Αυτό συμβαίνει όταν κανείς δεν έχει καμία ιδέα για βασική διαχείριση κρίσεων και κανένα προσανατολισμό στην απλή ποιότητα των τροφίμων.
Έχουμε επισκεφθεί αυτό το μέρος επανειλημμένα, περίπου μία φορά κάθε 4-6 εβδομάδες για χρόνια. Αλλά σήμερα ήταν η τελευταία μας φορά. Ακόμα δεν παραγγέλλουμε τρόφιμα...για να παραδοθούμε από το Ακακίκο πια.
Ο γιος μου, ηλικίας 7 ετών, διέταξε το αγαπημένο του σούσι σολομού. Όταν άρχισε να παίρνει το σολομό από το ρύζι (αφού είχε φάει ένα μικρό δάγκωμα από αυτό) και να το συσσωρεύσει σε μια γωνία της πλάκας του, έγινε ύποπτος. Όταν τον ρώτησα γιατί το έκανε αυτό, η απάντησή του ήταν "μπαμπάς, καπνίζεται και δεν μου αρέσει".
Προσπάθησα λοιπόν ένα δάγκωμα. Αντί να καπνιστεί, το ψάρι ήταν εντελώς άγευστο, πολύ λιπαρό PLUS είχε αυτή τη γήινη γεύση ενός ψαριού που απλά δεν είναι φρέσκο ή προέρχεται από μια από τις φθηνότερες πηγές ψαριών που μπορείτε να βρείτε. Είτε έτσι είτε αλλιώς, αυτός ο σολομός ήταν ανένδοτος. Όταν προσπάθησα, έπρεπε να το φτύσω αμέσως και δεν αισθανόμουν τίποτα παρά αηδία. Το κάνω ακόμα, καθώς γράφω αυτό.
Ο σερβιτόρος, ο οποίος ενημέρωσα για την υπόθεση, πήρε μόνο το πιάτο μακριά. Καμία δικαιολογία. Και ακριβώς όπως αναμενόταν (θα είχα κερδίσει κάθε στοίχημα), αυτή η πινακίδα ήταν ΜΑΘΗΜΑ στον έλεγχο.
Ο άλλος σερβιτόρος που παρουσίασε τον έλεγχο δεν ενημερώθηκε για την καταγγελία μας.
Στη συνέχεια κάλεσαν τον ιδιοκτήτη της εγκατάστασης. Και μάντεψε τι. Μου ενημέρωσε ότι ο σολομός ήταν εντάξει και ότι «μπαίνω σε ένα πρόβλημα με τα ψάρια». Η προσέγγισή του απέναντί μου είναι δύσκολο να περιγραφεί. Παραγνώμων, εχθρικές και αλαζονικές.
Αυτό λέω μια τέλεια διαχείριση κρίσεων. Ο πελάτης έχει πρόβλημα, όχι το ίδρυμα. Συνήθως δεν διαμαρτύρονται, αλλά ένα πιάτο που δεν τρώει είναι ένας λόγος να πω κάτι. Δεν είναι; Αντί να παίρνουν την ευκαιρία να βελτιώσουν, χειρίζονται τα πάντα για τον εαυτό τους και για τον χειρότερο πελάτη.
Τώρα, το πιο ενδιαφέρον κομμάτι: Έφεραν το ίδιο slamon από την κουζίνα ως απόδειξη, αλλά ο ιδιοκτήτης δεν θα δοκιμάσει τα ψάρια. Επειδή ήδη ήξερε για αυτό το "ανώτερο" σολομό; Επειδή σύμφωνα με πληροφορίες το έφαγε ήδη και το βρήκε τέλειο; Υποθέτω, δεν έχει ούτε ιδέα για τη διαχείριση κρίσεων ούτε έχει γεύση γεύσης.
Ακόμα και λιγότερο, έχει κάποια ιδέα για το πώς να τρέχει μια επιχείρηση που θα πρέπει να διαρκεί περισσότερο από μια εβδομάδα.
Είναι όμως καλός πωλητής. Επειδή μας πωλούσε, τους πελάτες του, για 8, 50 ευρώ. Δεδομένου ότι αυτό είναι που δίνουμε συνήθως για συμβουλές, θα μπορούσε εύκολα να προσφέρει την ευκαιρία να πάρει αυτό το φρικτό, σάπιο σολομό από τον έλεγχο και έξω από την κουζίνα.
ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ. Γιατί είναι τόσο δύσκολο να καταλάβουμε τις βασικές υπηρεσίες;Περισσότερα