Κράτηση θέσεων σε αυτό το λεωφορείο (Impala, το οποίο υποθέτω ότι ανήκει στο ξενοδοχείο ως γραφείο στο ξενοδοχείο) μέσω της ιστοσελίδας Impala για μεταφορά από το Ναϊρόμπι στην Arusha και πάλι τον Ιούλιο - Αύγουστο του 2019. Η κράτηση στο Web φάνηκε να λειτουργεί καλά και έγινε επιβεβαίωση. Ζητήσαμε άφιξη στο Ναϊρόμπι για να επιβεβαιώσουμε τις λεπτομέρειες παραλαβής και βεβαιώσαμε ότι θα βρεθούμε στο ξενοδοχείο και για την ανακούφισή μας το λεωφορείο έφτασε, αν και καθυστέρησε περίπου 30 λεπτά. Η μεταφορά στην Arusha διαρκεί πολύ περισσότερο από το αναμενόμενο, κυρίως λόγω της πολύ αργής απόσυρσης των συνόρων: μακριές γραμμές, σύγχυση και πλήθη. Το πραγματικό πρόβλημα ξεκίνησε όταν προσπαθήσαμε να επιστρέψουμε στο Ναϊρόμπι από την Αρούσα. Ένας από τους συνεργάτες μας είχε κλείσει για να επιστρέψει ενώπιον των υπόλοιπων μας και, όπως και οι υπόλοιποι, είχε λάβει το e-mail επιβεβαίωσης του. Ωστόσο, κατά την άφιξή του στο σημείο αναχώρησης στο Arusha (Impala Hotel), η κυρία στο γραφείο αρνήθηκε να αναγνωρίσει τις ηλεκτρονικές κρατήσεις μας, υποστηρίζοντας ότι υποτίθεται ότι είχαμε ένα εισιτήριο χαρτί καθώς και την επιβεβαίωση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας είχε δείξει. Μετά από μια μεγάλη καθυστέρηση και μερικά επιχειρήματα (το άτομο που ταξίδευε είχε αεροπλάνο για να πιάσει από το αεροδρόμιο του Ναϊρόμπι εκείνο το βράδυ), η κυρία απρόθυμα του επέτρεψε να επιβιβαστεί και κατάφερε να φτάσει στο Ναϊρόμπι. Για να αποφευχθεί η επανάληψη αυτού του γεγονότος, αμέσως έστειλα ηλεκτρονικά μηνύματα στα λεωφορεία Impala και ο Simon (η επαφή Impala που απάντησε στα μηνύματα που στάλθηκαν στο ηλεκτρονικό μήνυμα "info" στην ιστοσελίδα και ποιος πρέπει να ειπωθεί ότι ήταν ευαίσθητος και εξυπηρετικός σε όλη) απάντησε επιβεβαιώνοντας ότι ήμασταν κρατήσαμε για το ταξίδι επιστροφής και είπαμε ότι δεν θα υπήρχε πρόβλημα και δεν θα χρειαζόταν καθόλου χάρτινο εισιτήριο. Ωστόσο, για να μας καθησυχάσει και να μας καθησυχάσει, μας έστειλε ένα σαρωμένο αντίγραφο χάρτινων εισιτηρίων και μας διαβεβαίωσε ότι το γραφείο στην Αρούσα είχε σταλεί αντίγραφο. Έτσι λοιπόν, αναδείξαμε το ταξίδι επιστροφής μας στην Arusha που αισθάνεται αρκετά σίγουρη ότι δεν θα υπάρξει επανάληψη του προβλήματος. Ωστόσο, όταν η ίδια κυρία ήρθε να ανοίξει το γραφείο, μας είπε αμέσως ότι δεν θα μπορούσαμε να ταξιδέψουμε, παρά όλα τα email και διαβεβαιώσεις από τον Simon. Ήταν ελάχιστα πολιτικός, καθώς απέρριψε το αντίγραφο του εισιτηρίου μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μου έστειλε ο Simon, ισχυριζόμενος τώρα ότι ο «Simon» δεν ενεργούσε για λογαριασμό του Impala και ότι η εταιρεία τον είχε ενώσει στο δικαστήριο. Απορρίφθηκε από το γεγονός ότι είχαμε πραγματοποιήσει την κράτησή μας και πληρώσαμε για αυτό όχι απευθείας στον Simon αλλά μέσω της ιστοσελίδας του Impala Shuttles και επανειλημμένα αρνήθηκε να τιμήσει την κράτηση, λέγοντας ότι χρειαζόμασταν να καλέσουμε τον Simon και να το ταξινομήσουμε εαυτούς μας αλλά ότι εμείς δεν μπορούσε να χρησιμοποιήσει κανένα τηλέφωνο στο γραφείο. Έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε το διαδίκτυο (το οποίο τελικά συμφώνησε να μας δώσει καθώς το λεωφορείο φορτώνεται για να φύγει) και το WhatsApp στα κινητά τηλέφωνά μας για να καλέσει τον Simon σε μια φοβερή σύνδεση που έκοψε την κλήση μετά από λίγα δευτερόλεπτα. Δεν είμαι σίγουρος αν αυτό ήταν αποτέλεσμα αυτής της κλήσης, αλλά χωρίς καμία περαιτέρω εξήγηση και σίγουρα χωρίς απολογία, ο οδηγός ξαφνικά μας επέτρεψε να επιβιβαστούμε. Περιττό να πούμε ότι αν βρεθούμε πάλι στο Ναϊρόμπι ή την Τανζανία, θα αποφύγουμε τα πακέτα Impala σαν την πληγή και ίσως να δοκιμάσουμε το Riverside, το οποίο είναι λίγο πιο ακριβό και ελπίζουμε ότι είναι πραγματικά αξιόπιστο. Εάν η Impala Shuttles πωλεί εισιτήρια μέσω της ιστοσελίδας της ή επιτρέπει την πώληση των εισιτηρίων και στη συνέχεια αρνείται να τιμήσει τις κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω του δικού τους ιστότοπου, ανεξαρτήτως του αιτούμενου λόγου, αυτό σημαίνει στο μυαλό μας απάτη και αφήνει τους υπεύθυνους, τουλάχιστον αντιεπαγγελματική και είναι επίσης επαίσχυντη. Από τότε έχω λάβει άλλη απολογία από τον Simon μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το οποίο εκτιμάται. Ωστόσο, δεδομένου ότι το γραφείο που αρνήθηκε τα εισιτήρια σε 2 περιπτώσεις ποτέ δεν προσπάθησε ούτε καν να απολογηθεί, οι επιφυλάξεις μου σχετικά με αυτήν την εταιρία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εξακολουθούν να ισχύουν. Κατά τη γνώμη μου, οι ταξιδιώτες θα χρησιμοποιούσαν με δική τους ευθύνη.…