Περισσότερα




















Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Η μητέρα μου και εγώ περάσαμε μια εβδομάδα στις Αζόρες τον Νοέμβριο και κάναμε 3 περιηγήσεις με τον Αντόνιο. Απολαύσαμε απόλυτα την εξερεύνηση του πανέμορφου νησιού Σάο Μιγκέλ και μάθαμε πολύ περισσότερο με τον Αντόνιο, τότε θα είχαμε μόνο του. Ο σύζυγός μου και εγώ...επισκεπτόμαστε πάλι τον Σάο Μιγκέλ τον Μάιο και έφτασα ξανά στον Αντόνιο. Εάν είστε στο φράχτη - συστήνω ανεπιφύλακτα να επισκεφθείτε τον Σάο Μιγκέλ και να προσλάβετε τον Αντόνιο!Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Περισσότερα
Το TripAdvisor χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο. Μάθετε περισσότερα ή αλλάξτε τις ρυθμίσεις σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε, συναινείτε στη χρήση των cookies από τον ιστότοπό μας.