Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
12
Όλες οι φωτογραφίες (12)
Πλήρης προβολή
Επισκόπηση ταξιδιώτη
  • Εξαιρετικό43%
  • Πολύ καλό16%
  • Μέτριο0%
  • Ανεπαρκές8%
  • Πολύ κακό33%
Πληροφορίες
Τοπικός καιρός
Υλοποίηση: Weather Underground
30°
20°
Οκτ
28°
16°
Νοέ
26°
11°
Δεκ
Επικοινωνία
Μαζατλάν 82110, Μεξικό
Ιστότοπος
+52 998 251 6559
Κλήση
Φιλτράρισμα κριτικών
1 αποτέλεσμα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
0
0
0
0
1
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
0
0
0
0
1
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 22 Μαρτίου 2017

Προσπαθούμε να επιλύσουμε το θέμα με την εταιρεία αυτή, χωρίς να υπάρξει πρόοδος στο σημείο αυτό. Σήμερα το πρωί, λάβαμε μια αίτηση, από αυτούς, να δημοσιεύσουν τις κριτικές. Τον Ιανουάριο του 2017 . Έκλεισα ένα Zipline εκδρομή για 6 ενήλικες. Έχουμε κάνει αρκετές ziplines, έτσι...ώστε να γνωρίζουν τι θέλουμε. Είμαστε λεπτομερείς όταν βρεθεί μια οργάνωση, αυτήν τη φορά δεν ήταν διαφορετική. Δεν πρέπει να έχουν διπλή καλωδιακή, μαζί με ένα ζευγάρι και άλλες ελάσσονες προτιμήσεις. Κάναμε τσεκ-ιν κριτικές, φωτογραφίες, τότε απευθείας με την εταιρεία. Όλα ήταν καλό, οπότε κλείσαμε. Εντός της εβδομάδας, θα λάβει οδηγίες για το πού/όταν πληρούν τις δικές μας με το τρένο. Ήμασταν στο ρυθμιστή ταχύτητας, έτσι έδωσαν μια τοποθεσία ακριβώς έξω από το " το λιμάνι όπου τα ταξί είναι σταθμευμένο " . Φτάσαμε με κρ νωρίς για να βεβαιωθείτε ότι φτάσαμε εκεί που έπρεπε να είμαστε. Βρήκαμε την τοποθεσία, και άρχισε να ψάχνεις τριγύρω. Η πρώτη μας ιδέα, κανείς δεν είχε καμία ιδέα για την οργάνωση ψάχναμε. Όμως, όλοι συμφωνούν, ανά οδηγίες, ήμασταν στο σωστό μέρος. Ξεκινήσαμε την προσπάθεια κλήσης. Καμία απάντηση για λίγο, αλλά ήμασταν νωρίς, οπότε δεν πήραμε πολύ νευρικοί ακόμη. Ωστόσο, όταν, τελικά πήραμε μια απάντηση, μας είπαν κανείς μιλούσαν αγγλικά, ειδοποίηση # 2 . Μετά από 40 λεπτά και αρκετές " διερμηνείς " προσπάθησαν να μας βοηθήσουν να βρούμε το δρόμο μας με το τρένο, μας οδήγησαν στο εσωτερικό του πολύ μπροστά στο λιμάνι για έναν άνδρα. Αν δεν είστε εξοικειωμένοι με το λιμάνι Mazatlán, αυτό είναι μέσω ενός λαβυρίνθου των πωλητών, δεν είναι πολύ κοντά στην περιοχή με τα ταξί, όπου είχαμε επιφορτιστεί να. Ειδοποίηση # 3 Αυτός ο άνθρωπος τυχαίνει να που είχαμε ένα ATV εκδρομή (τα οποία συνιστούμε) της προηγούμενης εβδομάδας. Υπήρχε μια ομάδα που κάνουν την Zipline εκδρομή ταυτόχρονα και εκτενές δούλεμα πολλές παρατηρήσεις μετά την ομάδα επέστρεψε, έτσι ήξερα ότι αυτό δεν ήταν η εκδρομή που είχαμε κάνει κράτηση, ούτε θα θέλαμε να πάμε εκεί για να Zipline εκδρομή. Από αυτή τη φορά, ήταν μόλις πριν από τις 9 πμ, οπότε πήγαμε πίσω από την τοποθεσία που αναφέρεται στην κράτησή μας έγγραφα. Εξακολουθεί να υπάρχει ένδειξη εκδρομή μας οπουδήποτε. Βρήκαμε κάποιον που μιλούσαν Αγγλικά και Ισπανικά. Ζήτησαν και έγιναν κάποιος μίλησε Αγγλικά. Όταν μίλησα με τον εκπρόσωπο ενημερώθηκα ότι το διπλό καλώδιο οργάνωση δεν ήταν διαθέσιμη λόγω μας έρχονται στο κρουαζιερόπλοιο! Οι πληροφορίες αυτές είχαν δοθεί από την αρχή, καθώς και σχετικά με την κράτησή μας αποτελούν, συνεπώς, εκτινάσσουν έξω από το λιμάνι. Αυτό συνέβη τις 16 Μαρτίου , πάνω από 2 μήνες μετά την κράτηση, γιατί ήμασταν και εμείς δεν ενημερώθηκαν σχετικά με αυτό το θέμα εδώ και πολύ καιρό; Προσπαθούμε να επιτύχουμε αυτή την επίλυση, αλλά με ενημέρωσαν ότι δεν θα λάβουν τα χρήματά μας πίσω λόγω του γεγονότος ότι δεν προχώρησε με " chauffer μας " (ο άνδρας στο κιόσκι) . Μολονότι υπάρχετε ήταν εκεί για να μας παραλάβει όταν/όπου ήμασταν ανέθεσε να και Zipline εκδρομή που προσέφεραν μας την τελευταία στιγμή, δεν ήταν, όπως διαφημίζεται ανά κράτηση μας. Αυτή ήταν η χειρότερη εμπειρία που είχα κάνει κράτηση για ένα τουριστικό εκτός των κρουαζιερόπλοιων. Σε κανένα σημείο δεν λαμβάνεται καμία ευθύνη για αυτήν την εμπειρία. Δεν θα το συνιστούσα με τη χρήση αυτής της εταιρείας, ειδικά αν ταξιδεύετε στο ρυθμιστή. Ας ελπίσουμε ότι αυτή η λειτουργία είναι χρήσιμη για την αποτροπή κάποιος άλλος έχοντας αυτά τα προβλήματα.Περισσότερα

Ο/η NexusTQualityTeam, NexusTours Quality Team του NexusTours, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 10 Απριλίου 2017
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του NexusTours και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης