως αποτέλεσμα, είχαμε ξεπεράσει το νερό σε δύο περιπτώσεις κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.   Οι μετρητές δεξαμενών αποβλήτων λειτουργούσαν δυσλειτουργικά - δηλαδή δεν μπορούσαμε να διαπιστώσουμε πόσο πλήρεις ήταν οι δεξαμενές αποβλήτων χωρίς οπτική επιθεώρηση στο κύτος.   Ο μετρητής γωνίας του πηδαλίου γέφυρας είναι ελαττωματικός - δηλαδή δεν μπορέσαμε να προσδιορίσουμε τον προσανατολισμό των πηδαλίων μας.    Ανεπαρκής λειτουργία της αντλίας πίεσης νερού - δηλαδή έπρεπε να επαναφέρουμε τον διακόπτη της αντλίας νερού στον πίνακα συνεχούς ρεύματος σχεδόν κάθε φορά που θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε βρύσες, τουαλέτες ή ντους στις κεφαλές και τις άλλες βρύσες στην κουζίνα και την υγρή ράβδο.   Δεν υπήρχε καταψύκτης - δηλαδή δεν μπορούσαμε να κρατήσουμε τις διατάξεις που είχαμε συγκεντρώσει για την παγωμένη εβδομάδα για όσο χρειάζεται.   VHF ασύρματο ακουστικό σπασμένο στη γέφυρα. Όταν ο μηχανικός του Μπλε Ειρηνικού είδε τη ζημιά, υπολόγισε ότι ήταν σπασμένος και πρότεινε να χρησιμοποιήσουμε μόνο το ακουστικό στο κάτω τιμόνι αν χρειαζόταν, κάτι που σαφώς δεν ήταν μια ασφαλής λύση. Τελικά ανακάλυψα ότι η ζημιά στο ακουστικό ήταν καλλυντική και ότι λειτούργησε, αλλά οι συμβουλές του μηχανικού τους έδειχναν σαφή παραβίαση της ασφάλειας των πελατών τους.   Αλλα θέματα   Επισκευές τελευταίας στιγμής - Παρόλο που μας πληροφορήθηκε ο Sam ότι το σκάφος θα ήταν έτοιμο για μας να έχει πρόσβαση στις 3 μ.μ. την Παρασκευή, όταν φτάσαμε το σκάφος ήταν ακόμα επισκευασμένο. Συγκεκριμένα, οι μηχανικοί αντικαθιστούσαν ένα σπασμένο πτερωτή που προκαλούσε την υπερθέρμανση του μονού δεξιού κινητήρα. Ο κλιματισμός δεν λειτούργησε και ο μηχανικός τους σαφώς δεν θα έκανε τίποτα γι 'αυτό μέχρι τον ώθησα να το επισκευάσει (γιατί αντιμετωπίζαμε θερμότητα στη δεκαετία του '90). Επειδή ο κινητήρας είχε υπερθερμανθεί, ένας από τους σωλήνες εξάτμισης είχε ραγίσει και ψεκάζονταν σημαντικές ποσότητες νερού από την δεξιά πλευρά του σκάφους. Ήμασταν ανησυχούν ότι θα επιδεινώνονταν υπό πίεση, και έτσι έπρεπε να καλείται επισκευή ρητίνης εκείνο το βράδυ. Όλα αυτά τα θέματα ήταν γνωστά στην ομάδα του Μπλε Ειρηνικού 4 ημέρες νωρίτερα αλλά περίμεναν μέχρι να φτάσουμε στο σκάφος για να τα επιδιορθώσουμε, δημιουργώντας αβεβαιότητα ως προς το εάν το σκάφος θα ήταν έτοιμο και, κατά συνέπεια, οικογένεια.   Το Persistent Stench - οι προηγούμενοι κάτοικοι είχαν προφανώς ξεπεράσει τη δεξαμενή αποκομιδής δεξαμενών που σήμαινε ότι υπήρχαν μόνιμα, σκουπίδια μυρωδιές στο πίσω μέρος του σκάφους για όλο το ταξίδι.    Καροτσάκια αποσκευών - έχουν μόνο ένα καλάθι αποσκευών στις αποβάθρες. Και τα τρία από τα μέρη μας έφτασαν ταυτόχρονα και έπρεπε να μεταφέρουν χειροκίνητα τις αποσκευές και να περιμένουν τους άλλους να τελειώσουν με το καλάθι, σε θερμότητα 90 βαθμών. Οι εκπρόσωποι της εταιρείας μας είπαν ότι αυτό συνέβη επειδή τα καροτσάκια εξακολουθούσαν να κλαπούν. Δεν είχαν αντικατασταθεί μια εβδομάδα αργότερα όταν πήραμε πίσω από το ταξίδι μας. Αυτή η στάση δείχνει την έλλειψη παραβίασης της εμπειρίας των πελατών - αντί να βρουν τρόπους για να εξασφαλίσουν τα καρότσια τους, είναι πρόθυμοι να βάλουν πρόσθετο άγχος και επιβάρυνση στους πελάτες τους.    Το πλυντήριο πιάτων δεν λειτουργεί σωστά - αν και έτρεξε, δεν λειτούργησε σωστά, έτσι έπρεπε να κάνουμε όλα τα πιάτα με το χέρι.  Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2018
Η κριτική έγινε: 26 Ιουνίου 2018

Έχουμε εγγραφεί ως μίσθωση με αυτήν την εταιρεία ξεκινώντας από τον Ιανουάριο του 2017. Δεν γνώριζε, η εταιρεία είχε εξαγοραστεί και η διοίκηση είχε αλλάξει. Η χρονιά μας στο "Up Yer Kilt" χειροτέρευε σταδιακά, αγαπήσαμε την εμπειρία των βαρκών και την ευκαιρία να μάθουμε τις...δεξιότητες και να γίνουμε πιστοποιημένοι κυβερνήτες ημέρας με έναν εξαιρετικό εκπαιδευτή, ωστόσο προσπαθώντας να επικοινωνήσουμε και να συνεργαστούμε με αυτή την εταιρεία ήταν πέρα ​​από την απογοήτευση. του χρόνου, το σκάφος έγινε πιό πενιχρό και σε κατάσταση δυστυχίας.Κατά τη διατήρηση του σκάφους και ήταν ενόχληση να φανταστεί κανείς τι θα μπορούσε να συμβεί στο ανοιχτό νερό με αποτέλεσμα να χάσει την κατάθεση βλάβης.Στην τελευταία μας προγραμματισμένη κράτηση (Δεκέμβριος 2017 ), φτάσαμε σε ένα βρώμικο χάος, ένα κρύο βάρκα, ένα νέο «διαχειριστή στόλου» ... και πάλι ... και όταν ολοκληρώσαμε τους ελέγχους του κινητήρα, ήταν φανερό ότι δεν είχε πραγματοποιηθεί καμία συντήρηση στο σκάφος αυτό. τα βρώμικα χαλιά, τα ψίχουλα στο πάτωμα, τα κρεβάτια που λείπουν, τα μούχλα / μούχλα στα ντους, προχώρησαν να τα καθαρίσουν, άρχισαν να αποσυνδέουν ένα από τα κεφάλια και όταν έβγαζαν το κάνιστρο έριχναν μαύρο νερό στο σαλόνι του η βάρκα. Σε εκείνο το σημείο, εκκενώσαμε και είπαμε ότι δεν θα πήγαιζα στην τελευταία κράτησή μας 8 ημερών και δεν ενδιαφερόταν για οποιαδήποτε άλλη μορφή αποζημίωσης εκτός από επιστροφή χρημάτων. Επιστρέψαμε την επόμενη μέρα για να μιλήσουμε με τον ιδιοκτήτη που προσπάθησε να μας βγάλει να βγάλει άλλο σκάφος ή να μείνει στο καταφύγιο του στο νησί Gabriola. Αυτές ήταν οι διακοπές μας για τα Χριστούγεννα και δεν αισθανόμασταν άνετα σε μια άλλη βάρκα (όπως τα νέα boaters) και σίγουρα δεν ήθελε να πάει στη Gabriola. Μετά από σχεδόν 2 ώρες, πήραμε τα χρήματά μας πίσω για τις 8 ημέρες και την κατάθεση βλάβης. Αισθανθήκαμε τυχεροί να βγούμε πίσω, καθώς έχουμε ακούσει πολλές ιστορίες πελατών, που δεν μπορούν να πάρουν πίσω τις καταστροφές τους. Είχαμε ξοδέψει χιλιάδες δολάρια σε αυτή τη μίσθωση για μια υπέροχη εμπειρία βαρκών και σίγουρα δεν αντιμετωπίσαμε όπως μας είχε σημασία. Είναι σαφές ότι δεν ανησυχούν πολύ για την ικανοποίηση του πελάτη ή τη διατήρηση επαρκούς κατάλληλου προσωπικού. Τρομερή εξυπηρέτηση και αν ήμουν ιδιοκτήτης αυτού του σκάφους, θα ανησυχούσα για το σχήμα στο οποίο βρίσκεται και για τον βιολογικό κίνδυνο του μαύρου νερού που χύνεται στα χαλιά και στον καναπέ. ΜΠΟΡΕΙΤΕ να φύγετε από αυτήν την εταιρεία.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Δεκέμβριος 2017
Η κριτική έγινε: 29 Μαΐου 2018

Τόσο η σύζυγός μου όσο και εγώ είμαστε έμπειροι, σκαφών αναψυχής, και έχουμε κατά καιρούς ιδιοκτησία και ναυλωμένα πολλά σκάφη. Ποτέ δεν βιώσαμε τίποτα τόσο κακή, παραπλανητική και απογοητευτική όσο αυτός ο χειριστής. Καθώς έπρεπε να ταξιδέψουμε στο Βανκούβερ με φίλους για να πάρουμε τη...βάρκα (Meu Segundo), είχαμε "δεσμευτεί" να συνεχίσουμε τη χάρτα, παρά μερικά άμεσα σημάδια προειδοποίησης από τη στιγμή που επιβιβάσαμε. Το σκάφος δεν καθαριζόταν καλά, η κουζίνα ήταν βρώμικο (τα τρόφιμα έσκισαν σε όλο το εσωτερικό του φούρνου μικροκυμάτων, μούχλα στο ψυγείο κλπ.) Και ουσιαστικά όλοι οι χώροι αποθήκευσης ήταν γεμισμένοι με τα εργαλεία των ιδιοκτητών. Καθώς τελικά έπρεπε να μηνύσουμε αυτήν την εταιρεία για να επιστρέψουμε την κατάθεση αποζημίωσης ζημιών, έχω τεκμηρίωση που περιλαμβάνει πάνω από τριάντα ελαττώματα με αυτό το σκάφος, συμπεριλαμβανομένης μιας απογυμνωμένης άγκυρας αγκυροβόλησης, ελαττωματικών ραδιοφωνικών σταθμών VHF, αξιολύπητων επιδόσεων κινητήρα (πουθενά κοντά σε αυτό που αναφέρεται στην ιστοσελίδα) χωρίς φωτισμό στο μηχανοστάσιο, διαρροή νερού, παθητική χωρητικότητα αποθήκευσης μπαταριών κ.λπ., κλπ. κλπ. Επιπλέον των προβλημάτων αυτών, ο προωθητής πλώρης σταμάτησε να εργάζεται στα μέσα του ταξιδιού. Αυτό το πρόβλημα ήταν ότι, όταν το ανέφερα στον διαχειριστή στόλου, η Blue Pacific χρησιμοποίησε ως πρόσχημα για να κρατήσει την κατάθεση ζημιών άνω των $ 5000. Παρά τις επανειλημμένες και κλιμακούμενες επιστολές που απαιτούσαν την επιστροφή του, ο Μπλε Ειρηνικός αρνήθηκε να απαντήσει. Με σημαντικό πρόσθετο κόστος (και τέσσερις εξορμήσεις στα δικαστήρια του Βανκούβερ) κερδίσαμε τελικά μια δικαστική επιστροφή της κατάθεσης ζημιών μας και ένα 1/3 επιστροφή των εξόδων χάρτου. Υπάρχουν πολλές εξαιρετικές εταιρείες ναυλωμένων πτήσεων στη Βρετανική Κολομβία, αυτό δεν είναι σίγουρα ένα από αυτά.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2017
Η κριτική έγινε: 25 Αυγούστου 2017

Pacific μπλε χάρτες είναι το καλύτερο στην επιχείρησή σας. Τα πλοία είναι όμορφα διατηρημένο και την προσοχή τους στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών είναι πρωτοφανής. Είναι εύκολο για μια ομάδα του χάρτη για να επαινέσω για εκδρομές, χωρίς να το ζήτημα. Ωστόσο, σε καμία βλάβη του...Pacific μπλε ή η ομάδα τους, είχαμε ένα μικρό τεχνικό θέμα έλθει - κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας. Όπως ο χειρισμός ήταν απίστευτα γρήγορα την επίλυση του θέματος με το στυλ, επαγγελματισμό και ευδιάθετοι διαθέσεις. Απίστευτα πελάτη centric εταιρεία τσάρτερ. Είχαμε μια τόσο υπέροχες διακοπές και ανυπομονούμε να ναύλωσης μαζί τους και πάλιΠερισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2017
Η κριτική έγινε: 26 Ιουνίου 2016

Διαδικασία κράτησης ήταν απλό (παρόλο που δεν μπορείτε να ελέγξετε τη διαθεσιμότητα με βάρκα στο διαδίκτυο καθώς μπορείτε να με άλλες εταιρείες ναύλωσης) και τα πάντα ήταν ο χειρισμός επάρκεια μέσω τηλεφώνου και email. Ελέγξτε με βάρκα στο/στα γρήγορα και εύκολα. Έχουν μεγάλη ποικιλία ενισχυτικών...power και sail σκάφη από τα οποία μπορείτε να επιλέξετε και όλα φαίνονται να είναι καλά συντηρημένο.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούνιος 2016
Η κριτική έγινε: 6 Αυγούστου 2015 μέσω κινητής συσκευής

Η γυναίκα μου και εγώ ναύλωσε το τράβηγμα ARTHOS Ranger 27 πόδια για μια εβδομάδα. Ταξιδέψαμε 65 km νότια στα νησιά San Juan. Είχαμε μία από τις πιο ευχάριστες εκδρομές της ζωής μας. Σε αντάλλαγμα, δεν ήταν έκπληξη τους ισχυρούς ανέμους (20-25 κόμβων) και ανοικτή...θάλασσα. Εκτελείται ARTHOS όμορφα! Φτάσαμε στο Granville Island και μπλε Pacific ασφαλείς! Μας αρέσει η Sirpa και μπλε Pacific!!!Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2015
Η κριτική έγινε: 5 Δεκεμβρίου 2014

Ο Mike και η ομάδα της είναι πολύ εύκολο να αντιμετωπίσουμε. Κράτηση είναι απλή, και όλες οι χρεώσεις είναι γνωστές εκ των προτέρων. Σας συνιστώ να πάρετε το πλοίο ταξινόμηση της ημέρας πριν από τη λήψη της πρώτης νύχτας επιλογή - που θα πάτε μακριά...πιο γρήγορα. Μπορούμε πάντα να δυσκολευτεί να κατεβούμε από το iPod από το μεσημέρι λόγω της σύνδεσης των διατυπώσεων καθώς και το δικό μας προ-ταξίδι τους ελέγχους των εξοπλισμών. Pacific Blue έχουν χρησιμοποιηθεί για προσωπική ταξιδιού καθώς και μου Skipper πιστοποιήσεις. Έχουμε υπογράψει για τρεις κρουαζιέρες για την επόμενη σεζόν και περιμένουμε.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2014
Η κριτική έγινε: 8 Ιανουαρίου 2014

Αυτά τα παιδιά είναι υπέροχα. Εγώ και η οικογένειά μου πήρε ένα ταξίδι 5 ημερών τον ήλιο ακτή. Ο Mike μας παρέπεμψαν σε ένα θαυμάσιο σκάφος που ταιριάζουν στις ανάγκες μας για 5 άτομα. Ήταν ένα από εκείνα τα ταξίδι που θα έχουν αναμνήσεις μιας...ζωής.Περισσότερα

Ημερομηνία εμπειρίας: Ιούλιος 2013
Δείτε περισσότερες κριτικές
Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 92 κοντινά ξενοδοχεία
Granville Island Hotel
2.511 κριτικές
0,47 χλμ μακριά
Executive Hotel Vintage Park Vancouver
1.475 κριτικές
0,68 χλμ μακριά
Gec Granville
292 κριτικές
0,81 χλμ μακριά
Residence Inn by Marriott Vancouver Downtown
1.363 κριτικές
0,93 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόριαΔείτε και τα 4.171 κοντινά εστιατόρια
Lee's Donuts
214 κριτικές
0,13 χλμ μακριά
Tony's Fish & Oyster Cafe
461 κριτικές
0,12 χλμ μακριά
The Vancouver Fish Company
492 κριτικές
0,11 χλμ μακριά
The Keg Steakhouse + Bar
373 κριτικές
0,1 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΔείτε και τα 1.039 κοντινά αξιοθέατα
Granville Island Brewing
563 κριτικές
0,13 χλμ μακριά
Granville Island Taproom
41 κριτικές
0,13 χλμ μακριά
Eagle Spirit Gallery
11 κριτικές
0,06 χλμ μακριά
The Improv Centre
7 κριτικές
0,09 χλμ μακριά
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του Blue Pacific Yacht Charters και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης