Ακόμα κι αν επιφυλασσόμουν και πληρώσαμε εκ των προτέρων μέσω Agoda για ένα δίκλινο δωμάτιο, έχω ένα δίκλινο δωμάτιο από το Atlantic Hotel. Η ρεσεψιονίστ, μια πολύ ανέντιμη και σαρκαστική γυναίκα, δήλωσε ότι «αυτό είναι που βλέπει στο σύστημα, ότι δεν μπορεί να γίνει τίποτα, αφού είναι το Σαββατοκύριακο (21.12.2019) και οι υπεύθυνες πωλήσεις οι ομάδες μπορούν να ελέγξουν μόνο τη Δευτέρα, όταν ξεκινούν την κανονική / τακτική αλλαγή τους ". Της έδειξα την αρχική κράτηση τόσο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όσο και πρωτότυπης - που είναι τυπωμένη στο χαρτί και είπε ότι «το πρωτότυπο είναι αυτό που έχει στο σύστημά της». Είπε επίσης ότι: "δεν υπάρχει άλλο δίκλινο δωμάτιο στο ξενοδοχείο, αλλά αν εμείς (εγώ και ο σύζυγός μου) επιστρέψουμε αργότερα το βράδυ, μετά από 11 π.μ. Μ. (φτάσαμε εκεί στις 16.00 π.μ.), ίσως κάποιος ακυρώνει ή απλά δεν εμφανίζεται. Της ρώτησα πόσοι επισκέπτες αναμένουν από το ξενοδοχείο εκείνη την ημέρα και έπειτα είπε ότι: "κανείς, ότι είναι πλήρης κράτηση. "Απλά ανέφερε κάτι, έκανε κάπως μια υπόσχεση, ότι, ξαφνικά, μετά από μερικά λεπτά δεν ήταν πλέον έγκυρη! Πρόσθεσε τότε ότι σήμαινε ένα άλλο δωμάτιο, όπου τα κρεβάτια μπορούν να μετακινηθούν μαζί. Αλλά αυτό θα μπορούσε να γίνει στο ίδιο δωμάτιο με δίδυμα που είχαμε λάβει, είπα. Της είπα ότι είμαι έγκυος και θα ήθελα πραγματικά να απολαύσω τις διακοπές μου και να μην ξοδέψω το χρόνο μου στην ρεσεψιόν, υποστηρίζοντας τα δικαιώματά μου, αφού ταξίδευα περισσότερο από 10 ώρες - πρέπει να αναφέρω ότι μείναμε εκεί περισσότερο από ένα μιάμιση ώρα! Της ζήτησα να αντιμετωπίσει αμέσως το ζήτημα, να καλέσει έναν ανώτερο, τον διευθυντή της, κάποιον που θα μπορούσε να πάρει μια απόφαση και να υποστηρίξει περαιτέρω. Απλώς αρνήθηκε, λέγοντας ότι ο διαχειριστής της είναι σε διακοπές. Της είπα ότι είμαι επίσης σε διακοπές και δεν θα κινηθώ από εκεί, μέχρι να δω ότι τουλάχιστον προσπαθεί να βοηθήσει σε αυτό το θέμα. Είπε πάλι ότι μόνο από τη Δευτέρα οι συνεργάτες της από τις ομάδες πωλήσεων μπορούν να ελέγξουν τι συνέβη. Είπα και πάλι ότι ήμασταν εκεί μόνο για 2 διανυκτερεύσεις, οπότε, τη Δευτέρα το πρωί, έπρεπε να ελέγξουμε - έξω, να μην αρχίσουμε να διερευνάμε τι πήγε στραβά αναδρομικά! Επέμεινε ότι η μόνη λύση είναι να πάρει αυτό που μου προσφέρει: το διδύμονο. Είπα ότι δεν θέλω να μετακομίσω κρεβάτια και ήταν αγενής και σαρκαστική και είπε ότι «ο σύζυγός μου μπορεί να τους μετακινήσει για μένα» - υπονοώντας ότι είμαι έγκυος και δεν είμαι σε θέση να. Πολύ, πολύ αγενής! Της είπα και πάλι ότι τέτοια σαρκαστική και άκαμπτη συμπεριφορά δεν ανεχόμαστε, η υπομονή μου τελείωσε και επέμενε να καλέσει το αφεντικό της. Είπε ότι "θα προσπαθήσει να". Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, έκανε κάτι εκεί, καθισμένος στην καρέκλα της, εγώ και ο σύζυγός μου απλά περίμεναν περίπου 10 λεπτά, επιτρέποντας στον χρόνο να κάνει ό, τι είπε ότι θα κάνει, αλλά, είχαμε μια μεγάλη έκπληξη: Όταν ρώτησα αν τον άκουσε, επειδή δεν άκουσα καθόλου τηλεφωνική συνομιλία, είπε: "ΟΧΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΛΟΥΝ ΤΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ μου, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ". Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι μας κοροϊδεύει! Είπε κάτι, άλλαξε το μυαλό της μετά από αυτό, απλά μας αγνόησε και συμπεριφέρθηκε σαν ένα αμόρφωτο και αντιεπαγγελματικό πρόσωπο! Τη ρώτησα όταν η στροφή της τελείωσε, είπε ότι στις 19. 00 σελ. Μ. Τότε υποθέτω ότι προσπάθησε να μην κάνει τίποτα και να μας απαλλάξει - τουλάχιστον προς το παρόν. Την ζήτησα να μου δώσει το όνομά της, να την γράψω σε μια σημείωση. Απλώς αρνήθηκε! Αποφάσισα με τον σύζυγό μου να πάω για μια βόλτα, χωρίς να λέω ούτε μια λέξη και να φεύγω από την ρεσεψιόν. Επιστρέψαμε στα 10 π. Μ. Ο συνάδελφός της, ένας άνδρας, αυτή τη φορά - αλλά με την ίδια αγενή στάση, σαν σε αυτό το ξενοδοχείο, καθένας από αυτούς παρακολούθησε το ίδιο σχολείο για άτρωτους ανθρώπους -, μας έδωσε το κλειδί για το δωμάτιο με δύο μονά κρεβάτια. Του είπα ότι αυτό δεν είναι αποδεκτό, ότι έδωσα στον συνάδελφό μου χρόνο να κάνει κάτι κατά την απουσία μας και αντιμετωπίζαμε ξανά και ξανά την ίδια κατάσταση. Τον ρώτησα το ίδιο πράγμα: να μου δώσω το όνομά του και το όνομα του συναδέλφου του. Αρνήθηκε να το πράξει. Είπε ότι αν δεν θέλω να μείνω στο δωμάτιο που μου προσφέρουν, είμαι ελεύθερος να φύγω, να φύγω από το ξενοδοχείο τους. Τι απίστευτο "καλωσόρισμα" για έναν τουρίστα; ! Είπα ότι εκείνη την αργά ώρα, σε διακοπές, είναι έγκυος, η μόνη λύση που έμεινε για μένα, ακόμα κι αν δεν συμφωνούσα με τις συνθήκες / προσφορά τους ήταν να μείνω εκεί, αλλά αν δεν κάνουν τίποτα μέχρι τη Δευτέρα, όπως της ο συνάδελφος μου είχε υποσχεθεί πριν, τα πράγματα δεν θα παραμείνουν όπως είναι! Τον είπα να εξετάσει αυτή την κατάσταση ως ανάκαμψη / κλιμάκωση και ότι αναμένω για ψήφισμα / ανατροφοδότηση τη Δευτέρα το πρωί. Την Δευτέρα το πρωί, βρήκαμε άλλο άτομο στη ρεσεψιόν, δεν γνώριζε τίποτα, καμία περίπτωση δεν υποβλήθηκε εσωτερικά από κανέναν από τους συναδέλφους του καθ 'όλη τη διάρκεια της εβδομάδας / κατά τη διάρκεια της παραμονής μας, προκειμένου οι ομάδες πωλήσεων να ελέγξουν τι πήγε λάθος με την κράτηση. Ήταν εντελώς έκπληκτος όταν τον συνόψισα ολόκληρο το θέμα. Έτσι, ελέγχαμε - έξω. Κανείς δεν με τηλεφώνησε, κανείς δεν με πληροφόρησε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τίποτα. Έχω μόνο έναν αριθμό τηλεφώνου από το διαδίκτυο, όπου κανείς δεν απαντά και μια γενική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπου θα απευθύνω την αποκατάστασή μου - ας δούμε αν κάποιος αντιδρά! Θέλω επίσης να προσθέσω ότι το δωμάτιο δεν ήταν καθαρό, πολύ παλιό, η θερμότητα δεν λειτουργούσε καθόλου, ήταν κρύο στο δωμάτιο κατά τη διάρκεια της νύχτας, μια βρώμικη μυρωδιά σε όλο το μέρος: στο δωμάτιο, στους διαδρόμους, στο λόμπι . το πρωινό ήταν πολύ, πολύ φτωχό: μόνο σαλάμι, τυρί, λίγα και αποξηραμένα ντομάτα, μαρμελάδα, βούτυρο, τσάι, γάλα, ψωμί. . . Έτσι, για να ολοκληρώσω, αυτή ήταν η πιο φρικτή διαμονή και η πιο φοβερή εμπειρία που έζησα ποτέ ως τουρίστας, αφού επισκέφτηκα περισσότερες από 35 χώρες μέχρι τώρα. Αυτό σίγουρα δεν είναι ένα ξενοδοχείο 3 ξεκινά, το προσωπικό / το προσωπικό ήταν το πιο ακατάλληλο και άκαμπτο που γνώρισα ποτέ. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΟΥΜΕ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΛΑΝΤΙΚ HOTEL BUDAPEST! Και υποθέτω ότι οι συνημμένες εικόνες μιλούν και οι ίδιοι!…